Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

ima kdo že kakšen update o terraforce, namreč dosedanje komentarje sem že prebral, kilometrina, v mokrem......

Objavljeno

Wakasaki....

...najboljšo sliko o pnevmatiki si boš ustvaril sam. 

:D

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

Wakasaki....

...najboljšo sliko o pnevmatiki si boš ustvaril sam. 

:D

 

 

se strinjam s tabo povsem,

ferbcam pa vseeno rad.

 

Objavljeno
pred 23 urami, IZTOK pravi:

Ce ze, hocem rdeco crto, da pase k moji izkaznici :D Drugace pa, verjetno so TeraForce vredu, ne vem, nisem nikoli vozil. Ampak konja ki zmaguje ne menjas. Dolgo sem iskal in Scorpion Trai II mi perfektno ustrezajo. Nimam razloga iskati naprej...

Zdaj samo meckam ali Mitas E07 ali E08 za malo drugacne ceste. TKC 70 mi ni vsec, ker ima zadaj polno linijo za manjso obrabo, to ze ni vredu za trdi makadam. TKC 80 mi poje do Genove :O Anake Wild ali pa Karoo T isto, mehka guma, polna silike, ker je malo kontaktne povrsine. Itaq owerkill za Maroko. Bo kar Mitaska za teh 5000 km.

Z   TKC 80   sem  prevozil  Maroko  in nazaj čez Gibraltar  ter vse obstoječe alpe  do doma cca 10 000 km ,  Gs  2 osebi in kup prtljage ,pa še doma do konc sezone ...torej  do Genove  bš zihr pršu

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pravljicna kilometrina za taksno gumo. Ne vidim motnosti, kako bi naredil z stoplasto gumo vec km kot z npr Metzeler Tourance Next? Testi za TKC 80 navajajo od 4 do 5 tisoc km, odvisno od moci motorja. Sem vozil prrcej let hard enduro pa dobro vem kako se taksna guma obnasa in koliko vzdrzi.

No jaz sem z SS motorjem vozil celo sezono vsak vikend z enim kompletom slickov po Grobniku, pa je bila guma se za naslednjo sezono. Potem pa je prisel hudobni svizec in mi Milko v folijo zavil.

Predlagam, da se zacnemo resno pogovarjat

Objavljeno
pred 7 minutami, IZTOK pravi:

.

No jaz sem z SS motorjem vozil celo sezono vsak vikend z enim kompletom slickov po Grobniku, pa je bila guma se za naslednjo sezono.

Jz se z mojo ninjo vozim večino dni v letu po Racelandu pa se te dunlop Ntec že nočejo obrabit pa teče že 6 leto...:bounce:

Objavljeno

Mitas gre tudi februarja pri 10stopinjah po kolenu,mitasko moreš čutit :ras:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, IZTOK pravi:

 

Predlagam, da se zacnemo resno pogovarjat

Dober  predlog !

Objavljeno
2 hours ago, Ciko86 said:

mitasko moreš čutit

Samo da je ne boš čutil na svoji koži...

Objavljeno
pred 36 minutami, ftp pravi:

Samo da je ne boš čutil na svoji koži...

Na svoji koži sem čutil supercorso..

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

...najbolje je pa čutiti na svoji koži Durex gumo... :P

 

Trenutno je gor gp Racer.... Naslednja gre pa spet SF+  ...pa da vidimo razliko, če je 2017 res tolko boljša od prejšnjih letnikov.

@IZTOK....čisto možno je, da nekateri delajo nenormalne kilometrine z eno pnevmatiko. Vklopiš "snecer mode"..pa je :P

...nekateri gume res samo kotalijo po asfaltu brez pospeševanja in zaviranja...in čisto mogoče naredijo toliko km.

 

Objavljeno
pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

...najbolje je pa čutiti na svoji koži Durex gumo... :P

 

Trenutno je gor gp Racer.... Naslednja gre pa spet SF+  ...pa da vidimo razliko, če je 2017 res tolko boljša od prejšnjih letnikov.

@IZTOK....čisto možno je, da nekateri delajo nenormalne kilometrine z eno pnevmatiko. Vklopiš "snecer mode"..pa je :P

...nekateri gume res samo kotalijo po asfaltu brez pospeševanja in zaviranja...in čisto mogoče naredijo toliko km.

 

zaviraš z motorjem, pakne sem imel pri 42k km še kot nove

treba je znat, voziti z občutkom, ugotoviti, kje je meja za optimalno obrabo gume

Objavljeno
pred 38 minutami, Snecer pravi:

zaviraš z motorjem, pakne sem imel pri 42k km še kot nove

treba je znat, voziti z občutkom, ugotoviti, kje je meja za optimalno obrabo gume

nočem optimalno obrabljat gume, hočm da trpi :P

zgolj za info...od 5000 prevoženih na GTju sem cca 2 jurja v dvoje zvozil, lepa normalna vožnja, cca 1000km AC do 130, in 2 jurja na "limp" mode :( gume imam še za kake 2 jurja. Zanimivo a ne, druga letošnja mitaska bo prvo presegla za 30%.

Kje so razlike v vožnji s prvo:

1. temperature, pri drugi so občutno višje

2. konji, pol poti jih je bilo samo nekih 50 :P

Svojemu stilu vožnje se pa nikakor ne mislim odrekati, zdrži kot zdrži jebiga.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

No vidiš, jaz se vedno vozim pri optimalni temperaturi :) tak da bi ti isto zdržala kot meni.

Objavljeno
pred 9 minutami, Snecer pravi:

No vidiš, jaz se vedno vozim pri optimalni temperaturi :) tak da bi ti isto zdržala kot meni.

Snecer ti si sicer v kategoriji zase....vendar tudi Damiju pije Z 4.8l tak,da mu no more jest gume...

Optimalno za malo porabo gume in bencina in pakn? Zakaj sem si kupil motor...

Objavljeno
pred 52 minutami, sesir pravi:

Snecer ti si sicer v kategoriji zase....vendar tudi Damiju pije Z 4.8l tak,da mu no more jest gume...

Optimalno za malo porabo gume in bencina in pakn? Zakaj sem si kupil motor...

Da se peljem na lepe izlete, solo in da niso 4 sedeži prazni, pa še v hribovje motor lepše gre, ker nimam 4x4 ds3 wrc.

Če pogledaš še predpise, radarje ipd., je to to.

Večina pa si kupi po moje iz napačnih razlogov, ker misli, da je ceste motogp steza.

Objavljeno

Dovolj je, da ne jemlješ ekstremov za pravilo in vse je rešeno.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
10 hours ago, IZTOK said:

Predlagam, da se zacnemo resno pogovarjat

Hmm, bo treba forum menjat, žal ..

Sem ga danes spredaj preobul, ponovno mitas .. zdržala 13k km in bi se še dalo kakšnega tisočaka .. zadaj imam angel gt in mi jo je parkrat po dolomitih rahlo spodneslo, 2x bolj, kot bi si želel .. zadaj še gre, spredaj pa mi ni tega za popravljat .. pa sem mislil spredaj tudi angel gt dat, ampak maline mi pa tako zelo tudi ne dišijo, da bi si jih želel nabirat v ovinkih ...

Popravljeno . Popravil Tex
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 17 urami, Snecer pravi:

No vidiš, jaz se vedno vozim pri optimalni temperaturi :) tak da bi ti isto zdržala kot meni.

če bi mel versačeja in se vozil sam, ja najbrž res :D

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 17 urami, sesir pravi:

Snecer ti si sicer v kategoriji zase....vendar tudi Damiju pije Z 4.8l tak,da mu no more jest gume...

Optimalno za malo porabo gume in bencina in pakn? Zakaj sem si kupil motor...

torej, časi, ko si ti še bil mlad, pa ko so motorji še 10l pili so mimo, EURO4 norme so vsaj nekaj dobrega naredili...zmanjšali porabo :P

4,8 mam povprečje na Z900, brez šparanja po ovinkih, po ravnem mi je dolgčas 150km/h vozit. Pa je OEM dunlopka naredila 4000km in je bila za v koš. Porabljena enakomerno po celem obodu. Sem prepričan da bo SF+ naredil več.

Naj ti povem da superduke1290 GT pije 5,7 povprečno medtem, ko bi 990 pil vsaj 7-10 litrov pri istem stilu vožnje.

Objavljeno
pred 15 urami, Tex pravi:

Hmm, bo treba forum menjat, žal ..

Sem ga danes spredaj preobul, ponovno mitas .. zdržala 13k km in bi se še dalo kakšnega tisočaka .. zadaj imam angel gt in mi jo je parkrat po dolomitih rahlo spodneslo, 2x bolj, kot bi si želel .. zadaj še gre, spredaj pa mi ni tega za popravljat .. pa sem mislil spredaj tudi angel gt dat, ampak maline mi pa tako zelo tudi ne dišijo, da bi si jih želel nabirat v ovinkih ...

čeravno imam rad SF+, sem bil s prvo angel GT zadovoljen, bolj kot z zadnjo. Zadnja res rada podrsi v nagibih, predvsem ko je iztrošena. Žal plačaš posledice narezanih kanalov po obodu in je manj mesa in manj oprijema, to je edina zamera, ki jo imam na angel GT.

Definitivno pa se prva Angel ne obnaša tako kot zadnja, torej brez skrbi za kake zdrse, ampak če naredim primerjavo prve gume s SF+, na Angel ne vidim nobenega dobička (razen boljši oprijem na mokrem) saj mi je naredila manj kot SF+, po obnašanju pa je za odtenek bolj lesena od SF+.

ps. kolikor vem ima Tracer trekšn, kateri zadaj lepo popravlja vse zdrse, verjamem, pa da je filing smotan.

Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, DAMI34 pravi:

.

Naj ti povem da superduke1290 GT pije 5,7 povprečno medtem, ko bi 990 pil vsaj 7-10 litrov pri istem stilu vožnje.

Menimrazen Skuterja 50 ki pije dobrih 5 ni nič in nikoli pilo tako malo...mogoče oz prej dvokratnik...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 9 minutami, sesir pravi:

Menimrazen Skuterja 50 ki pije dobrih 5 ni nič in nikoli pilo tako malo...mogoče oz prej dvokratnik...

sem ti že povedal zakaj :P

 

Objavljeno
8 hours ago, DAMI34 said:

čeravno imam rad SF+, sem bil s prvo angel GT zadovoljen, bolj kot z zadnjo. Zadnja res rada podrsi v nagibih, predvsem ko je iztrošena. Žal plačaš posledice narezanih kanalov po obodu in je manj mesa in manj oprijema, to je edina zamera, ki jo imam na angel GT.

Definitivno pa se prva Angel ne obnaša tako kot zadnja, torej brez skrbi za kake zdrse, ampak če naredim primerjavo prve gume s SF+, na Angel ne vidim nobenega dobička (razen boljši oprijem na mokrem) saj mi je naredila manj kot SF+, po obnašanju pa je za odtenek bolj lesena od SF+.

ps. kolikor vem ima Tracer trekšn, kateri zadaj lepo popravlja vse zdrse, verjamem, pa da je filing smotan.

Da, tracer ima tcs .. in moram rečt, da ga z mitasko nisem videl tolko prižiganja na armaturki, kot sedaj z angel gt .. zadaj občasni zdrs ni problem, bolj je problem tisto, kaj prileti okoli čelade od sopotnice .. :D .. drset z zadnjo sem vajen z XTjem po okoliških makadamih .. in roko na srce, na način kot se voziva, z max obremenjitvijo in z drsanjem "tačk" po ovinkih ter odpiranjem plina manjše zdrse tudi pričakujem in korigiram tudi brez TCSja .. pred montažo prednje sem primerjal obe in že na občutek je pirelijeva trša (razumljivo, sport touring vs sport guma) in ker sem z mitasko tako ali tako naredil super kilometrino, sem se odločil ponovno za mitasko .. zadnjo sem dal angel gt zaradi kilometrine, ki mi pri SF+ res ne diši preveč (ne zaradi denarja/pogoste menjave, ampak zaradi ranga; shit je ko moraš predčasno menjat gumo, da nebi bil sredi daljšega izleta v ilegali) ..

Ne rečem, možno, da je za zdrse zadnje angel gt po dolomitih bil kriv recimo asfalt, čeprav je po oceni lepo držal .. primerjave med gt in sf+ bom delal takrat, ko bom tudi gt testiral v primerljivih pogojih (golica, jadranka, ..) .. če bo tudi tu kaj spodrsavala, gre dol in gre kaj drugega bolj sport gor .. jebeš kilometrino, če moraš stil vožnje prilagajat gumi in ne obratno .. aja, pa tracer nima TCSja spredaj, tako da rajši dam spredaj kar lepi, kot se spodobi .. :) .. in kot sam rečeš, neke prednosti pred SF+ ni, zato je šla SF+ nazaj gor, ker ji zaupam .. po dežju pa itak vozim po jajcih, v vsakem primeru .. :)

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!