Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

Lej, tako GS kot tudi RK sta motorja, na katerih finančno v enem ali dveh letih zelo malo izgubiš. Tako da, jaz enostavno BI PROBAL. Že iz enega razloga, ker GSov je enostavno preveč, noben ga več na pogleda... Motoristi pa smo le malo "pozerji" in taka je poza na RK-ju... tudi ko ne sediš na njem in le opazuješ druge, ki ga ogledujejo... Če pa ugotoviš da zadeve, ki so za marsikoga zelo moteče, tudi tebi pridejo do živega, pa čez leto menjaj nazaj...:rolleyes:

Sam sem napravil precejšnjo kilometrino z 250 ccm Marauderjem, pa z ER-6f, pa sedaj z XJR, pa vmes malo testiral še celo vrsto povprečno "ljudskih" mopedov (nakedov, čoperjev, endur) in vem edino to, da nikoli za nobenega ne bom rekel da je šit in ga ne bi mel (res pa ne ljubim SSjov in italjanskih zadev, morda z izjemo Guzzija...). In tudi vem: moj končni cilj je gotovo Harley, najverjetneje Elektra Glide, ali nekaj v tem stilu (Gold Wing, Kawa Voyager, XV-1900..., Victory Vision...), ampak nisem še "zrel" za to... mi pač še malo hitrejša potepanja zelo ležijo. In če si s tem, kot praviš zaključil, probaj pa boš videl če si res... mene recimo sploh ne gane in se skoraj pod nobenim pogojem ne bi vsedel naprimer na SS-motor, pa tudi če bi mi ga nekdo na praznem dirkališču ponudil... se mi zdi to preživeto... a če bi res probal pa nikoli ne vem kaj bi me primlo...:evilgrin:

Jaz pravim "korajžno na road kinga!", po potrebi pa čez leto nazaj na kaj drugega.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem iz Varaderota prešaltal na RK in moram priznati, da je vožnja z RK čisto drugi svet.

Vožnja do 120 km/h mu ne dela preglavic, na AC tudi 140 ali več ni problem, samo takrat ti priporočam, da namestiš šipo gor, ker dtugače je prepih precejšen.

Je pa moj RK letnik 2001, pa je med novejšim že kar precej razlike (predvsem na bolje) pri zaviranju, pospeševanju vožnji skozi ovinke.

Tisti, ki ti pa kvasijo, da RK trese, se še pa očitno niso peljali z njim in imajo očotno kompleks manj vrednosti ali se pa bojijo nečesa kar je drugačno od tistega kar imajo sami. Res je, da motor na mestu trese, ko pa enkrat spelješ ne čutiš nobenih vibracij več (že pri mojem ne, pri novejših še pa manj, tudi na mestu).

Je pa res, da za HD-ja moraš biti pripravljen, da se boš vozil dokaj na izi, odpadejo divjanja skozi ovinke, pretirana prehitevanja in vijuganje med mestno gnećo, posebej z RK, ker je precej širok.

Kar se teže tiče, se ta na mestu in pri obračanju zelo občuti ampak, ko enkrat spelješ vsa teža izgine, ni pa glih navdušen nad preveč zaprtimi ovinki.

Jaz bom mojega najbrž zamenjal, ker sem ugotovil, da sem še čisto premlad za njega vsaj za RK, malo si ogledujem XR1200, ker je bolj primeren za dinamično vožnjo.

Drugače mi pa vsakokrat, ko se peljem z RK ta privabi nasmešek na obraz in če ga tudi sedaj prodam, ga bom čez kakšnih 15 let spet kupil nazaj.

Najbolje je, da ga greš poskusit peljat, po možnosti vsaj za nekaj ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Jaz sem menjavo naredil dve leti naj,in sicer sem šel iz Goldwinke 1500 na HD Electra glide letnik 05.

Z njim sem naredil cca 15000 km,edini plus pri tem motorju mi je bil samo zvok motorja,ostalo sami minusi!!!

Največji problem pa ga je bilo prodati!!! Dal sem ga globoko pod ceno,samo da je šel.

Zato ti svetujem da res dobro premisliš preden se odločiš.

Evo to je moja izkušnja z HD. :yea1:

Želim ti veliko užitkov v vožnji,kakor koli se boš pač odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z njim sem naredil cca 15000 km,edini plus pri tem motorju mi je bil samo zvok motorja,ostalo sami minusi!!!

A lahko o teh MINUSIH mal več napišeš, ker mene sicer dolgoročno mami ravno ta moped... in ko takole na Faaku sedem nanj, mi deluje udobno, razkošno, tudi pri branju testov je kar hvaljen, poraba razmeroma majhna... in ker je cenovno v rangu Goldwinga mora bit pa ja nekaj kvalitete, vrhunskosti in inovativnosti na njem... Ali da ceno mogoče le look in brezčasnost?:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja takole.

Prvi minus sama izdelava,tehnološko 30 let za japonci.

2- na vsakih 100km se moraš obvezno vstaviti,zaradi mravljinčastih rok in nadležnega

bobnemja v glavi(nad 100km/h)

3-zavore zelo slabe,kljub menjavi ploščic!

4-poraba olja,na 3do4 jurje obvezno dotočiti!!!

5-nonstop se je nekaj "odšravfalo"

6-na mestu in pri perkiranju zelo neokreten.

7-pri prehitevanju mu zmanjka moči.

Tudi moja boljša polovica je bila zelo razočarana nad "kao"udobjem...

Za konec moram povedati da je bil to moj osemnajsti motor,in še nobeden me ni tako razočaral kot ta HD

Bil pa je kupljen v SLO, od drugega lastnika in imel prevoženih borih 15000km,kar za tak motor naj ne bi bilo nič!

To je pač moja izkušnja z HD,vsak se odloči sam kaj mu pač paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

H-D ni za šleve, tako kot večina drugih motorjev ...

Če si ti to rekel, pol sigurno drži, predvsem na tvoje dolgoletne iskušnje :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo neki na temu ja

A lahko malo bolj obširno podeliš še kakšno svojo iskušnjo? Da ne "pametujemo" samo "neuporabniki"....:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skupaj 77000 km samo redni servisi,sedaj menjava napenjalca verige.Letos pa prevozil junija sam Slovenija,Hrvaška,Črna gora.Albanija,Makedonija moto tura Mariovo,Sbija BJB rely okoli 3500km,avgusta pa z ženo Slovenija,Bosna,Črna gora čez Durmitor v Ulcinj potem na Lovčen do Dubruvnika v Mostar nazaj na obalo in po stari cesti ob obali domov okoli 2500 km 6 dni.Vmes pa vskoraj vsak vikenda Istra tako da se je nabralo okoli 14000km.Nakladanje o hudih vibracijah,mravljincih v rokah in stalnem šraufanju pa pridejo večinoma iz ust nelastnikov ali šminkerjev kateri ne naredijo več kot 1000 km letno.Dejstvo pa je da ta motor ni za divjanje po ovinkih,namenjen je potovanjem

in zlahka delaš 500km+ na dan in ko zvečer parkiraš greš komot še mal peš okoli,pa nisem več prav mlad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Repetitio est mater studiorum.

Vedno znova - to je čisto druga dimenzija .Saj veste da jih obstaja deset - dimenzij namreč.

Zakaj ?

Vožnja po ovinkih je popolnoma drugačna. Vzeti moraš drug kot, drugo krivino predvsem pa manjšo hitrost. Izpušne cevi pri pretiravanju s čohanjem po tleh opozarjajo na zapostavljanje (moja temu reče "toskanskega") načina življenja. Opazuj ljudi v Interšparu - vsi drvijo in hlastajo.

Potem potovalna hitrost. Tam okrog 80-90. Ja to je čisti užitek. Samuraj tudi ne gre nad tank s sabljo. Ker to ni ista dimenzija.

Čas med eno in drugo pavzo. Vsako polno uro se ustaviva za dihanje, pitje, čvekanje o videnem ... Nato pa čez deset petnajst minut kreneva dalje.

Okretnost ? Ja drugačen je. Ko sem že omenjal samuraja, kako bi bilo če bi vzel recimo jaz prvič v roke katano. Se pa prav lepo vodi po parkiriščih, po mestni gneči in sploh povsod seveda z predvidevanjem.

In vedno znova vsake oči imajo svojega malarja .

In primerjava z modernističnimi motorji ? Veliko več se moraš sam nase zanesti in upoštevati osnove fizike. Skratka iz pravega testa moraš biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam občutek, da bom kar na GS-u ostal...:)

Ti kar mene poslušaj in ostani na GS-u, jaz ne govorim napamet govorim iz izkušenj.Imel sem Čoperja pred leti(nikoli več)vozil sem HD elektrogleide in nemi rečt, da ne ruka,ko sem pospešil z nizkimi obrati sem imel občutek, da mi bo bat v rit zabilo,čeprav je bil sedež velik in zelo tapiciran, kar pa sploh ni dobro za dolge ture.Pa nemirečt,da ne vozim na daljše ture, zasabo imam več kot 200K kil. in to z ca 10-timi motorji različnih znamk in prostornine.Bil sem že v : Franciji,Italiji,Švici,Nemčiji,Avstriji,Albaniji,Grčiji in po celi bivšiYU pa ne samo enkrat v enem dnevu pa sem večkrat prevozil po 600 kil.+ npr.Nm-Guča,Nm-Basel,Nm-Udine,Budva-Šibenik(in to po dežju in ponoči)Niš-Nm (pred kratkim)Nm-Ulm (Harlej srečanja povabljen od predsednika kluba Walterja Roschmanna)),Nm-Garmisch-Partenkirhaim BMW-srečanje itd.itd. :hmm:

Ps:Zdaj pa dajte MINUSE samo ne mi rečt, da nimam izkušenj, nepoznam motorjev,neznam ocenit lastnosti večine motorjev in neznam svetovat LP. ! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam svoje mennje o HD in ni laskavo. Vendar sem imel eno tako predstavitev. s tremi taljani smo jo kar dobro brisali iz ajdovščine na col in naprej v Črni vrh ko smo pred semaforjem čakali skupi z enim HD. velik. s kovčki in dvema v sedlu. švicarske tablice. najbrž smo zgledali mal prepotentno in je stric štartal na polno. in pol. .. . . tip je skoz kluke brisal proti črnemu vrhu tako hitro, de ga nismo meli kje stisnt. lahko bi ga, na grdo pa na blizu, ampak de bi pa kar padli mimo, ni blo govora. XR1200 je bil moj neki kar sm si potihoma žežel dokler ga nisem pomeril, in me je use minilo. mi pa negre več pluvanje po tem kosu železa ker enim precej pomeni, in drugi ga lahko pelejo zelo suvereno. nisem pa ne en ne drugi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer dej ne nakladi tolk sem vidu na BJB ralyu si bil dobr zmatran po vsakodnevni furi z tvojim neskončno najboljšim motorjem.

Ah to je šofer kriv, kaj bi šele bilo, če bi mel HDja. ;)

Sem zločest, a... :evilgrin:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsakim motorjem se da peljati hitro, če le znaš. Kolega je z BMW R65 od Doliča do konca Pake sportakom kazal izpuhe. So sami priznali, da ni bilo dovolj jajc za prehitevanje.

Ne moremo primerjati športnega motorja in Harleya, no. Vsak je narejen za svoj stil vožnje. Naj mi nekateri oprostijo, ampak pljuvanje po drugih vrstah motorjev kaže na nezrelost. A ni zanimivo, da Harleyaši ne pljuvajo po sportakih, obratno pa še kar...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni zanimivo, da Harleyaši ne pljuvajo po sportakih, obratno pa še kar...?

ce se ozrem po raznih avstrijskih HD-voznikih....... kahem....... bi se dalo debatirato okoli tega. pac sami polni sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skupaj 77000 km samo redni servisi,sedaj menjava napenjalca verige.Letos pa prevozil junija sam Slovenija,Hrvaška,Črna gora.Albanija,Makedonija moto tura Mariovo,Sbija BJB rely okoli 3500km,avgusta pa z ženo Slovenija,Bosna,Črna gora čez Durmitor v Ulcinj potem na Lovčen do Dubruvnika v Mostar nazaj na obalo in po stari cesti ob obali domov okoli 2500 km 6 dni.Vmes pa vskoraj vsak vikenda Istra tako da se je nabralo okoli 14000km.Nakladanje o hudih vibracijah,mravljincih v rokah in stalnem šraufanju pa pridejo večinoma iz ust nelastnikov ali šminkerjev kateri ne naredijo več kot 1000 km letno.Dejstvo pa je da ta motor ni za divjanje po ovinkih,namenjen je potovanjem

in zlahka delaš 500km+ na dan in ko zvečer parkiraš greš komot še mal peš okoli,pa nisem več prav mlad.

Men je blo žau, ker so se tiste mladenke hotle slikat na tvojmu HD-ju ... z mojim motorjem se niso hotle, so se pa z mano :P;)

HD je, za potovanja, popolnoma primerljiv z vsakim potovalnikom, edino je razlika, kaj ti je všeč. Na poti nas je bilo precej, z različnimi stili motorjev in nisem opazil, da bi ob normalnem potovanju, bil kateri slabši - boljši.

Res je ... ti si star - mi smo mladi :lol: ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce se ozrem po raznih avstrijskih HD-voznikih....... kahem....... bi se dalo debatirato okoli tega. pac sami polni sebe.

Povsod se najdejo taki, ampak to niso motoristi, -se samo ob nedeljah kažejo na Harleju in hvalijo.

Govoril sem o vsakdanjih uporabnikih Harleyev in sportakov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K načinu življenja spada tudi obleka.

Imam še iz prejšnjih dimenzij težek usnjen komplet, ki pa ga enostavno ne uporabljam.

Sedaj gre bolj tako : prideš , zajahaš in se odpelješ.

Samo mi je naredil usnjeno jakno in hlače iz tankega usnja , ki ju nosim tudi v "civilu".

Čelada je sicer še vedno Arai in ne kakšna pokrovka je pa odprta.

In to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer dej ne nakladi tolk sem vidu na BJB ralyu si bil dobr zmatran po vsakodnevni furi z tvojim neskončno najboljšim motorjem.

Nevem po čem to ugotavljaš, verjetno si me večkrat videl kje ležat, ker mi je to čakanje po soncu in v nedogled res šlo na ku..c in nevem,če me še kdaj dobijo v Srbijo.Na lanskem Reliyu je bilo res enkratno,letošnji v primerjavi z lanskim KATASTROFA Edino kar ti moram priznat je to, da pohvališ moj motor, ker HD mu res v ničemer neseže niti do pedala razen v ceni!!! :headbang:

Ps:ampak vseno zmatran pa res nisem bil,še zadnji dan NE, ko smo jo direk domov potegnil in prevozili ca 700 + Km ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče sedenja sem jst z mojim fighterjem v dnevu prevozo okol 500 km pa ma aluminajsto plato brez pen (ja pov ste preblal. gol pleh)-eni mamo pač trse riti tongue.gif

Udobje, tresljaj,vzmetenje, itd. konc koncev nima veze-vsak naj vozi tisto kam mu je všeč pa bo najbolš za vse :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... ker HD mu res v ničemer neseže niti do pedala razen v ceni!!! :headbang:

kaj zdaj? v nicemer ali le v necem?

Ps:ampak vseno zmatran pa res nisem bil,še zadnji dan NE, ko smo jo direk domov potegnil in prevozili ca 700 + Km ! :whistle:

bogi. kupi si motor, da bos lahko delal po 1000+ km na dan.:evilgrin:

:lol1: ti si faca. da best of da best. :whistle:

sporhet je tud bmw? aja, ni. tistga mama vozi. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!