Jump to content

CF moto


DAMI34

Recommended Posts

2 hours ago, pik1 said:

.... uuuuuuuuuuuh, "ne boj, mesarsko klanje" bo počasi prevladalo na trgu cenenih plastikfantastik mopedov :eek: ... to bo še zanimivo

:hmm:Japonski avti so prišli konc osemdesetih z nizkimi cenami in solidnimi izdelki, vsako generacijo so postajali bol evropski in..dražji. Pa so prišli korejski avti, z nizkimi cenami in dostojno kvaliteto. Nehali so bit plastični, ratali precej evropski in ...dragi. Pa se je pojavil poceni romunski avtek. Logan. GRD ku satan....precej osnovn duster je 20, jogger 18 kek Se ti zdi obilje poceni motorjev verjetn scenarij? En 4 leta star  cf800  za 5kek bi mi super prav prisel. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, Kugelschreiber pravi:

:hmm:Japonski avti so prišli konc osemdesetih z nizkimi cenami in solidnimi izdelki, vsako generacijo so postajali bol evropski in..dražji. Pa so prišli korejski avti, z nizkimi cenami in dostojno kvaliteto. Nehali so bit plastični, ratali precej evropski in ...dragi. Pa se je pojavil poceni romunski avtek. Logan. GRD ku satan....precej osnovn duster je 20, jogger 18 kek Se ti zdi obilje poceni motorjev verjetn scenarij? En 4 leta star  cf800  za 5kek bi mi super prav prisel. 

.

... ja, prav to pravim ... ne sicer glih "obilje" ... ampak, tud če bosta na voljo "samo dve" znamki v nižjem cenovnem razredu ... bo to pravo olajšanje za ta prenapihnjen trg ...

sicer pa to ni samo pri mopedih ... trenutno je še marsikateri trg prenapihnjen 

... se mi pa zdi, da bo predvsem kvalitetna hrana ostala draga ... in še dražja bo ... ne glede na vse tehnične kitajske n evropske "igrače" 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Snečer pravi:

CF Moto 450 mt ima suho težo 175kg, torej tank še vedno.

S rastjo kilogramov cena pada. in obratno. Velika večina se pa ukvarja s ceno, ne KG. Za tiste najbolj zahtevne, se najdejo specijalke. Za nas k se pa vozmo po planinskih potkah, kjer je vse speglano, pa še kakšn planinc pol pomaha motor pobrat, pa ni take panike.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

 En 4 leta star  cf800  za 5kek bi mi super prav prisel. 

Pa še celo leto garancije maš. 1/2 BMWflove.  :D 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, skalar36 pravi:

S rastjo kilogramov cena pada. in obratno. Velika večina se pa ukvarja s ceno, ne KG. Za tiste najbolj zahtevne, se najdejo specijalke. Za nas k se pa vozmo po planinskih potkah, kjer je vse speglano, pa še kakšn planinc pol pomaha motor pobrat, pa ni take panike.

planinske potke? veš da se ti tam voziš, da, lol... :) 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

MT-X

še vedno se gre za koncept, ampak po mojem bo kmalu in podoben na cesti, možak pravi, da bo za končni produkt potrebno počakati do vsaj konca naslednjega leta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5790 eurov

 

to pa je ze taka cena da motorju odpustis tezo

 

novi ktm 390 adventure zna biti 20 kil lazji ampak bo mel dvojno ceno verjetno

 

na eicma filmcku so mi sicer obljubili high fender verzijo. kaj se zdaj to pravi

Edited by Ragezor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 11. 2. 2023 ob 11:42, skalar36 pravi:

Pišuka tale je res lep. Jest večinoma motor kupim z očmi. Men je zelo privlačen. Sm kar precej materijala pogledal po netu. Kakšnih večjih težav nima, pa tudi nekaj poporodnih težav so odpravili. Res pa je da nima TC, to je kar velik minus.

 

20210816095941.jpg

Jajca od kitajca...

Na srbski način :whistle:

Ehhh ni to za...

 

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

Moja CRF 1000  je star jajc...

Edited by BRANE
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, MiNa pravi:

Jajca od kitajca...

Na srbski način :whistle:

Ehhh ni to za...

 

Zdej sm kr mal jezn nate. Nekako sem mislil vzeti TRA 9. Sedaj k tole gledam, sem spet zmeden. Tok ima enih bombončkov tale motor, da je primerjava z tra9 kt tomo vinkovič vs janez jelen. Rahle pomisleke imam samo glede uveljavljana garancije, ker pač vem, da uvoznik ni ravno zlo navdušen ko pride do tega problema.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, skalar36 said:

Zdej sm kr mal jezn nate. Nekako sem mislil vzeti TRA 9. Sedaj k tole gledam, sem spet zmeden. Tok ima enih bombončkov tale motor, da je primerjava z tra9 kt tomo vinkovič vs janez jelen. Rahle pomisleke imam samo glede uveljavljana garancije, ker pač vem, da uvoznik ni ravno zlo navdušen ko pride do tega problema.

Tracer gt+ ima vse nasteto, plus fini, litl, 17colski kolesi spredi/zadi.  Nima blesavih feltn na spice. Ampak. Tracerja si ze mel, ni to vecji protiargument? :) 
 

Link to comment
Share on other sites

pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi:

Nima blesavih feltn na spice

Tele feltne so TL.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MiNa said:

Tele feltne so TL.

Ojej. Brrr. Na zracnice nit ne pomislim. To bi bla sele groza, ja. Za ciscenje in centriranje so isto sranje. 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Tracer gt+ ima vse nasteto, plus fini, litl, 17colski kolesi spredi/zadi.  Nima blesavih feltn na spice. Ampak. Tracerja si ze mel, ni to vecji protiargument? :) 
 

Ja. GT + ma vse našteto. Pomoje. Če si pogledal cel video, ma CF še opozarjanje na mrtve kote. Na foun ti pove, če ti kak GS-ar pr dinkotu kej šlata motor...itd... Za isti gnar od YTRA9+, si kupm CF 800 pa še 450. Mal morm pa tud na finance gledat :D 

Če bi že gledal TRA9+ bi precej raje vzel tanovga Suzuka 1000.  

Mel sm tastarga TRA, tanovi ma še mal bl zrihtan agregat. No sej pol vidiš, kk nej mam motor več kt 1 sezono...:lol1:

Zlate tubless feltne na špice :wub:

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, Kugelschreiber pravi:

Za ciscenje in centriranje so isto sranje. 

Niso. Iz izkušenj povem, da po 24 letih in 200k+ kilometrih, nikoli očiščene in nikoli centrirane. :whistle:

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

To bi bla sele groza

Do sedaj sem imel samo en motor na "špice" in TL gume (R1150GS) Navozil 60Kkm brez vsakih problemov. En "gumidefekt" sredi Bosne - Konjic mi je vzel časa za eno kavico.

Prav tako sem imel več motorjev z "špičastimi" navadnimi feltnami z zračnicami.  V cca 150Kkm nobene drame razen 2 (dveh) gumidefektov. Ja, je kar nekaj telovadbe dokler se ne pelješ naprej. Seveda je pri "litih" obročih in TL gumah gumidefekt mala malica. Do sedaj sem na poti takšne gume "flikal" 3x.

Še par besed o CF-ju iz zgoraj objavljenega "filma" Se splača pogledat celotno pot po Turčiji. Vojislav z zdravim balkanskim humorjem opiše svojo pot po Turčiji in seveda predstavi motor s katerim to opravi. 

Očitno prihaja na sceno nekaj novih igralcev tudi na področju dvokoles. Premium znamke dobivajo alternativo, ki za ugoden vložek ponujajo isto ali v nekaterih primerih celo nekaj več (Premium propeler ima še vedno navigacijo ločeno Navigator VI) v tem pocenšku pa je to združeno na enem 8 colskem prikazovalniku.

Seveda je pa brezpredmetno to dvoje primerjat. Kot bi primerjal kosilo v dobri vaški gostilni in Hiša Franko...

R1300GSFull.JPG.39ebe1ca2370d231f3af71fd0593182d.JPG

JBG Zgodba ima svojo ceno... Za tole ceno dobiš 2 CF-Ja

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

mene pri 800MT moti edino to, da rabiš vsaj 1 uro, da demontiraš plastike, kar plačaš tudi na servisu itak.. Feltne na špice mi niso nikakršen problem, edin da sem rabil kupit uteži za špice za prednjo gumo, ker se nalepke (utež) na zavit obroč ne zalimajo dobro.

 

Link to comment
Share on other sites

Bl k gledam slike pa ceno na AN, bl sm zapaljen. Še sreča, da morm zdele čez vikend, delat cel dan, drgač bi ga šu kr kupt. Unga z zlatimi feltnami. Cez vikend upam, da me mine. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, skalar36 said:

Bl k gledam slike pa ceno na AN, bl sm zapaljen. Še sreča, da morm zdele čez vikend, delat cel dan, drgač bi ga šu kr kupt. Unga z zlatimi feltnami. Cez vikend upam, da me mine. :naughty:

Kupi, bos dal za pelat. :D 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MiNa said:

Navozil 60Kkm brez vsakih problemov.

Enako jaz. Na organ mi gre pucanje, preverjanje tlaka/pumpanje in ce jo kresnem, ne vem kam dat popravit. Lito neses Jermanovim in je za par evrov bols kot nova. 
 

1 hour ago, ftp said:

Niso. Iz izkušenj povem, da po 24 letih in 200k+ kilometrih, nikoli očiščene in nikoli centrirane. :whistle:

 

to pa ni lepo. 
 

mord sm mal trčen, ampak ce bi blo treba, bi lite feltne doplacal. cudno mi je, da so samo se na “budget” opcijah. Vstrom 800RE je cenej od DE. CF sport pa je kar fino oskubljen napram explore
 

 

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, Kugelschreiber pravi:

Enako jaz. Na organ mi gre pucanje, preverjanje tlaka/pumpanje in ce jo kresnem, ne vem kam dat popravit. Lito neses Jermanovim in je za par evrov bols kot nova. 
 

to pa ni lepo. 
 

mord sm mal trčen, ampak ce bi blo treba, bi lite feltne doplacal. cudno mi je, da so samo se na “budget” opcijah. Vstrom 800RE je cenej od DE. CF sport pa je kar fino oskubljen napram explore
 

 

Možakar najdu eno napako. Ima vtičnico vžigalnika za cigarete nima pa pepelnika. :lol1:💪

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!