Skoči na vsebino

Moto GP 2017


exclan

Priporočene objave

zame je presenečenje Folger.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole kaže 4 ure pred koncem testiranj v Sepangu.

1. ^ Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 59.368s [Lap 40/43] 
2. ^ Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 59.506s +0.138s [18/50] 
3. ^ Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 59.553s +0.185s [9/29] 
4. ˅ Alvaro Bautista ESP Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP16) 1m 59.628s +0.260s [10/37] 
5. #N/A Casey Stoner AUS Ducati Test Rider (Desmosedici GP17) 1m 59.639s +0.271s [8/29] 
6. ^ Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 59.767s +0.399s [29/39] 
7. ^ Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 59.883s +0.515s [19/43] 
8. ^ Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 59.976s +0.608s [30/42] 
9. ˅ Andrea Iannone ITA Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 2m 0.076s +0.708s [23/33] 
10. ^ Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 2m 0.108s +0.740s [21/26] 
11. ˅ Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 2m 0.126s +0.758s [13/34] 
12. ˅ Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 2m 0.220s +0.852s [10/35] 
13. ˅ Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 2m 0.312s +0.944s [25/29] 
14. ^ Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 2m 0.439s +1.071s [9/46] 
15. ^ Karel Abraham CZE Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP15) 2m 0.445s +1.077s [11/28] 
16. ˅ Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP16) 2m 0.537s +1.169s [15/34] 
17. ˅ Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP16) 2m 0.700s +1.332s [28/41] 
18. = Loris Baz FRA Avintia Racing (Desmosedici GP15) 2m 0.873s +1.505s [32/44] 
19. ˅ Alex Rins ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 2m 0.918s +1.550s [12/39] 
20. ˅ Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP17) 2m 1.134s +1.766s [14/23] 
21. ^ Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 2m 1.341s +1.973s [7/24] 
22. ˅ Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 2m 1.506s +2.138s [14/35] 
23. ^ Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 1.658s +2.290s [28/30] 
24. ^ Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory Racing (RC16) 2m 2.183s +2.815s [30/31] 
25. ˅ Takuya Tsuda JPN Suzuki Test Rider (GSX-RR) 2m 3.171s +3.803s [5/28

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 v sekundi!!? fino zgoščeni. Jorge se je iz skor 2sec zvleku na 0,4. Dobro. 

 

zbna bit pestra sezona. 

aca.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Cartman pravi:

15 v sekundi!!? fino zgoščeni. Jorge se je iz skor 2sec zvleku na 0,4. Dobro. 

 

zbna bit pestra sezona. 

aca.jpg

če bo na devetem vso sezono bo itaq zmagal! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marquez zelo zadovoljen z napredkom, in tudi danes na simulaciji dirke so bili časi zelo dobri edina dva ko sta imela podoben tempo sta bila Vinales in Bautista. Večina je presenečena nad Bautisto ker je v vseh treh dneh bil izjemno konstanten. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, solorider said:

če bo na devetem vso sezono bo itaq zmagal! 

eh, med njim pa dovijem je 0,2, in res misliš da ga bo 04 šolal celo leto? Crutchlow je porabil 3/4sezone, da je  ujel ducatija, in spravil rezultate na nek dostojen nivo. Jorge je po časih tu.

 

Bomo vidli, če bo Vinnales tako suveren tud na dirkah, ampak jez za katarsko dirko še zmer stavim na Jorgeja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducatijeva "škatla za sendviče" še kar buri duhove:

V Sepangu so pri Ducatijevi tovarniški ekipi preizkušali nenavaden, škatlasto oblikovan zadek. Čemu naj bi služil, ni bilo jasno. Ugibanja so šla v smer, da se v tej škatli, šaljivo imenovani 'posodi za solato', skriva obilje elektronike, drugi so ugibali, da zadeva nekako nevtralizira poplesovanje nemirnega zadka pri zaviranju. No, teža na repu motociklu je smrt za njegovo stabilnost. Ampak ...

Pri Ducatiju, jasno, izjav niso dajali, so se pa zadnji dan testiranj pri konkurenci pojavila namigovanja, da je nemara tam skrita nekakšna žiroskopska naprava, izdelana iz hudičevo težkega volframa, ki naj bi se z visoko hitrostjo vrtela v smeri vožnje in tako vsaj do neke mere preprečevala pretirano dvigovanje motocikla pri pospeševanju, pri zaviranju pa skrbela za stabilnost. Tako naj bi pri Ducatiju nadomestili zdaj prepovedana krilca. Huh, znanstvena fantastika?

Odprto ostaja tudi vprašanje kaj (če jo) to zadevščino žene? Mehanski pogon verjetno ne, izpušni plini tudi ne, napajanje z elektroniko pa ni dovoljeno. Je pretkani Gigi Dall'Igna zopet našel luknjo v pravilih?

Primož Jurman
 

Vir: moto magazin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je res težak material ga navijejo pred štartom v obrate .. lahko ima vzmet kot budilka - kar je mehansko ..vmes pa si energijo dodaja iz pospeškov in pojemkov .. lahko je gnano na zajlo - če imajo sklopke na zajlo zakaj nebi imeli pogona za tako stvar - moči ima ducati dovolj , da si privošči 100w za tak pogon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj bi lahko iz energije ob zaviranju tudi ogrevali sprednjo gumo, ko so že imeli s tem lansko sezono tak problem .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Buzdovan pravi:

Saj bi lahko iz energije ob zaviranju tudi ogrevali sprednjo gumo, ko so že imeli s tem lansko sezono tak problem .

ok .. najprej če se to lahko prestavi sem  - hvala dami ..

imaš kakšno vsaj malenkost možno izvedljivo idejo za ta tvoj preblisk? glede na to : 

Ob 2. 2. 2017 at 8:12, Fazer03 pravi:

Odprto ostaja tudi vprašanje kaj (če jo) to zadevščino žene? Mehanski pogon verjetno ne, izpušni plini tudi ne, napajanje z elektroniko pa ni dovoljeno. Je pretkani Gigi Dall'Igna zopet našel luknjo v pravilih?

Primož Jurman
 

Vir: moto magazin

načeloma bi lahko speljali vodo za hlajenje agregata v gumo in s tem rešili tri probleme naenkrat - ogrevanje gume , dvigovanje pri pospeševanju in hlajenje motorja .. plus z različnimi vrednostmi termostata - - ki je mehanski ane - s hladilno tekočino uravnavali celoten temperaturni sistem glede na različna dirkališča..

mogoče pa je ta škatla na zadku rezervoar , kamor prečrpavajo balastno tekočino obenem pa deluje kot dodatno hladilnik - kar je možno izvesti mehansko kot marsikatero drugo stvar.. razlika je le ta , da je mehanika težja in veliko bolj kompleksna ter sofisticirana kar se izdelave tiče kot elektronika in z njo povezano krmiljenje ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, thumper said:

ok .. najprej če se to lahko prestavi sem  - hvala dami ..

imaš kakšno vsaj malenkost možno izvedljivo idejo za ta tvoj preblisk? glede na to : 

načeloma bi lahko speljali vodo za hlajenje agregata v gumo in s tem rešili tri probleme naenkrat - ogrevanje gume , dvigovanje pri pospeševanju in hlajenje motorja .. plus z različnimi vrednostmi termostata - - ki je mehanski ane - s hladilno tekočino uravnavali celoten temperaturni sistem glede na različna dirkališča..

mogoče pa je ta škatla na zadku rezervoar , kamor prečrpavajo balastno tekočino obenem pa deluje kot dodatno hladilnik - kar je možno izvesti mehansko kot marsikatero drugo stvar.. razlika je le ta , da je mehanika težja in veliko bolj kompleksna ter sofisticirana kar se izdelave tiče kot elektronika in z njo povezano krmiljenje ..

 

hehe veš de sm tud jaz na to pomislu. maš neko gosto tekočino, in 3-4 litre pred zaviranjem prečrpaš v rep, pa na pospeševanju hitro v kljun. Si pa ne predstavlam de bi sistem brez hude elektronike deloval real-time. In elektronike za to ni. 

 

fantje že klepetajo. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Cartman pravi:

hehe veš de sm tud jaz na to pomislu. maš neko gosto tekočino, in 3-4 litre pred zaviranjem prečrpaš v rep, pa na pospeševanju hitro v kljun. Si pa ne predstavlam de bi sistem brez hude elektronike deloval real-time. In elektronike za to ni. 

ok.. meni se zdi , da je glede samega težišča bolje , če gre teža v spodnji del motorja pri zaviranju in začetnem pospeševanju iz ovinka, pri vožnji naravnost pa zadaj da zniža zadek.. :hmm:

elektronike ne rabiš..za pogon lahko uporabiš hidravlično mehansko krmiljenje in ventile - gnane z vzmetenjem..

če imajo desmo kjer so vpeti ventili mehansko v odmikače potem je to zanje mala malca..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno prenizko tezisce je bil najvecji problem ducov pred 2014. Ce mas tezo v visini  okrog akse prednjega kolesa, ti prednje kolo rine naravnost. Zato je z V motorji ciklistika mal problem, ker jih v okvirju tezko  dovol dvignejo. Krilca so najbol delala v voznji naravnost. Obtezila so prednji del. Zato bi verjetno tud ta balast moral nekam naprej. Cimdlje od zadnje osovine. Brez elektronike v realnem casu stvar ne dela. To sm 100%. Reakcije crpalk bi mogle bit zelo predvidljive, noro koordinirane in bliskovite. Pa verjetno bi mogle met par programov, za razlicne faze dirke. 

U glaunem jez sm 100% de tam ni rezervar za balast. Pa de bi bil not gitoskop/vstrajnik tud ne verjamem. Vsi gp motorji se vrtijo kontra kolesom, da se giroefekti manjsajo. Zdej pa de bi dali enga u rep motorja? Ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 2. 2017 ob 14:24, Cartman pravi:

U glaunem jez sm 100% de tam ni rezervar za balast. Pa de bi bil not gitoskop/vstrajnik tud ne verjamem. Vsi gp motorji se vrtijo kontra kolesom, da se giroefekti manjsajo. Zdej pa de bi dali enga u rep motorja? Ne. 

Jaz sem tudi v to prepričan, da tam ni nekih čudnih zadevščin, kot pišete nekateri z bujno domišljijo. :blush:
Sem pa skoraj prepričan, da se tam notri skriva neka elektronika, katero pač začasno v fazi testiranja niso imeli "kam sklačit", kot pa v škatlico pod rep motorja, pa še pred pogledi konkurence je stvar skrita.

Zanimivo, da se širijo govorice v MotoGP krogih, da bo za prijateljstvo med Maverickom in Rossijem predvsem odločali rezultati Mavericka.
Ravno to sem omenil - pisal, ko sem slišal, da med modre prihaja Maverick, pa ste vsi Rossi fani skočili v zrak! No, saj bilo kdo bi zamenjal Lorenza bi bil "dober prijatelj" do takrat, dokler bi Rossiju gledal v izpušno cev.

Saj Rossi je bil dober dirkač, dokler mu je uspevalo biti v središču. Do takrat ni bilo potrebe, da bi javnosti kazal svoj slab značaj in zato so ga ljudje vzljubili. Sedaj se pa šele kaže, kakšen človek v resnici je. Upam, da bo JLo prvak, da zapre usta tistim, ki veliko govorijo, povedo pa nič, ter, da bi bil Maverick vsako dirko pred moštvenim kolegom. Seveda je ta napoved znanstvena fantastika, blo pa bi fajn. Tak, zdaj pa v luft ..... :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč u luft. Dr.Phil ugibanja so to. 

Že logika ti pove, da nekdo, ki se šele vzpenja lahko gleda uveljavljenemu v rep. Obratno gre pa velik težje. Borba za pozicije je in bo bila. Nihče ne bo nič novega izzumil. Rivalstvo med šampioni, da prav vsi so šampioni je vedno bilo in vedno bo, drugače ne bi imeli zmagovalcev, ampak bi se na koncu dirke vsi lepo prijeli za roke pa prepeljali skozi cilj. Tako da, kdo za koga navija, je res irelavantno. Kako se bo pa komu letos poklopilo je zelo odvisno od:

proizvajalca mopeda in konkurenčnosti le tega

voznika, kako se bo ujel z motorjem

in sreče, ki jo bo imel v sezoni.

Tako od oka, najmanj 5 (če ne več) jih je letos sposobnih zmagati prvenstvo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj ima s tem Dr.Phil, ampak ok, važno, da ti veš.

No, tukaj se motiš, ko praviš, da je to logično, da tisti, ki se vzpenja gleda uveljavljenemu v rep. To tezo je treba ovreči, saj je recimo MM dokazal prav nasprotno. Po prvih Maverick-ovih predstavah na testiranjih bi lahko to trditev prav tako ovrgli.
Bomo pa seveda videli, kako bo na dirkah, kjer ozračje ni tako sproščeno, kot na testiranjih.

Ja, tukaj se strinjam ... ko sem malo preletel spisek, bi tudi sam rekel, da 5-6 dirkačev bi bilo zmožno zmagat prvenstvo.

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DL650 said:

Jaz sem tudi v to prepričan, da tam ni nekih čudnih zadevščin, kot pišete nekateri z bujno domišljijo. :blush:
Sem pa skoraj prepričan, da se tam notri skriva neka elektronika, katero pač začasno v fazi testiranja niso imeli "kam sklačit", kot pa v škatlico pod rep motorja, pa še pred pogledi konkurence je stvar skrita.

Saj pa piše gor, kaj je not .. Riello, italjanski proizvajalec ups-ov .. če jim štroma zmanjka slučajno .. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DL650 pravi:

Ne vem, kaj ima s tem Dr.Phil, ampak ok, važno, da ti veš.

No, tukaj se motiš, ko praviš, da je to logično, da tisti, ki se vzpenja gleda uveljavljenemu v rep. To tezo je treba ovreči, saj je recimo MM dokazal prav nasprotno. Po prvih Maverick-ovih predstavah na testiranjih bi lahko to trditev prav tako ovrgli.
Bomo pa seveda videli, kako bo na dirkah, kjer ozračje ni tako sproščeno, kot na testiranjih.

Ja, tukaj se strinjam ... ko sem malo preletel spisek, bi tudi sam rekel, da 5-6 dirkačev bi bilo zmožno zmagat prvenstvo.

kaj menim s Philom?, da vlečeš teze, z ozirom, kdo ti paše kdo ne. Sem zlo na kratko pojasnil dejstva, Navijam za Rosija a bmk kdo zmaga, sam do se bodo prehitevali. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Tex pravi:

Saj pa piše gor, kaj je not .. Riello, italjanski proizvajalec ups-ov .. če jim štroma zmanjka slučajno .. ;) 

pa unibat na strani - jasno ..kers so si omislili..

e ne bo šlo..ni mehansko ..baje je elektronika  prepovedana razen tiste , ki je predpisana so rekli..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje iz moto.it so povedali, da je Ducati rekel, da je v zadku neka elektronika od Dorne, nekaj v zvezi s TV posnetki, ni drugih podrobnosti. Locirana pa je tam zaradi balasta, tisto je bila ugodna točka zaradi vodljivosti. Teža cca 2 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 2. 2017 ob 14:24, Cartman pravi:

Ravno prenizko tezisce je bil najvecji problem ducov pred 2014. Ce mas tezo v visini  okrog akse prednjega kolesa, ti prednje kolo rine naravnost. Zato je z V motorji ciklistika mal problem, ker jih v okvirju tezko  dovol dvignejo. Krilca so najbol delala v voznji naravnost. Obtezila so prednji del.zato bi verjetno tud ta balast moral nekam naprej Cim dlje od zadnje osovine. 

U glaunem jez sm 100% de tam ni rezervar za balast.

 

pred 14 minutami, dlicen pravi:

Fantje iz moto.it so povedali, da je Ducati rekel, da je v zadku neka elektronika od Dorne, nekaj v zvezi s TV posnetki, ni drugih podrobnosti. Locirana pa je tam zaradi balasta, tisto je bila ugodna točka zaradi vodljivosti. Teža cca 2 kg.

hmm ..tole mi pa ne gre skupaj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!