Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ceco

MOTO GUZZI

Recommended Posts

kristian

Še mal detljno pogledal design in ga primerjal z BMW in re samo na prvi pogled ličita en na drugega. Ko pa daš slike spupajvendar sta pa čist različna motorja. Je skor bolj podoben Yamahi Bulldog kot pa BMW. Je pa designersko motor doteran! Vsak detajl je fenomenalen. Upam da bo serijski tudi tak! Tle mu in Yamaha in BMW ne moreta konkurirat. Je klasa zase!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Windsurf

Nikoli nisem bil pretiran navdušenec nad Guzziji... ampak breva 1100 me je pa vrgla na rit in že sem se zaljubil... :wub:

Glede na to, da še ni naprodaj, dopade pa se mi ... ahhhh ..., sem malo pogledal slikice breve 750, nad katero pa sem bil kar malo razočaran... na slikah se mi zdi v primerjavi s 1100, brez zamere, kot en moped... Pa ne da mi ne bi bila všeč... samo v primerjavi z veliko sestro pa je res nekam fragilna...

LP

Windsurf

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Ja 750 breva je bolj dekliški motor, ne da bi žalil. Ampak je Guzzi prvi, ki je za svoj motor (breva 750) ponudil posebni sedež za dekleta, ki je malo nižji in drugače anatomsko oblikkovan. To kaže, da močno ciljajo na žensko publiko. Tudi katalog breve je poln nasmejanih in lepih motoristk. Bravo Guzzi tko je treba delat.

Motor naj bi bil za vozit kot prava igračka. Ni pa to neka navita in hitra mašina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiler

Motor zelo spominja na nekatere BMW modele, ima kardanski prenos, box mašino, zmore 62 kw, ter suha teža 233 kg. Zanimivo pri tem motorju pa je da bo cena v Sloveniji okoli 1.800.000 SIT, kar je precej manj od primerljivih BMW-jevih modelov. Kar sem seznanjen naj bi v Slovenijo prišli spomladi 2004, po nepreverjenih virih pa naj bi bili vsi primerki za Slovenijo ze razprodani...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

sijajno.. kot bmw, le da nima povešenih jošk :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

To z ceno 1.8 mio.SIT ne vem če bo držalo, verjetno misliš Brevo 750ccm!!!!!!!

Breva 1100 pride v nemčiji preko 11000Eur in ne verjamem tako drastični razliki v ceni!

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Breva 1100 bo stala precej več kot 1.8 Mio. SIT - to je cena za Brevo 750. Velika breva bo na prodaj predvidoma šele letos jeseni. Kot opcijo bo imla ABS, potovalni računalnik in navigacijski sistem kakor je meni znano!

JA še nekaj. Breva nima box motorja (boxer), ker ima ta med cilindri 180 stopinjski kot. Guzziji pa imajo kot 90 stopinj, tako da ima guzzi prečno obrnjen V motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Press Release Source: Ducati Motor Holding S.p.A.

Ducati Confirms Interest in Moto Guzzi

Thursday April 22, 12:26 pm ET

BOLOGNA, Italy, April 22 /PRNewswire-FirstCall/ -- Ducati Motor Holding S.p.A. (NYSE: DMH and Borsa Italiana S.p.A: DMH), a leading manufacturer of high performance motorcycles, in response to news recently published in the press, today confirmed - as it has done in the past - its interest in Moto Guzzi.

At the end of the due diligence process, Ducati will formally make an offer in the next few weeks.

Any additional information published in the press is without foundation.

Founded in 1926, Ducati builds racing-inspired motorcycles characterized by unique engine features, innovative design, advanced engineering and overall technical excellence. Ducati has won twelve of the last fourteen World Superbike Championship titles and more individual victories than the competition put together. The Company produces motorcycles in five market segments which vary in their technical and design features and intended customers: Superbike, Supersport, Monster, Sport Touring and Multistrada. The Company's motorcycles are sold in more than 40 countries worldwide, with a primary focus in the Western European and North American markets. For more information about the Company, please visit our web site at http://www.ducati.com.

This press release contains statements that are forward-looking and are subject to a number of risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those anticipated, as described in documents previously filed by the Company with CONSOB and with the U.S. Securities and Exchange Commission.

Lahko tudi rahlo drugače: Aprilia je v resnih finančnih težavah. Dobaviteljem ne plačuje za blago, država sofinancira 650 delavcev, ki bi jih sicer odpustili, Laverda bo očitno še x tič škripnila.

Edited by ceco

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Evo Breva v policijskih barvah in z... hm hm, milo rečeno malce čudno masko. Kot, da niso mogli uporabiti osnova od Norga 1200. O lepoti pa vsak sam...

:photo:

post-6668-1138639076_thumb.jpg

post-6668-1138639105_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

A ni lahko kdo pove, kako je kaj s ''kurjavo''? Se pravi, koliko kaj kurita California in Nevada na 100km?

Hvala lepa za odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
lokostrelec

V naši garaži sta poleg mojega Daelimčka oba ( Nevada in Californija ). Tako, da ti lahko povem koliko pokurita. Nevada pri normalni vožnji in obremenitvi porabi okoli 5 litrov ( prej manj kot več ), Kalifornija pa dobrih 6 litrov .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Broj Jedan

Breva

family se na vseh testih izkaže

kot vrhunski vsestransko

uporaben moped

in

Guzzi je tukaj res zadel v črno

:OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

A ma kdo kakšne izkušnje z:

Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005

Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure:

Edited by T

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik
A ma kdo kakšne izkušnje z:

Moto Guzzi Nevada 750 Classic I.E., letnik 2004 - 2005

Znanec se odloca za prvi motor, pri nas jih ni v izobilju... :unsure:

Naj gre na Guzzijev forum povprašati. Če tam ne bodo vedeli, pa res ne vem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
TEODOR

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TEODOR

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

kdo sedaj legalno prodaja in servisira moto guzzije

kot nepoznavalec sprašujem, ali so motoguzziji enako kot alfe

mislim kot dobra tradicija, estetika, in veliko potencialnih praktičnih težav

Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše !

Share this post


Link to post
Share on other sites
TEODOR

Sam sem ga imel na uporabi ca 1 teden prevozil več kot 1,5 K kil.,če mi ga šenkajo bi ga prvi dan prodal 20% ceneje samo,da gre od hiše !

kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

kot, da bi bral nekatere lastnike alf na avto forumih :mellow:

doro jih servisira hervatin marcelo iz kromberka pri novi gorici.

Kar se bremzerejvga nakladanja tice, mozak je verjetno dober mehanik in ultra gorec lastnik bmwjev. vse ostalo so zanj popolna jajca.

forumasi z guzziji :hmm: Dr Jakob ima grisota, Mamkabozja vozi Stelvia in je z njim prefural pol evrope in afrike, pri hisi ga ima tud Thumper. dva od treh poznam, pa o problemih niso nikoli govorili. Jaz dvomim da imajo toliko groznih fellerjev, da ga clovek zato ne bi hotel met.

norge, pa 1200sport, V7.....lepi za znort. Stroji s stilom in patino.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Na mariborski Avto Triglav strani piše (motoguzzi.si/motoguzzi.asp?FolderId=71);

UBM Ljubljana

Darko Klemenčič Maribor

Vonberger Kranj

Motomehanika Horvatin Nova  Gorica

 

Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ton

Imel sem MG Nevado 350. Več sem šraufal kot vozil, praktično vsak dan težave. Težave so bile tudi z nekaterimi MG California, slaba servisna mreža, težko dobavljivi deli v SLO. Meni ga je servisiral in dele dobavljal žal že pokojni Uroš Blažko. Vsekakor pa izjemno lepi motorji. Za drugega bi si kakšnega omislil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Če boste fantje nehali živet v pradavnini in se mogoče usmerili v moderne Moto Guzzije, boste odkrili, da so vse nove 1200 in V7 mašine zelo dobre, opremo pa imajo italjani precej boljšo od konkurentnih rižev. Še en dober serviser za Moto Guzzi: Moto Mario, Velenje.

 

Griso 1200 8v je pa noro hud moped. Pa Stelvia sm peljal, V7 stone, V7 racerja, Brevo 750 in tudi Norgeja 1190. Praktično noben od teh te ne pusti hladnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

 

Če hočeš najboljši servis ali najboljšo ceno pri nakupu novega je crmmoto.com v Italiji. Imajo brezplačne testne motorje :yes: , da ne boš kupoval na slepo, kot to počnejo ljubitelji karirastega ventilatorja B)

Kaj si hotel povedati s tem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • dobo
      Pozdravljeni! Zanima me za kašen denar in če je sploh motor Harley Davidson Electra Glide ultra classic tourer zanimiv za naš trg v Sloveniji. Imam priložnost zamenjat tak motor z mojo Corvetto. Motor je letnik 2008 in ima 56000km cena pa je 17500€. Prilagam tudi sliko.    Sam se velik oboževalec Harley motorjev , vendar potrebujem denar za izgradnjo hiše zato motor žal ne morem obdržati.    Hvala vam za vaše odgovore in lep pozdrav.   Luka
    • Akito
      LŠ je res bedna končniCA
    • Snečer
      to samo pomeni, da bodo sedaj lahko merili tam, kjer ni stacionarcev, na tripodih, sploh na takih stezah kot jih omenjaš  
    • hajamoto
      Je res. Radarji so itak samo v naseljih tako, da je še dost placa za užitke. Preddvor - železna Kapla še ni radarja pa sam dva ovinka. Tisk k se čez naselja ne more po omejitvi pelat naj pa bicikel kup pa naj se vozi po omejitvi če zmore. 😄😄😄😂
    • mato295
      Zdravo, S čim namazati kolesno os in semering (pri snemanju in nameščanju koles)? Je recimo taka mast OK?  https://www.merkur.si/mast-olma-olma-lis-mg-2-1-kg-6-p576-sw-tb/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!