Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

brez motorja sem bil na "homologaciji" izpuha, vse urejeno isti dan... 

rti maribor

prinesel prometno, homologacijo in račun (pdf) 

ker sem sam montiral je rekel, da bo treba motor prpelat razen če papir prinesem o strokovni vgradnji

ta vogalom je servis, so mi štemplali potrdilo in sem dostavil... 

pa novce met

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je hotel še navodila za vgradnjo, ki jih nisem dobil poleg izpuha. Zato je skopiral tisto shemo, kjer kaže kateri deli so noter in kako grejo skupaj. 

Pač vse cifre se morajo ujemat. Številka modela izpuha ki je vgravirana se mora ujemati s modelom motocikla (ki je napisana v prometni). V certifikatu ki ga dobiš poleg izpuha more pisat da grejo te dve cifre skup. Na potrdilu o strokovni vgradnji isto. Vgradnjo lahko nardiš načeloma sam, samo naj ti kak mehanik da potem podpis in žig. Vse te papirje daš tam (plus homologacijo), pol gre un pogledat mal, poslikat in te pošlje da greš plačat (cirka 30€). Odneseš račun nazaj do tipa, ta ti sprinta vlogo za izvedbo postopka in gre domov. Dopolnjeno homologacijo sem dobil čez kake 3 teden nazaj. Ta cajt sem se pelal z vlogo okol.

Taka je bila moja izkušnja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sem cca en mesec nazaj homologiral izpuh na mojem motorju na LPPju. Izpuh sem montiral sam. Za vpis predelave v homologacijski kartoncek sem moral imeti certifikat, navodila za vgradnjo, homologacijo in izjavo o montaži.

Edino, kar mi ni bilo jasno je kaj želijo z izjavo o montaži in tu mi je rekel, da naj samo napišem da sem izpuh montiral po navodilih proizvajalca (nisem pravna oseba ali karkoli podobnega zato sem na kratko spisal nekaj v wordu in sprintal :) ).

Seveda sem se moral z motorjem zapeljati na pregled in ker nisem imel potrdila o strokovni vgradnji pride homologacija cca 10€ dražje, če se ne motim 31€ vse skupi. Se pravi če maš potrdilo pride cca 20-21€.

Ko je inženir preglededoval izpuh me je vprašal, kakšna je to izjava in sem mu rekel, da sem dobil taka navodila po mailu od gospoda iz LPPja. Povedal je, da njemu zadsotuje certifikat in navodila za vgradnjo ker citiram "izpuh ni neka znanost montirat".

Tako, da ni potrebe po strokovni vgradnji vendar pride homologacija cca 10€ dražje kot s potrdilom. Homologacijo sem dobil čez tri dni, se pravi v ponedeljek se zapeljal na LPP v četrtek me je že čakalo obvestilo o priporočenem pismu iz LPPja kjer je bila homologacija.

Če pa je kdo še vedno skeptičen pa naj piše na LPP in mu bodo, tako kot meni, napisali postopek in kaj moraš imeti s sabo :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

hja. Nekateri želijo imeti še potrdilo o strokovni vgardnji. Zdj nevem, če si kupil motor, pa je bil že zraven in pač nehomologiran, se lahko na to malo zgovarjaš, da je bil že gor. Meni je na avtokrka v Ljubljani vzel samo certifikat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Potrebuješ certifikat izpuha, potrdilo o strokovni vgradnji, navodilo za vgradnjo in risbo s sestavnimi deli. 

:lol1:kakor kje .......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Borutt said:

Ravnokar preverjeno na dveh različnih naslovih. Imajo črno na belem.  

Pokliči še kam. V tej temi je bilo že žnj-krat vse napisano....  ni povsod enako.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, XTR pravi:

Pokliči še kam. V tej temi je bilo že žnj-krat vse napisano....  ni povsod enako.

 

Sem poklical. Navodilo AVP-ja zahteva tiste štiri papirje. Kdorkoli naredi drugače, naredi na svojo roko in pri nadzoru odgovarja za napako oziroma svojevoljnost. 

Podobna zadeva je z ogledom motorja in vgrajenega izpuha. Ker se zgodi veliko napak pri pisanju potrdila o strokovni vgradnji in kasneje veliko predelav s strani lastnika oziroma uporabnika motorja, nekateri zahtevajo, da se pred evidentiranjem spremembe opravi ogled motorja in izpuha ter vse skupaj fotografira. To je vse zaradi tega, da ne bo nekdo rekel, da so mu takšen izpuh evidentirali oziroma vpisali, čeprav ga je sam takoj po tem postopku “strokovno” predelal. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Sem poklical. Navodilo AVP-ja zahteva tiste štiri papirje. Kdorkoli naredi drugače, naredi na svojo roko in pri nadzoru odgovarja za napako oziroma svojevoljnost. 

Podobna zadeva je z ogledom motorja in vgrajenega izpuha. Ker se zgodi veliko napak pri pisanju potrdila o strokovni vgradnji in kasneje veliko predelav s strani lastnika oziroma uporabnika motorja, nekateri zahtevajo, da se pred evidentiranjem spremembe opravi ogled motorja in izpuha ter vse skupaj fotografira. To je vse zaradi tega, da ne bo nekdo rekel, da so mu takšen izpuh evidentirali oziroma vpisali, čeprav ga je sam takoj po tem postopku “strokovno” predelal. 

 

Enkrat sem rabil potrdilo o strokovni vgradnji ,enkrat ne , enkrat so vse poslikali drugič ne itd      

Sem zamenjal kar nekaj aftermarket izpuhov in nikjer po tvojih AVP navodilih .......

Nekaj je kar pišejo ,spet nekaj drugega je kaj resnično delajo :sleep2:

Vrjetno se še spomniš vpisanega Akrapoviča(uradno) v homologo  na Diavelu ......a misliš ,da so delali po AVP navodilu :lol1:

Izpuh je bil narejen za moto GP 2 serijo , sam tok .......

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Enkrat sem rabil potrdilo o strokovni vgradnji ,enkrat ne , enkrat so vse poslikali drugič ne itd      

Sem zamenjal kar nekaj aftermarket izpuhov in nikjer po tvojih AVP navodilih .......

Nekaj je kar pišejo ,spet nekaj drugega je kaj resnično delajo :sleep2:

Vrjetno se še spomniš vpisanega Akrapoviča(uradno) v homologo  na Diavelu ......a misliš ,da so delali po AVP navodilu :lol1:

Izpuh je bil narejen za moto GP 2 serijo , sam tok .......

 

Da ti odgovorim; navodilo je napisano in se ga morajo držati. Če naredijo mimo navodila, morajo za to odgovarjati. Vsak zase ve, kaj in kako bo počel. 

Niso moja AVP navodila, ampak navodila AVP-ja. Razumeš razliko? 

Ko me že izzivaš glede Diavela; sem ti takoj povedal, da gre za ponarejene dokumente. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Da ti odgovorim; navodilo je napisano in se ga morajo držati. Če naredijo mimo navodila, morajo za to odgovarjati. Vsak zase ve, kaj in kako bo počel. 

Niso moja AVP navodila, ampak navodila AVP-ja. Razumeš razliko? 

Ko me že izzivaš glede Diavela; sem ti takoj povedal, da gre za ponarejene dokumente. 

Dokumenti na Diavelu so bili uradni in ne ponarejeni , ponaredili so jih na homologaciji , če so jih . 

Sej ne izivam ,sam napisal sem ,da ni vse po reglcih .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kmet2 pravi:

Dokumenti na Diavelu so bili uradni in ne ponarejeni , ponaredili so jih na homologaciji , če so jih . 

Sej ne izivam ,sam napisal sem ,da ni vse po reglcih .

Prometno in homologacija sta bila original, dokumente od izpuha pa je baba Vanga sčarala. To so pred teboj urejali.

Sem že videl prometno dovoljenje od avta, kamor so vnesli druge podatke. Seveda tudi v evidenco. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je delal pri RTI MB, pa bo kar tako, kot je rekel Borut. Se vec - en opravi pregled vozila, drugi papirjev, tretji pregleda vlogo, cetrti preveri istovetnost potrdila o strokovni vgradnji... ...ni sans, da kaj zmutis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Zok pravi:

Kolega je delal pri RTI MB, pa bo kar tako, kot je rekel Borut. Se vec - en opravi pregled vozila, drugi papirjev, tretji pregleda vlogo, cetrti preveri istovetnost potrdila o strokovni vgradnji... ...ni sans, da kaj zmutis.

Mutijo še vedno. Samo, ko pride kontrola, je pač druga muzika na sporedu. Naj odgovarjajo, če delajo po svoje. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobro no!  Koga kur.a se duvamo okrog izpuhov! 

Vprašanje za strokovnjake?

Na avtu mi spusti lonec. Zapeljen se do delavnice “Novak” izpuhi , kjer mi odstranijo star lonec in namontirajo novega (ne orginal) z nekimi E oznakami!  Nihče ne gre z tem papirjem na RTi ali kam drugam.

Na motorju mi spusti lonec in kupim preko Ebaya drug lonec z nekimi E oznakami zapeljem do “ Novak” izpuhi in mi ga tam zamenja. 

V obeh primerih dobim račun in potrdilo o “strokovni “ vgradnji.  Z avtom se veselo vozim z neorginalnim izpuhom, na motorju pa moram na homologacijo???

Pa kdo tu koga jebe???

(opis je zgolj moje razmišljanje in nisem v tem dejanskem primeru aktiven player)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, The Lakl pravi:

Pa dobro no!  Koga kur.a se duvamo okrog izpuhov! 

Vprašanje za strokovnjake?

Na avtu mi spusti lonec. Zapeljen se do delavnice “Novak” izpuhi , kjer mi odstranijo star lonec in namontirajo novega (ne orginal) z nekimi E oznakami!  Nihče ne gre z tem papirjem na RTi ali kam drugam.

Na motorju mi spusti lonec in kupim preko Ebaya drug lonec z nekimi E oznakami zapeljem do “ Novak” izpuhi in mi ga tam zamenja. 

V obeh primerih dobim račun in potrdilo o “strokovni “ vgradnji.  Z avtom se veselo vozim z neorginalnim izpuhom, na motorju pa moram na homologacijo???

Pa kdo tu koga jebe???

(opis je zgolj moje razmišljanje in nisem v tem dejanskem primeru aktiven player)

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov in so odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila:

1.      izpušni sistemi,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov in so odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila:

1.      izpušni sistemi,

Razlikujejo v čem?

Barvi, obliki... ?

Meni je to tudi "smešno" . "Športni" izpuhi tako ali tako niso homologirani za na cesto. Drugače pa "ror je ror" , če je homologiran in ustreza tipu motorja na katerega se montira, zakaj ga je potem treba dodatno homologirat in vpisovat?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, franc pravi:

" , če je homologiran in ustreza tipu motorja na katerega se montira, zakaj ga je potem treba dodatno homologirat in vpisovat?

lp

Dohodek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, franc pravi:

Razlikujejo v čem?

Barvi, obliki... ?

Meni je to tudi "smešno" . "Športni" izpuhi tako ali tako niso homologirani za na cesto. Drugače pa "ror je ror" , če je homologiran in ustreza tipu motorja na katerega se montira, zakaj ga je potem treba dodatno homologirat in vpisovat?

lp

Saj ga moraš tudi za avto vpisati, če ni nadomestni del. In na motorje se ne vgrajuje nadomestne dele oziroma izpuhe, ampak vsi hočete drugačen izgled in še bolj drugačen zvok. Torej ne gre več za nadomestni del. Zato je vse to jokcanje glede vpisa eno navadno licemerstvo. 

In, če komu še vedno ni jasno; na vozilo se lahko vgradi samo homologiran izpuh, za kar mora poskrbeti in poskrbi proizvajalec. Ostane samo še vpis. Za to pa vsi veste, kaj in kako. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi najbolj posteno v Avstriji...in sicer ko te na Golici ustavijo jih ne briga kaksna homologacija ali cetudi kitajski demfer...Pac decibele zmerijo i basta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Saj ga moraš tudi za avto vpisati, če ni nadomestni del. In na motorje se ne vgrajuje nadomestne dele oziroma izpuhe, ampak vsi hočete drugačen izgled in še bolj drugačen zvok. Torej ne gre več za nadomestni del. Zato je vse to jokcanje glede vpisa eno navadno licemerstvo. 

In, če komu še vedno ni jasno; na vozilo se lahko vgradi samo homologiran izpuh, za kar mora poskrbeti in poskrbi proizvajalec. Ostane samo še vpis. Za to pa vsi veste, kaj in kako. 

 

Kaj hudiča ima izgled veze s funkcijo?

Nivo hrupa je predpisan.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!