Fantocci Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 (popravljeno) Ne gre za enoslednika, ampak za kosilnico Je profi zadeva s 4x4 pogonom in z dvotaktnim motorjem (in katalizatorjem zaradi EU zahtev), imam pa težave z njo, da mi vroča slabo vžiga. Hladna pa pali kot mina, vedno iz prve. To je to: http://www.as-motor.de/produkt/as-53-2t-4wd/ Na servisu niso nič zrihtali, nesposobnjakovići. Bi bila lahko svečka kriva? Sedaj je notri Champion L86C, probam s kakšno drugo? Katero? Je možno, da je katalizator kriv? Stara je kakšnih 5 let, zmerno uporabljana v strmem vinogradu (zato 4x4 in dvotaktnik, ki nima težav z mazanjem). Popravljeno September 1, 2016. Popravil Fantocci
.... Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 pred 9 minutami, Fantocci pravi: Ne gre za enoslednika, ampak za kosilnico Je profi zadeva s 4x4 pogonom in z dvotaktnim motorjem (in katalizatorjem zaradi EU zahtev), imam pa težave z njo, da mi vroča slabo vžiga. Hladna pa pali kot mina, vedno iz prve. To je to: http://www.as-motor.de/produkt/as-53-2t-4wd/ Na servisu niso nič zrihtali, nesposobnjakovići. Bi bila lahko svečka kriva? Sedaj je notri Champion L86C, probam s kakšno drugo? Katero? Je možno, da je katalizator kriv? Stara je kakšnih 5 let, zmerno uporabljana v strmem vinogradu (zato 4x4 in dvotaktnik, ki nima težav z mazanjem). Frgazer spuci. poglej filter za zrak, če ni nabasan, svečke, pa poglej še dovod bencina.
Fantocci Objavljeno September 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2016 Filter za zrak sem pogledal, frgazer nekak dvomim, da bi bil kriv, če pa vedno vžge iz prve, ko je hladna. Definitivno je nekaj povezano s segrevanjem. Po recimo eni uri dela je ne moreš več vžgat in je treba počakat kake pol ure ali več da se ohladi (odvisno, kako vroč dan je) in potem spet vžge iz prve.
BRANE Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 Slaba vžigalna tuljava. Ko se segreje, ne dela več. C eagle 1
.... Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 (popravljeno) pred eno uro, Fantocci pravi: pred 35 minutami, Fantocci pravi: Filter za zrak sem pogledal, frgazer nekak dvomim, da bi bil kriv, če pa vedno vžge iz prve, ko je hladna. Definitivno je nekaj povezano s segrevanjem. Po recimo eni uri dela je ne moreš več vžgat in je treba počakat kake pol ure ali več da se ohladi (odvisno, kako vroč dan je) in potem spet vžge iz prve. Kakšno imaš mešanico? Mogoče je tudi to, da vroča mešanica nima dovolj olja. Ali pa post višje...preveri. Tukaj so majstri za te zadeve: http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=31680 Popravljeno September 1, 2016. Popravil Arzen
Fantocci Objavljeno September 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2016 Hvala za link in namig glede vž. tuljave, bom preštudiral. Kar se tiče olja: uporabljam Husquarna olje (tisto modro-zeleno) in sicer 2%.
.... Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 O olju me ne sprašuj, vem samo, da če je mešanica prerevna, se da pri HLADNI kosilnici par kapljic olja v bencin. Nisem pa nikoli sam sprobal, ampak mi je dedek povedal. Je verjetno kar tuljava.
franc Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 Champion je sranje od svečke (meni v mopedu crkne v kakšni uri) . Poišči NGK B8HS (ali B9HS ta je še bolj "hladna" ) predvidevam da je kratek navoj. Vžigalna tuljava ima določeno upornost (pri mojem motorju (Ktm) je to cca 15 k ohm-ov) . lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se