Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 11 urami, DAMI34 pravi:

 

IMG_20190324_104507.thumb.jpg.91d4f23b7beacfe55ad2761aa5002e82.jpg

 

... dej povej...a na temu čigumiju - kačici... a je kej boljši oprijem...al slabši.... a čutiš, da te potegne v ovinek zarad boljšga oprijema...al te mal ven odnese....na vsake dva metra, ko se ta kačica dotakne asfalta?   :huh: 

... kaj pa ko se sreča ta kačica s tisto kačico na asfaltu... a se kej grdo pogledata... k kača sreča kačo.... ponavad ni dobr...    :huh:

...pa kako se kej ta kača obnese na kačjih ridah?

 

:P  

 

 

Objavljeno
pred 12 urami, Snecer pravi:

ti to resno? to vpraša človek, ki vozi projektil z 200ps, ki ga lepo in normalno ne moreš vozit in je samo vprašanje časa, kdaj boš v časopisu

ko boš začel vozit v skladu s predpisi, potem bo tudi kilometrina normalna

pa pelji se kdaj na kakšen večdnevni izlet po evropi, kjer ni samo gas in bremza, ampak še kaj drugega

slovenski predpisi so drugačni kot tam, kjer so ti očitno potalali izpit

kako narediš 10k z mitas?

brez težav, pomeni da voziš z občutkom, torej brez sunkovitih pospeševanj in zaviranj ter drsanj v ovinku

skratka če se normalno pelješ, se boš daleč pripeljal

 

še to, da sem jaz šef foruma, te takoj skinem

tvoja guma je odraz objestne in nevarne vožnje, ki je očitno zaželjena, prav neverjetno pa je, da je v posmeh normalna vožnja z motorjem

in potem ti mene sprašuješ, kako je mogoče narediti 10k km z gumo

izpit bi ti morali vzeti

1. ne vemo, kje je gumo tako olupil

2. sam plačuje kazni in gume

3. sam tvega če z gladko vozi

4. njegova kilometrina je nekje tam, kjer so kilometrine takih, ki jih hitro obrabimo. Je pa res, da jaz vedno pišem kilometrine, ko je guma še legalna. Drugače je mojim kilometrinam potrebno dodati še jurja.

5. dokazov da ne vozi v skladu s predpisi iz gume ni mogoče izluščiti

6. moderator foruma ureja forum, ne pa promet

Objavljeno
pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... dej povej...a na temu čigumiju - kačici... a je kej boljši oprijem...al slabši.... a čutiš, da te potegne v ovinek zarad boljšga oprijema...al te mal ven odnese....na vsake dva metra, ko se ta kačica dotakne asfalta?   :huh: 

... kaj pa ko se sreča ta kačica s tisto kačico na asfaltu... a se kej grdo pogledata... k kača sreča kačo.... ponavad ni dobr...    :huh:

...pa kako se kej ta kača obnese na kačjih ridah?

 

:P  

 

 

vse bp.

A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno? To je bolj pomemben podatek.

ps. kačic se ne čuti, ne takih ne drugačnih.

Objavljeno
pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

vse bp.

A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno? To je bolj pomemben podatek.

ps. kačic se ne čuti, ne takih ne drugačnih.

Se kar nasmejimo tvojim brihtolam :lol1:

Objavljeno
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

vse bp.

A je kdo opazil, kako se je guma zradirala v 350km in 0,2 do 0,3 nižjim tlakom kot običajno?

.. kar je logično.... ker bolj, ko gre guma h koncu, hitreje se obrablja.... sploh pa, če je tlak nižji pri obrabljeni gumi, kot pri novi.

Zakaj, sem pa že ene dvakrat napisal kako leto...dve nazaj....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 29 minutami, Borutt pravi:

Se kar nasmejimo tvojim brihtolam :lol1:

jaz sem vesel, ker ti prinašam srečo in zadovoljstvo in ker ti narišem nasmeh na ustnice :P

 

Objavljeno
pred 30 minutami, Zivnorc pravi:

.. kar je logično.... ker bolj, ko gre guma h koncu, hitreje se obrablja.... sploh pa, če je tlak nižji pri obrabljeni gumi, kot pri novi.

Zakaj, sem pa že ene dvakrat napisal kako leto...dve nazaj....

Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil.

Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma)

Borči evo, se boš spet lahko smejal.

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil.

Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma)

Borči evo, se boš spet lahko smejal.

Pa se kj pozna poraba v primerjavi z SXom?

V motor, brutalni navor.. :P 

Objavljeno
pred 10 minutami, ukica pravi:

Pa se kj pozna poraba v primerjavi z SXom?

V motor, brutalni navor.. :P 

ne. Niti z Z900, pa se vozim sam na njemu. Pozna se letni čas. Pozimi precej bolj kuri gume, poleti veliko manj, kljub uporabi AC.

Tehnika vožnje je vedno enaka.

Objavljeno
pred 17 urami, DAMI34 pravi:

pa še tole:

Karlobag

IMG_20190323_161406.thumb.jpg.b927e1cf5bc0edc102ae69623a98d9ba.jpg

po 250km sv. Juraj

IMG_20190324_104507.thumb.jpg.91d4f23b7beacfe55ad2761aa5002e82.jpg

doma, torej še 150km več: ni več profila po sredini. Tlak 2,8 (2 osebi 3je kovčki) guma je dobesedno izpuhtela v 700km.

Naredil sem 4.200 zimska vožnja. Poleti pa komot 5 jurjev ali še čez.

Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka  ali se motim ?

Objavljeno
pred 1 minuto, Povratnik pravi:

Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka  ali se motim ?

niko neće Mitasu govoriti, kdaj bo delu zavihke .. štekaš :huh: 

Objavljeno
pred 29 minutami, Povratnik pravi:

Zakaj pride do zavihkov robov ob kanalih na zgornji sliki - domnevam, da zaradi ne prenežnega odpiranja plina iz ovinka  ali se motim ?

včasih zaradi neujemanja prednapetost/rebound (da tudi na motorju, ki ima semiactive vzmetenje). Ampak potem tudi izginejo, ko jih zbrusiš po jadranki. (razlika med sliko ena in dva je 300km cca, dve osebi+kufri, street mehkoba)), drugače pa je bila ta guma vožena v glavnem pozimi.

Iz awinka pa SDGT vedno odpiram, ker to je pa toook fajn :P

ista guma 9.Februarja letos na jadranki (ena oseba+kovčki, street mehkoba vzmetenja):

IMG_20190209_144941.jpg.5bd2c0416be9c8ba96ccf32edd3e463a.thumb.jpg.c308c95c75fbce13530d30e611aee498.jpg

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

niko neće Mitasu govoriti, kdaj bo delu zavihke .. štekaš :huh: 

To  ni bilo mišljeno le za Mitas, ker  se to dogaja tudi pri drugih znamkah  preverjeno ,  samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov??

Objavljeno
pred 11 minutami, Povratnik pravi:

To  ni bilo mišljeno le za Mitas, ker  se to dogaja tudi pri drugih znamkah  preverjeno ,  samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov??

da, lahko, bolj kot odpiranje in gas, je vzmetenje:

https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

Ni pa to nek baw baw. Tudi ko je mrzlo je olje v amortizerju bolj gosto, zanemarljivo zame, a na gumi se lahko pozna.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 minutami, Povratnik pravi:

To  ni bilo mišljeno le za Mitas, ker  se to dogaja tudi pri drugih znamkah  preverjeno ,  samo ne vem ali tudi pri vseh znamkah voznikov??

ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje ;)

tut zavihkastih zavihkov mi ne dela ;)

 

Objavljeno
pred 4 minutami, maus pravi:

ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje ;)

tut zavihkastih zavihkov mi ne dela ;)

 

med drugim tudi zato ker si sam, je enaka teža in ker običajno pozimi ne voziš.

Isto velja za budget Z900 mopedinček s čisto povprečnim vzmetenjem, ko je 1x vzmetene pravilno nastavljeno ne bo več zavihkastih zavihkov.

ps. nekatere gume so sicer tudi malce bolj podvržene vihanju, kar je odvisno bolj od vzorca 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

jaz sem vesel, ker ti prinašam srečo in zadovoljstvo in ker ti narišem nasmeh na ustnice :P

 

Jaz sem najbolj vesel, da smo vsi na gumah. Danes imam spet nove. So tako kosmate, da me jih je kar strah gledati :lol1:

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Štartal sem z 0,8 cca nekje 0,1 manj (ni povsod enako do senzorja) v Paklenico in nazaj. Ker SF+ vozim že ohoho let točno vem da imam max porabo 1mm/1000km. Torej bi tistih 750km gladko odpravil.

Povečano obrabo je naredil predvsem nižji tlak, kljub umirjeni vožnji (flikana guma)

Borči evo, se boš spet lahko smejal.

Se smejim, ker si prišel srečno domov :D

Objavljeno
pred 7 minutami, Borutt pravi:

1. Jaz sem najbolj vesel, da smo vsi na gumah. Danes imam spet nove. So tako kosmate, da me jih je kar strah gledati :lol1:

2. Se smejim, ker si prišel srečno domov :D

1. jaz pa v petek če bo sreča :P

2. men se je tudi smejalo

Objavljeno
pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

da, lahko, bolj kot odpiranje in gas, je vzmetenje:

https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

Ni pa to nek baw baw. Tudi ko je mrzlo je olje v amortizerju bolj gosto, zanemarljivo zame, a na gumi se lahko pozna.

Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so  vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki  ne dogaja. Je pa  tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav .

Objavljeno
pred 1 minuto, Povratnik pravi:

Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so  vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki  ne dogaja. Je pa  tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav .

mislim da podlaga ne igra bistvene vloge, bolj temperatura, teža, slog.

Če imaš zavihke ga z obratom rebounda na zadnjem amortizerju lahko mirno odpraviš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Poleg vzmetenja, tudi slog vožnje.

Bolj soft rebound ali nažiganje iz ovinka ven, ali pa oboje, zavihek zadaj. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, maus pravi:

ti je Dami povedu ... predvsem je krivo vzmetenje ... men nikol tok ne nasfalka kt drugim, ker imam odlično vzmetenje ;)

tut zavihkastih zavihkov mi ne dela ;)

 

 

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Poleg vzmetenja, tudi slog vožnje.

Bolj soft rebound ali nažiganje iz ovinka ven, ali pa oboje, zavihek zadaj. 

Miska slog....moja guma bla ne glede s cigavim motorjem pelju ali kako nastavil....

Objavljeno
pred 56 minutami, sesir pravi:

 

Miska slog....moja guma bla ne glede s cigavim motorjem pelju ali kako nastavil....

ampak ne na Mitaskah :P

Ti si mel superduper gumico, kaj pa mitaska ve kje se mora vihat :(

 

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Povratnik said:

Bo držalo, kajti iz opisa na povezavi je ta vzrok lepo predstavljen. Glede na naše ceste so  vzmetenja zelo nemirna - obremenjena , kar se verjetno na dokaj lepi in na novo preliti jadranki  ne dogaja. Je pa  tudi slog vožnje sigurno še dodaten vpliv na ta pojav .

 

Ma jadranka nit ni nek presezek lepega asfalta? Ali pac? So lepi kosi, je pa tud precej drmanja, in porezkanega cestisca. 

 

Kar se zavihkov tice, ce je amortizer zdrav, in pravilno dusi, zavihkov ni. Niti malo. Z nobenim stilom voznje. 

Na bivsem motorju se je po kaki uri voznje zacelo pozibavanje, amprtizer ni vec pravilno delal, in na gumi sm mel grde zavihke. Cez zimo menja original amortizer (s cca 90 000km) z rabljenim aftermarket z ebaya. Mal trsa vzmet, zdravo dusenje. Gume so ble 3 leta brez karsnegakoli zavihka. Pri cca 130 000, pa je amortizer zacel mal pesat, pojavlalo se je pozibavanje in...zavihki. Plan je bil obnovit amortizer, pa je prisla mimo gospa s cliotom.....

 

na zdejsnem motorju, pa bom iskal strokovno pomoc, ker zadnjega amortizerja nism sposobn ugalsit. Ce prevozim nekaj km ovinkov, prelaz ali dva, crni lug-delnice pa tud karlobag-marija magdalena zna to, gume tako poviha, da se zacne trest cel motor. Za popizdit. Bi prilepil kaksno fotko, pa res niso za javnost. Mi snec lahk se izpit pobere. :) 

 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

 

Ma jadranka nit ni nek presezek lepega asfalta? Ali pac? So lepi kosi, je pa tud precej drmanja, in porezkanega cestisca. 

 

Kar se zavihkov tice, ce je amortizer zdrav, in pravilno dusi, zavihkov ni. Niti malo. Z nobenim stilom voznje. 

Na bivsem motorju se je po kaki uri voznje zacelo pozibavanje, amprtizer ni vec pravilno delal, in na gumi sm mel grde zavihke. Cez zimo menja original amortizer (s cca 90 000km) z rabljenim aftermarket z ebaya. Mal trsa vzmet, zdravo dusenje. Gume so ble 3 leta brez karsnegakoli zavihka. Pri cca 130 000, pa je amortizer zacel mal pesat, pojavlalo se je pozibavanje in...zavihki. Plan je bil obnovit amortizer, pa je prisla mimo gospa s cliotom.....

 

na zdejsnem motorju, pa bom iskal strokovno pomoc, ker zadnjega amortizerja nism sposobn ugalsit. Ce prevozim nekaj km ovinkov, prelaz ali dva, crni lug-delnice pa tud karlobag-marija magdalena zna to, gume tako poviha, da se zacne trest cel motor. Za popizdit. Bi prilepil kaksno fotko, pa res niso za javnost. Mi snec lahk se izpit pobere. :) 

 

 

že vidim da bo potrebna strokovna pomoč. Kruci help plis (s predpogojem da ti je Čarman zrihtal Ohlinsa) :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!