ELO Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 jaz v igro pristavljam znesek 14.990 jany 1
thumper Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 pred 20 minutami, ELO pravi: jaz v igro pristavljam znesek 14.990 thumper - 13595e .. jany - 12995e kmet2 - 13500e elo - 14990 e ? jany in Kmet2 2
thumper Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 pred eno uro, quattroooo pravi: Z1000 ali MT 10 PROSIM kva s dereš ? ej a ti Moped kupuješ za vozit al za bejbam kazat? če imaš denar si vzemi tisto kar ti je bolj všeč in s čimer se boš bolje počutil med vožnjo ..če rabiš moped za kazat potem nisi v pravi temi - bimota tesi 3d ...
speedfighttuning Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 pred 2 urami, quattroooo pravi: Z1000 ali MT 10 PROSIM Če bi jst zase kupoval in izbiral med tema dvema bi vzel MT-10
siks Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 js pa z1000...glede na izgled. DAMI34 1
imm Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 Moja napoved koliko bo stala MT10 ---- 13.990 evr
thumper Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 (popravljeno) pred 5 urami, thumper pravi: napoved maloprodajne cene z DDV : thumper - 13595e .. jany - 12995e kmet2 - 13500e elo - 14990 e ? imm - 13990 e napoved maloprodajne cene z DDV : thumper - 13595e .. jany - 12995e kmet2 - 13500e elo - 14990 e ? imm - 13990 e dejte - za napoved klikneš "citiraj " ta post in se dopišeš direktno v post.. Popravljeno Januar 7, 2016. Popravil thumper jany 1
S1000R Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 Z je lepši MT10 verjetno naprednejši sej nemorš primerjat če nevem nič o Yamahi glede na to kok je yamaha grda nebom več spraševal za mnenje... potem sta pa tu še dva rabljena na avtonetu bmwja s1000r pol se pa odloč... aja sem se že... Z
jany Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 Povej kej o proračunu ki ga imaš maš s1000r je osnoven 14k€ ? pa superduka ? cb1000r ? Če bi iskal nakeda in imel € bi gledal ali s1000r z vso opremo ali pa superduka. Če bi iskal najbolši motor za čimmanj € bi zbiral med Zjem in MT 10 če bo ceno nekje do 13k€.
S1000R Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 (popravljeno) do 13.ooo obvezno široka balanca, 4valji http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10362068&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10308414&show=1 jaz ne razumem zakaj se ludje odločijo za nov motor ki ga čez pol leta prodajajo nov bmw je predrag rabljena sta za 12.ooo za ta denar pa dobim novega Kawasakija Z Yamaha neznana cena Popravljeno Januar 7, 2016. Popravil quattroooo jany 1
DAMI34 Objavljeno Januar 7, 2016 Opozori Objavljeno Januar 7, 2016 pred 7 urami, quattroooo pravi: Z1000 ali MT 10 PROSIM Z10
schwantz Objavljeno Januar 8, 2016 Opozori Objavljeno Januar 8, 2016 pred 17 urami, thumper pravi: napoved maloprodajne cene z DDV : thumper - 13595e .. jany - 12995e kmet2 - 13500e elo - 14990 e ? imm - 13990 e schwantz - 13495€ dejte - za napoved klikneš "citiraj " ta post in se dopišeš direktno v post..
S1000R Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 ( ͡° ͜ʖ ͡°) MT10 ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙) Z1000 ( ͡◉ ͜ʖ ͡◉) S1000R
hy650 Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 Ob 11/16/2015 at 23:35, Cartman pravi: Koncno je sonce vzslo tudi na japonskem, in po Suzukiju ostrega nagca prodaja tudi Yamaha. Pravijo da je R1. 3je razlicni nacini podajanja moci. Al deltabox okvir. Krizna glavna gred za linearn navor in mehansko ekskluzivo. "Krizna glavna gred za linearn navor in mehansko ekskluzivo".Kaj je to za ena domislica KRIŽNA GLAVA ?
jany Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 (popravljeno) Ni križna glava ampak gred iz profila je na + kar pomeni vžig vsakih 90° in hkrati dela le ena eksplozija naenkrat. Ponavadi je na 4 cilindrih vžig na 180° torej delasta 1 in 3 cilindet ter 2 in 4 cilinder hkrati eksplozijo tu dobiš več moži v višjih obratih in manj navora spodaj zato je Yamaha razvila motor (big bang oziroma crossplane gred) da so dobili navor spodaj to imajo R1 od 2009 naprej, če poslušaš motor na obratih ne piska ampak bolj ropota Osebno najlepši možen zvok motorja zelo podoben aprilijinem V4 motorju. Zgornja slika navadna gred spodnja croosplane... Popravljeno Januar 9, 2016. Popravil jany Kmet2 in DAMI34 2
hy650 Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 Ok, razumljiva razlaga.Inovativen pristop glavne gredi.Me res zanima kako se pozna pri vožnji....
jany Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 pred 32 minutami, hy650 pravi: Ok, razumljiva razlaga.Inovativen pristop glavne gredi.Me res zanima kako se pozna pri vožnji.... Se pozna kar lepo, sicer so zgubili nekaj vrtljajev zaradi tega vendar ti je bolj pomembno da ti na nizkih obratih vleče kot pa špica visokih.
Cartman Objavljeno Januar 9, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 2 hours ago, jany said: Se pozna kar lepo, sicer so zgubili nekaj vrtljajev zaradi tega vendar ti je bolj pomembno da ti na nizkih obratih vleče kot pa špica visokih. U test7h 2008r1 sm bral, da je trik krizne gredi v tem da nima mrtve tocke. Klasicna ima dejansko 2 mrtvi tocki/obrat. S krizno pa so na M1 dosegli manjse notranje vibracije motorja, in predvsem navor ni vec odvisen od zaganjanja in inercije gredi, ampak dejansko samo od eksplozij v cilindrih. To so pol selili se v civil rabo na R1. (Z razliko da se gred na M1 vrti kontra kolesom) Nism pelal, in ce me ubijes, si ne predstavljam smoother motorja kot cbr1000. Kako je lahko kej se bol natancno in predvidlivo, mi ne gre u glavo hehe. Mi je pa zelo vsec, da se Yamahe tud mehansko mal razlikujejo od ostalih linijskih 4valjnikov. Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije jany in ELO 2
thumper Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 pred 24 minutami, Cartman pravi: Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije a veš kaj zmeraj ti men rečeš? ne paničari - sploh se pa nis prijavil ..škrtica a cvikaš da bi spušil 10 pirov ? sej če bo res 14990e jih bodo prodali v sloveniji - koliko ? ene tolk kot nortonov.. kajti konkurenca ni prav švohotna ...sploh kar se denarja tiče .. ELO, jany in Kmet2 3
jany Objavljeno Januar 9, 2016 Opozori Objavljeno Januar 9, 2016 pred 2 urami, Cartman pravi: U test7h 2008r1 sm bral, da je trik krizne gredi v tem da nima mrtve tocke. Klasicna ima dejansko 2 mrtvi tocki/obrat. S krizno pa so na M1 dosegli manjse notranje vibracije motorja, in predvsem navor ni vec odvisen od zaganjanja in inercije gredi, ampak dejansko samo od eksplozij v cilindrih. To so pol selili se v civil rabo na R1. (Z razliko da se gred na M1 vrti kontra kolesom) Nism pelal, in ce me ubijes, si ne predstavljam smoother motorja kot cbr1000. Kako je lahko kej se bol natancno in predvidlivo, mi ne gre u glavo hehe. Mi je pa zelo vsec, da se Yamahe tud mehansko mal razlikujejo od ostalih linijskih 4valjnikov. Btw, jez bi Elota diskvalificiral z igrce s c3no, ker ma ziher kasne insiderske informacije Ne vem vseh podrobnosti kaj so pridobili vem pa da je bil glavni razlog da so pridobili mirnejši motor in več navora spodaj ;-) pa najbolši možni zvok :-D
jany Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 Uradna cena 12900€ pa 160KM in 111NM navora pri 9000 obratih
jany Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 popravek, kopirano iz nemče yamaha strani Die "Dark Side of Japan"-Geschichte findet eine würdige Fortschreibung! Die MT-10 hat mit 118 kW (160,5 PS) bei 11.500/min die besten Voraussetzungen, um neue Maßstäbe in Sachen Fahrdynamik zu setzen! Und dank einer starken und linearen Drehmomentkurve (111 Nm bei 9.000/min) liefert die MT-10 atemberaubende Durchzugswerte über den gesamten Drehzahlbereich. Dank ihres einzigartigen 998-ccm-Crossplane-Motors und des extrem agilen Deltabox-Fahrwerks hat die mutig und aggressiv gestylte MT-10 das Zeug, die Herzen performanceorientierter Motorradenthusiasten im Sturm zu erobern. Unverbindlichen Preisempfehlung: 12.995 € zuzüglich Nebenkosten! Verfügbar ab Juni 2016. Prosim pive eden po eden da se ne napijem thumper 1
cikadina Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 kej pa ce bo slovenska cena visja? pol lahko da ne bos vec zmaguvauc thumper 1
jany Objavljeno Februar 23, 2016 Opozori Objavljeno Februar 23, 2016 pred 11 minutami, cikadina pravi: kej pa ce bo slovenska cena visja? pol lahko da ne bos vec zmaguvauc Hahaha bomo videli, pri Tracerju je bila samo Italjanska cena 500€ nižja zaradi različne stopnje davka. cikadina 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se