motolover Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Najbrž govori o gumah za Duka, čeprav je Futura tudi podoben motor glede navora. So motorji, ki kličejo po zdrsavanju iz ovinka in zato se gume tudi toliko bolj obrabljajo. Če bi imel TC ali štiricilindrski motor, se mu to ne bi dogajalo. Tako je pa luštno iz vsakega ovinka pospešiti s črto na asfaltu in gume gredo. Včeraj sem govoril z razvojnim inženirjem in Mitas začenja s testiranjem novega modela ST gum primernega za npr. BMW RT in podobne. Wakasaki, KARMEN1 in Snečer 3
Snečer Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 kdaj bodo na policah ga vprašaj
motolover Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 25 minutes ago, Snecer said: kdaj bodo na policah ga vprašaj bom jutri
Snečer Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 pred 3 minutami, motolover pravi: bom jutri nekdo je že napisal, da pripravljajo ST gumo, ki bo dlje držala, verjetno je to, če bo v 2018 na policah in bo normalna cena, potem smo prijatelji MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 pred 3 urami, jvalant pravi: Seveda, SF+ Vzmetenje deluje ok, menjava olja itd prek kakimi 18k, SAG nastavljen na mojo tezo, tlak 2.4 zadaj (v okvirih mitasovih predpisov). Sej ne pravim, da ne pozenemo, se posebej po ovinkih. Mi je jasno da je nekaj kriv moj stil voznje, pocasneje v zavoj, pa potem z gasom ven. Prjatlca Ines, pelje odlicno, hitro v zavoj in bolj tekoce ven, pa naredi vec, 8k se mi zdi... Ampak 11k? Tole je bilo zadnjic v Reziji: 2,4 zadaj je malce malo, oziroma kar vem je 2,9, mogoče se motim, ampak tudi nižji tlak jo pobere, čeprav, jaz prav tako naredim 5 jurjev (brez šparat) pred 2 urami, motolover pravi: Najbrž govori o gumah za Duka, čeprav je Futura tudi podoben motor glede navora. So motorji, ki kličejo po zdrsavanju iz ovinka in zato se gume tudi toliko bolj obrabljajo. Če bi imel TC ali štiricilindrski motor, se mu to ne bi dogajalo. Tako je pa luštno iz vsakega ovinka pospešiti s črto na asfaltu in gume gredo. Včeraj sem govoril z razvojnim inženirjem in Mitas začenja s testiranjem novega modela ST gum primernega za npr. BMW RT in podobne. 5 jurjev na SXu, 5 jurjev na GTju, 5 jurjev na z900 ni skoraj nobene razlike, toliko naredim z zadnjo, včasih jurčka več včasih pa manj, ampak povprečje je tako. Konji, cilindri ,nobene razlike Snečer 1
jvalant Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 (popravljeno) 15 minutes ago, DAMI34 said: 2,4 zadaj je malce malo, oziroma kar vem je 2,9, mogoče se motim, ampak tudi nižji tlak jo pobere, čeprav, jaz prav tako naredim 5 jurjev (brez šparat) Mitas priporoca 2.2 za Duka (150 kg)... Popravljeno Oktober 29, 2017. Popravil jvalant DAMI34 1
Snečer Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Da na tako lahkem motorju popapaš Mitasko, ja kak se pa voziš? to je en sam slajd in risanje, a ne...
TakeALookAround Objavljeno Oktober 29, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2017 Duke bolj sune kot Versys. GoBobi, igc1, 3nity in 4 others 2 5
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 15 urami, motolover pravi: bom jutri a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje?
jvalant Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 13 hours ago, DinDiin said: Duke bolj sune kot Versys. Uh, to pa ne verjemem! GoBobi in TakeALookAround 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 13 urami, jvalant pravi: Mitas priporoca 2.2 za Duka (150 kg)... in temu primerno je potem limanje in obraba. Koliko ima tvoj duk tovarniško predvidene tlake?
jvalant Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 3 minutes ago, DAMI34 said: in temu primerno je potem limanje in obraba. Koliko ima tvoj duk tovarniško predvidene tlake? Tovarnisko za Pirelli Diablo: 2.0/2.2 za enega in 2.2/2.4 za dva. Ke nisem preresno lahek, vozim 2.2/2.4, ko je hladno pa spustim na 2.1/2.2.... DAMI34 1
motolover Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 27 minutes ago, DAMI34 said: a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje? Pojma nimam, bom vprašal. TakeALookAround 1
ukica Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 1 minute ago, Ciko86 said: Osebno mislm da na tem forumu cca 10-15% ljudi zazna razliko med tlakom 2.9 pa 2.5. Vozte tko k pise proizvajalc pa mate mir. Rossi nebo noben ratu cez noc.. Gušter 1
Ciko86 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 Ja star se rata z leti GoBobi 1
mladench Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 35 minutami, DAMI34 pravi: a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje? Dual. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 4 minutami, mladench pravi: Dual. kul, bomo oduzad dali, upam da boki ostanejo enaki.
Nightmare Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 14 hours ago, Snecer said: Da na tako lahkem motorju popapaš Mitasko, ja kak se pa voziš? to je en sam slajd in risanje, a ne... En cilinder z sunkovitim pospeševanjem in ogromnim motornim zaviranjem naredita svoje. Lp, Samo Wakasaki in TakeALookAround 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 Pravkar, Nightmare pravi: En cilinder z sunkovitim pospeševanjem in ogromnim motornim zaviranjem naredita svoje. Lp, Samo po mojem je tudi logično da nizka teža, nizki tlaki (čeprav predpisani) in nekoliko več drsenja naredi svoje.
Nightmare Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 1 minute ago, DAMI34 said: po mojem je tudi logično da nizka teža, nizki tlaki (čeprav predpisani) in nekoliko več drsenja naredi svoje. Vsekakok, vendar tlak je prilagojen teži motorja in širini pnevmatike kjer imajo novejši Duki in SMCji 160/60 pri starejših pa je bila celo 150. Tu mislim, da je vsem jasno, da predpisan tlak ne mora biti enak kot na pnevmatikah širine 180, 190,... Marsikje lahko zaslediš, da imajo vozniki lahkih motorjev, se pravi cc 150kg probleme z ogrevanjem gum tako, da je tu še en razlog za nižji tlak. Sam sem M7RR katera je bila v originalu na motorju uničil v 5k km pa je bilo tu še utekanje agregata in ponovno privajanje po letih brez motorja. Conti SM je bila nelegalna po 2.5k km zadnja in 3.5 prednja. Šele po odpeljanih 15k km sem nekoliko spremenil način vožnje in se malo manj izživljam na motorju tako, da je Dunlop SS2Max enakomerno obrabljena po nekje 4,5-5k km. Naslednje leto vsekakor preizkusim Mitas ampak se bojim kaj bo ostalo od nje glede na to, da nima trše sredice. Lp, Samo DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 pred 1 minuto, Nightmare pravi: Vsekakok, vendar tlak je prilagojen teži motorja in širini pnevmatike kjer imajo novejši Duki in SMCji 160/60 pri starejših pa je bila celo 150. Tu mislim, da je vsem jasno, da predpisan tlak ne mora biti enak kot na pnevmatikah širine 180, 190,... Marsikje lahko zaslediš, da imajo vozniki lahkih motorjev, se pravi cc 150kg probleme z ogrevanjem gum tako, da je tu še en razlog za nižji tlak. Sam sem M7RR katera je bila v originalu na motorju uničil v 5k km pa je bilo tu še utekanje agregata in ponovno privajanje po letih brez motorja. Conti SM je bila nelegalna po 2.5k km zadnja in 3.5 prednja. Šele po odpeljanih 15k km sem nekoliko spremenil način vožnje in se malo manj izživljam na motorju tako, da je Dunlop SS2Max enakomerno obrabljena po nekje 4,5-5k km. Naslednje leto vsekakor preizkusim Mitas ampak se bojim kaj bo ostalo od nje glede na to, da nima trše sredice. Lp, Samo po mojem jo lahko komot preiskusiš, ker, vsaj kar sem prebral enakomerno rabiš gumo, če pa samo gas po ravnem potem pa gre sredina, ampak kar jaz opažam, največ sredine mi požre vožnja v dvoje in velike brzine, zato se izogibam AC, šponanja po ravnem in tako dobim kakega jurja več iz gume. Majo pa mitaske dovolj "mase" na bokih, tako da gladko brez panike, da jo boš iztrošil na bokih.
Nightmare Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 Preizkusil jo bom definitivno ker težko verjamem, da bi se toliko uporabnikov za njo odločilo le na podlagi nizke cene in jo zato kovali v nebo. Za to ceno tudi, če jo takoj vržem dol v primeru, da mi ne bi bila všeč pa vseeno dvomim, da bi bila lahko tako slaba. Lp, Samo
ukica Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 16 minutes ago, Nightmare said: Preizkusil jo bom definitivno ker težko verjamem, da bi se toliko uporabnikov za njo odločilo le na podlagi nizke cene in jo zato kovali v nebo. Za to ceno tudi, če jo takoj vržem dol v primeru, da mi ne bi bila všeč pa vseeno dvomim, da bi bila lahko tako slaba. Lp, Samo Slaba ni, jo pa pac nesmes primerjati z gp/sc.. pa malo bolj je obcutljiva na zalivke ter bele crte(tam se naj nebi vozil ). Pa ne poslusat tistih ki sebe nimajo radi.. takim bo tud gp/sc spustila..
Nightmare Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 7 minutes ago, ukica said: Slaba ni, jo pa pac nesmes primerjati z gp/sc.. pa malo bolj je obcutljiva na zalivke ter bele crte(tam se naj nebi vozil ). Pa ne poslusat tistih ki sebe nimajo radi.. takim bo tud gp/sc spustila.. Gp/SC nisem vozil tako, da jih ne moram primerjat. Prav tako nisem noben MotoGP vesolec, da bi gumo izkoriščal na maksimumu se pa rad sigurno peljem mi pa vseeno kak zdrs sprednje/zadnje gume ni neznanka. Tako ali tako zamenjam 2 do 3 zadnje gume na sezono in mi en set Mitask ne bo naredil neke razlike. Lp, Samo ukica 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se