luxuz Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 Se strinjam s teboj map,pa vendarle zaradi udobja in avtomatike sem ga omenil. V tej kategoriji sta tudi Vultus in Dn-01,zanimiva mešanica,ki bi pritegnila kakšnega skuterista zaradi izgleda motorja,močnejšega agregata, udobja,le veterne in odlagalnih površin nimajo. Za razlog navajam,da moja skuteristka obužuje te motorje in uživa v vožnji z njimi, torej?!? Ko narediš z njim 750km na dan in si zadovoljen skuterist, se mi zdi ,da lahko takole kot jaz zadevo priporočiš širši publiki. Vem vsi trije so bolj motorji,a dopuščajo lenarjenje. Ne vztrajam le nakazujem,da obstaja več in še več ,če le nismo preveč zategnjeni. Ctx in vultus si lahko ogledate na As honda Trzin, dn-01,pa pri meni. Tisti,ki se ga je že ogledal pri meni,ga je kasneje tudi kupil-za informacijo. Preberite test v "osebni testi motorjev",tam je unikatni test Vultusa,ki smo ga vozili le redki v Sloveniji. Pa veliko zabave!! Dn-01 z nekaj opreme Mavti 1
Big Py Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 Drugače sem enega CTX (brez maske) vidu lani na Madžarskem. Frajer se je cel popoldan gor pa dol po ulici vozu. Zgleda v redu, položaj je sproščujoč. Nekje skuter - cruiser položaj. Zadeva bi znala biti zelo udobna, posebej z masko, dual cloutch avtomatika, itd. Zanimiv in redek motor, to mi je všeč. da ni vsakdanji, ki jih je velik na cesti kot recimo shadow, fazer, hornet, plejada bemflov, itd. Fino bi bilo če bi motor nadgradili na novejšo verzijo 750 iz integre. luxuz 1
luxuz Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 Strinjam se s teboj Map in tudi sam bi si želel 1000kubikov. Ctx 1300 je pa brez avtomatike in cena18tis je res visoka. No moj dn-01 ima sicer 61 konj,tako da ne vem zakaj jih ima ctx samo 48. Vsak nov izdelek ima manj konjenice a verjemi ,da imajo dobro preračunano da jih je dovolj za kar so namenjeni,mi potrošniki pa hočemo vedno več od tega kar dobimo. Sam sem pozno spoznal ta svet zapostavljenih,a tako praktičnih in udobnih motorjev in zato sem to tudi izpostavil. Je pa to najlažja in praktična pot ,da postaneš motorist ali pa skuterist,saj si vedno nekje vmes, za povrh si pa še magnet za poglede fitbcov,ki jih nikoli ne zmanjka.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se