Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Cartman

Yamaha MT 10

Recommended Posts

renyy

Turing varjanta, pa da jo utrofijo z dizajnom, bi pa mogoče razmislu, da bo kdaj moj. Ta naked oz streetfigher pa mi ne potegne najbolj, zadaj še nekak, spredaj pa sploh ne.

Me zanima, koliko bo cena tega MT-10 ?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yamaha 09

Zgleda, da Yamaha po res dolgem času pripravlja osvežitev modela FZ1. Tudi sam upam, da pride še kakšen turing model iz tega vn. Tracer je tudi prišel leto po modelu MT-09 tako, da pustimo se presenetit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Turing varjanta, pa da jo utrofijo z dizajnom, bi pa mogoče razmislu, da bo kdaj moj. Ta naked oz streetfigher pa mi ne potegne najbolj, zadaj še nekak, spredaj pa sploh ne.

Me zanima, koliko bo cena tega MT-10 ?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 2 urami, Cartman pravi:

sami neki esteti, industrijski oblikovalci in ljudje s hoch okusom, pol si pa G/S kupjo.....

 

z nearrainovih slik se mi zdi, da gleda kot tuono v4, 

Te malo boli k si ga lahko ane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal

Glede na to, da ima konkretno velik hladilnik olja bi znale biti špekulacije glede moči kar pravilne.

Le navora bi pri nizkih obratih verjetno ne bo imela veliko, glede na to, da gre za kratkohodni agregat izpeljan iz nove R1.

Meni izgleda zelo zanimiv motor, tudi zaradi kayabinega vzmetenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Cartman pravi:

sami neki esteti, industrijski oblikovalci in ljudje s hoch okusom, pol si pa G/S kupjo.....

 

z nearrainovih slik se mi zdi, da gleda kot tuono v4, 

sori, industrijski oblikovalec sm po poklicu, je pa res, da ni nujno moje mišljenje pravo....in hvalabogu da so tut nekateri, ki jim bo všeč :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
brutal

Glede na to, da ima konkretno velik hladilnik olja bi znale biti špekulacije glede moči kar pravilne.

Le navora bi pri nizkih obratih verjetno ne bo imela veliko, glede na to, da gre za kratkohodni agregat izpeljan iz nove R1.

Meni izgleda zelo zanimiv motor, pa kayabinega vzmetenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
1 hour ago, HyperJack said:

Te malo boli k si ga lahko ane ;)

Evo ga, izdajauca bmflarskega, ze cvili! :P Paz de ti kardan ne odpade., tisti tlakovci so zgledali cist ofroad.

Cist resno, tracer in tole meni sploh ne potegne, se pa vzdrzim tako poznavalskih komentarjev. BMW za moj okus dela dalec najgrso paleto motorjev na trgu. Vodni gs, pa r1200rs, pa boze mili xr... kot da bi trebelancha najeli...pa se jih v zvezde kuje. Lahko de sm togledno konzervativen in se mi zdi prejsnji g/s 3x manj grd, lahko pa de samo tezko prenasam lahkotnost pluvanja na motosvetu. 

 

Enivey. Moc pri supernakedih ni tako vprasljiva. Z1000 in gsxs in fz1 majo dost konj, ampak evropejcev ne dohajajo v ciklistiki, saj noben nima pravih rr grustov in komponent. Morda se je tukaj to spremenilo, in bo jov fz1 bol touring, tole pa tuono killer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jany

Zakaj nebi imel navora veliko na nizkih ? Zaradi tega so šli na R1 crossplane tehniko da so pridobili navor spodaj.

 

Plus zvok najlepši kar je možen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
1 hour ago, HyperJack said:

Te malo boli k si ga lahko ane ;)

Evo ga, izdajauca bmflarskega, ze cvili! :P Paz de ti kardan ne odpade., tisti tlakovci so zgledali cist ofroad.

Cist resno, tracer in tole meni sploh ne potegne, se pa vzdrzim tako poznavalskih komentarjev. BMW za moj okus dela dalec najgrso paleto motorjev na trgu. Vodni gs, pa r1200rs, pa boze mili xr... kot da bi trebelancha najeli...pa se jih v zvezde kuje. Lahko de sm togledno konzervativen in se mi zdi prejsnji g/s 3x manj grd, lahko pa de samo tezko prenasam lahkotnost pluvanja na motosvetu. 

 

Enivey. Moc pri supernakedih ni tako vprasljiva. Z1000 in gsxs in fz1 majo dost konj, ampak evropejcev ne dohajajo v ciklistiki, saj noben nima pravih rr grustov in komponent. Morda se je tukaj to spremenilo, in bo jov fz1 bol touring, tole pa tuono killer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
S1000R

CENA???

tut sam iščem novo motorno kolo za 2016 in sem bil do danes skos za Z1000 zdaj pa nevem več
grši je kot kawasaki ampak če bo boljši za tak denar...

Edited by quattroooo

Share this post


Link to post
Share on other sites
UnionJack

sorry, ampak xjr pa nima veze s temle. bolj v-max smer. žal, ni najlepši :( 

kdo ve kaksna bo slo cena? da vidim napram 1290R

Share this post


Link to post
Share on other sites
S1000R

grem ravno zarad te yamahe v soboto na sejem v italijo
na slikah je mt10 grda kot pes če bo v živo ok si premislim drugače ostajam za Z1000

no pa tut cena

 

škoda ko nima kawasaki nič "opreme"

pred 23 urami, Yamaha 09 pravi:

Glede na to, da je trenutna cena FZ1 11,5k€ bi rekel, da bo cena MT-10 nekje 12k-12,5k€

Govorimo to o ceni osnovnega modela ali modela z opremo pač pomočnik pri prestavljanu ipd.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

BMW, Tuono, Speed triple, SD so grdi, ampak na lep način.

Tale je meni samo brezvezno grd. Pa sprednji del mi izgleda iz Lego kock. Upam, da bo vsaj poceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Ce si velik obozevalec Transformerjev ti bo pisan na kozo.  :smoke:

Na vojo bo v sivi, modri in crni barvi. 

btw. crn niti ni tok napacen  

Share this post


Link to post
Share on other sites
S1000R

Črn itak.

Če bo cena cca 13k potem dobiš za ta denar S1000R pa je spet vprašanje kaj

Glede na to da za Z1000 še tut ni cene treba počakat 

najlepši od teh 3 mi je je kawasaki ampak je najbolj suh v vseh pogledih 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 51 minutami, quattroooo pravi:

grem ravno zarad te yamahe v soboto na sejem v italijo
na slikah je mt10 grda kot pes če bo v živo ok si premislim drugače ostajam za Z1000

no pa tut cena

 

škoda ko nima kawasaki nič "opreme"

Govorimo to o ceni osnovnega modela ali modela z opremo pač pomočnik pri prestavljanu ipd.?

Kakšno opremo pa iščeš? ABS in KTRC je serijsko. Dual mode tudi, zdrsna sklopka tudi...quicki, je pa povsod za doplačilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!