Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Najbrž govori o gumah za Duka, čeprav je Futura tudi podoben motor glede navora. So motorji, ki kličejo po zdrsavanju iz ovinka in zato se gume tudi toliko bolj obrabljajo. Če bi imel TC ali štiricilindrski motor, se mu to ne bi dogajalo. Tako je pa luštno iz vsakega ovinka pospešiti s črto na asfaltu in gume gredo. 

Včeraj sem govoril z razvojnim inženirjem in Mitas začenja s testiranjem novega modela ST gum primernega za npr. BMW RT in podobne. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, motolover pravi:

bom jutri

nekdo je že napisal, da pripravljajo ST gumo, ki bo dlje držala, verjetno je to, če bo v 2018 na policah in bo normalna cena, potem smo prijatelji :) 

Objavljeno
pred 3 urami, jvalant pravi:

 Seveda, SF+  Vzmetenje deluje ok, menjava olja itd prek kakimi 18k, SAG nastavljen na mojo tezo, tlak 2.4 zadaj (v okvirih mitasovih predpisov). Sej ne pravim, da ne pozenemo, se posebej po ovinkih.  Mi je jasno da je nekaj kriv moj stil voznje, pocasneje v zavoj, pa potem z gasom ven. Prjatlca Ines, pelje odlicno, hitro v zavoj in bolj tekoce ven, pa naredi vec, 8k se mi zdi...  Ampak 11k? 

Tole je bilo zadnjic v Reziji:

rear2.jpg

2,4 zadaj je malce malo, oziroma kar vem je 2,9, mogoče se motim, ampak tudi nižji tlak jo pobere, čeprav, jaz prav tako naredim 5 jurjev (brez šparat) :P

 

pred 2 urami, motolover pravi:

Najbrž govori o gumah za Duka, čeprav je Futura tudi podoben motor glede navora. So motorji, ki kličejo po zdrsavanju iz ovinka in zato se gume tudi toliko bolj obrabljajo. Če bi imel TC ali štiricilindrski motor, se mu to ne bi dogajalo. Tako je pa luštno iz vsakega ovinka pospešiti s črto na asfaltu in gume gredo. 

Včeraj sem govoril z razvojnim inženirjem in Mitas začenja s testiranjem novega modela ST gum primernega za npr. BMW RT in podobne. 

5 jurjev na SXu, 5 jurjev na GTju, 5 jurjev na z900

ni skoraj nobene razlike, toliko naredim z zadnjo, včasih jurčka več včasih pa manj, ampak povprečje je tako.

Konji, cilindri ,nobene razlike

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, DAMI34 said:

2,4 zadaj je malce malo, oziroma kar vem je 2,9, mogoče se motim, ampak tudi nižji tlak jo pobere, čeprav, jaz prav tako naredim 5 jurjev (brez šparat) :P

 

 Mitas priporoca 2.2 za Duka (150 kg)...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

Da na tako lahkem motorju popapaš Mitasko, ja kak se pa voziš? :) to je en sam slajd in risanje, a ne...

 

Objavljeno
pred 15 urami, motolover pravi:

bom jutri

a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje?

 

Objavljeno
13 hours ago, DinDiin said:

Duke bolj sune kot Versys.  :D

Uh, to pa ne verjemem! ;)

  • Haha 2
Objavljeno
pred 13 urami, jvalant pravi:

 Mitas priporoca 2.2 za Duka (150 kg)...

in temu primerno je potem limanje in obraba. Koliko ima tvoj duk tovarniško predvidene tlake?

 

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

in temu primerno je potem limanje in obraba. Koliko ima tvoj duk tovarniško predvidene tlake?

 

 Tovarnisko za Pirelli Diablo: 2.0/2.2 za enega in 2.2/2.4 za dva. Ke nisem preresno lahek, vozim 2.2/2.4, ko je hladno pa spustim na 2.1/2.2....

Objavljeno
27 minutes ago, DAMI34 said:

a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje?

 

Pojma nimam, bom vprašal. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 minute ago, Ciko86 said:

recommended-inflation-pressures-for-sport-force-plus-tyres.jpg

Osebno mislm da na tem forumu cca 10-15% ljudi zazna razliko med tlakom 2.9 pa 2.5. 

Vozte tko k pise proizvajalc pa mate mir. Rossi nebo noben ratu cez noc..

Objavljeno
pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

a mogoče veš, bo dual compound, al samo ojačana za težje motorje?

 

Dual.

Objavljeno
pred 4 minutami, mladench pravi:

Dual.

kul, bomo oduzad dali, upam da boki ostanejo enaki.

Objavljeno
14 hours ago, Snecer said:

Da na tako lahkem motorju popapaš Mitasko, ja kak se pa voziš? :) to je en sam slajd in risanje, a ne...

 

En cilinder z sunkovitim pospeševanjem in ogromnim motornim zaviranjem naredita svoje.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Nightmare pravi:

En cilinder z sunkovitim pospeševanjem in ogromnim motornim zaviranjem naredita svoje.

 

 

Lp, Samo

po mojem je tudi logično da nizka teža, nizki tlaki (čeprav predpisani) in nekoliko več drsenja naredi svoje.

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

po mojem je tudi logično da nizka teža, nizki tlaki (čeprav predpisani) in nekoliko več drsenja naredi svoje.

Vsekakok, vendar tlak je prilagojen teži motorja in širini pnevmatike kjer imajo novejši Duki in SMCji 160/60 pri starejših pa je bila celo 150. Tu mislim, da je vsem jasno, da predpisan tlak ne mora biti enak kot na pnevmatikah širine 180, 190,...

Marsikje lahko zaslediš, da imajo vozniki lahkih motorjev, se pravi cc 150kg probleme z ogrevanjem gum tako, da je tu še en razlog za nižji tlak.

Sam sem M7RR katera je bila v originalu na motorju uničil v 5k km pa je bilo tu še utekanje agregata in ponovno privajanje po letih brez motorja. Conti SM je bila nelegalna po 2.5k km zadnja in 3.5 prednja.

Šele po odpeljanih 15k km sem nekoliko spremenil način vožnje in se malo manj izživljam na motorju tako, da je Dunlop SS2Max enakomerno obrabljena po nekje 4,5-5k km.

Naslednje leto vsekakor preizkusim Mitas ampak se bojim kaj bo ostalo od nje glede na to, da nima trše sredice.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nightmare pravi:

Vsekakok, vendar tlak je prilagojen teži motorja in širini pnevmatike kjer imajo novejši Duki in SMCji 160/60 pri starejših pa je bila celo 150. Tu mislim, da je vsem jasno, da predpisan tlak ne mora biti enak kot na pnevmatikah širine 180, 190,...

Marsikje lahko zaslediš, da imajo vozniki lahkih motorjev, se pravi cc 150kg probleme z ogrevanjem gum tako, da je tu še en razlog za nižji tlak.

Sam sem M7RR katera je bila v originalu na motorju uničil v 5k km pa je bilo tu še utekanje agregata in ponovno privajanje po letih brez motorja. Conti SM je bila nelegalna po 2.5k km zadnja in 3.5 prednja.

Šele po odpeljanih 15k km sem nekoliko spremenil način vožnje in se malo manj izživljam na motorju tako, da je Dunlop SS2Max enakomerno obrabljena po nekje 4,5-5k km.

Naslednje leto vsekakor preizkusim Mitas ampak se bojim kaj bo ostalo od nje glede na to, da nima trše sredice.

 

 

Lp, Samo

po mojem jo lahko komot preiskusiš, ker, vsaj kar sem prebral enakomerno rabiš gumo, če pa samo gas po ravnem potem pa gre sredina, ampak kar jaz opažam, največ sredine mi požre vožnja v dvoje in velike brzine, zato se izogibam AC, šponanja po ravnem in tako dobim kakega jurja več iz gume. Majo pa mitaske dovolj "mase" na bokih, tako da gladko brez panike, da jo boš iztrošil na bokih.

Objavljeno

Preizkusil jo bom definitivno ker težko verjamem, da bi se toliko uporabnikov za njo odločilo le na podlagi nizke cene in jo zato kovali v nebo. Za to ceno tudi, če jo takoj vržem dol v primeru, da mi ne bi bila všeč pa vseeno dvomim, da bi bila lahko tako slaba.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
16 minutes ago, Nightmare said:

Preizkusil jo bom definitivno ker težko verjamem, da bi se toliko uporabnikov za njo odločilo le na podlagi nizke cene in jo zato kovali v nebo. Za to ceno tudi, če jo takoj vržem dol v primeru, da mi ne bi bila všeč pa vseeno dvomim, da bi bila lahko tako slaba.

 

 

Lp, Samo

Slaba ni, jo pa pac nesmes primerjati z gp/sc.. pa malo bolj je obcutljiva na zalivke ter bele crte(tam se naj nebi vozil :)).

Pa ne poslusat tistih ki sebe nimajo radi.. takim bo tud gp/sc spustila..

Objavljeno
7 minutes ago, ukica said:

Slaba ni, jo pa pac nesmes primerjati z gp/sc.. pa malo bolj je obcutljiva na zalivke ter bele crte(tam se naj nebi vozil :)).

Pa ne poslusat tistih ki sebe nimajo radi.. takim bo tud gp/sc spustila..

Gp/SC nisem vozil tako, da jih ne moram primerjat. Prav tako nisem noben MotoGP vesolec, da bi gumo izkoriščal na maksimumu se pa rad sigurno peljem mi pa vseeno kak zdrs sprednje/zadnje gume ni neznanka.

Tako ali tako zamenjam 2 do 3 zadnje gume na sezono in mi en set Mitask ne bo naredil neke razlike.

 

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!