Zivnorc Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 11 urami, DAMI34 pravi: ... dej povej...a na temu čigumiju - kačici... a je kej boljši oprijem...al slabši.... a čutiš, da te potegne v ovinek zarad boljšga oprijema...al te mal ven odnese....na vsake dva metra, ko se ta kačica dotakne asfalta? ... kaj pa ko se sreča ta kačica s tisto kačico na asfaltu... a se kej grdo pogledata... k kača sreča kačo.... ponavad ni dobr... ...pa kako se kej ta kača obnese na kačjih ridah? KARMEN1, ukica, Joker in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 12 urami, Snecer pravi: ti to resno? to vpraša človek, ki vozi projektil z 200ps, ki ga lepo in normalno ne moreš vozit in je samo vprašanje časa, kdaj boš v časopisu ko boš začel vozit v skladu s predpisi, potem bo tudi kilometrina normalna pa pelji se kdaj na kakšen večdnevni izlet po evropi, kjer ni samo gas in bremza, ampak še kaj drugega slovenski predpisi so drugačni kot tam, kjer so ti očitno potalali izpit kako narediš 10k z mitas? brez težav, pomeni da voziš z občutkom, torej brez sunkovitih pospeševanj in zaviranj ter drsanj v ovinku skratka če se normalno pelješ, se boš daleč pripeljal še to, da sem jaz šef foruma, te takoj skinem tvoja guma je odraz objestne in nevarne vožnje, ki je očitno zaželjena, prav neverjetno pa je, da je v posmeh normalna vožnja z motorjem in potem ti mene sprašuješ, kako je mogoče narediti 10k km z gumo izpit bi ti morali vzeti 1. ne vemo, kje je gumo tako olupil 2. sam plačuje kazni in gume 3. sam tvega če z gladko vozi 4. njegova kilometrina je nekje tam, kjer so kilometrine takih, ki jih hitro obrabimo. Je pa res, da jaz vedno pišem kilometrine, ko je guma še legalna. Drugače je mojim kilometrinam potrebno dodati še jurja. 5. dokazov da ne vozi v skladu s predpisi iz gume ni mogoče izluščiti 6. moderator foruma ureja forum, ne pa promet KARMEN1, basbas, kronik in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 2 urami, Zivnorc pravi: ... dej povej...a na temu čigumiju - kačici... a je kej boljši oprijem...al slabši.... a čutiš, da te potegne v ovinek zarad boljšga oprijema...al te mal ven odnese....na vsake dva metra, ko se ta kačica dotakne asfalta? ... kaj pa ko se sreča ta kačica s tisto kačico na asfaltu... a se kej grdo pogledata... k kača sreča kačo.... ponavad ni dobr... ...pa kako se kej ta kača obnese na kačjih ridah? vse bp. A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno? To je bolj pomemben podatek. ps. kačic se ne čuti, ne takih ne drugačnih. Zivnorc 1
Borutt Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 21 minutami, DAMI34 pravi: vse bp. A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno? To je bolj pomemben podatek. ps. kačic se ne čuti, ne takih ne drugačnih. Se kar nasmejimo tvojim brihtolam
Zivnorc Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 19 minutami, DAMI34 pravi: vse bp. A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno? .. kar je logično.... ker bolj, ko gre guma h koncu, hitreje se obrablja.... sploh pa, če je tlak nižji pri obrabljeni gumi, kot pri novi. Zakaj, sem pa že ene dvakrat napisal kako leto...dve nazaj.... Wakasaki, DAMI34 in sesir 3
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 29 minutami, Borutt pravi: Se kar nasmejimo tvojim brihtolam jaz sem vesel, ker ti prinašam srečo in zadovoljstvo in ker ti narišem nasmeh na ustnice sesir 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 30 minutami, Zivnorc pravi: .. kar je logično.... ker bolj, ko gre guma h koncu, hitreje se obrablja.... sploh pa, če je tlak nižji pri obrabljeni gumi, kot pri novi. Zakaj, sem pa že ene dvakrat napisal kako leto...dve nazaj.... Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil. Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma) Borči evo, se boš spet lahko smejal.
ukica Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 1 hour ago, DAMI34 said: Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil. Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma) Borči evo, se boš spet lahko smejal. Pa se kj pozna poraba v primerjavi z SXom? V motor, brutalni navor.. sesir 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 10 minutami, ukica pravi: Pa se kj pozna poraba v primerjavi z SXom? V motor, brutalni navor.. ne. Niti z Z900, pa se vozim sam na njemu. Pozna se letni čas. Pozimi precej bolj kuri gume, poleti veliko manj, kljub uporabi AC. Tehnika vožnje je vedno enaka.
Povratnik Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 17 urami, DAMI34 pravi: pa še tole: Karlobag po 250km sv. Juraj doma, torej še 150km več: ni več profila po sredini. Tlak 2,8 (2 osebi 3je kovčki) guma je dobesedno izpuhtela v 700km. Naredil sem 4.200 zimska vožnja. Poleti pa komot 5 jurjev ali še čez. Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka ali se motim ?
maus Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 1 minuto, Povratnik pravi: Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka ali se motim ? niko neće Mitasu govoriti, kdaj bo delu zavihke .. štekaš maxxa, ALEŠ M, KARMEN1 in 2 others 1 4
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 29 minutami, Povratnik pravi: Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka ali se motim ? včasih zaradi neujemanja prednapetost/rebound (da tudi na motorju, ki ima semiactive vzmetenje). Ampak potem tudi izginejo, ko jih zbrusiš po jadranki. (razlika med sliko ena in dva je 300km cca, dve osebi+kufri, street mehkoba)), drugače pa je bila ta guma vožena v glavnem pozimi. Iz awinka pa SDGT vedno odpiram, ker to je pa toook fajn ista guma 9.Februarja letos na jadranki (ena oseba+kovčki, street mehkoba vzmetenja): Povratnik, kronik in maus 2 1
Povratnik Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 5 minutami, maus pravi: niko neće Mitasu govoriti, kdaj bo delu zavihke .. štekaš To ni bilo mišljeno le za Mitas, ker se to dogaja tudi pri drugih znamkah preverjeno , samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov?? maus 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 11 minutami, Povratnik pravi: To ni bilo mišljeno le za Mitas, ker se to dogaja tudi pri drugih znamkah preverjeno , samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov?? da, lahko, bolj kot odpiranje in gas, je vzmetenje: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ Ni pa to nek baw baw. Tudi ko je mrzlo je olje v amortizerju bolj gosto, zanemarljivo zame, a na gumi se lahko pozna. Povratnik in maus 2
maus Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 17 minutami, Povratnik pravi: To ni bilo mišljeno le za Mitas, ker se to dogaja tudi pri drugih znamkah preverjeno , samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov?? ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje tut zavihkastih zavihkov mi ne dela Povratnik 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 4 minutami, maus pravi: ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje tut zavihkastih zavihkov mi ne dela med drugim tudi zato ker si sam, je enaka teža in ker običajno pozimi ne voziš. Isto velja za budget Z900 mopedinček s čisto povprečnim vzmetenjem, ko je 1x vzmetene pravilno nastavljeno ne bo več zavihkastih zavihkov. ps. nekatere gume so sicer tudi malce bolj podvržene vihanju, kar je odvisno bolj od vzorca maus 1
Borutt Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 3 urami, DAMI34 pravi: jaz sem vesel, ker ti prinašam srečo in zadovoljstvo in ker ti narišem nasmeh na ustnice Jaz sem najbolj vesel, da smo vsi na gumah. Danes imam spet nove. So tako kosmate, da me jih je kar strah gledati pred 3 urami, DAMI34 pravi: Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil. Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma) Borči evo, se boš spet lahko smejal. Se smejim, ker si prišel srečno domov
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 7 minutami, Borutt pravi: 1. Jaz sem najbolj vesel, da smo vsi na gumah. Danes imam spet nove. So tako kosmate, da me jih je kar strah gledati 2. Se smejim, ker si prišel srečno domov 1. jaz pa v petek če bo sreča 2. men se je tudi smejalo
Povratnik Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 25 minutami, DAMI34 pravi: da, lahko, bolj kot odpiranje in gas, je vzmetenje: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ Ni pa to nek baw baw. Tudi ko je mrzlo je olje v amortizerju bolj gosto, zanemarljivo zame, a na gumi se lahko pozna. Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki ne dogaja. Je pa tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav .
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 1 minuto, Povratnik pravi: Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki ne dogaja. Je pa tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav . mislim da podlaga ne igra bistvene vloge, bolj temperatura, teža, slog. Če imaš zavihke ga z obratom rebounda na zadnjem amortizerju lahko mirno odpraviš. Povratnik in Xebec 2
KARMEN1 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 Poleg vzmetenja, tudi slog vožnje. Bolj soft rebound ali nažiganje iz ovinka ven, ali pa oboje, zavihek zadaj. kronik in Xebec 2
sesir Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 2 urami, maus pravi: ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje tut zavihkastih zavihkov mi ne dela pred 1 uro, KARMEN1 pravi: Poleg vzmetenja, tudi slog vožnje. Bolj soft rebound ali nažiganje iz ovinka ven, ali pa oboje, zavihek zadaj. Miska slog....moja guma bla ne glede s cigavim motorjem pelju ali kako nastavil.... KARMEN1 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 56 minutami, sesir pravi: Miska slog....moja guma bla ne glede s cigavim motorjem pelju ali kako nastavil.... ampak ne na Mitaskah Ti si mel superduper gumico, kaj pa mitaska ve kje se mora vihat sesir, CINDAPP, kronik in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 (popravljeno) 4 hours ago, Povratnik said: Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki ne dogaja. Je pa tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav . Ma jadranka nit ni nek presezek lepega asfalta? Ali pac? So lepi kosi, je pa tud precej drmanja, in porezkanega cestisca. Kar se zavihkov tice, ce je amortizer zdrav, in pravilno dusi, zavihkov ni. Niti malo. Z nobenim stilom voznje. Na bivsem motorju se je po kaki uri voznje zacelo pozibavanje, amprtizer ni vec pravilno delal, in na gumi sm mel grde zavihke. Cez zimo menja original amortizer (s cca 90 000km) z rabljenim aftermarket z ebaya. Mal trsa vzmet, zdravo dusenje. Gume so ble 3 leta brez karsnegakoli zavihka. Pri cca 130 000, pa je amortizer zacel mal pesat, pojavlalo se je pozibavanje in...zavihki. Plan je bil obnovit amortizer, pa je prisla mimo gospa s cliotom..... na zdejsnem motorju, pa bom iskal strokovno pomoc, ker zadnjega amortizerja nism sposobn ugalsit. Ce prevozim nekaj km ovinkov, prelaz ali dva, crni lug-delnice pa tud karlobag-marija magdalena zna to, gume tako poviha, da se zacne trest cel motor. Za popizdit. Bi prilepil kaksno fotko, pa res niso za javnost. Mi snec lahk se izpit pobere. Popravljeno Marec 27, 2019. Popravil Kugelschreiber Joker, jvalant, Zivnorc in 1 other 1 2 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi: Ma jadranka nit ni nek presezek lepega asfalta? Ali pac? So lepi kosi, je pa tud precej drmanja, in porezkanega cestisca. Kar se zavihkov tice, ce je amortizer zdrav, in pravilno dusi, zavihkov ni. Niti malo. Z nobenim stilom voznje. Na bivsem motorju se je po kaki uri voznje zacelo pozibavanje, amprtizer ni vec pravilno delal, in na gumi sm mel grde zavihke. Cez zimo menja original amortizer (s cca 90 000km) z rabljenim aftermarket z ebaya. Mal trsa vzmet, zdravo dusenje. Gume so ble 3 leta brez karsnegakoli zavihka. Pri cca 130 000, pa je amortizer zacel mal pesat, pojavlalo se je pozibavanje in...zavihki. Plan je bil obnovit amortizer, pa je prisla mimo gospa s cliotom..... na zdejsnem motorju, pa bom iskal strokovno pomoc, ker zadnjega amortizerja nism sposobn ugalsit. Ce prevozim nekaj km ovinkov, prelaz ali dva, crni lug-delnice pa tud karlobag-marija magdalena zna to, gume tako poviha, da se zacne trest cel motor. Za popizdit. Bi prilepil kaksno fotko, pa res niso za javnost. Mi snec lahk se izpit pobere. že vidim da bo potrebna strokovna pomoč. Kruci help plis (s predpogojem da ti je Čarman zrihtal Ohlinsa) Zivnorc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se