Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

Ni vse v številki navora, je pa res da kar je nad 100 je že juhuhuhu dovolj. 

Kako moped vleče je pa še stvar prestavnega razmerja, torej, dolžine posameznih brzin, velikosti verižnikov itd itd

sem ti zgoraj povedal. Je pa na tebi kaj si želiš, pospeške, kratko prestavno razmerje, končno hitrost malo (beri 250)

ali dolge brzine in vrtenje do 300km/h. Če malo špekuliram, so nageci bolj prvo kot drugo. Za Zja ti lahko povem, da gladko pospeši hitreje kot Multistrada 1200 z 150konji

Še bolj pomemben podatek pa je da ima SD GT že pri 3000obratih 114nm (oziroma tam nekje)

Res je vendar razmerja ti določajo hitrost od kje do kje bo vlekel. Vseeno je odvisen agregat.

Superduke mora pa se vozit kot kak dizel.

pred 9 urami, ukica pravi:

Ma sej, če malo posplošimo so vsi jurjaki čisto dovolj/vrh glave, še prej preveč. Nepoznam veliko ljudi, ki iz svojih litrakov res vlečejo maksimalno.

Ponavadi se gre samo za filanje ega na tak stil: 'jaz imam več navora, jz mam skor 200hp'.. V večini pa uporabljaš MAX 100hp pa 2/3 navora, ki ga motor dejansko ponuja..

 

Navor izkoristiš brez problema sem zadnjič z tracerjem vozil dinamično za kolegom z r6 pa sem vse avte prehiteval v 4. In 5. Prestavi in hkrati sem mu do 200km/h brez problema sledil, on je moral pa prehitevat vedno v 2. 3. Prestavi da je imel obrate.

pred 1 uro, Yamaha 09 pravi:

Ojej tale je pa huda cena ni kej... če je R1-ka 20k€ zgleda, da bodo ceno prilagodili glede na R1-ko in ne na FZ1N. V kolikor bo res takšna ali podobna cena mislim, da jih ne bomo veliko srečali po cestah.

Treba videt če je res to realna cena, če je je absolutno 5000 previsoka. Za dobrih 12.500€ maš s1000r :-) 

Objavljeno

Motor je res vesoljske oblike ... ALI TI JE VŠEČ ALI PA TI JE GRD VMESNE POTI PO MOJE NI ... :) meni je všeč ...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
12 hours ago, jany said:

Res je vendar razmerja ti določajo hitrost od kje do kje bo vlekel. Vseeno je odvisen agregat.

Superduke mora pa se vozit kot kak dizel.

Navor izkoristiš brez problema sem zadnjič z tracerjem vozil dinamično za kolegom z r6 pa sem vse avte prehiteval v 4. In 5. Prestavi in hkrati sem mu do 200km/h brez problema sledil, on je moral pa prehitevat vedno v 2. 3. Prestavi da je imel obrate.

Treba videt če je res to realna cena, če je je absolutno 5000 previsoka. Za dobrih 12.500€ maš s1000r :-) 

Sicer sem jaz bolj kot ne ciljal na litraša npr gsxr 1000 k6+ ki lepo zvezno vleče in se bp voziš v 4,5,6 prestavi in tudi prehitevaš.

Imajo pa yamahe tudi tisto luknjo v pospeševanju in se ji pri pri 9k rpm dobesedno zmeša!(govorim za starejše letnike). Je pa verjetno tudi odvisno od stila vožnja. :) 
 

Objavljeno
pred 6 urami, imm pravi:

Motor je res vesoljske oblike ... ALI TI JE VŠEČ ALI PA TI JE GRD VMESNE POTI PO MOJE NI ... :) meni je všeč ...

Meni je še celo K1300R od spredaj lepši :) 

Objavljeno
pred 6 urami, ukica pravi:

Sicer sem jaz bolj kot ne ciljal na litraša npr gsxr 1000 k6+ ki lepo zvezno vleče in se bp voziš v 4,5,6 prestavi in tudi prehitevaš.

Imajo pa yamahe tudi tisto luknjo v pospeševanju in se ji pri pri 9k rpm dobesedno zmeša!(govorim za starejše letnike). Je pa verjetno tudi odvisno od stila vožnja. :) 
 

Pri MT 09 oziroma CP3 agregatu do 5500 obratov vleče pol pa se ji "zmeša" :D

Objavljeno
pred eno uro, quattroooo pravi:

Saj nebo nihče jezen če tukaj vprašam kateri motor bolj potegne fz1 ali nov Z1000

Tega pa najbrž noben ne ve...sicer pa, jurja je jurja...mene je še vedno strah k moja potegne :ras:

En nasvet: kupi kar ti je vizualno bolj všeč, razlike so minimalne. Ponavadi pa velja, novejši motorji imajo več opreme, žal pa velikokrat tudi kake porodne težave.

Objavljeno

Sprašujem ker FZ1 sem imel zdaj bom pa skor 101% uzel Zja pa če mogoče kdo ve ali je FZ1 spredaj ali zadaj

Objavljeno
21 minutes ago, quattroooo said:

Sprašujem ker FZ1 sem imel zdaj bom pa skor 101% uzel Zja pa če mogoče kdo ve ali je FZ1 spredaj ali zadaj

Odvisno kje parkiras.:D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 16 minutami, quattroooo pravi:

Sprašujem ker FZ1 sem imel zdaj bom pa skor 101% uzel Zja pa če mogoče kdo ve ali je FZ1 spredaj ali zadaj

vse - no 98% - je odvisno samo od voznika ..če je boljši od tebe bo pred tabo z vsakim primerljivim motorjem in celo beliko slabšim  , če je slabši voznik te ne bo lovil niti z dve klase bojlšim ..

Objavljeno

Tale zadeva je čudna. Kar je prebavljivo iz MT serije je še vedno ta prva MT01

Objavljeno

Sprašujem v smislu da imata enake prenose, recimo oba v 4 prestavi, da vozita vštric, in oba naekrat odpreta plin do konca, kdo gre naprej  

Objavljeno
pred 35 minutami, quattroooo pravi:

Sprašujem ker FZ1 sem imel zdaj bom pa skor 101% uzel Zja pa če mogoče kdo ve ali je FZ1 spredaj ali zadaj

Zadaj, pa sm ti večkrat napisal, pa grafe limal....

Objavljeno (popravljeno)

No prav...

nebom težil več hvalaaaa

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno

sej bi rekla da nej quattrooo ta novo zx10 vzmamr, sam kej k bo pol dami spet eno celo stran grafov nalimav kako gre njegova ninja ful boljs kot zx10 :lol1:

Objavljeno

Da ti še jaz pomagam da boš lažje spal :)   Kar se tiče tvojega vprašanja, da voziš v 4. prestavi pa daš gas,  Z 1000 bolje potegne (preverjeno), torej bo FZ1 zadaj.  Veliko je pa odvisno, kako zna voznik pospeševat, optimalno in hitro prestavljat......  V praksi so razlike majhne.

Lahko vprašam, zakaj ti je to tako zelo pomembno ?  Predvidevam zato, da boš za 0,1s hitrejši od kolega :)

lp

Objavljeno (popravljeno)

Ne ampak zato da imam sploh malo predstave koliko moči ima Z1000

Ker sem vozil fz1 primerjam z njim

kako pa ti veš si oba vozil? 

Gledam tale posnetek in komaj prileze do 200 pri fz1 je bilo pri v trenutku toliko na števcu

 this HTML class. Value is https://youtu.be/cLn

 

zato sprašujem kaj pričakovati 

seveda teh 200 ni to kar zelim ampak vem da z fz1 si se lahko skos v 6 vozil in sploh ni bilo potrebe po prestavljanju mimo avta.. 

Ravno zarad tega posnetka se mi zdi švoh ampak očitno je močnejši kot FZ1

 

Hvala

 

Bom jutri zjutraj prilimal link ker ga je z telefonom nemogoče

 

Oglavnem z1000 0-200

Lahko noč

https://www.youtube.com/watch?v=cLntFr6CelM

Lahko pa sam pogledas posnetke na yt od fz1 kako ona pospešuje :D 

Zato ta vprašanja o fz1 in z1000

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno

quattroooo

zakaj nebi raje naredil v začetku sezone testno vožnjo z enim in drugim motorjem in kupil tisto kar ti bo najbol všeč ne pa, da tule pregleduješ neke karakteristike kdaj kater bolj potegne...

če hočeš moč in navor si raje omisli KTM Super Duke 1290

Objavljeno (popravljeno)

Am prijtu zato ker Zja ni mogoče nikjer dobiti in probat

iskati nekoga ki ga ima in da bi dal vozit pa tudi igla v senu :P

 

Mora imeti 4 valje ;)

 

Nočem komplicirat, kak je je, vprašal sem samo če kdo ve kje je Z napram FZ1

 

Se opravičujem nebom več o tem

 

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno

resno v Sloveniji ni možno dobiti testne vožnje za Z-ja ?

Objavljeno
pred 13 urami, cikadina pravi:

sej bi rekla da nej quattrooo ta novo zx10 vzmamr, sam kej k bo pol dami spet eno celo stran grafov nalimav kako gre njegova ninja ful boljs kot zx10 :lol1:

grafi te bolijo? Pa nism si jih jaz izmislil. Sem pa to ugotovil:

v prostem padu gredo vsi mopedi približno enako hitro. :fyou:

pred 2 urami, Yamaha 09 pravi:

resno v Sloveniji ni možno dobiti testne vožnje za Z-ja ?

ne

Pa še nekaj na kratko:

rad bi videl junaka, ki čuti razliko od 0-100 km med 2,9 sekunde in 3,4sekunde. Pa seveda, da tut obvlada tako moped, da te čase sploh zna doseč.

Objavljeno

Sej ga ne bo izkoristil,edino za sankom vrjetn,tm bo pa taglavn! :P 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!