Jump to content

Cartman

Recommended Posts

Pravkar, quattroooo pravi:

jupi

kar se tiče navora more met vsaj 120nm

Superduke ima 180 konjev pa 140Nm navora :) Pa govorimo o 1200ccm ter 2 cilindrih.

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, DinDiin pravi:

Zakaj bi pa se Tracer varianto delal?

Zato da bo vetrna zaščita boljša, ker če greš s takimle motorjem na turo 400km+ na dan, maš kmal dost tega vetra v glavo...

In tudi zato da bodo konkurenca drugim primerljivim motorjem. 

Link to comment
Share on other sites

Pomojem bosta tam tam.

 

Naslednji Z bo verjetno tudi nad 150 konji. 

 

Me zanima kdo se drži več kot 10 sekund pri 250 km/h na nakedu :D

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Gušter said:

Zato da bo vetrna zaščita boljša, ker če greš s takimle motorjem na turo 400km+ na dan, maš kmal dost tega vetra v glavo...

In tudi zato da bodo konkurenca drugim primerljivim motorjem. 

Aha...se prav 09 ni dovolj za take ture? :) 

Link to comment
Share on other sites

Yamaha spi. Žal. Moja najljubša znamka, ki v zadnjih parih letih, z izjemo mt 09/07 ni pokazala ničesar pametnega.

Čas bi bil, da osvežijo FZ1, ki je od 2007 ista. XT660X/R že od leta 2004 (12 let!!) ista. FZ8/N od 2010 ista. XT1200 super tenere...sami stari modeli. Ta čas pa evropska konkurenca daje na trg same nove stroje.

Tale MT 10, je grozna. Mene spominja na terminatorja prve generacije. Kupil bi jo če bi bila le malo podobna FZ1.  Včasih so naredili v istem letu model S/N en z oklepom en brez oklepa. Kok časa bomo mogli zdej čakat, da pride z oklepom ven. Vsaj leto, če pogledamo MT 09. Škoda. Bo pač treba evropski motor kupit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, skalar36 pravi:

Yamaha spi. Žal. Moja najljubša znamka, ki v zadnjih parih letih, z izjemo mt 09/07 ni pokazala ničesar pametnega.

Čas bi bil, da osvežijo FZ1, ki je od 2007 ista. XT660X/R že od leta 2004 (12 let!!) ista. FZ8/N od 2010 ista. XT1200 super tenere...sami stari modeli. Ta čas pa evropska konkurenca daje na trg same nove stroje.

Tale MT 10, je grozna. Mene spominja na terminatorja prve generacije. Kupil bi jo če bi bila le malo podobna FZ1.  Včasih so naredili v istem letu model S/N en z oklepom en brez oklepa. Kok časa bomo mogli zdej čakat, da pride z oklepom ven. Vsaj leto, če pogledamo MT 09. Škoda. Bo pač treba evropski motor kupit.

Res je zaspala, izjema je nova R1.

Je pa MT 10 treba videt v živo, vsi ki so jo videli v milanu so rekli da je lepša kot na slikah.

Treba se pač navadit da bodo prej ali slej vsi malo bolj futuristični po izgledu.

 

Bomo videli kaj bodo naredili z potovalno verzijo mt 10.Rajši da rabijo vsaj 1 leto pa naredijo neki lepega.

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami, jany pravi:

Res je zaspala, izjema je nova R1.

Je pa MT 10 treba videt v živo, vsi ki so jo videli v milanu so rekli da je lepša kot na slikah.

Treba se pač navadit da bodo prej ali slej vsi malo bolj futuristični po izgledu.

 

Bomo videli kaj bodo naredili z potovalno verzijo mt 10.Rajši da rabijo vsaj 1 leto pa naredijo neki lepega.

xsz 700 in 900 .. mt10 .. nebi rekel da so ravno zaspali a se zgleda usmerjajo na drugo raven tržišča na splošno ..zmeraj manj je potovanj ker je zmeraj manj časa - ponekod tudi denarja ...

yamaha ima fjr1300 v treh izvedenkah ki pokriva segment potovalnih motorjev razreda T/ST ..

potovalna verzija motorja je pa zelo širok pojem... jaz sem z mojim zaenkrat prišel še povsod pa vsi trdijo da ne spada med potovalnike ..

in kolikor sem govoril z vsemi , ki so bili v milanu nihče ni rekel , da je lepša kot na slikah ..

so pa vsi rekli da je na slikah grša kot v živo ...zdej okusi so pa različni..

Link to comment
Share on other sites

No jaz dve osebe poznam ki so bili dol in jim na slikah ni bila všeč v živo pa sta rekla da bi bilo za imet če bi iskala tak segment motorja.

Moremo se navadit na bolj moderno/futuristično obliko.

Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, jany pravi:

No jaz dve osebe poznam ki so bili dol in jim na slikah ni bila všeč v živo pa sta rekla da bi bilo za imet če bi iskala tak segment motorja.

Moremo se navadit na bolj moderno/futuristično obliko.

kaj moramo in kaj nam ni treba pokažemo s tem kaj kupujemo ...modeli , ki jih ljudje ne kupujejo pokažejo kaj jim ni všeč ..

proizvajalci imajo tudi dokaj točno predvideno razmerje prodaje  med modeli in če sama prodaja ne ofgovarja pričakovanim procentom bodo dokaj gitro spremenili obliko ..

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, quattroooo pravi:

a pol gre Z1000 bolj?
 

Največja moč 104,5 kW {142 KM} pri 10.000 vrt
Največji navor 111 Nm pri 7.300 vrt

 Končna ni pomembna, pa itak vsi tile 1000ccm nagci, gredo okoli 240-250 km/h.  Tudi podatek od 0-200km/h ne pove veliko. Ker:

- kolikokrat pa v praksi štartamo iz mesta pa do 200 ?

- Tukaj je tudi razlika od enega motorja do drugega v številkah že zaradi različnih prestavnih razmerij, ker nekateri motorji do 200km/h rabijo samo 2x prestavit, torej do 3. prestave, pri nekaterih motorjuh pa moraš prestaviti še v 4. prestavo, da dosežejo 200km/h.  in tukaj tudi nekaj "dragocenih" desetink zgubiš na račun enega več prestavljanja, da prideš do 200km/h. Torej je nekak vseeno oz v praksi "isti šmorn" , ali v podatkih piše da ima motor 9 ali pa 10 sekund od 0-200km/h. Z temi podatki se ni za obremenjevat preveč.  Oba, torej Z1000 in ta novi MT-10 sta za na cesto vrh glave. Razlike bodo minimalne in jih v praksi verjetno niti ne boš opazil.

Je pa dobrodošel podatek, kakšne pospeške ima motor , recimo od 60-100, ali pa od 60-140km/h v recimo 6. prestavi. Torej navor.  Nizko/Srednje območje, je najbolj pomembno v praksi.

Ker že primerjaš Z1000 in tega MT-10, za mt-10 še ne vemo, kako se bo obnesel v tem območju, lahko pa ti povem za Z1000,  v območju, kjer največ vozimo, torej nekje od 4000- 9000 obr, ima več moči na razpolago, kot nekateri njegovi močnejši konkurenti. Ni vse v konjih, je veliko tudi kje jih podaja in kakšen navor ima motor v določenem območju. Lahko pa ti iz prve roke povem, da je v srednjem območju SX  (isto kot Z1000) izredno močan in na cesti v pospeševanju močnejši kot FZ1.

No da se vrnem na temo, kdaj, če sploh lahko pričakujemo touring varjanto MT-10, ala tracer, ali pa naslednjice FZ1 fazer ?

Lp

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Seveda se gre predvsem za navor

Za 2016 bom vzel enega od teh dveh

ker ni cena znana ne za enega ne za drugega nevem kaj pričakovati

Ce bo razlika v ceni minimalna me mika yamaha drugače mi je novi rdeč Z zelo lep 

Upam da kmalu razkrijejo podrobnosti Đamahe

Link to comment
Share on other sites

Sam v vednost, če ti to kaj pomeni, , da Z1000 (naked) nima KTRC (Traction Control ) .  Z1000 SX ga ima. Ta yamaha  bo tudi imela Traction Control.

lp

Edited by renyy
Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, quattroooo pravi:

jupi

kar se tiče navora more met vsaj 120nm

Ni vse v številki navora, je pa res da kar je nad 100 je že juhuhuhu dovolj. 

Kako moped vleče je pa še stvar prestavnega razmerja, torej, dolžine posameznih brzin, velikosti verižnikov itd itd

pred 20 urami, quattroooo pravi:

a pol gre Z1000 bolj?
 

Največja moč 104,5 kW {142 KM} pri 10.000 vrt
Največji navor 111 Nm pri 7.300 vrt

sem ti zgoraj povedal. Je pa na tebi kaj si želiš, pospeške, kratko prestavno razmerje, končno hitrost malo (beri 250)

ali dolge brzine in vrtenje do 300km/h. Če malo špekuliram, so nageci bolj prvo kot drugo. Za Zja ti lahko povem, da gladko pospeši hitreje kot Multistrada 1200 z 150konji

pred 20 urami, jany pravi:

Superduke ima 180 konjev pa 140Nm navora :) Pa govorimo o 1200ccm ter 2 cilindrih.

Še bolj pomemben podatek pa je da ima SD GT že pri 3000obratih 114nm (oziroma tam nekje)

Link to comment
Share on other sites

Ma sej, če malo posplošimo so vsi jurjaki čisto dovolj/vrh glave, še prej preveč. Nepoznam veliko ljudi, ki iz svojih litrakov res vlečejo maksimalno.

Ponavadi se gre samo za filanje ega na tak stil: 'jaz imam več navora, jz mam skor 200hp'.. V večini pa uporabljaš MAX 100hp pa 2/3 navora, ki ga motor dejansko ponuja..

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 42 minutami, ukica pravi:

Ma sej, če malo posplošimo so vsi jurjaki čisto dovolj/vrh glave, še prej preveč. Nepoznam veliko ljudi, ki iz svojih litrakov res vlečejo maksimalno.

Ponavadi se gre samo za filanje ega na tak stil: 'jaz imam več navora, jz mam skor 200hp'.. V večini pa uporabljaš MAX 100hp pa 2/3 navora, ki ga motor dejansko ponuja..

 

lajk za prvi stavek, za drugi se ne strinjam. Namreč, kar moped ma to ima, in z njim si ne filam ega, ampak ponavad uporabim, ko resnično rabim, ali za kak žwiz mim avta, ali za kaj podobnega. Ego mam že po "defoltu" dokaj visok :P

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

lajk za prvi stavek, za drugi se ne strinjam. Namreč, kar moped ma to ima, in z njim si ne filam ega, ampak ponavad uporabim, ko resnično rabim, ali za kak žwiz mim avta, ali za kaj podobnega. Ego mam že po "defoltu" dokaj visok :P

Se podpišem pod tole =)

Men se sploh ne dopade ta naked :P

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, HyperJack pravi:

Se podpišem pod tole =)

Men se sploh ne dopade ta naked :P

Jah kaj, če je pa vse res. :P

IMG_20151123_112312.thumb.jpg.5bd0d392eb

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ojej tale je pa huda cena ni kej... če je R1-ka 20k€ zgleda, da bodo ceno prilagodili glede na R1-ko in ne na FZ1N. V kolikor bo res takšna ali podobna cena mislim, da jih ne bomo veliko srečali po cestah.

Link to comment
Share on other sites

Skor ne verjamem, cena se bo gibala v rangu Z1000. V nasprotnem bye bye prodaja.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!