Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


klimbra

Priporočene objave

Točno tako..

... Včasih dobim vtis, ko poslušam nekatere, da se z manj kot 100kw, kot sem se prej hecal, res ne moreš normalno pelat.. Ampak je vsaj pomoje, resnica daleč od tega. Ozirma kakor za koga verjetno..

No ja, na Pariz-Dakar ali pa na gp250 itd majo vsi pod 100kw pa se hudicevo hitro peljejo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak zase ve kasen nacin voznje mu ugaja...s tem si mocno olajsas nadaljno izbiro.

Sigurno je, da preden motor kupis,opravis z njem kratko (testno) vozno.Tako lahko opazis, ce ti drza na motorju ugaja,ce si zadovoljen z obnasanjem motorja,itd.

Pri marsikaterem prodajalcu motornih koles,se da zmenit za izposojo zeljenega motornega kolesa....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, nekako takole je bilo. Leta 2000, poleti kupil Kawo GPX 600. Od prvega lastnika, motor brez praske, gor komplet Remus, zvok kot da bi sto hudičev pognal. Zadaj namesto gume 130 bila guma širine 160. Lepo za videt, za peljat pa grozno. Vendar če ne veš, ne boli. Po 3 mesecih mi v fazi prehitevanja dveh počasnetov iz park platca z leve na cesto porine rjavi UPS berlingo. Bummm! Teden dni bolnice, 3 mesece bolniške, počena ledvica, natrgane vezi v rami, ves v modricah. Nato je sledilo zatišje. Naslednje leto kupil MZ 250 ETZ. Legenda! Počasi pregovoril punco, ki je sedaj moja žena, da je čas za kaj drugega. Umirjenega. Za dušo. Da sem že bolj pameten, izkušen, itd.. Kupil Kawo KLR 650. Vozil tri leta, full zadovoljen, sploh ker imam rad tudi makedam. Vendar vsi ti tresljaji in dejstvo, da se vse skupaj konča pri cca. 150 km/h, so prispevali k odločitvi, da gre enduro od hiše. V oči mi je padel moj sedanji ZR7. Malo denarja za veliko motorja. Prebral na tone testov, pregledal forume, veliko je prispeval pervy na tem forumu, ki je tako navdušojoče opisal zr-ja, da sem se odločil, da bo ZR7 moj. Zmenil se z enim uvoznikom, ki mi je ZR-ja pripeljal iz Italije. Motor je svetoven. Za 3000 jurje letnik 2004, 4 cilindri, udobje, še kar moderen videz. Naslednji bo pa nekaj iz družine 1000 ccm +. Ne fiberca, temveč sport tourer. Zaljubljen sem v navor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaljubljen sem v navor.

Če bi rad navor + KW pol-BMW-K-1200-( S,R,R-sport ali GT),ko ga zajahaš ne pomisliš več na kajdrugega. :whistle: - preverjeno! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kakim mesecem je padla odločitev, da nabavim motor. Nekaj let nazaj sem sicer eno sezono vozil MZ 250 ETZ, ki je bil moj prvi motor, ampak tega skoraj ne štejem, ker sem naredil samo kakih 2 ali 3.000 kilometrov.

Torej izpit imam že ene 13 let, torej omejitev ni. Malo sem se probal vozit s prijateljevim ER 5, ki mi je bil kar všeč, edino malo majhen (imam 186cm) in malo švoh se mi je zdel. Pa sem se odločil, da ER 6 bi pa že bil dovolj. Vsekakor sem hotel zadevo z oklepi, ker mi na naked varjantah preveč piha.Torej je prišel v poštev ER 6 F. V motošopu sem sedel na njem in ga skoraj že kupil. Pa še v akciji so bili (so še) enih 500 eur ceneje. Vzel sem si še kakšna dva dneva za premislek, preživel mogoče kakih 20 ur na motosvetu in prebiral vse mogoče izkušnje drugih z raznimi motorji. V oči mi je padla še Fazerka. Ker za novo ni bilo dovolj cekinov, sem gledal kake dve leti stare. Potem mi je v oči padel še kawa. Z 750. Brez oklepa mi je ful všeč, ampak ne maram preveč vetra, gledam S varjanta, ki mi sicer ni tako všeč na pogled, ima pa vse ostalo točno tako kot si predstavljam. Dovolj moči, dovolj navora v nižjih in srednjih obratih, pogojno primeren tudi za začetnika, ki ima vsaj malo možganov. Začnem gledat oglase, vsi so nekaj podrsani ali pa jim kaj drugega manjka. Najdem enega modrega, ki je sicer drag, ampak kao ni bil udarjen. Povrhu pa še ugotovim, da je motor od motosvetovca. Poiščem vse objave, ki jih je oseba napisala o motorju, vidim da nič pretresljivega, grem pogledat, dam aro, čez nekaj dni grem po njega in včeraj sem ga pripeljal domov.

Naj povem še, da nimam ravno nekega pojma o motorjih, da sem ga šel sam gledat in sem se večinoma zanašal na kredibilnost te osebe na motosvetu in na to da to ni ravno "problematičen" motor.

Upam, da ga nisem v temo bincnu. :krneki:

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

"Karkoli boš kupil bo kompromis"; mi je rekel prijatelj, guru za vse na dveh kolesih.

Mimogrede ima se tudi za guruja za vse na dveh nogah in z joški, kar mu sicer pri njegovih dveh neuspešnih poiskusih(porokah) ne daje ravno kredibilnosti. Jaz sem sicer z vso resnostjo prikimal kakor razumem in spoštoval bom tvoje modre besede, vendar sem si mislil, da frajer pač nima pojma in bom s svojim sistematičnim pristopom dobil nekaj kar bo posekalo tako izjavo. In smo testirali in testirali pa spraševali pa prilagajali. Vozili po takšnih in drugačnih cestah in presedeli na internet forumih ...... In kaj je zaključek ? Back to square 1 !

Vzameš sportak GSXR, Fireblada...... Super po ravninah, na koleno pri dolgih ovinkih, 200/h še preden si rekel presta, brzina brzina.... In pa seveda boleča zapestja, da o vratu ne govorimo, pa razbolela rit. Če dobiš kakega naivca da se vsede zadaj si bo to zapomnil tako ali drugače za dolgo dolgo časa. V primeru da je to kaka ljubi ali "nedaj bože" žena boš to gor plačal ohaha !!

Tudi naše ceste in cestarji niso ravno prilagojeni uporabi takih strojev. Luknja pri luknji pa piči ti na full čez tako sranje. Makedam recimo če hočeš čez Rakitno je pustolovščina 1A.

No pa probajmo enduro BMW GS-a. Ko traktor! Gre povsod. Sediš visoko v sedlu in voziš zverino grdo ko smrt. Nobenih problemov z zapestji ali vratom , tudi vetra ni nikjer. Super vožnja povsod kjer je kaj podobnega cesti. Šaltaš v tretjo pod Jezerskim in ponovno prešaltaš šele v Avstriji. Kar vleče pa vleče. V zaprte ovinke gre kot pesem brez kakih zdrsevanj .Pa grete ročke.. pa... Pa ni tistega občutka pri pospeških ,da te bo strgal skupi z balanco dol. Pa na odprti cesti ni tistega adrenalina. Pa še bi se kaj našlo kar ni ravno "sport like". Da ne govorim o zajebanciji na temo motor za ostarele švabe.

Pa vzamemo nekaj vmes, CBF recimo ali Fazerja. Točno tako je, nekaj vmes. Niti super vožnja po odprti cesti niti dobra varianta "gremo povsod". Za začetnika, ki še itak išče kaj bi vozil je zadeva čisto Ok. Pa tudi če nimaš kakih posebnih zahtev razen ,da se voziš naokoli z motorjem se stvar čisto obnese. Je pa vedno kak problem z žretjem muh ali opletanjem glave, ker ni nikoli optimalne vetrne zaščite. V ovinkih se ponavadi dogaja marsikaj. Zvijanje in podrsavanje na istem mestu, kjer si šel pred tem s kakim sportakom, kot po tračnicah.

Potem pa je še problem ali se boš vozil sam ali boš vozil naokoli najdražjo(tu dobi beseda svoj pravi pomen). Če sem sam mi je 600cc več kot dovolj. Ko pa se srnica, miška, mucica ali kako drugače bi polaskal temu fiksnemu tovoru od 70 kila+ usede na ubogo mašinco potem je vsak Nm ali KW(bolje MW) dobrodošel, da se stvar premakne malo hitreje kot bicikel. Pa še pihat ne sme in tud zic mora bit na komot pa videt se mora čez, pa še kakšen kubični metrček placa mora bit v kufrčku.

Je moja babica rekla, ki je bila ženska velikih izkušenj; "Kakorkoli se obrneš imaš vedno rit odzad" In sem rekel; "jebi ga" pa nabavil VFR-o. Pa me bolijo zapestja in vrat ampak za kroge okoli Ljubljane do 4 ur v kosu je super ultra in ga ni boljšga pa za en kurac vsi ostali. Tako kot žena. Najboljša ta hip.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He,he...kakšna jajca vi pečete!

Jaz sploh izpita ne bi izdajal do 23leta za motor!

Lahko si pa že sedaj kupiš fiberco kot je že eden napisal...se razkantaš z 18leti...malo čez mesto voziš po zadnjem itd...

Mislim da se začne voziti z glavo po 23letu starosti, prav tako pa v tistih parih letih če voziš avto dobiš ogromno izkušenj ki jih preneseš na motor...

Sploh bi tukaj poudaril predvidevanje !

V glavnem motor vam mora biti všeč, ko se vsedete gor mora biti prava velikost d avam kolena ne štrlijo ven ( za višje grajene ), sploh pa morate že prej v glavi razmisliti kaj si želite, po možnosti imejte še kakšnega izkušenega zraven ki že na prvi pogled lahko opazi tisto kar vi ne biste!

Polno denarnico+blagoslov+po pameti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je bil premislek zelo podoben, tko da niti ne bi blo treba napisat...

Chopperji mi niso več tako všeč kot včasih, stil vožnje + imidž mi tudi nekako ne ustrezata.

Športni - si mislim, da so problematični za začetnike, pravjo da so neudobni, ... mogoče kdaj kasneje.

Se bom vozil kaj izven asfalta? Zaenkrat verjetno ne..

Naked - ja, to bi imel... Tudi precej modelov mi je ful všeč.

Ok, gremo gledat na motosvet, kaj kej pravjo tam.. Kateri motor je fajn za začetnika? Er-5, ampak se boš naveličal, prešvoh,...

No, grem gledat oglase. Zgleda da je Er-5 edini dosegljiv brez bankrota pa da še za opremo ostane, lahko ga mam za po opravkih, lahko se peljem na morje, prostoren zadnji sedež, poceni vzdrževanje, majhna poraba pa še kr fajn mi zgleda. Pa tud kar se moči tiče, še vedno so pospeški tam na nivoju ferrarija.

Tako imam zdaj Er-5, ostali modeli so izpadli predvsem zaradi cene (Honda cb, monster, sv650, zr-7,... )

hehe enako razmišljal kot jaz vendar denar ni bil problem tako, da sem črtal er-5 ravno iz teh razlogov: "ampak se boš naveličal, prešvoh,..."

Tako sem kupil rabljeno hornetko 600 l.2001 :) in ni mi žal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He,he...kakšna jajca vi pečete!

Jaz sploh izpita ne bi izdajal do 23leta za motor!

Lahko si pa že sedaj kupiš fiberco kot je že eden napisal...se razkantaš z 18leti...malo čez mesto voziš po zadnjem itd...

Mislim da se začne voziti z glavo po 23letu starosti, prav tako pa v tistih parih letih če voziš avto dobiš ogromno izkušenj ki jih preneseš na motor...

Bi bil vesel, če bi to kaj bolj držalo, pa srečujem tako na cesti kot ob drugih priložnostih osebke vse od moje starosti pa vse tja do tik pred penzionom, pa je razlika minimalna.

Včasih so rekli ne kupovat motorja od kakega mladca, danes je pa vse isto, nekdaj 25-30 letniki so v pedesetih, in veliko jih vozi enako ali huje, ker je na voljo (predvsem pri SS in ST) več konj, boljša ciklistika,... in vozijo kolikor se pač da.

Jaz sem bolj za to da se začne zgodaj, z mopedom, in počasi napreduje in nabira izkušnje, ne pa naenkrat neomejeno in gremo kamikaze.

No in če tukaj govorimo o prvem motorju, ki ni ravno moped, se mi zdi da je pomembno da je boljše manj moči kot preveč in da je dobro vodljiv in obvladljiv, sej čez leto ali dve pa kupiš kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dr jack...ma se strinjam tukja tudi s tabo.....da je treba začeti zgodaj..

samo ko gledam kako je bilo pri nas na vasi...dobili smo štirke, atxse...jst sem mel prvi motor gilero 125ccm....Itak smo se peljal kolikor je šlo, friziral ma vse živo...hotel smo bit prvi, k sreči se ni nič nobenem zgodilo...Potem ko tiščiš te motorje do konca presedlaš na težji motor, saj itak vse kar ima več kot 250ccm leti ko zverina...In tudi to tiščiš kolk se da pač...Ker pač pod streho ni počiščeno želiš si adrenalina itak..Da v okolici govorijo o tebi kak se pelješ..V glavnem moj oče je imel skoz motorje večinoma suzukije gsxr je...

Tako da sem od 18leta bil potem brez motorja, sedaj sem kupil pa aprilio futuro 1000ccm...lahko bi si kupil bilo kater cestni dirkalnik, a nekak ne čutim več potrebe po divjanju, malo se človek umiri in drugače razmišlja, cenimo nekateri življenja in vemo kje so pasti na csti, čeprav izsiljevanja drugih ni nikjer napisano črno na belem, tako da ali v avtu ali na motorju se ti vedno lahko kaj zgodi...

Kot si sam napisal ja..itak divljanja je res v vseh starostnih obdobjih, vendar tisti ki ima 30 let vozi drugače kot takšen ki jih ima 22 s tem se moraš strninjati..

Včeraj sva z kolegom ki ima ovega gsxrja sedela na terasi in čez vas se ljudje vozijo ma 100 in več...z avti, z motorji...ma ne vem no..

S tem novim zakonom niso naredili nič, sej ne rečem da sem jaz ali bom vzoren voznik, ampak definitivno drugače razmišljam kot 20letnik.

Evo zadnji primer so Lašče občina Žužemberk...znano dirkališče...mislim beda..

Zaprli so mobikrog....kje se naj človek znori..sej se nimaš kje...

Bljah..v glavnem mislim da sem dovolj nabluzil...

Vozite po pameti in srečno!!!! WRUUUMMM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izbereš rabljenega, ne predivjega(500-600ccm), ki ti je nesmrtno všeč, kupiš. Enostavno! :trance_33_sleep:

Šele po tisočih prevoženih kilometrih in par zamenjanih motorjih boš ugotovil kaj bi pravzaprav rad in kakšen tip voznika si, saj se tudi to s časom in izkušnjami spreminja (lastna izkušnja-prisegal na "Enduro über alles!", pa ugotovil da se le več vozim po cesti in da asfalt bolje drži kot makadam!) ter marsikdo po 5 letih ni več motorist z enakimi željami kot prej! :evilgrin:

P.S. Tudi mene vsako prebujajočo pomlad zamika, da bi nabavil spet kaj novega-drugačnega!! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem si za prvi motor izbrala ninjo 250. Vedno sem si želela imet ninjo in ker je letos ta pršla ven, sem si pač rekla, da bom to imela. Probala sem se gor usedt, občutek mi je bil všeč. Lepo sežem do tal, da lahko motor zadržim (imam bolj kratke noge), tudi nekoliko lažji je kot pa 600 ccm. Vem, da vsi pravijo, da mi bo takoj premal to, ampak bom videla, zaenkrat bom ostala na tej 250 kubični mašinici in bom videla kako se obnese. Včeš mi je oblika, ker ni tako kot pri kakšnemu zzr-u, ampak vseeno pa je drža malo bolj touring in mi sedaj to ustreza, ker pač še nimam izkušenj na motorju. Enkrat bi pač mela večjo setro to ninje, ampak za začetek bo tale več kot dovolj da se navadimna motorje, pridobim nekaj izkušenj in da me kot začetnico popelje v svet motorjev :rolleyes: hehe.

To je bila pač moja odločitev in mi ni nič žal... pač sem naredila kompromis, ker vem da ne morem takoj imet "ta velike" ninje in je zato je ta pravšnja zame... Všeč mi je sam motor, na njem se dobro počutim... Samo še izpit naredim potem pa začnem nabirat izkušnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pa da še jaz opišem svojo zgodbo o motocikliranju.

Leta 2001 sem si kupil Tomosa Flexerja. No, dobil sem ga za birmo. Ni šlo nikamor in sem ga predeloval na polno. Letel je čez 70 km/h. Leta 2007 sem ga zaradi številnih okvar (2T) prodal. Odločil sem se da naredim izpit (25 kW) in si kupim nekaj boljšega. Celo zimo sem razmišljal kaj naj kupim. Vse od RS125 pa do 600 SS. 25. februarja sem iz Italije pripeljal Yamaho R6. Z blokado sem se vozil točno 3 dni. Ko sem jo dobil sem izkusil adrenalin na 120 hp motorju in blokada mi je uničila veselje. Divjal sem. Vozil sem kot norec po avtocestah, obvoznici, mestnih vpadnicah, po zadnjem kolesu ipd. Najljubša proga za izživljanje adrenalina mi je bila Rakitna. Znal sem jo na pamet. Prevozil sem 7.000 kilometrov, še sam ne vem kako mi jih je uspelo toliko naklepati do 26.5. (v 3h mesecih). Tistega dne sem kot ponavadi pičil gor na moje ljubo "dirkališče". Po kolenu je šel prav vsaki ovinek od preserjev pa do ... zadnjega desnega ovinka pred Rakitno. Prejšnji dan sem isto odvozil, tokrat me je pa na sredini čakal kakšne 2 metra širok in 6 metrov dol pas peska. Od nikoder. Zabremzal sem in nato probal odviti vendar pri tako enormni hitrosti pač ni zneslo. Odletel sem na polje. Meni nič, čelada posneta, motor jo je še dobro odnesel. Naložil sem ga v avto in čez nekaj dni prodal. Motor sem si takrat kupil samo zaradi adrenalina, žal pa to zahteva svoje. V večini primerov življenje. Denar za dirkališča ima redkokdo. Gledam statistiko umrlih v letošnji sezoni ... SS, SS, ST, SS, SS ... saj ni čudno. Tak motor se kupi za sproščanje adrenalina ne pa za vožnjo na morje. Mogoče zveni, da sem se ustrašil pa sploh ni res. Še vedno bi divjal, vendar po dirkališču. Tega pa si žal ne morem privoščiti.

Sedaj skačem s padalom, bomo videli kaj bom na tisti forum napisal čez nekaj časa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kdaj srečal koga, ki "leti" navzgor, vedi, da ni serviser za padala, ampak delavec iz kamnoloma.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj skačem s padalom, bomo videli kaj bom na tisti forum napisal čez nekaj časa :)

Bog ne daj, da bi kdo drug pisal.... :krneki:

Ha, ha,ha,....Moja pot pa je bila ravno obratno :rolleyes:

Podrlo kupulo na 30m višne, 5mesecev mavec+bergle+ 1leto bolniške(poškodovana hrbtenica) :whistle:

J...i ga, poškodbe so zelo hude, če se zalomi - al pr padalu al pa motorju

Sorry za OFF.

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
a mi loh kdo prosm pove ce se mi splaca kupt kroso 125ccm za 450€ kopijo yamahe

Ne!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lp!

Moja motoristična pot se je pričela pred 4 leti, takrat smo še fural tiste mopede in to raje nebom omenjal. Doma nismo motoristična družina. Oče kupil leta 2004 XT-ejko. Po 4 letih sem končno dočakal da sem jo lahko zajahal. Pred tem smo fural še 2t mašince, ki so za krajšanje časa po gozdnih poteh in travnikah čisto dovolj (DT ki ga še imam v lasti), v prihodnosti pa, ko bodo seveda finance pa kšnega nakeda, ali pa supermoto-ta. Več izkušenj še nemorem podati, to bodo povedali kilometri. 

PS: Capi si ti član ZEVS vremenskega društva? Po avartarju in motorističnih reportažah bi lahko bil :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Capi si ti član ZEVS vremenskega društva? Po avartarju in motorističnih reportažah bi lahko bil :trance_33_sleep:

:grim Vreme bo! :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mnogih različnih poizkusih da bi našel nekaj kar ni prešvoh, ni premajhno, ni za si lomit križ in vrat in roke do komolcev, da ne piha preveč oz. kot je kolega par postov nazaj napisal da se ne nažreš preveč muh, da ni predrago, da mi familija ne strada zaradi mojih guštov, da je registracija +zavarovanje+cestna taksa normalen strošek, da ne žre preveč, da ni prav grd kot kakšen bavarski ali ducejev enduro (bljak) da kljub vsemu še kakšen(a) za menoj pogleda sem si kupil SUZUKI GSX650F K8. Zame je odličen kompromis vsega prej naštetega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še leti ko sneta skira :evilgrin:

Dokler se mimo ne pripelje grd bavarski enduro :naughty:

Popravljeno . Popravil Gimpl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da še jaz opišem moje nakupovanje

v prvih razredih osnovne šole je najprej pel podedovan tomosov avtomatik, letnik kr precej pod 80, je imel še pedala in tisto okroglo luč in trikotni sedež :worship: , nato spet podedovan apn6..

potem pa so mati rekli, da denarja ne dado ne za izpit ne za motor s 125 ccm, ker bojda nisem bil pri pameti za take kubike.. nakar je moto kariera zamrla..

letos spomladi pa je moja rekla, da si moram kak hobi najt, da ne bom skoz programiral.. (mislim, da je mela kak pevski zbor, al pa kej takega v mislih.. :whistle: )

v enmu mesecu nardil izpit za A, sledilo je iskanje prave živalce.. prebral sem vse o motorjih, povprašal za mnenje vse znance, ki so na dveh kolesih

glavna dilema je bila, kaj sploh želim.. čoperja, SS, super moto, enduro...nakar sem razmišljal in ugotovil, da sem včasih rad hiter, po naravi lenuh in da rad potujem, in predvsem, da mi ni preveč všeč, če preveč piha in ropota po čeladi..

in sem od prvotne želje za kakšnim lepljivo lepim 600 nakedom pristal pri tem, da je zame le sport touring nad 1000 ccm, ne pa 600 ccm navkljub temu, da bom frišen šofer

nato pa sem dolgo časa kolebal med banditom 1250, cbf 1000 ter brevo 1100

odločal sem se na osnovi priporočil kolegov, cene, izgleda, vzdrževanja in stroškov in pa mnenji uporabnikov dotičnih motorjev v raznih forumih..

ker je tudi na motosvetu daleč največ uporabnikov bandita, in to večinoma zadovoljnih, se zdaj vozim z banditom 1250 in sem neznansko tudi zadovoljen :worship:

uživaške in varne kilometre vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!