Skoči na vsebino

Težave z dvotaktnikom


Fantocci

Priporočene objave

Ne gre za enoslednika, ampak za kosilnico :)

Je profi zadeva s 4x4 pogonom in z dvotaktnim motorjem (in katalizatorjem zaradi EU zahtev), imam pa težave z njo, da mi vroča slabo vžiga. Hladna pa pali kot mina, vedno iz prve.

To je to: http://www.as-motor.de/produkt/as-53-2t-4wd/

Na servisu niso nič zrihtali, nesposobnjakovići.

Bi bila lahko svečka kriva? Sedaj je notri Champion L86C, probam s kakšno drugo? Katero?

Je možno, da je katalizator kriv? Stara je kakšnih 5 let, zmerno uporabljana v strmem vinogradu (zato 4x4 in dvotaktnik, ki nima težav z mazanjem).

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Fantocci pravi:

Ne gre za enoslednika, ampak za kosilnico :)

Je profi zadeva s 4x4 pogonom in z dvotaktnim motorjem (in katalizatorjem zaradi EU zahtev), imam pa težave z njo, da mi vroča slabo vžiga. Hladna pa pali kot mina, vedno iz prve.

To je to: http://www.as-motor.de/produkt/as-53-2t-4wd/

Na servisu niso nič zrihtali, nesposobnjakovići.

Bi bila lahko svečka kriva? Sedaj je notri Champion L86C, probam s kakšno drugo? Katero?

Je možno, da je katalizator kriv? Stara je kakšnih 5 let, zmerno uporabljana v strmem vinogradu (zato 4x4 in dvotaktnik, ki nima težav z mazanjem).

Frgazer spuci. poglej filter za zrak, če ni nabasan, svečke, pa poglej še dovod bencina. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Filter za zrak sem pogledal, frgazer nekak dvomim, da bi bil kriv, če pa vedno vžge iz prve, ko je hladna.

Definitivno je nekaj povezano s segrevanjem. Po recimo eni uri dela je ne moreš več vžgat in je treba počakat kake pol ure ali več da se ohladi (odvisno, kako vroč dan je) in potem spet vžge iz prve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Fantocci pravi:

 

pred 35 minutami, Fantocci pravi:

Filter za zrak sem pogledal, frgazer nekak dvomim, da bi bil kriv, če pa vedno vžge iz prve, ko je hladna.

Definitivno je nekaj povezano s segrevanjem. Po recimo eni uri dela je ne moreš več vžgat in je treba počakat kake pol ure ali več da se ohladi (odvisno, kako vroč dan je) in potem spet vžge iz prve.

Kakšno imaš mešanico? Mogoče je tudi to, da vroča mešanica nima dovolj olja. Ali pa post višje...preveri.

Tukaj so majstri za te zadeve: http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=31680

Popravljeno . Popravil Arzen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O olju me ne sprašuj, vem samo, da če je mešanica prerevna, se da pri HLADNI kosilnici par kapljic olja v bencin.  Nisem pa nikoli sam sprobal, ampak mi je dedek povedal. Je verjetno kar tuljava. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Champion je sranje od svečke (meni v mopedu crkne v kakšni uri) . Poišči NGK B8HS (ali B9HS ta je še bolj "hladna" ) predvidevam da je kratek navoj.

Vžigalna tuljava ima določeno upornost (pri mojem motorju (Ktm) je to cca 15 k ohm-ov)  .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!