Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

ja in? Ker ima zgoraj rezervoar je od yamahe? :P

 

Ne...poglej si cel motor...

Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Ne...poglej si cel motor...

lep je :P 175kg suhe teže, tubles pnevmatike "pravih mer" :P

 

pa čisto uredno se ga da vozit :D

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

lep je :P 175kg suhe teže, tubles pnevmatike "pravih mer" :P

 

Tudi meni je lep, nasploh cfmoto so mi lepi motorji. O vsem ostalem pa...kot že mnogokrat reče zelo rad narod: dejmo počakat ene 10let 😆

Objavljeno

Se strinjam, eni pa rečejo, dejmo zvagat :D

ps. čez 10 let bo vsaj 5 novih modelov na tržišču. Sam upam, da ne bodo vsi električni :P

 

Objavljeno
pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

Se strinjam, eni pa rečejo, dejmo zvagat :D

ps. čez 10 let bo vsaj 5 novih modelov na tržišču. Sam upam, da ne bodo vsi električni :P

 

Upam tudi jaz...

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

lep je :P 175kg suhe teže, tubles pnevmatike "pravih mer" :P

 

pa čisto uredno se ga da vozit :D

 

 

.

... tega CF 450 res ni za primerjat s Kove 450 ... ker na Kovetu moraš delat servise na 3k kilometrov, skoz neki ventile preverjat, štelat, in kaj jest vem kaj še vse, tko da ... to je bolj za cross dirke kot za off road :eek:

... kar se pa tiče tistga ubogega Koveta 500x, je pa tale CF-jček  450 totalna premija ... če že izgleda baje ne smem komentirat, ker je itak dost lepši od Koveta :dry: ... mislim, da tud cena 5.700 in garancija 5 let ni glih na odmet :OK: tko da ..  prov kej dost več gledat tehnične karakteristike je pa itak brez veze ... za 5 jurjev pač ni preveč za komplicirat :eek:

... kaj bo pa čez ene dve leti, bomo pa itak vidl :D

 

 

Objavljeno

450rally je peršing v primerjavi z mt450 :D in jaz ga niti primerjal nisem. Rally je dražji, lažji, ma daljše hode vzmetenja, absolutno boljše vzmetenje, prekleto dobro zasnovo itd, žal pa tudi mal več vzdrževanja ja. Dva različna svetova. Vsak je namenjen svojemu.

CF MT450 je pa namenjen resnim starejšim guspodom :D, ki se radi peljemo ukul bajte, pa čez kako lušco.

To kar dečko počne na posnetku je znanje, sicer se pa prec vidi da zadnji amortizer ne zmore (no ja saj tudi voznik pretirava). Sem pa mnenja, da je za ta dnar čisto uredna mašina, četudi jo kdaj po tleh vržeš se ne sekiraš preveč. Teža je pa 175kg brez tekočin se pravi bo s tekočinami nekje na 185-190kg odvisno kaj še nabiješ gor.

 

Objavljeno
pred eno uro, Pajk pravi:

bom...lahko še kaj drugegega, razne fb grupe, mednarodne forume itd..kar pač želite in je pomembno za lastnika. Pa še kako sexy fotko lahko tule objavite, trenutno sem vzel prvo, ki mi je prišla pod roko.

Objavljeno
pred 42 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ce ga jaz kej razumem…

 

 

 

 

Angleški prlek :kva2:. S podnapisi nekako gre...

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, MiNa said:

Angleški prlek :kva2:. S podnapisi nekako gre...

Ah, besede razumem, ampak kaj je na konc povedal?! CF ni to kar je pricakoval, pa vstrom ni tak kot je mislil da bo…Ful besed, nobenga zakljucka. Al pa ga sam jaz ne razumem. 
aja. Napram novemu vstromu je MT800 maneken. V vseh pogledih. Stroma je treba videt da dojames kako grd fris ima. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ah, besede razumem, ampak kaj je na konc povedal?! CF ni to kar je pricakoval, pa vstrom ni tak kot je mislil da bo…Ful besed, nobenga zakljucka. Al pa ga sam jaz ne razumem. 
aja. Napram novemu vstromu je MT800 maneken. V vseh pogledih. Stroma je treba videt da dojames kako grd fris ima. 

 

moji izvlecki so bli

suzuki tezek in zaradi tega bolj primeren za touring po njegovo. kar ne sovpada z opremo, ker nima tubeless in vetrne zascite.

 

cfmoto ima opremo za touring ampak ga je razocaral agregat in nasploh motor kaze svojo ceno. primerjal je z 790adv in je baje isti agregat ampak ktm se bolje pelje in mocnejsi je.

 

kolko pa te razlike potem vsak clovek pri sebi ovrednoti glede na ceno je pa druga zgodba

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

možaki na katero mnenje dosti dam

 

 

Objavljeno

Tale 450 cf mi zgleda top. Veliko bolj uporaben je videt kot kove. Cena je pa tudi zanimiva.

Objavljeno

kaj je uporabno in zakaj je bolj odvisno od uporabnika kaj hoče in kaj bo z mopedom počel.

450MT mi je drgač zanimiv, za izi fijakanje, dokaj luksuzno sedenje, zlahka tut daljše fure. Za po terenu proti kove 450rally ,pa nima za burek :P vsekakor mi je pa bolj zanimiv in meni osebno bolj primeren, kot pa kove 500x. Ampak to so osebne preference.

Za ukul bajte, pa po tleh metat tut drag ni :D

Objavljeno

Za po tleh metat je še čik lahko drag...😁

  • Haha 2
Objavljeno

 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

kaj je uporabno in zakaj je bolj odvisno od uporabnika kaj hoče in kaj bo z mopedom počel.

450MT mi je drgač zanimiv, za izi fijakanje, dokaj luksuzno sedenje, zlahka tut daljše fure. Za po terenu proti kove 450rally ,pa nima za burek :P vsekakor mi je pa bolj zanimiv in meni osebno bolj primeren, kot pa kove 500x. Ampak to so osebne preference.

Za ukul bajte, pa po tleh metat tut drag ni :D

Kot si sam rekel, stvar osebne preference. Proti 450 rally res se tole ne more primerjati. Z 500x pa zlahka 😉, sta podobna po načinu uporabe.

Objavljeno

Za izključno offroad verjamem da je Kove bolj primeren - pa še tam bi sam verjetno raje posegel po še lažjem motorju. Za odpeljat kakšen TET pa bi sam osebno raje izbral CFmoto - sem prepričan da je z njim lažje premagovat tranzit - ki je še kako tečen. Tudi z vidika vzdrževanja in dvovaljne zasnove je bolj zanimiv.

Objavljeno
pred 12 urami, raza pravi:

Za po tleh metat je še čik lahko drag...😁

se fijakat po blatu, pa pesku pa kakem singltrejlu al pa kje drugje, je pričakovati, da boš položil moped.

pred 9 urami, miran985 pravi:

Kot si sam rekel, stvar osebne preference. Proti 450 rally res se tole ne more primerjati. Z 500x pa zlahka 😉, sta podobna po načinu uporabe.

definitivno. 500x ali 450MT sta precej enako namembna, podobne teže, agregat en je mal bolj podhranjen, drug mal bolj naloudan, še cena je tam tam verjetno.

Pač komur bolj paše ena oblika bo bolj posegel po enem, drugi pa po drugem.

 

Objavljeno
pred 52 minutami, Kawl pravi:

Za izključno offroad verjamem da je Kove bolj primeren - pa še tam bi sam verjetno raje posegel po še lažjem motorju. Za odpeljat kakšen TET pa bi sam osebno raje izbral CFmoto - sem prepričan da je z njim lažje premagovat tranzit - ki je še kako tečen. Tudi z vidika vzdrževanja in dvovaljne zasnove je bolj zanimiv.

to se pa strinjam. Fajn pa je povedat s katerim kove ga primerjaš.

Za tet so tut težke krave dovolj dobre. Če pa kje ne gre, pa obrneš :D

 

Objavljeno

Nikakor se ne morem odlčiti kateri bolje izgleda. nizek blatnik, kar je nekje sovpadajoče s performansami ali fejkanje prave offroad mašine z visokim blatnikom?

Plis help...sem bolj na strani siv, pa nizek blatnik + železje

 

 

434163701_922752063188175_4923844838018273567_n.jpg

450mt-extra-3.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lang Tanga fuka ostrina posnetka (najbrž ima kitajski foun :P )

ampaaaak....cela faking evropa z vsem svojim znanjem ne zna (al noče) preslikat navija na dašbord....mislim moped za bogih nekaj 5.800 evričev...pa to zmore.

 

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!