Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 

pred 20 minutami, ELO pravi:

jaz v igro pristavljam znesek 14.990

thumper - 13595e ..

jany - 12995e

kmet2 - 13500e

elo - 14990 e ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, quattroooo pravi:

Z1000 ali MT 10

 

PROSIM

kva s dereš ? :P 

ej a ti Moped kupuješ za vozit al za bejbam kazat? če imaš denar si vzemi tisto kar ti je bolj všeč in s čimer se boš bolje počutil med vožnjo ..če rabiš moped za kazat potem nisi v pravi temi - bimota tesi 3d ... 

Objavljeno
pred 2 urami, quattroooo pravi:

Z1000 ali MT 10

 

PROSIM

Če bi jst zase kupoval in izbiral med tema dvema bi vzel MT-10 :)

Objavljeno

Moja napoved koliko bo stala MT10 ---- 13.990 evr

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 urami, thumper pravi:

napoved maloprodajne cene z DDV :

thumper - 13595e ..

jany - 12995e

kmet2 - 13500e

elo - 14990 e ?

imm - 13990 e

napoved maloprodajne cene z DDV :

thumper - 13595e ..

jany - 12995e

kmet2 - 13500e

elo - 14990 e ?

imm - 13990 e

dejte - za napoved klikneš "citiraj " ta post in se dopišeš direktno v post..

 

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Z je lepši

MT10 verjetno naprednejši

sej nemorš primerjat če nevem nič o Yamahi
 

glede na to kok je yamaha grda nebom več spraševal za mnenje...

potem sta pa tu še dva rabljena na avtonetu bmwja s1000r
 

pol se pa odloč... aja sem se že... Z

Objavljeno

Povej kej o proračunu ki ga imaš :D  maš s1000r je osnoven 14k€ ? pa superduka ? cb1000r ?

Če bi iskal nakeda in imel € bi gledal ali s1000r z vso opremo ali pa superduka.

Če bi iskal najbolši motor za čimmanj € bi zbiral med Zjem in MT 10 če bo ceno nekje do 13k€.

Objavljeno
pred 7 urami, quattroooo pravi:

Z1000 ali MT 10

 

PROSIM

Z10 :fyou:

Objavljeno
pred 17 urami, thumper pravi:

napoved maloprodajne cene z DDV :

thumper - 13595e ..

jany - 12995e

kmet2 - 13500e

elo - 14990 e ?

imm - 13990 e

schwantz - 13495€

dejte - za napoved klikneš "citiraj " ta post in se dopišeš direktno v post..

 

 

Objavljeno
Ob 11/16/2015 at 23:35, Cartman pravi:

Koncno je sonce vzslo tudi na japonskem, in po Suzukiju ostrega nagca prodaja tudi Yamaha. Pravijo da je R1. 3je razlicni nacini podajanja moci. Al deltabox okvir. Krizna glavna gred za linearn navor in mehansko ekskluzivo. 

 

 

 

Screenshot_2015-11-16-23-25-14-1.png

Screenshot_2015-11-16-23-29-57-1.png

"Krizna glavna gred za linearn navor in mehansko ekskluzivo".Kaj je to za ena domislica KRIŽNA GLAVA ?

Objavljeno (popravljeno)

Ni križna glava ampak gred iz profila je na + kar pomeni vžig vsakih 90° in hkrati dela le ena eksplozija naenkrat.

Ponavadi je na 4 cilindrih vžig na 180° torej delasta 1 in 3 cilindet ter 2 in 4 cilinder hkrati eksplozijo tu dobiš več moži v višjih obratih in manj navora spodaj zato je Yamaha razvila motor (big bang oziroma crossplane gred) da so dobili navor spodaj to imajo R1 od 2009 naprej, če poslušaš motor na obratih ne piska ampak bolj ropota :D  Osebno najlepši možen zvok motorja zelo podoben aprilijinem V4 motorju. 

 

Zgornja slika navadna gred spodnja croosplane...

flat_vs_cross_plane.jpg

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ok, razumljiva razlaga.Inovativen pristop glavne gredi.Me res zanima kako se pozna pri vožnji....

Objavljeno
pred 32 minutami, hy650 pravi:

Ok, razumljiva razlaga.Inovativen pristop glavne gredi.Me res zanima kako se pozna pri vožnji....

Se pozna kar lepo, sicer so zgubili nekaj vrtljajev zaradi tega vendar ti je bolj pomembno da ti na nizkih obratih vleče kot pa špica visokih. ;) 

Objavljeno
2 hours ago, jany said:

Se pozna kar lepo, sicer so zgubili nekaj vrtljajev zaradi tega vendar ti je bolj pomembno da ti na nizkih obratih vleče kot pa špica visokih. ;) 

U test7h 2008r1 sm bral, da je trik krizne gredi v tem da nima mrtve tocke. Klasicna ima dejansko 2 mrtvi tocki/obrat. S krizno pa so na M1 dosegli manjse notranje vibracije motorja, in predvsem navor ni vec odvisen od zaganjanja in inercije gredi, ampak dejansko samo od eksplozij v cilindrih. To so pol selili se v civil rabo na R1. (Z razliko da se gred na M1 vrti kontra kolesom)

 

Nism pelal, in ce me ubijes, si ne predstavljam smoother motorja kot cbr1000. Kako je lahko kej se bol natancno in predvidlivo, mi ne gre u glavo hehe. Mi je pa zelo vsec, da se Yamahe tud mehansko mal razlikujejo  od ostalih linijskih 4valjnikov. 

 

 

Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 24 minutami, Cartman pravi:

Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije :D 

a veš kaj zmeraj ti men rečeš? ne paničari - sploh se pa nis prijavil ..škrtica a cvikaš da bi spušil 10 pirov ? :jezik:

sej če bo res 14990e jih bodo prodali v sloveniji - koliko ? ene tolk kot nortonov.. kajti konkurenca ni prav švohotna ...sploh kar se denarja tiče ..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, Cartman pravi:

U test7h 2008r1 sm bral, da je trik krizne gredi v tem da nima mrtve tocke. Klasicna ima dejansko 2 mrtvi tocki/obrat. S krizno pa so na M1 dosegli manjse notranje vibracije motorja, in predvsem navor ni vec odvisen od zaganjanja in inercije gredi, ampak dejansko samo od eksplozij v cilindrih. To so pol selili se v civil rabo na R1. (Z razliko da se gred na M1 vrti kontra kolesom)

 

Nism pelal, in ce me ubijes, si ne predstavljam smoother motorja kot cbr1000. Kako je lahko kej se bol natancno in predvidlivo, mi ne gre u glavo hehe. Mi je pa zelo vsec, da se Yamahe tud mehansko mal razlikujejo  od ostalih linijskih 4valjnikov. 

 

 

Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije :D 

Ne vem vseh podrobnosti kaj so pridobili vem pa da je bil glavni razlog da so pridobili mirnejši motor in več navora spodaj ;-) pa najbolši možni zvok :-D 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Uradna cena 12900€ pa 160KM in 111NM navora pri 9000 obratih 

 

:ras::OK:

 

 

Objavljeno

popravek, kopirano iz nemče yamaha strani

 

 

Die "Dark Side of Japan"-Geschichte findet eine würdige Fortschreibung! Die MT-10 hat mit 118 kW (160,5 PS) bei 11.500/min die besten Voraussetzungen, um neue Maßstäbe in Sachen Fahrdynamik zu setzen! Und dank einer starken und linearen Drehmomentkurve (111 Nm bei 9.000/min) liefert die MT-10 atemberaubende Durchzugswerte über den gesamten Drehzahlbereich. Dank ihres einzigartigen 998-ccm-Crossplane-Motors und des extrem agilen Deltabox-Fahrwerks hat die mutig und aggressiv gestylte MT-10 das Zeug, die Herzen performanceorientierter Motorradenthusiasten im Sturm zu erobern.

Unverbindlichen Preisempfehlung: 12.995 € zuzüglich Nebenkosten! Verfügbar ab Juni 2016.

 

 

 

 

Prosim pive eden po eden da se ne napijem :ras: :jezik:

Objavljeno

kej pa ce bo slovenska cena visja? pol lahko da ne bos vec zmaguvauc :P

Objavljeno
pred 11 minutami, cikadina pravi:

kej pa ce bo slovenska cena visja? pol lahko da ne bos vec zmaguvauc :P

Hahaha bomo videli, pri Tracerju je bila samo Italjanska cena 500€ nižja zaradi različne stopnje davka. :jezik:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!