Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 urami, Nightmare pravi:

Vsekakok, vendar tlak je prilagojen teži motorja in širini pnevmatike kjer imajo novejši Duki in SMCji 160/60 pri starejših pa je bila celo 150. Tu mislim, da je vsem jasno, da predpisan tlak ne mora biti enak kot na pnevmatikah širine 180, 190,...

Marsikje lahko zaslediš, da imajo vozniki lahkih motorjev, se pravi cc 150kg probleme z ogrevanjem gum tako, da je tu še en razlog za nižji tlak.

Sam sem M7RR katera je bila v originalu na motorju uničil v 5k km pa je bilo tu še utekanje agregata in ponovno privajanje po letih brez motorja. Conti SM je bila nelegalna po 2.5k km zadnja in 3.5 prednja.

Šele po odpeljanih 15k km sem nekoliko spremenil način vožnje in se malo manj izživljam na motorju tako, da je Dunlop SS2Max enakomerno obrabljena po nekje 4,5-5k km.

Naslednje leto vsekakor preizkusim Mitas ampak se bojim kaj bo ostalo od nje glede na to, da nima trše sredice.

 

 

Lp, Samo

jaz mam zadaj tudi 160 in tlak okoli 39-40Psi

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

jaz mam zadaj tudi 160 in tlak okoli 39-40Psi

In 200kg težak motor najverjetneje.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nightmare pravi:

In 200kg težak motor najverjetneje.

 

 

Lp, Samo

jap

ampak pri tebi če ti jo je tako posvaljkalo ogretje gume ni problem :) morda tlak, precej bolj pa stil vožnje

vseeno pa preseneča, če si car ovinkov, da ti po sredini ne ostane za 10k km :)

manjša teža pomeni, manjšo obrabo motorja, tu gor imaš članice, ki z mitasko poharajo 14k+ z levo roko

Objavljeno
pred 13 minutami, Snecer pravi:

jap

ampak pri tebi če ti jo je tako posvaljkalo ogretje gume ni problem :) morda tlak, precej bolj pa stil vožnje

vseeno pa preseneča, če si car ovinkov, da ti po sredini ne ostane za 10k km :)

manjša teža pomeni, manjšo obrabo motorja, tu gor imaš članice, ki z mitasko poharajo 14k+ z levo roko

večina nas z levo roko naredi kar pač naredi... :P

lahek motor , konjiči, nizek tlak, gumo bolj obrablja. Sicer pa če gledam povprečje vseh uporabnikov Mitaske je tam med 5-6kkm, ker je povsem normalno.

 

Objavljeno
16 minutes ago, Snecer said:

jap

ampak pri tebi če ti jo je tako posvaljkalo ogretje gume ni problem :) morda tlak, precej bolj pa stil vožnje

vseeno pa preseneča, če si car ovinkov, da ti po sredini ne ostane za 10k km :)

manjša teža pomeni, manjšo obrabo motorja, tu gor imaš članice, ki z mitasko poharajo 14k+ z levo roko

Ti car ovinkov si me očitno z nekom zamešal saj nism tu objavil nobene slike gume z nasvalkanimi robovi tiste katere pa sem pa so v drugi temi in mislim, da je obraba gume izredno enakomerna in lepa. Malo se nauči brati predno tipkaš.

Tudi nikjer se nism koval v zvezde kot nevem kakšen voznik za razliko od tebe kjer je vedno dodano "na polno".

Malo preuči kako deluje velik enocelindraš pa ti bo kakšna stvar malo bolj jasna.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Malo se hecamo no :) ampak res, manjša teža, manjša obraba, sploh sredina.

Moj "na polno" pomeni turistična vožnja no polno, da se na polno doživi izlet.

Sem prepričan, da z mojo vožnjo naredim s tvojim dukom isto 11k+ km.

Objavljeno

Sem napisal, da sedaj ko se nad motorjem manj izživljam gumo lepo pobira. Ampak ja, en cilinder ob polnem pospeševanju kljub malemu številu konj bistveno bolj cuka in "trže" gumo. Potem pa je tu še zaviranje z motorjem katero je pri enem cilindru bistveno močnejše kot pri motorju z več valji.

Vseeno pa zaradi gume ne bom spreminjal svojega stila vožnje, so v tej dimenziji prepoceni.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

js pa drugace opazam... prej na banditu 650 z  4 cilindri in vecjo tezo... mi je bolj pobiralo gumo...sploh po sredini...  sedaj na versačeju  ki je lazji in 2 cilindra pa se mi zdi po 3000 km prevozenih mitaska kot nova oz lepe oblike.... 

torej po mojem mnenju teza vpliva na obrabo... in kolk navijas po ravnini... js sm prej nazigal po ravnini in po ovinkih cist pocas... zdej z suvalnikom pa ravno obratno in bolj uzivam... in verjetno zato bom tudi gume imel za dalj casa

Objavljeno

bom ruknil eno anketo na vrho, pa bomo videli, koliko kaj delamo, a velja.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
25 minutes ago, Rogerg said:

js pa drugace opazam... prej na banditu 650 z  4 cilindri in vecjo tezo... mi je bolj pobiralo gumo...sploh po sredini...  sedaj na versačeju  ki je lazji in 2 cilindra pa se mi zdi po 3000 km prevozenih mitaska kot nova oz lepe oblike.... 

torej po mojem mnenju teza vpliva na obrabo... in kolk navijas po ravnini... js sm prej nazigal po ravnini in po ovinkih cist pocas... zdej z suvalnikom pa ravno obratno in bolj uzivam... in verjetno zato bom tudi gume imel za dalj casa

Pa saj to, da večja teža motocikla bolj obrabla gumo je dejstvo in temu nihče ne nasprotuje.

 

Lp, Samo

Objavljeno

Js sm zadnjo do ilegalnosti zdrajsal v 6500km,pr 8k je bla slecena :)

Objavljeno
14 hours ago, DAMI34 said:

večina nas z levo roko naredi kar pač naredi... :P

lahek motor , konjiči, nizek tlak, gumo bolj obrablja. Sicer pa če gledam povprečje vseh uporabnikov Mitaske je tam med 5-6kkm, ker je povsem normalno.

 

 Ne. lahek motor, manj konjev obrablja gumo manj... nizek tlak (predpisan seveda za doloceno tezo)  pa obrablja gumo priblizno enako, kot na tezjem z vecjim tlakom (predpisan tlak na tezo je zato, da imajo gume priblizno enako kontakno povrsino pri razlicnih tezah in s tem tudi se priblizno enako "gnetejo")  2.4 je optimalen tlak za Duka, enako kot je 2.9 optimalen za Futuro. 2.9 na Duku ne bo dobro, in 2.4 na Futuri tudi ne... Drugace je recept za dolgozivost gume cist enostaven: 3.5 bare pa 300kg motor in 20k pade stoposto ;)

14 hours ago, Nightmare said:

Ti car ovinkov si me očitno z nekom zamešal saj nism tu objavil nobene slike gume z nasvalkanimi robovi tiste katere pa sem pa so v drugi temi in mislim, da je obraba gume izredno enakomerna in lepa. Malo se nauči brati predno tipkaš.

Tudi nikjer se nism koval v zvezde kot nevem kakšen voznik za razliko od tebe kjer je vedno dodano "na polno".

Malo preuči kako deluje velik enocelindraš pa ti bo kakšna stvar malo bolj jasna.

  Da vrnem debato na pravi tir: meni je jasno kako in zakaj se gume obrabljajo... V originalu sem se spraseval kako nekateri vozijo "na polno" in delajo 11k? ;)

Objavljeno
pred 15 minutami, jvalant pravi:

 Ne. lahek motor, manj konjev obrablja gumo manj... nizek tlak (predpisan seveda za doloceno tezo)  pa obrablja gumo priblizno enako, kot na tezjem z vecjim tlakom (predpisan tlak na tezo je zato, da imajo gume priblizno enako kontakno povrsino pri razlicnih tezah in s tem tudi se priblizno enako "gnetejo")  2.4 je optimalen tlak za Duka, enako kot je 2.9 optimalen za Futuro. 2.9 na Duku ne bo dobro, in 2.4 na Futuri tudi ne... Drugace je recept za dolgozivost gume cist enostaven: 3.5 bare pa 300kg motor in 20k pade stoposto ;)

  Da vrnem debato na pravi tir: meni je jasno kako in zakaj se gume obrabljajo... V originalu sem se spraseval kako nekateri vozijo "na polno" in delajo 11k? ;)

in odgovor je, da imao lažji motor (s skupno težo) in pravilno napumpane gume

Objavljeno (popravljeno)
pred 38 minutami, jvalant pravi:

Da vrnem debato na pravi tir: meni je jasno kako in zakaj se gume obrabljajo... V originalu sem se spraseval kako nekateri vozijo "na polno" in delajo 11k? ;)

Evo v kakšnem smislu

By Snecer

Moj "na polno" pomeni turistična vožnja no polno, da se na polno doživi izlet.

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Objavljeno
pred 6 minutami, Wakasaki pravi:

Evo v kakšnem smislu

By Snecer

Moj "na polno" pomeni turistična vožnja no polno, da se na polno doživi izlet.

ja tam je en pisal, da je za njega vožnja, drsanje ovinkov po jezerskem

pol se pa čudijo za kilometrino

čeprav je nenavadno, da jim tudi sredino pobere

Objavljeno
Ob 29. 10. 2017 ob 19:36, DinDiin pravi:

Duke bolj sune kot Versys.  :D

Si se zmotu..

SD sploh SUNE v resnici....

pred 14 minutami, Snecer pravi:

 

čeprav je nenavadno, da jim tudi sredino pobere

Zakaj?

Drajslarji ovinkov po večini vedo čemu služi desna roka in ročka za gas...pri naglem odpiranju,vožnji po zadnjem ti težko pobere gumo frugje kot po sredini al kaj ti mislis?

Objavljeno
pred eno uro, jvalant pravi:

 Ne. lahek motor, manj konjev obrablja gumo manj... nizek tlak (predpisan seveda za doloceno tezo)  pa obrablja gumo priblizno enako, kot na tezjem z vecjim tlakom (predpisan tlak na tezo je zato, da imajo gume priblizno enako kontakno povrsino pri razlicnih tezah in s tem tudi se priblizno enako "gnetejo")  2.4 je optimalen tlak za Duka, enako kot je 2.9 optimalen za Futuro. 2.9 na Duku ne bo dobro, in 2.4 na Futuri tudi ne... Drugace je recept za dolgozivost gume cist enostaven: 3.5 bare pa 300kg motor in 20k pade stoposto ;)

 

da, da, ampak daj lahkemu motorju moč, pa boš videl kako se guma troši. O tem sem pisal, drugače pa se strinjam, predpisan/optimalen tlak najmanj obrablja gumo, 0,4-0,5 nižji od predpisanega pa bolj.

Definitivno pa se v hladnih mesecih s premal ogretja le ta bolj troši, preverjeno vsako zimo.

Objavljeno
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

da, da, ampak daj lahkemu motorju moč, pa boš videl kako se guma troši. O tem sem pisal, drugače pa se strinjam, predpisan/optimalen tlak najmanj obrablja gumo, 0,4-0,5 nižji od predpisanega pa bolj.

Definitivno pa se v hladnih mesecih s premal ogretja le ta bolj troši, preverjeno vsako zimo.

Prvo se moraš vozit in znat peljat vsaj kuk tuk,da to veš....

Jebi ga samo pametovanje na forumu pač....

Objavljeno
pred 23 urami, Nightmare pravi:

Gp/SC nisem vozil tako, da jih ne moram primerjat. Prav tako nisem noben MotoGP vesolec, da bi gumo izkoriščal na maksimumu se pa rad sigurno peljem mi pa vseeno kak zdrs sprednje/zadnje gume ni neznanka.

Tako ali tako zamenjam 2 do 3 zadnje gume na sezono in mi en set Mitask ne bo naredil neke razlike.

 

 

Lp, Samo

Lestvica  1 supercorsa sc1 (v prihodnje bom probal tudi sc0.           

                  2 gp racer 211 ( naslednje leto sprobam 212).  

                   3 mitas za ta denar in kilometrino ni boljše gume,če že gledamo da sc1 samo zadnja je nkje okrog 210 eur..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

da, da, ampak daj lahkemu motorju moč, pa boš videl kako se guma troši. O tem sem pisal, drugače pa se strinjam, predpisan/optimalen tlak najmanj obrablja gumo, 0,4-0,5 nižji od predpisanega pa bolj.

Definitivno pa se v hladnih mesecih s premal ogretja le ta bolj troši, preverjeno vsako zimo.

 Kaj pa vem, z lazjim motorjem je lazje pospesevati (aka manj mase je lazje premakniti kot vec mase), torej tudi z veliko moci, je guma manj obremenjena, ker mora "poriniti" manj mase... ;) Je vecina v stilu voznje: duke vabi k pospesevanju iz zavojev,  vcasih je fino ze sredi zavoja mal bolj gas odpret in posledicno potem bolj obrablja gumo. Spet drugi upajo zelo hitro uletet v zavoj, potem z manj gasa odpeljejo vse skupaj, kar je bolj prijazno do zadnje gume, pa mal manj do prve...

Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

ja tam je en pisal, da je za njega vožnja, drsanje ovinkov po jezerskem

pol se pa čudijo za kilometrino

čeprav je nenavadno, da jim tudi sredino pobere

 Tu pa  res ni nic cudnega: Jezersko, Weissbrach ipd pac niso nekomu za hiso, do tja je treba priti. Vecinoma po urbanih naseljih ipd, kjer se pac ne vozi po kolenih itd... Jadanka naprimer, za tistih 100km ovinkov moram narediti 250km transporta v eno smer.

Objavljeno
2 hours ago, Snecer said:

in odgovor je, da imao lažji motor (s skupno težo) in pravilno napumpane gume

 Hm... Duke ima 140kg, pa gume so pravilno napumpane...

Objavljeno
pred 43 minutami, jvalant pravi:

 Kaj pa vem, z lazjim motorjem je lazje pospesevati (aka manj mase je lazje premakniti kot vec mase), 

bom kar tole citiral, da, vendar prej drsi (mikrodrsenje, ki ga ne opazimo), manj lepi in bolj troši. Tok se meni zdi.

@Zivnorcbi verjetno znal bolj tehnično pojasnit.

Objavljeno

Jp..guma bolj ko grabi...bolj drži...  :D

..sej sem že vse napisal (pa ne samo jaz) glede oprijema...tko da se ne bom ponavljal.

Povedal bi samo to, da je zdaj v hladnejšem času pomembno, da je nova guma..s čimveč profila..da je mehka (športna), ter napumpana na predpisano vrednost...ker guma se mora segreti z gnetenjem gume..in ne karkase. Pozimi ne rabiš velike površine za oprijem..ampak večji površinski pritisk na (slabše oprijemljivo) podlago.

..sicer pa to pišem na pamet....ker se jest pozimi ne vozim..  :lol1:

 

Objavljeno
On 29/10/2017 at 5:23 PM, Snecer said:

nekdo je že napisal, da pripravljajo ST gumo, ki bo dlje držala, verjetno je to, če bo v 2018 na policah in bo normalna cena, potem smo prijatelji :) 

Nekaj informacij. Guma se bo imenovala Touring Force. Gumo zdaj testirajo trije vozniki, eden na pisti, druga dva na cesti. Po opravljenih testih se bodo odločili kdaj gre v prodajo. Ali je dvokomponentna nisem dobil odgovora, se menim po messangerju, ker sem bil na furi. Sem vprašal še enkrat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!