Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

ne vem če sm lih zadeu temo :? ma u glavnem zdej mam še varadero 125, drugo leto poleti pa se odpravljam na neki večjega , pa da "bo melo" 25kw pa bi vs prosu za nasvet kakšen tip motocikla nej si omislim ker mam 194cm pa bi na super sportu zgledal malček prevelik:S no kaj mi bl priporočaste kšn v stilu cbf al hornet al enduro al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem če sm lih zadeu temo :? ma u glavnem zdej mam še varadero 125, drugo leto poleti pa se odpravljam na neki večjega , pa da "bo melo" 25kw pa bi vs prosu za nasvet kakšen tip motocikla nej si omislim ker mam 194cm pa bi na super sportu zgledal malček prevelik:S no kaj mi bl priporočaste kšn v stilu cbf al hornet al enduro al kaj?

Npr. Večjega bratca od tega k zdej furaš, sam ccm ima malo več pa kW seveda!!!

drugač pa pobrskaj

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?act=Search&f=15

Pomembno je kaj je tebi všeč!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

hm ,greš na motosvet ,da boš kaj izvedel od izkušenih,dobil kaki nasvet,

potem pa dobiš 12 strani zgodovine :BUA: ,

namreč mene tud zanima na kaj je recimo treba najbolj pazit pri nakupu,

če si začetnik pa čeprav pri 39 letih,je to 500-600ccm ....

so važni konji ,s kakšnim je začetniku lažje začet,endura,turer .........

pa ok sej nima veze ,dobr da klimbra ni vprašal za čelado-kaj bi blo potem :?

lep pozdrav vsem skupaj ,pa brez zamere :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

toro;

Najlažje je začet (po moji oceni) z kakšnim endurom, pri katerem ne rabiš toliko gledati da si v "pravih obratih", so relativno poceni za kupit in vzdrževat, vzdržljivi agregati, solidne vozne lastnosti in udobje, pa še najbolj uporaben tip motorja za vsak dan se mi zdi. Poglej za kakšnim KLE-jem, Aprilio Pegaso, BMW-jem f650 ali čem podobnim. Jaz sem začel z cestnim motorjem (v mojem primeru napaka) in se dolgo časa lovil, da sem prišel do tega kar mi najbolj odgovarja (pri motorju namreč), zato če bi še enkrat začel bi definitivno probal katerega od zgoraj naštetih najprej. Če se misliš voziti samo po asfaltu pa lahko razmisliš tudi o kakšni Hondi CBF 600 ali Banditu 650. Naj ti ne bo tako pomembna konjenica, kot položaj na motorju in občutek (dober), ko ga voziš. Pa srečen izbor želim.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ toro:

tole je tema za nakladanje kako/kje/kdaj/zakaj je kdo kaj kje kupil. zelo subjektivno vse skupaj.

za (kakrsnekoli) nasvete se bos moral malo bolj poglobiti v forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej :hmm: , nekako sem si že v osnovi želel evropejca. Kolegi vozijo Dučeja, Aprilio, Triumph-a in hitro sem se :wub: v Triumph-e. Sčekiral sem tip bajka (naked) in finance (pod 2 mil. SIT) ter za začetek kupil zelenega Speed Four-a :worship: . Po prevoženih 1300 km lahko zaenkrat rečem samo :yea2: .

Se vidimo na asfaltu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

js mam eno vprašanje za tiste okoli 190 cm, zanima me če kdo od vas vozi superšportnika pa če ga višina kaj ovira pri tem , ker jaz imam 194,5cm in so mi zelo ušeč SS motorji in se zanimam za nakup cbr 600rr no kakšne so kaj izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem kupil Yamaho xt660x pa imam težavo z višino ker komaj dosežem tla :blush:

drugač pa kar v redu moped :hmm: rita ko konj na vsak način me hoče dol vržt

LP Vojc

Popravljeno . Popravil lomax
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam eno vprašanje za tiste okoli 190 cm, zanima me če kdo od vas vozi superšportnika pa če ga višina kaj ovira pri tem , ker jaz imam 194,5cm in so mi zelo ušeč SS motorji in se zanimam za nakup cbr 600rr no kakšne so kaj izkušnje?

pojdi v salon od honde, se prijavi na testno vožnjo, in presodi

good luck

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

js mam eno vprašanje za tiste okoli 190 cm, zanima me če kdo od vas vozi superšportnika pa če ga višina kaj ovira pri tem , ker jaz imam 194,5cm in so mi zelo ušeč SS motorji in se zanimam za nakup cbr 600rr no kakšne so kaj izkušnje?

Če imaš denar probaj BMW-eja ni važno katerega na vse boš pasal :devil: samo denar :OK: mogoče kaj rabljenega je pa sigurno prava odločitev.Sam sem odlašal 14 let predno sem ga kupil verjemi,da mi je ŽAL

naslednji je spet BMW :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš denar probaj BMW-eja ni važno katerega na vse boš pasal :devil: samo denar :OK: mogoče kaj rabljenega je pa sigurno prava odločitev.Sam sem odlašal 14 let predno sem ga kupil verjemi,da mi je ŽAL

naslednji je spet BMW :OK: :OK:

Saj ne, da on hoče SS moped?!?

@tlazar4

sem velik okoli 185 in vozim 600rr, nimam nobenih problemov glede višine ;)

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem pa začel svoj motoristični "pohod" na legendarnem tomos automaticu...Potem sem kupil skuterja, kasneje pri 16ih svoj prvi "resni" motor aprilia rs 125, mater je to šlo za takega mulca nevajenega hitrosti, ampak smo se navadli, kot se vsega človek v današnjem življenju :) in po tem mopedu sem vedel, da nikoli ne pogledam nič drugega kot super-športne motorje, čeprav drugega sploh nisem probal! Potem je prišla 1 letna pavza in potem sem jo zagledal, bila je ljubezen na 1 pogled :wub: :devil: cbr movistar replica, takoj sem vedel, da bo to moj naslednji motor! Sedaj imam za sabo že 14k+ km in niti 1 kilometer mi ni bilo žal, da sem jo izbral!!

lp

ps. ja vem mal bluzim, vreme je tako

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ja jaz sem začel s pony expresom.....star ne vem 10 let.......40 metrov sem ga rinu, da sem se 20 metrov vozu :).........pol pa uh od automatika do 6tke(tam sem se šaltat nauču).......pa predelane skutre dva.....pol enduro 4takt 250 jetra..........zdej pa kawa Z750n(to pa gre :OK: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? A s tem nisi zadovoljen???

Nesamo zadovoljen lahko rečem PRESENEČEN proti prejšnjemu mojemu motorju V-MAX-u prava igrača za prave motoriste,če še kaj več napišem bo spet nekatere(NE BMW-ejaše) MOTILO In me bo MODERATOR ICE spet dal na hladno za kakšen teden.Prodal ga bom verjetno takrat,ko bo imel K 1200 R spet kaj nove opreme npr:Ksenon luči,SRS itd.Letos sem prevozil 7000 km,zadnja guma je pri koncu,prednja 50%,povprečna poraba goriva 6,5 l,poraba olja neznazna do sedaj ca 2 dcl. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:baa: brumer,

ce ti tudi po 4-kratni razlagi se vedno ni jasno zakaj si se sel hladiti ti ni pomoci.

trobi ti svoje...... zamrzovalnik caka. :devil:

:topic:

in ker tako rad vidis zarote povsod:

klik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi motor avtomatik :OK: , potem sm dobil skuterja, katerega sm predelu na 70ccm :D , in po treh letih pavze sm se odloču da grem delat izpit za neomejeno in sm si nabavil svoj prvi "težek" motor :D mojo igračo kawasaki z1000.

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moj prvi motr je imelo velik vpliv dejstvo, da sem bil eden prvih, ki smo opravili izpit A do 350.

Mislim da sem falil samo za en teden. :slap:

No takrat je bila izbira do 350 bolj švoh, same 125 in en zzr 250, ki pa je bil predrag (ni bil star ko zemlja).

Pol se jo pa zagledl CAGIVA ELEPHANT 350 L. 1987!!! :wub:

Noro dobra mi je bla hard enduro z agregatom Ducati :OK: :OK:

Kadar je delovala je bilo noro :kva2: sam sem se skoraj vedno privlekel dam po enem cilindru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moj prvi motr je imelo velik vpliv dejstvo, da sem bil eden prvih, ki smo opravili izpit A do 350.

Mislim da sem falil samo za en teden. :slap:

No takrat je bila izbira do 350 bolj švoh, same 125 in en zzr 250, ki pa je bil predrag (ni bil star ko zemlja).

Pol se jo pa zagledl CAGIVA ELEPHANT 350 L. 1987!!! :wub:

Noro dobra mi je bla hard enduro z agregatom Ducati :OK: :OK:

Kadar je delovala je bilo noro :kva2: sam sem se skoraj vedno privlekel dam po enem cilindru.

Jest tud naredil izpit do 350....kupil CBR600f,pa me že na prvi furi rufnu policaj....hotu met 90kosov zaradi neustreznega izpita......sva se zmenila za 20 (nisem imel prve pomoči)

Bla dobra za tri sezone,pol kupo CBR954,nasledjo sezono 1000RR,zdej mam pa motor,ki mi TAKOOOOO sede: CB1300

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

PRvi motor kupil tako da sem kar konkretno pregledoval podatke, cene ipd. Odločitev je bila zelo dobra.

Pravi motor sem pa kupil s srcem in odločitev ne bi mogla biti boljša :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Letos sem kupu prvi motor. Po prebiranju foruma in nasvetu izkušenih bajkerjev sem se odloču za Kawasaki ER5 in mi ni žal. Za začetnika je zlo ql, je pa verjetno res da se ga relativno hitro "prerase" in se kmalu pojavi želja po več konjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceprav nisem vec rosno mlad, me je prijelo, da bi se z motorji prevazal okrog.

Kolega in instruktor sta mi svetovala Kawasaki ER5. In nic mi ni zal. Res je dober za prvi motor.

In ker bi rad kaj vec, imam narocenega BMW R1200RT, Kawasaki pa bom spomladi prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvega sem kupil na oči, od prjatla, črn slečeni streetfighter GPZ550... premali mi je biu ko sto hudičou ... pol so ble pa fzs600 in 1000 ... pa vmes seem še marsikaj druzga probal, nekateri so mi ustrezali po agregatu, drugi po ergonomiji ... le malo pa je bil otakih, da bi jih lahko imel za "prave"... zelo blizu je bila Ducati Multistrada .... se mi zdi, da bo kar pravšnja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!