ton Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Sej verjamem de je blo razočaranje veliko, ampak imel si samo en problem. karburatorje. Prekurjeni žarnici jez ne morem rečt grozn problem, čeprav jih na GPZju nisem nikoli menjal, pa ima 30 let, strgani zajla tud ni trajna težava....redko se odtrže iznenada, po navadi se prej cufa in riba. Da 350ccm dvovaljnik iz leta 1980 ne bo raketa je tud jasno, predno se greš peljat. Vozil sem, sicer malo par 10km, nevado 350 ki je imela rešene hibe s karburatorji, in se mi je zdel zabaven motorček. Sirota je že v prvem letu, pred iztekom garancije dvakrat zaribala, in v tretjem poskusu so vrgli 350 valje stran in ji našraufali 500ccm. Takrat so ratali karburatorji tapravi, in motorček je bil dost močn. Kardan mi ni ostal v spominu, torej ga nism pretirano opazil, verjamem da bi ga z več časa na njemu bol opazil, kot se mi je to zgodilo na Yamahi xj650. Prej bi rekel da si mel kanček previsoka pričakovanja, kot pa ful problemov. ker poceni Guzzi ni bil nikoli, japonci pa so bli v devetdesetih že sodobni, dodelani in suvereni motorji. Ma kaj previsoka pričakovanja. Očetov T12, letnik 66 je še danes boljši kot je bila moja Nevada. Pregorele žarnice niso problem razen če non stop crkuje. Zajla od sklopke pa je po menjavi kmalu začela cveteti. Je pa res, da so veliko vgrajevali 500 ccm kit in problemi so izginili. Vsak kar se tiče mašine. Sem vozil že veliko različnih motorjev v moji 25 letni moto karieri ampak MG 350 je bil zagotovo najslabši motor kar sem ga imel. Cartman 1
Jann Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Kako se pa Stelvio obnese?Mi je zanimiv motor,zato me zanima glede okvar,ker se marsikaj piše o njem na raznih forumih. lp Zaenkrat težko govorim o okvarah, motor je nov in dela bp. Kot omenjeno sem pred tem dve sezoni vozil grisota (12k km), ki ima bolj ali manj isto mašino, prav tako bp. O stelviotu bi na hitrco rekel: - ergonomija je dobra (za mojih 188cm) - mašina mi je všeč, malce vibrira ampak to pride skupaj z guzzijem - velik tank je kul, poraba okrog 6 - vetrna zaščita je bolj švoh - težek je, sploh na mestu Nisem vozil veliko motorjev, tako da težko primerjam Bostjan L 1
mashine Objavljeno September 26, 2014 Opozori Objavljeno September 26, 2014 Letnik 2008 odsvetujem. Ga sicer nisem vozil ampak nobeden ni bil zadovoljen z krivuljo navora. Novi motorji imajo 5konjev manj in max navor pri nižjih obratih. Polra tega se je tem letnikom lomilo jeklo pri vilicah kjer gre skozi os za prednje kolo. Kar je sicer bil vpoklic in ti menjajo tudi po izteku garancije ampak je problem ker v slo ni uradnega zastopnika.Menjaqva 1000 €. Nasplošno zasoljene cene rezervnih delov. Poleg tega je treba še menjat kit di distribuzione, to je odmični sistem ventilov, kar krije fabrika, je treba le plačat delo cca 200 €. Če ima dodatne original luči, je obvezno dat umec varovalke, ker ko pride do stika vrže glavnio varovalko in ostaneš bos na cesti. Muhasta elektronika. Pri toplem motorju je treba počakat 10 sek da se stabilizirajo obrati ker crkava, Kar reši priklop na računalnik, sinhroniziranje in čišćenje loput za zrak. Čentralno stojalo vpoklic. Zadnje kolo ima širino 180 kasneje so prešli na 150. Pri špicah rad uhaja zrak. Ob pokrovu rezervarja se napihne folija plastike. Odsvetujem nabavo prvih modelov. Poleg tega ga odsvetujem za mestno vožnjo, ker ima trdo sklopko in grob kardan. Je požrešen pri obrabi gum, npr. 5000 km tourance next. Vsekakor če vožiš 4cilindraša s ketnami, ga probaj pred nakupom, ker je bistveno drugačen motor. Je najtežji od vseh potovalnih endur in se na mestu vse te kile tudi poznajo, deloma tudi na terenu. To je to kar bi te lahko odvrnilo od nakupa. Meni je več al manj vse napake kril Guzzi,servis v Italiji. Drugače pa fenomenalna ciklistika -projektiran v Noale (Aprillia). Agregat prekaša vse endure pred 2011. Nov boxer ni bistveno boljiši. Vibracije so in so močne in so dobre. Če bi menjal bi le za novi bmw ali ktm, druge endure so mi slabše (crosstourer in tenere 2014 nisem probal). Bostjan L in Cartman 2
Tedybear Objavljeno September 27, 2014 Opozori Objavljeno September 27, 2014 Če te to realen opis in težava pri večini modelov, .. No, važno, da bo duce748 spet poudaril, da so rižotarji polizdelki....
mashine Objavljeno September 28, 2014 Opozori Objavljeno September 28, 2014 Riž vs špageti? Ah ja....
Bmflar Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Kar je sicer bil vpoklic in ti menjajo tudi po izteku garancije ampak je problem ker v slo ni uradnega zastopnika. Avto Triglav je uradni zastopnik za Moto Guzzi v Sloveniji !!!
Dr_Jakob Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Avto Triglav je uradni zastopnik za Moto Guzzi v Sloveniji !!! NE VEČ !!! Bmflar in ciciban 2
Bmflar Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 NE VEČ !!! V Sloveniji tako vse propade zaradi grabežljivosti in arogantnih požrešnih lastnikov....
Dr_Jakob Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 V Sloveniji tako vse propade zaradi grabežljivosti in arogantnih požrešnih lastnikov.... Kaj pa zaradi nesposobnosti, arogantnosti in splošne pokvarjenosti celotne firme? Bmflar 1
mashine Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 V bistvu nikoli niso bili vredni oznake uradni zastopnik. Podn od firme. Bmflar, Dr_Jakob in hribuc 3
Bmflar Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Kaj pa zaradi nesposobnosti, arogantnosti in splošne pokvarjenosti celotne firme? Tudi ...
Dr_Jakob Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Kar se Aprilie tiče, sem sam poslal v Italijo, na matično firmo vsaj ducat e-mailov s poročili o njihovi nesposobnosti in arogantnosti. Mi ni žal. Mogoče bo pa Piaggio grupacijo prevzel nekdo, ki mu dejansko je do biznisa in začel delat tko k je treba. Do takrat pa imamo AF1, eBay, in ostale ponudnike...
Guzzuki Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 http://www.garagemotoguzzi.com/en/the-kits/ thumper in ciciban 2
Bmflar Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Eto, Moto Guzzi ima novega uradnega predstavnika v Sloveniji. Firma PWG iz Kopra,s filialo v Ljubljani. ciciban, Dr_Jakob in thumper 3
Dr_Jakob Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Eto, Moto Guzzi ima novega uradnega predstavnika v Sloveniji. Firma PWG iz Kopra,s filialo v Ljubljani. A je to kej poznanega al bo spet isto srajne, samo z novim imenom?
Fadil Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Sem bil v petek v Kopru in vidimta salon Moto Guzzi. Sem si hotel malo ogledate razstavne modele, pa so bila vrata salona zaklenjena. Na vratih pa je pisalo naj se oglasim v sosednjem prostoru PVG, kjer prodajajo vespe. Škoda Če bi imel kakšnega Guzzija, kje bi ga lahko sploh kvalitetno servisiral? V Italiji?
Dr_Jakob Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Sem bil v petek v Kopru in vidimta salon Moto Guzzi. Sem si hotel malo ogledate razstavne modele, pa so bila vrata salona zaklenjena. Na vratih pa je pisalo naj se oglasim v sosednjem prostoru PVG, kjer prodajajo vespe. Škoda Če bi imel kakšnega Guzzija, kje bi ga lahko sploh kvalitetno servisiral? V Italiji? Servis ni tak problem: v Novi Gorici je Marčelo, v Velenju je Mario, pa še kak dober se najde.
motolover Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Torej imajo zdaj na čez Vespe, Aprilio in Guzzije. Lepo, če jim bo šlo.
smasher Objavljeno Marec 6, 2016 Opozori Objavljeno Marec 6, 2016 Ni sme našel teme ki bi bila bol akutala o Guzijih, malos me gledal po netu, če sem prav opazil se ti srednji torej 750 niso kaj dosti spremenili skozi leta, čeprav Breva zgleda malo bolj oblečena se po service manualu gledal da je spodja še vedno železni okvir precej podoben kot na V50 in V65, je videl kdo ogoljeno Brebo? Bi šli rezervar ins edeži iz starih gro ali iz V7 ? (V7 in California naj bi imela enak okvir, brevin se razen nosilca izpuha in tačke spodotnika ne zdi drugačen ali se motim ? )
Bmflar Objavljeno Marec 7, 2016 Opozori Objavljeno Marec 7, 2016 Ob 26. 5. 2015 at 15:58, Fadil pravi: Če bi imel kakšnega Guzzija, kje bi ga lahko sploh kvalitetno servisiral? V Italiji? Najboljši je Damjan iz LJ, Guzzist z dušo in srcem, strokovnjak kot se gre !
ciciban Objavljeno Marec 7, 2016 Opozori Objavljeno Marec 7, 2016 pred 21 urami, smasher pravi: Ni sme našel teme ki bi bila bol akutala o Guzijih, malos me gledal po netu, če sem prav opazil se ti srednji torej 750 niso kaj dosti spremenili skozi leta, čeprav Breva zgleda malo bolj oblečena se po service manualu gledal da je spodja še vedno železni okvir precej podoben kot na V50 in V65, je videl kdo ogoljeno Brebo? Bi šli rezervar ins edeži iz starih gro ali iz V7 ? (V7 in California naj bi imela enak okvir, brevin se razen nosilca izpuha in tačke spodotnika ne zdi drugačen ali se motim ? ) Na netu je večina predelav v cafeja na osnovi Nevade. Mislim, da je razlog v kolesih, ker so na Nevadi spredaj večja in na špice. Tole stran si vidu? http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=41199.0
smasher Objavljeno Marec 7, 2016 Opozori Objavljeno Marec 7, 2016 razlika je tudi v tem V7 in Nevada imata na tisti cevi zavarjene nosilčke, Breva ne. Ostalih razlik pa nisem našel.
danov Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 Big Py, kađiva, Cartman in 1 other 4
thumper Objavljeno September 16, 2016 Opozori Objavljeno September 16, 2016 Nevada 750 anniversario ima na okvir privijačene nosilce za zadnje stopalke..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se