thumper Objavljeno Februar 14, 2019 Opozori Objavljeno Februar 14, 2019 (popravljeno) ta je pa prav taprava... https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=uriserv:OJ.L_.2018.290.01.0162.01.SLV Pravilnik št. 92 Ekonomske komisije Združenih narodov za Evropo (UN/ECE) – Enotne doloĀbe o homologaciji neoriginalnih nadomestnih sistemov za dušenje zvoka izpuha (NORESS) za vozila kategorije L1, L2, L3, L4 in L5 glede na emisijo zvoka [2018/1707] L317/35 ! Popravljeno Februar 14, 2019. Popravil thumper sesir 1
Borutt Objavljeno Februar 14, 2019 Opozori Objavljeno Februar 14, 2019 pred 9 minutami, Zivnorc pravi: ...zdej te pa ne razumem... ...kako ti naj vpišejo nekaj, česar ni.... ? ...bi moral kvečjemu izpisnico katalizatorja... ? p.s..... da malo presekam napetosti.. ? fantje. ....vsak avspuh, ki je bil vpisan v homolomo brez katalizatorja...je nelegalno legalen....ali pa legalno nelegalen...kakor hočete. Preglednik je bil zaveden s prirejenimi (ponarejenimi) papirji o strokovni vgradnji....in katalizatorja ne more videti, ker ga ni...ni pa napisano, da je odstranjen....kar pomeni, da je v cevi katalizator, ki ga ne more videti....torej verjame papirju, da katalizator je v cevi....ne more pa preveriti... V tem primeru ni bilo z loncem nič narobe in je ... sva se pomenila vse
Xebec Objavljeno Februar 14, 2019 Opozori Objavljeno Februar 14, 2019 kaj ste spet rumen sneg lizal? PS: na mojmu je bil OEM katalizator, SC project ga pa nima. homo je šla čist lepo skoz, sam nism nč šraufu, vrtu, žagu.... sesir, maus in DAMI34 2 1
thumper Objavljeno Februar 14, 2019 Opozori Objavljeno Februar 14, 2019 pred 2 urami, Lipstick pravi: Tale je pa preveč močna, v tem primeru se točno ve kdo je kriv ( ta negdo, ki je odstranil katalizator ), on VE, da tega nebi smel in ker ve kako sistem ne deluje to pridno izkorišča in ...... ne bo šlo ..če bi bil kriv ta , ki je odstranil katalizator potem bi on izdajal homologacijske papirje za kompleten motor z novim loncem.. tako pa te papirje potrdi pooblaščena organizacija za homologacijsko skladnost .. izšolani ljudje , eksperti na tem področju , strokovnjaki , ki iščejo pomankljivosti in neskladnosti na vozilu.. da tak spregleda manjko katalizatorja je kapitalna napaka.. kajti vozilo se pregleda za spremembe in obenem opravi tehnični pregled celotnega vozila.. lahko so vsi papirji za zahtevane papirje v redu , pa ima vozilo tehnično napako , zaradi katere ni tehnično izpravno - homologacija ni možna .. kriv je preglednik in njegova ustanova pri kateri je zaposlen .. ker je bil motor na pregledu , ki ga pravzaprav niso naredili v celoti tako kot je ukazano s predpisi. torej niso izpolnili svojih delovnih nalog , za katere jih je lastnik vozila plačal in niso izpolnili zahtev zapisanih v predpisih o homologaciji.. dejansko so požigosali , podpisali in s tem vpisom dopustili , da je neizpravno vozilo zapustilo pooblaščeno organizacijo za homologacije z veljavnimi papirji.. Kugelschreiber 1
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 Prosim šeee ......šiht res hitro mineva , ko vaju berem . DAMI34, Joker, maus in 2 others 5
Lipstick Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 8 hours ago, sesir said: Mogoce pa proizvajalec ne homologira fizicno z izpuhom za vse modele za katere izdeluje ampak le enega in nato dobi homologacijo za vse modele? in pol so pac vmes modeli motorjev,ki ob menjavi ostanejo brez katalizatorja? Un ko kupi se bolj vesel,ker bolj glasno,državi tak vseeno,ker pokasitrala je... Ni mogoče na tak način dobivat homologacijo ! DAMI34 1
thumper Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 16 urami, thumper pravi: ti taplau - sem ti napisal , da me pusti na miru in ne citiraj.. zase se brigaj kar se mene tiče. aftermarket/neoriginal lonec je homologiran s strani proizvajalca lonca. motor je homologiran s strani proizvajalca motorja.. aftermarket/neoriginal homologiran lonec na homologiran motor = nehomologiran motor kot celota. nehomologiran motor + uspešno opravljen fizični homologacijski pregled = vpis v homologacijo,ki pomeni skladnost s predpisi preglednik , ki je opravljal pregled damijevega motorja svojega dela ni opravil v skladu s predpisi - motor ni bil ustrezen , ker izpusti brez katalizatorja niso ustrezali tovarniškim izpustom , ki so vpisani in homologirani s strani proizvajalca motorja. preglednik ne bi smel potrditi homologacijske skladnosti zaradi manjkajočega katalizatorja - kar seveda preglednik mora opaziti ob fizičnem pregledu.. če tega ni opazil je naredil kapitalno napako in spustil v promet vozilo , ki dejansko ni ustrezalo predpisom.. in nič drugače pa če se kdorkoli postavi na trepalnice. Potrdilo o skladnosti vozila pridobite ob uvozu vozila ali ob nakupu novega vozila. Ob vsaki izvedeni predelavi oz. spremembi na vozilu (zamenjava platišč/pnevmatik, zatemnitev stekel s folijami, vlečna naprava, spojlerjev, vgradnja nadgradenj,…) je potrebno za takšno vozilo opraviti postopek posamične odobritve predelanega vozila. Za že homologirana ali posamično odobrena vozila, ki so bila naknadno dodelana ali predelana, je predpisan postopek posamične odobritve. Dodelavo vozila predstavlja dogradnja nedokončanega vozila (šasija s kabino), za katero je bila izdana SA izjava o skladnosti, a registracija takšnega vozila ni bila mogoča. Za predelavo vozila pa se šteje vsaka sprememba homologiranega ali posamično odobrenega vozila, ki: zadeva podatke, evidentirane v postopku registracije vozila, zahteva spremembo kategorije vozila, vpliva na homologirane sestavne dele vozila oziroma vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila. Za že homologirano ali posamično odobreno vozilo (za katero je bilo že izdano potrdilo o skladnosti), ki je bilo naknadno predelano, mora vložnik vložiti zahtevek za posamično odobritev predelanega vozila (obrazec: vloga za izvedbo postopka) na sprejemnem okencu. Vloga se mora glasiti na lastnika vozila, vloži pa jo lahko v njegovem imenu tudi pooblaščena oseba s pisnim pooblastilom, ki se identificira z osebnim dokumentom. Vloga mora biti podpisana in v primeru pravne osebe overjena tudi z žigom. Vlogi je potrebno priložiti kopije: potrdila o skladnosti (SA, SB ali SC) oz. izjave o ustreznosti (A, B, C) ali potrdila pooblaščenega zastopnika o podatkih na izdani izjavi o ustreznosti, če je bila izjava izgubljena; tehnične dokumentacije – poročila o predelavi, risb, specifikacij, izračunov, ki dokazujejo skladnost predelave vozila z zahtevami tehničnih specifikacij (TSV) in navodili proizvajalca; certifikatov o homologaciji vgrajenih sistemov, samostojnih tehničnih enot ali sestavnih delov oziroma poročil o njihovem preskusu kakor je to določeno v Prilogi II - Delu 1 oz. Delu 2 ali Delu 3 Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil in sicer tistih, ki se nanašajo na dele vozila povezane s predelavo; dokazila o lastništvu – prometno dovoljenje in morebitni računi o nakupu vozila in bistvenih sestavnih delov oz. overjene kupoprodajne pogodbe Originalne dokumente mora vložnik predložiti pri pregledu vozila. http://www.lpp.si/tehnicni-pregledi-homologacije/homologacije-strokovna-mnenja
Xebec Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 12 urami, maus pravi: če je homologiran, je limonin, če pa ni ... zajebo si se p.s. ne razumem, kako je lahko novejši motor, brez kataizatorja, homologiran lej kokr sm jst skup sestavu: moj je 2016 letnik, ki je bil že takrat EURO 4 skladen (obvezno je to ratal 2017). SC project auspuh je bil EU skladen do tega leta, so bli usi certifikati in use zraven, ni pa EURO 4, ker ga na isti motor letnik 2017 in naprej ne spraviš več čez homologacijo. Zdj so takile: https://shop.sc-project.com/en-SI/Bike_YAMAHA_XSR-700-2016-2019- moj je pa takle (mal od daleč slikano, sam vidiš da je sam cev spodi brez škatle) sesir 1
thumper Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 https://www.avp-rs.si/6112d0f5bccd7b3471a5b8276f6aecd1bc11f76e/55dba07d-b82e-5a43-5676-97ea4440d968/tap2_c2CaMk_dec/B14_Obvezno-navodilo_2-0.pdf 3.4 https://www.avp-rs.si/d905ba1df733943e379d2104fd84e857535a922c/55dba07d-b82e-5a43-5676-97ea4440d968/tap2_8Mpdo7_dec/B19_R3.2_01.06.2016.pdf 6.3.1 - b) , e) f) - TEHNIČNI PREGLED
sesir Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred eno uro, Lipstick pravi: Ni mogoče na tak način dobivat homologacijo ! Se pravi so dobili homologacijo za ror brez katalizatorja?
Lipstick Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 50 minutes ago, sesir said: Se pravi so dobili homologacijo za ror brez katalizatorja? Ne, niso za tak primer nič dobili..... poglej direktivo EU kako ,za kaj in na kakšen način se dobi homologacija.... Vem ni enostavno poiskat in se znajt v tisti solati ..... Bližnice, izogibanje, neizpolnjevanje pogojev ni dovoljeno in se smatra goljufanje, je tudi sankcionirano- kaznivo .....
Lipstick Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 (popravljeno) 1 hour ago, Xebec said: lej kokr sm jst skup sestavu: moj je 2016 letnik, ki je bil že takrat EURO 4 skladen (obvezno je to ratal 2017). SC project auspuh je bil EU skladen do tega leta, so bli usi certifikati in use zraven, ni pa EURO 4, ker ga na isti motor letnik 2017 in naprej ne spraviš več čez homologacijo. Zdj so takile: https://shop.sc-project.com/en-SI/Bike_YAMAHA_XSR-700-2016-2019- moj je pa takle (mal od daleč slikano, sam vidiš da je sam cev spodi brez škatle) in kaj želi " pesnik " s tem povedat ???, da živi v veri, da je njegov motor " legalen " ??? ali je tako prepričan v legalnost svoje seatave in se zato javno izpostavlja ??, samo namig ni legalen ..... pa brez zamire, mi pomankanje vožnje z motorji močno najeda psiho in moram mal bluzit ... bom dans zakurblu vse tri, jutri pa gassss .... Popravljeno Februar 15, 2019. Popravil Lipstick
Xebec Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 3 minutami, Lipstick pravi: in kaj želi " pesnik " s tem povedat ???, da živi v veri, da je njegov motor " legalen " ??? ali je tako prepričan v legalnost svoje seatave in se zato javno izpostavlja ??, samo namig ni legalen ..... pa brez zamire, mi pomankanje vožnje z motorji močno najeda psiho in moram mal bluzit ... bom dans zakurblu vse tri, jutri pa gassss .... zakaj nebi bil legalen, če mam štemplano od organa da je?
Xebec Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 1 minuto, sesir pravi: Preberi kaj borutt pravi Damiju...on odstranu katalizator in zato ni vec legalen...Tako pravi borutt in v tvojem primeru tudi ves,da odstranjen zato si ti odgovoren...z boruttom se zmeni... Jaz nisem nič odstanil, jst sm menju auspuh, ki je bil brez katalizatroja certificirano legalen za cestno uporabo za moj motor in ga vpisal v homologacijo skladno s predpisi. to je organ na tehničnih na podlagi predložene dokumentacije in svojega pregleda tudi ugotovil in potrdil, tako da ne vem zakaj nebi bil legalen. Jaz nisem nič sam stran rezal, vrtal, ali kakorkoli posegal v auspuh, še menjal nisem sam, tako da mi malo dol visi. Jst mam štempljano da je vse OK, če ni naj se menijo ta plavi na tehničnih zakaj so potrdili da je vse OK. nism vse bral tko da ne vem kako je blo pr damiju thumper 1
Lipstick Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 3 minutes ago, Xebec said: zakaj nebi bil legalen, če mam štemplano od organa da je? Eko na, pa smo spet na začetku ....Naj bo, motor je bil s strani proizvajalca homologiran z katalizatorjem ( le ta je tam v izpuhu zato, ker mašina preveč svinja in sama ne zadostuje okolskim izpustom ) le ta se pri konkretnem motorju nahaja v konzervi pod motorjem nekje med vso šero, ki je v njej, šara služi za zmanjševanje ravni hrupa, ker te konzerve ni več na motorju je posledično preglasen in makina svinja brez da bi katalizator odpravil višek svinjarije. Zato je zakonsko nelegalen. Lahko, da ima homologiran dušilec privijačen na koncu prazne cevi ( ne vem ), vem pa, da če je na njemu homologacijska številka ni bila izdana za tak način ugradnje. Nekje v ECE papirčku piše, da je homologacije podeljena samo za primer ko je menjan zadnji glušnik SKUPAJ Z ORIGINALNIMI IZHODNIMI CEVMI IN KONZERVO. Bo sedaj šlo... če si pridobil štempelj in ostalo in si tako prepričan o tvoji trditvi, se lepo zapelji v nemčijo ali še bolje v švico pa pskusi tam kakšnemu Boruttu razložit, kako je z tvojim motorjem vse v redu .... DAMI34 in Zivnorc 2
Xebec Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 10 minutami, Lipstick pravi: Eko na, pa smo spet na začetku ....Naj bo, motor je bil s strani proizvajalca homologiran z katalizatorjem ( le ta je tam v izpuhu zato, ker mašina preveč svinja in sama ne zadostuje okolskim izpustom ) le ta se pri konkretnem motorju nahaja v konzervi pod motorjem nekje med vso šero, ki je v njej, šara služi za zmanjševanje ravni hrupa, ker te konzerve ni več na motorju je posledično preglasen in makina svinja brez da bi katalizator odpravil višek svinjarije. Zato je zakonsko nelegalen. Lahko, da ima homologiran dušilec privijačen na koncu prazne cevi ( ne vem ), vem pa, da če je na njemu homologacijska številka ni bila izdana za tak način ugradnje. Nekje v ECE papirčku piše, da je homologacije podeljena samo za primer ko je menjan zadnji glušnik SKUPAJ Z ORIGINALNIMI IZHODNIMI CEVMI IN KONZERVO. Bo sedaj šlo... če si pridobil štempelj in ostalo in si tako prepričan o tvoji trditvi, se lepo zapelji v nemčijo ali še bolje v švico pa pskusi tam kakšnemu Boruttu razložit, kako je z tvojim motorjem vse v redu .... mam doma papirje pa bom pogledu k pridem s šihta, sam mi pa razlož kako lahko zamenjaš homologiran OEM full system z katalizatorjem z homologiranim aftermarket full systemom brez katalizatorja tko da gor ostanejo originalne cevi in škatla? Kopirano iz opisa: Everything to install the exhaust on the bike is included: 1 full exhaust system, 1 silencer, springs and screws, high temperature stickers, CEE homologation card specific for the motorbike model. Street legal version according "EU" regulations. thumper 1
Kugelschreiber Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 Ni možno, da bi bil katalizator v piksni, ali v cevi (euro3 niso tako veliki)? Snečer in thumper 2
Snečer Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi: Ni možno, da bi bil katalizator v piksni, ali v cevi (euro3 niso tako veliki)? moj eur3 je bil v cevi, samo je preveč dušil motor DAMI34 1
Xebec Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi: Ni možno, da bi bil katalizator v piksni, ali v cevi (euro3 niso tako veliki)? bom pogledal doma, na netu ne najdem več specifikacij, ker teh modelov ne prodajajo več. ampak kar se spomnim cca 2 leti nazaj, v opisu je pisalo samo silencer
jskrablin Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 19 urami, sesir pravi: In koncno docakal nek dokument kjer pise kako to,da so doloceni modeli motorjev ob menjavi brez katalizatorja road legal? Seveda niso, ker ne ustrezajo več homologaciji. In če v homologaciji piše Euro4, ti pa ven vržeš katalizator, odpreš airbox, premapiraš vbrizg goriva in delovanje vžiga - tak motor ne ustreza več Euro4. In ga striktno po zakonodaji ne moreš več legalizirati za vožnjo v prometu. In če da Policija motor na izrednega tehničnega, kjer se pogrunta da katalizatorja ni, bo kazen za to fasal lastnik. Taisti lastnik pa se lahko pol dela glupega in v primeru Mass na XJ6 poskuša preko civilne tožbe iztožit manjko katalizatorja, za katerega menda ni vedel da bo odstranjen. Tako to gre, lastnik je načeloma odgovoren za posege na motorju. Veš, ne veš... obstaja en tak star latinski pregovor ki pravi ignorantia iuris nocet (nepoznavanje prava škodi). Seveda se lahko zgovarjaš na strica, ki je montiral avspuh. Tako kot se lahko zgovarjaš na glasove v glavi, ki da so te k njemu poslali. Sam tega nihče ne bo resno jemal. Kazen dobiš ti (lastnik predelanega motorja), z izterjavo odškodnine od nekega strica, ki doma švasa skup avspuhe pa se ukvarjaš naprej sam. Lahko ga seveda tudi kazensko ovadiš in se bo ugotavljalo al stric serijski izigrava stranke in pravila. Sam pol ne bo več poceni Mass v prodaji. Definitivno je krivec za stanje okoli marsikake predelave tudi manjko sistematskega nadzora. Tako imaš lahko naokoli mopede brez katalizatorja, ker nihče ne kontrolira na tehničnem pregledu. Marsikje se niti na moped vsesti ne upa. Imamo tudi naprimer dizle brez vseh tovarniško vgrajenih filtrov ker so menda zelo dragi, ljudje nimajo za burek... pogleda pa na tehničnem nihče a so emisije trdih delcev v mejah dovoljenih. Folk se znajde. Cesar pa stran gleda. Kdo je kriv? Tisti lopov, ki vrečo drži lih tako kot on, ki not daje. Je pa očitno kdo ima v pravnem smislu moč nad kom... in kdo bo plačeval kazni za 'nisem vedu, častna pionirska'. Verjamem pa, da se boste tule eni še vedno preklali o dilemah tam, kjer jih v resnici ni. p.s. Cestno legalen EXC (primer za mojega bivšega 200 EXC) pride v štacuno s posebnim avspuhom, kjer je not katalizator, pa mašino precej zaduši. Airbox je zelo zaprt, fergazer zdizan na minimalno moč. Homologacijska moč motorja... 5.4kW. Ko se odpre airbox, da gor 'športno' krivino in zamenja par diz v fergazerju razvije do ~ 30 - 33 HP. Sledijo nagradna vprašanja: A je tako 'predelan' motor še vedno cestno legalen? A se lahko zgovarjam na štacuno, če me Policija ustavi in ga zaseže, ker več kot očitno razvije več kot homologiranih 5.4kW, dere se pa itak več kot očitno preveč? Če se zagonim v nek avto in se zavarovalnica odloči res od blizu pogledat stanje motorja... a mi bo krila škodo al ne? nejc74, Zivnorc in Joker 2 1
Borutt Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 Da ne bom pisal na pamet za naše severne sosede, sem se osebno pozanimal pri njihovih plavih, kako je z njihovimi meritvami glasnosti izpuhov. Mogoče koga zanima? Avstrijski policisti upoštevajo podatek iz homologacije oziroma iz prometnega dovoljenja za avstrijske motorje (Gašper je zapisal, da je raven hrupa v njihovem prometnem dovoljenju) posameznega motorja in nimajo nobene druge omejitve, kot je bilo zapisano. Torej, homologacija in nalepka ter pojoča travica od zadaj (brez grešnih misli). sesir in nejc74 2
Zivnorc Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 ..zdej se pa že malo norca delate no.... DAMI34 1
Snečer Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 to so lušne scene, ko miličnik obravnava motorista, mimo pa kamioni na kurilca sicer pa ni tako poenostavljeno pri prekršku: Citiraj Odgovornost za prekršek 9. člen (1) Za prekršek je odgovoren storilec, ki je storil prekršek iz malomarnosti ali z naklepom. Če torej kupiš motor in ima ok papirje in opraviš tudi tehničnega in vse redno servisiraš, pa te potem kasneje obravnava miličnik, kjer se morebiti ugotovi, da fali katalizator, ker ga je prejšnji odstranil ... v takšnem primeru ne moreš biti odgovoren za prekršek, naklepa itak ni, malomarnosti pa tudi ne. "objektivne" odgovornosti tu ni. Kmet2, thumper in DAMI34 1 2
motolover Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 (popravljeno) Neodgovornost moraš dokazati, ni stvar policaja, da to ugotavlja. On ugotovi nepravilnost in te oglobi, ti se pa potem naprej ukvarjaj. Popravljeno Februar 15, 2019. Popravil motolover sesir 1
Snečer Objavljeno Februar 15, 2019 Opozori Objavljeno Februar 15, 2019 pred 1 minuto, motolover pravi: Neodgovornost moraš dokazati, ni stvar policaja, da to ugotavlja. On ugotovi nepravilnost in te oglobi, ti se pa potem naprej ukvarjaj. nope, odgovornost morajo tebi dokazati Pravkar, Borutt pravi: Je kdo videl Damija? Mogoče je pri Marincu v delavnici po moje človek uživa, svinja luft in se nam smeji thumper in DAMI34 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se