Jump to content
  • Sign Up
Big Py

Yamaha MT 07 Tracer

Recommended Posts

Snečer
pred 4 urami, sebar pravi:

A mogoče tracer ne cilja na enakega kupca kot versys? Očitno si jst narobe predstavljam besedo konkurenca. Vzamem vse nazaj kar sem zgoraj napisal. To pač nista motorja s podobnima agregatoma, vzmetenjem, obliko, težo in navsezadnje sposobnostjo.

Tracer 700 je razred zase in bo v primerjalnih testih primerjan samo sam s sabo v drugi barvi.

lahko bi tracerki privoščili vsaj konkurenčne vilice.

očitno so spet skupaj na hitro spacali, plus previsoka cena

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 11 urami, Igi Pop pravi:

A si mislil NC?

kakor sem jaz razumel ima multi 1/3 (dejansko 28%) več kot gs.. je pa to off topic ..

velja pa isto v primerjavi NC in 07 tracer , kjer ima tracer  dobro tretino več moči a imata enak navor ..tracer bo pobral mlajše bolj dinamične voznike tudi zato , ker deluje na veliko višjih obratih .

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r

Pri tej ceni vprašanje, ali ni boljše dat še malo zraven in vzet 09 Tracer. Tam vseeno dobiš traction control in LED luči. Je pa res, da je vsaj na videz sedež boljši pri 700-ki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c00L3r
Ob 24. 4. 2016 at 10:04, lukec pravi:

zelo uporaben moped za amaterje...........

Se strinjam. Za profesionalne voznike v MotoGP ali Dakar res ni primeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
Ob 21. 4. 2016 at 15:18, sebar pravi:

Zanimivo, a pol GS 1200 ni konkurenca Multistradi 1200 ker je pri GS-u sicer zelo dober agregat z nizko porabo, zmogljivost pa ni primerljiva? Dejansko ima GS tretjino Multistradine moči. Prav tako so nekatere komponente manj "športne".

Itak da sta si konkurenca. Sta motorja v istem segmentu -> road enduro al kokrkoli bi rad to popredalčkal. Sta pa vsak na svoji strani spektra, se strinjam.

:lol1:močna izjava , mogoče se pozanimaj koliko dejansko da MTS na zadnjo pnevmatiko , pa pol naprej ....;)

In matematika tud men ni šla nikoli ,sam da bi imel GS  LC (125 hp ) samo tretjino   moči   Multistrade( 160hp )nova  , jaz bi prej rekel 2 tretjine pa še mal  kaj praviš :P

Če je manj športno da na GS-u primejo zavore brutalno dobro proti MTS pa naj bo rajši manj športno pa čeprav imata oba Brembotove  ,da o ciklistiki sploh ne začnem .....

In nista konkurenca , GS je daaaleč naprej .....tako po prodaji kot manj športnih komponentah ....:P....namreč sem si lastil oba primerka ki sta bila model starejša kot zgoraj omenjena a sem prepričan da pri Dukatiju niso naredili takšen korak naprej  da bi bilo zdaj kaj drugače :cool:

No zdej se pa vrnemo na Tracer 700 .....kaj to že prodajajo ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bear

nevem kje je dobu te cifre

57 minutes ago, Snecer said:

Kardan vzame cirka 31% moči, tak da ima GSka le 86hp...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
14 hours ago, Kmet2 said:

In matematika tud men ni šla nikoli ,sam da bi imel GS  LC (125 hp ) samo tretjino   moči   Multistrade( 160hp )nova  , jaz bi prej rekel 2 tretjine pa še mal  kaj praviš :P

To sm samo tvoje sive celice testiral, neki še migajo :P :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 43 minutami, sebar pravi:

To sm samo tvoje sive celice testiral, neki še migajo :P :D  

Hvala na testu zgleda da moje še nekaj migajo ostalim pa bolj tako tako :P

Sem kaj dolžen ,pir malca ....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Tok o izgubah moci/navoru veriga VS kardan in o realnem stevilu v konjusnici.

Mulistrudlovi konji so ocitno v leder zicu instalirani.   :smoke:

HP.jpgTorque.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain
36 minutes ago, Snecer said:

Zdaj pa temu še dodaj -31% pa maš pravi rezultat za GSko

 

To so rezultati meritev na dyno jet-u.

Vse je ze odsteto.  :D

Edited by Nearrain

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
1 hour ago, Kmet2 said:

Hvala na testu zgleda da moje še nekaj migajo ostalim pa bolj tako tako :P

Sem kaj dolžen ,pir malca ....:D

Prvič je đabe, drugič pa:kava: 
Pa spet ste zašli klapa :D 

A Za tracerja bo tud na voljo tista temno-siva, florescentno-rumena barvna kombinacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
1 hour ago, sebar said:

A Za tracerja bo tud na voljo tista temno-siva, florescentno-rumena barvna kombinacija?

Odgovor je ne :P Črna, modra al pa rdeča. Vir: klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!