kristian Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Še mal detljno pogledal design in ga primerjal z BMW in re samo na prvi pogled ličita en na drugega. Ko pa daš slike spupajvendar sta pa čist različna motorja. Je skor bolj podoben Yamahi Bulldog kot pa BMW. Je pa designersko motor doteran! Vsak detajl je fenomenalen. Upam da bo serijski tudi tak! Tle mu in Yamaha in BMW ne moreta konkurirat. Je klasa zase!
Windsurf Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Nikoli nisem bil pretiran navdušenec nad Guzziji... ampak breva 1100 me je pa vrgla na rit in že sem se zaljubil... :wub: Glede na to, da še ni naprodaj, dopade pa se mi ... ahhhh ..., sem malo pogledal slikice breve 750, nad katero pa sem bil kar malo razočaran... na slikah se mi zdi v primerjavi s 1100, brez zamere, kot en moped... Pa ne da mi ne bi bila všeč... samo v primerjavi z veliko sestro pa je res nekam fragilna... LP Windsurf
kristian Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Ja 750 breva je bolj dekliški motor, ne da bi žalil. Ampak je Guzzi prvi, ki je za svoj motor (breva 750) ponudil posebni sedež za dekleta, ki je malo nižji in drugače anatomsko oblikkovan. To kaže, da močno ciljajo na žensko publiko. Tudi katalog breve je poln nasmejanih in lepih motoristk. Bravo Guzzi tko je treba delat. Motor naj bi bil za vozit kot prava igračka. Ni pa to neka navita in hitra mašina!
kiler Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Motor zelo spominja na nekatere BMW modele, ima kardanski prenos, box mašino, zmore 62 kw, ter suha teža 233 kg. Zanimivo pri tem motorju pa je da bo cena v Sloveniji okoli 1.800.000 SIT, kar je precej manj od primerljivih BMW-jevih modelov. Kar sem seznanjen naj bi v Slovenijo prišli spomladi 2004, po nepreverjenih virih pa naj bi bili vsi primerki za Slovenijo ze razprodani...
Špilferderber Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 sijajno.. kot bmw, le da nima povešenih jošk :wub:
RAN Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 A imajo italijani predviden tud ABS ? Vsaj kot opcija.
bobokrajnc Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 To z ceno 1.8 mio.SIT ne vem če bo držalo, verjetno misliš Brevo 750ccm!!!!!!! Breva 1100 pride v nemčiji preko 11000Eur in ne verjamem tako drastični razliki v ceni! LP Bobo B)
kristian Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 Breva 1100 bo stala precej več kot 1.8 Mio. SIT - to je cena za Brevo 750. Velika breva bo na prodaj predvidoma šele letos jeseni. Kot opcijo bo imla ABS, potovalni računalnik in navigacijski sistem kakor je meni znano! JA še nekaj. Breva nima box motorja (boxer), ker ima ta med cilindri 180 stopinjski kot. Guzziji pa imajo kot 90 stopinj, tako da ima guzzi prečno obrnjen V motor.
ceco Objavljeno Maj 3, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 (popravljeno) Press Release Source: Ducati Motor Holding S.p.A. Ducati Confirms Interest in Moto Guzzi Thursday April 22, 12:26 pm ET BOLOGNA, Italy, April 22 /PRNewswire-FirstCall/ -- Ducati Motor Holding S.p.A. (NYSE: DMH and Borsa Italiana S.p.A: DMH), a leading manufacturer of high performance motorcycles, in response to news recently published in the press, today confirmed - as it has done in the past - its interest in Moto Guzzi. At the end of the due diligence process, Ducati will formally make an offer in the next few weeks. Any additional information published in the press is without foundation. Founded in 1926, Ducati builds racing-inspired motorcycles characterized by unique engine features, innovative design, advanced engineering and overall technical excellence. Ducati has won twelve of the last fourteen World Superbike Championship titles and more individual victories than the competition put together. The Company produces motorcycles in five market segments which vary in their technical and design features and intended customers: Superbike, Supersport, Monster, Sport Touring and Multistrada. The Company's motorcycles are sold in more than 40 countries worldwide, with a primary focus in the Western European and North American markets. For more information about the Company, please visit our web site at http://www.ducati.com. This press release contains statements that are forward-looking and are subject to a number of risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those anticipated, as described in documents previously filed by the Company with CONSOB and with the U.S. Securities and Exchange Commission. Lahko tudi rahlo drugače: Aprilia je v resnih finančnih težavah. Dobaviteljem ne plačuje za blago, država sofinancira 650 delavcev, ki bi jih sicer odpustili, Laverda bo očitno še x tič škripnila. Popravljeno Maj 3, 2004. Popravil ceco
jupiter Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Evo Breva v policijskih barvah in z... hm hm, milo rečeno malce čudno masko. Kot, da niso mogli uporabiti osnova od Norga 1200. O lepoti pa vsak sam... :photo:
Lowrenc Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 A ni lahko kdo pove, kako je kaj s ''kurjavo''? Se pravi, koliko kaj kurita California in Nevada na 100km? Hvala lepa za odgovor
lokostrelec Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 V naši garaži sta poleg mojega Daelimčka oba ( Nevada in Californija ). Tako, da ti lahko povem koliko pokurita. Nevada pri normalni vožnji in obremenitvi porabi okoli 5 litrov ( prej manj kot več ), Kalifornija pa dobrih 6 litrov .
Broj Jedan Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Breva family se na vseh testih izkaže kot vrhunski vsestransko uporaben moped in Guzzi je tukaj res zadel v črno :OK:
T Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 (popravljeno) A ma kdo kakšne izkušnje z: Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005 Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure: Popravljeno December 30, 2007. Popravil T
motofrik Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 A ma kdo kakšne izkušnje z:Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005 Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure: Naj gre na Guzzijev forum povprašati. Če tam ne bodo vedeli, pa res ne vem...
TEODOR Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav
TEODOR Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav
Bremzer Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše !
TEODOR Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše ! kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow:
Cartman Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow: doro jih servisira hervatin marcelo iz kromberka pri novi gorici. Kar se bremzerejvga nakladanja tice, mozak je verjetno dober mehanik in ultra gorec lastnik bmwjev. vse ostalo so zanj popolna jajca. forumasi z guzziji Dr Jakob ima grisota, Mamkabozja vozi Stelvia in je z njim prefural pol evrope in afrike, pri hisi ga ima tud Thumper. dva od treh poznam, pa o problemih niso nikoli govorili. Jaz dvomim da imajo toliko groznih fellerjev, da ga clovek zato ne bi hotel met. norge, pa 1200sport, V7.....lepi za znort. Stroji s stilom in patino. thumper, ciciban, bosa in 1 other 4
Bostjan L Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Na mariborski Avto Triglav strani piše (motoguzzi.si/motoguzzi.asp?FolderId=71); UBM Ljubljana Darko Klemenčič Maribor Vonberger Kranj Motomehanika Horvatin Nova Gorica Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja
ton Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Imel sem MG Nevado 350. Več sem šraufal kot vozil, praktično vsak dan težave. Težave so bile tudi z nekaterimi MG California, slaba servisna mreža, težko dobavljivi deli v SLO. Meni ga je servisiral in dele dobavljal žal že pokojni Uroš Blažko. Vsekakor pa izjemno lepi motorji. Za drugega bi si kakšnega omislil.
Dr_Jakob Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Če boste fantje nehali živet v pradavnini in se mogoče usmerili v moderne Moto Guzzije, boste odkrili, da so vse nove 1200 in V7 mašine zelo dobre, opremo pa imajo italjani precej boljšo od konkurentnih rižev. Še en dober serviser za Moto Guzzi: Moto Mario, Velenje. Griso 1200 8v je pa noro hud moped. Pa Stelvia sm peljal, V7 stone, V7 racerja, Brevo 750 in tudi Norgeja 1190. Praktično noben od teh te ne pusti hladnega.
motolover Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja Kaj si hotel povedati s tem?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se