Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Pravkar, Borutt pravi:

Ti si tisti, ki ti ne potegne. Res mi ni jasno, kaj se ti mota po glavi, da po nekaj straneh nabijanja, da ni potrebe po vpisu, saj ima izpuh papir, sedaj napišeš, da vpis pa mora biti. Prični kupovati cigarete v trafiki, ker imaš sedaj prehudo koncentracijo. 

Kaj sedaj nakladaš z neko zdravstveno kartico? Raje napiši, kako bi se poenostavil vpis izpuha. Čeprav mi res ni jasno, kakšno robo kadiš, ker si do sedaj trdil, da vpisa ne bi smelo biti, sedaj pa pišeš, da je vpis potreben. 

Slip on, ki ni nadomestni del, je sprememba na vozilu. Ti res ne potegne? Beri zakonodajo. 

Homologacija je za celotno dobo vozila, prometno pač ne. Mogoče je to razlog. In, da je obrazec predpisan in z malo oziroma premalo prostora. Čeprav se tudi to da rešiti. 

Vpis je enkraten postopek, zaradi česar se kasneje samo pogleda številke, če se še vedno ujemajo. Tudi tukaj so mučke. Zakaj bi potem pri vsaki kontroli gledali kup papirjev, za katere se ne ve, kateri heker jih je zložil? 

dihi dihi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, franc pravi:

Razen barvne kombinacije in nalepke, ni razlike.

image.jpeg

image.png

Prav imaš. Sta tudi enako pritrjena? 

Boš poiskal podatke o razliki v materialu, zgradbi, moči, teži in še čemu? 

Če velja moj prvi stavek, me zanima, koliko stane razlika v barvi z dodano nalepko  

 

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

torej sem negiral, kar se piše, ponaredkov se ne da uradno vpisati, ne po sedanji zakonodaji, niti v primeru če bi postopke poenostavili.

vgrajen čip z vsemi podatki , kot ma pes :P

 

Ti sploh veš, kaj je ponaredek in, kaj je namen ponaredka? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Ti sploh veš, kaj je ponaredek in, kaj je namen ponaredka? 

da, ponaredek je nekaj kar odkrijejo, dober ponaredek je pa nekaj kar ne morejo odkriti in se čisto legalno lahko potem vpiše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Niti nisem pričakoval gostobesednost. 

Prjatu, sej sva čisto vse povedala, pa še mal več :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

da, ponaredek je nekaj kar odkrijejo, dober ponaredek je pa nekaj kar ne morejo odkriti in se čisto legalno lahko potem vpiše.

Res imaš močno robo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

lahko bi mieli tko kot imajo nekje v svetu ... osebno izkaznico skupaj z vozniškim dovoljenjem, ne pa da imaš dva dokumenta ;)

 

Pri nas bi jih pol dost blo brez osebnega dokumenta:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Prav imaš. Sta tudi enako pritrjena? 

Boš poiskal podatke o razliki v materialu, zgradbi, moči, teži in še čemu? 

Če velja moj prvi stavek, me zanima, koliko stane razlika v barvi z dodano nalepko  

 

Identično.

Kaj ima to veze s funkcijo? (moči ne spremeni, razlika v teži je občutna, material, zgradba (sistem dušenja zvoka) ni nikjer predpisan, važen je le končni rezultat) .

Kolikor je kdo pripravljen plačati. (to pa sploh nima nobene veze s funkcijo /namembnostjo) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He, he, to se sedaj spreminja v drugo temo.. CESTNO NABIJANJE itd. :topic:@Borutt kako lahko rečeš, da slip on ni nadomestni del, seveda je, če paše na vozilo, potem je, res pa je, da mora ustrezat po karakteristikah kot je hrup... Izpuhi od raznih Walkerjev, Novakov..., ki jih montirajo na avtomobile tudi niso potem nadomestni deli, ker ne uporabljajo istih materialov kor OE, debelino pločevine, kakor najverjetneje tudi oblika lonca ni enaka, ker taki iščejo bljižnice za cenejšo izdelavo. Kolikor vem, ni tega potrebno nikomur homologirat. To je kar nekaj v glavi tistih, ki so kao "aparat". :l_01:

A moram tudi homologirat filter goriva, ki ima prepustnost za delce velikosti 10 ųm namesto 30 ųm, ki je standard ?? Gostoto olja ali pa sedežno prevleko.... :wallbash:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz predvidevam tkole: Naši uradniki, ne zaupajo v usposobljenost policije, da bi lahko na licu mesta razlikovali med vrhunskim izdelkom Akrapovič˛&CO in ostalimi garažnimi izdelki. Tudi ne zaupajo, da zna policist razločit med originalnim certifikatom ali kopijo iz interneta. Verjetno za decibelmeter ni slišala nobena od navedenih strani.  Ker se predvideva da smo motoristi banda, ki jim največ pomeni zvočno onesnaževanje, potem pride do zakompliciranja za uporabnika vozila. Na kratko povedano, kot v vrtcu, ko morajo vzgojiteljice otrokom dajati hrano v usta, ter brisati ritke, ker tega niso (še) sposobni sami.

Me pa zanima(retorično) kaj se potem spremeni, ko je izpušni sistem vpisan v homologacijski karton. Je Vozilo bolj varno? Je izpuh tišji? Je okolju bolj prijazen, manj onesnaževanja. Oziroma če ni vpisan, potem ABS na vozilu ne deluje, krmilo se ne obrača?...

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, franc pravi:

Identično.

Kaj ima to veze s funkcijo? (moči ne spremeni, razlika v teži je občutna, material, zgradba (sistem dušenja zvoka) ni nikjer predpisan, važen je le končni rezultat) .

Kolikor je kdo pripravljen plačati. (to pa sploh nima nobene veze s funkcijo /namembnostjo) .

lp

Nista enaka izpuha in Akrapovič ni nikoli izdeloval nadometne dele. Tudi glede ostalega se pozanimaj, kakšne zahteve so za izdelavo nekega rola. 

Po drugi strani pa vsi mi lahko razumemo tebe tako, da so že sedaj vsi motorji v originalu opremljeni z izpuhom, ki je identičen izpuhu znamke Akrapovič, vendar brez njegove nalepke. Lahko jim kar naravnost poveš, da so butci, ker dajo jurja za nalepko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MitcH' pravi:

He, he, to se sedaj spreminja v drugo temo.. CESTNO NABIJANJE itd. :topic:@Borutt kako lahko rečeš, da slip on ni nadomestni del, seveda je, če paše na vozilo, potem je, res pa je, da mora ustrezat po karakteristikah kot je hrup... Izpuhi od raznih Walkerjev, Novakov..., ki jih montirajo na avtomobile tudi niso potem nadomestni deli, ker ne uporabljajo istih materialov kor OE, debelino pločevine, kakor najverjetneje tudi oblika lonca ni enaka, ker taki iščejo bljižnice za cenejšo izdelavo. Kolikor vem, ni tega potrebno nikomur homologirat. To je kar nekaj v glavi tistih, ki so kao "aparat". :l_01:

A moram tudi homologirat filter goriva, ki ima prepustnost za delce velikosti 10 ųm namesto 30 ųm, ki je standard ?? Gostoto olja ali pa sedežno prevleko.... :wallbash:

Ne morem ti pomagati, če ne razumeš in ne poznaš predpisov. 

Ko boš našel podatek, da Akrapovič izdeluje nadomestne dele, za katere ni potreben noben papir oziroma ni potreben vpis, ga tukaj prilepi. 

Tudi za avto je potreben vpis spremembe na vozilu. Samo ti ne veš, da so izpuhi, ki si jih omenil, nadomestni deli. Isto, kot žarnice in ležaji in ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapovič izdeluje tudi izpuhe za "prvo vgradnjo" (posledično mora izdelovati tudi "nadomestne" ) .

Izpuha sta po namembnosti povsem enaka. Nikjer nisem zasledil, da morajo biti nadomestni deli povsem enaki originalom (in tudi niso) .

Akrapovič je samo (znan) primer. Nikoli nisem imel namen kupiti karkoli z njegovo oznako. In vse skupaj ne spremeni prodajanja megle okoli nadomestnih delov (dejansko še vedno nisi povedal kaj naj bi bili nadomestni deli) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, skalar36 pravi:

Jaz predvidevam tkole: Naši uradniki, ne zaupajo v usposobljenost policije, da bi lahko na licu mesta razlikovali med vrhunskim izdelkom Akrapovič˛&CO in ostalimi garažnimi izdelki. Tudi ne zaupajo, da zna policist razločit med originalnim certifikatom ali kopijo iz interneta. Verjetno za decibelmeter ni slišala nobena od navedenih strani.  Ker se predvideva da smo motoristi banda, ki jim največ pomeni zvočno onesnaževanje, potem pride do zakompliciranja za uporabnika vozila. Na kratko povedano, kot v vrtcu, ko morajo vzgojiteljice otrokom dajati hrano v usta, ter brisati ritke, ker tega niso (še) sposobni sami.

Me pa zanima(retorično) kaj se potem spremeni, ko je izpušni sistem vpisan v homologacijski karton. Je Vozilo bolj varno? Je izpuh tišji? Je okolju bolj prijazen, manj onesnaževanja. Oziroma če ni vpisan, potem ABS na vozilu ne deluje, krmilo se ne obrača?...

Kakšna usposobljenost? O čem ti to? Ali ti mogoče razlikuješ vse tipe in variante določenih delov vozila in to glede na leto izdelave, izvedenko vozila in državo uvoznico. Res je, tudi od države do države se razlikujejo vozila iste znamke in tipa. Glede na tvoj zapis mi boš verjetno takoj povedal, kakšen del gre na katero vozilo.

Kaj se spremeni, če ti ne izdaš račun? Je izdelek slabši, bolj pokvarljiv, ni ustrezen, zdravju škodljiv, ...? 

Si kupil motor? Recimo, da v originalnem stanju. In narediš na njemu spremembo. In, ker si odgovor na vprašanja v prejšnjem odstavku že našel, boš verjetno tudi tukaj ugotovil, da so pač predpisi tisti, ki to zahtevajo. Mogoče boš nekoč kupil predelano vozilo in boš kasneje krivil birokracijo, da te ni obvarovala pred nekim nategom, kakršenkoli že bo. In napisal sem predelava, ker vpis je enostaven proti legalizaciji predelave. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Borutt pravi:

Nista enaka izpuha in Akrapovič ni nikoli izdeloval nadometne dele. Tudi glede ostalega se pozanimaj, kakšne zahteve so za izdelavo nekega rola. 

Po drugi strani pa vsi mi lahko razumemo tebe tako, da so že sedaj vsi motorji v originalu opremljeni z izpuhom, ki je identičen izpuhu znamke Akrapovič, vendar brez njegove nalepke. Lahko jim kar naravnost poveš, da so butci, ker dajo jurja za nalepko. 

akrapović je nadomestni del, saj nadomesti oem del

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

1.  Kakšna usposobljenost? O čem ti to? Ali ti mogoče razlikuješ vse tipe in variante določenih delov vozila in to glede na leto izdelave, izvedenko vozila in državo uvoznico. Res je, tudi od države do države se razlikujejo vozila iste znamke in tipa. Glede na tvoj zapis mi boš verjetno takoj povedal, kakšen del gre na katero vozilo.

2.  Kaj se spremeni, če ti ne izdaš račun? Je izdelek slabši, bolj pokvarljiv, ni ustrezen, zdravju škodljiv, ...? 

3.  Si kupil motor? Recimo, da v originalnem stanju. In narediš na njemu spremembo. In, ker si odgovor na vprašanja v prejšnjem odstavku že našel, boš verjetno tudi tukaj ugotovil, da so pač predpisi tisti, ki to zahtevajo. Mogoče boš nekoč kupil predelano vozilo in boš kasneje krivil birokracijo, da te ni obvarovala pred nekim nategom, kakršenkoli že bo. In napisal sem predelava, ker vpis je enostaven proti legalizaciji predelave. 

 

 

1. Sej sem napisal... predvidevam.

2. Če ne izdam računa je izdelek popolnoma isti, iste karakteristike, samo "cesarju" ne dam 1\4. Vse gre v moj žep. Česar pa jaz ne počnem. Ker je treba bit pošten, boga boječ državljan.

3. Nisem kupil. Sem še peš. Če bom kupil predelano vozilo, bom krivil sebe, tebi pa plačal kazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, franc pravi:

Akrapovič izdeluje tudi izpuhe za "prvo vgradnjo" (posledično mora izdelovati tudi "nadomestne" ) .

Izpuha sta po namembnosti povsem enaka. Nikjer nisem zasledil, da morajo biti nadomestni deli povsem enaki originalom (in tudi niso) .

Akrapovič je samo (znan) primer. Nikoli nisem imel namen kupiti karkoli z njegovo oznako. In vse skupaj ne spremeni prodajanja megle okoli nadomestnih delov (dejansko še vedno nisi povedal kaj naj bi bili nadomestni deli) .

lp

Kot izpuh za prvo vgradnjo misliš na izpuh z znakom Akrapovič na motorju, kateri je takšen v originalu in, kot takšen tudi homologiran? Ko boš na takšen motor vgradil isti izpuh, poudarek na isti, ne bo potrebe po vpisu, ker je to njegov nadomestni del. Zakaj bi vgradil isti izpuh? Ker je bil prejšnji, recimo, uničen. Se zgodi. 

Originalni del pomeni sistem tipa, kakršen je bil vgrajen na vozilu ob homologaciji ali njeni razširitvi. Lahko je vgrajen tovarniško ali kot nadomestni del.

Nadomestni del – Sredstvo, namenjeno za zamenjavo ustreznega sredstva, da bi se vzpostavilo prvotno zahtevano funkcijo.

Neoriginalni sistem pomeni sistem tipa, različnega od tistega, ki je vgrajen na vozilu ob homologaciji ali njeni razširitvi. Lahko je vgrajen le kot nadomestni sistem.

Nadomestni sistem (za dušenje zvoka), pomeni kateri koli del sistema (za dušenje zvoka) ali njegove sestavne dele, ki so namenjeni za uporabo na vozilu, ki ni del tipa, vgrajenega v to vozilo, ko je bilo predloženo v EU- homologacijo v skladu z uredbo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Kot izpuh za prvo vgradnjo misliš na izpuh z znakom Akrapovič na motorju, kateri je takšen v originalu in, kot takšen tudi homologiran? Ko boš na takšen motor vgradil isti izpuh, poudarek na isti, ne bo potrebe po vpisu, ker je to njegov nadomestni del. Zakaj bi vgradil isti izpuh? Ker je bil prejšnji, recimo, uničen. Se zgodi. 

Originalni del pomeni sistem tipa, kakršen je bil vgrajen na vozilu ob homologaciji ali njeni razširitvi. Lahko je vgrajen tovarniško ali kot nadomestni del.

Nadomestni del – Sredstvo, namenjeno za zamenjavo ustreznega sredstva, da bi se vzpostavilo prvotno zahtevano funkcijo.

Neoriginalni sistem pomeni sistem tipa, različnega od tistega, ki je vgrajen na vozilu ob homologaciji ali njeni razširitvi. Lahko je vgrajen le kot nadomestni sistem.

Nadomestni sistem (za dušenje zvoka), pomeni kateri koli del sistema (za dušenje zvoka) ali njegove sestavne dele, ki so namenjeni za uporabo na vozilu, ki ni del tipa, vgrajenega v to vozilo, ko je bilo predloženo v EU- homologacijo v skladu z uredbo.

 

Problem je ,da tudi tisti na homologacijah nimajo blage veze. 

Sam sem imel na KTM 1190 Akrapoviča , ki je narejen po navodilih KTM in se šteje , kot originalen izpuh , tako so mi zagotovili na KTM , ko sem ga kupil . 

Pri nas sem moral izpuh homologirat , ker tepcu to ni potegnilo , kljub dokumentaciji .

Na teh homologacijah so razpuščeni kot cigani , vsak po svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Problem je ,da tudi tisti na homologacijah nimajo blage veze. 

Sam sem imel na KTM 1190 Akrapoviča , ki je narejen po navodilih KTM in se šteje , kot originalen izpuh , tako so mi zagotovili na KTM , ko sem ga kupil . 

Pri nas sem moral izpuh homologirat , ker tepcu to ni potegnilo , kljub dokumentaciji .

Na teh homologacijah so razpuščeni kot cigani , vsak po svoje.

Izdeluje KTM model 1190 z izpuhom Akrapovič in takšen motor tudi homologira za uporabo v javnem cestnem prometu? 

Vse verjameš prodajalcem? 

Izpuh je homologiral Akrapovič. Ti poskrbiš za vpis. Kakšno dokumentacijo si imel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Borutt pravi:

Izdeluje KTM model 1190 z izpuhom Akrapovič in takšen motor tudi homologira za uporabo v javnem cestnem prometu? 

Vse verjameš prodajalcem? 

Izpuh je homologiral Akrapovič. Ti poskrbiš za vpis. Kakšno dokumentacijo si imel?

Lej , če teb kirurg nekaj pove , mu pač vrjameš ,saj o tem nimaš pojma , tako jaz nimam pojma kaj me nafukavajo prodajalci,saj imamo zakonodajo takšno ,da jo še tisti , ki jo pišejo ne znajo včasih raztolmačiti. 

Žal nisem vseved. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Lej , če teb kirurg nekaj pove , mu pač vrjameš ,saj o tem nimaš pojma , tako jaz nimam pojma kaj me nafukavajo prodajalci,saj imamo zakonodajo takšno ,da jo še tisti , ki jo pišejo ne znajo včasih raztolmačiti. 

Žal nisem vseved. 

 

Še na ostali dve vprašanji mi odgovori. Da bova nekaj skupaj zgruntala glede zapleta. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Še na ostali dve vprašanji mi odgovori. Da bova nekaj skupaj zgruntala glede zapleta. 

Ko je @Kmet2 osvrnil z pogledom je strokovno ocenil,da pred njim stoji situiran in premozen moski,v srednjih letih,ki si je privoscil moped za cca ko bi blo v starih casih skor 40.000 dem in si mislu kva pa temu teh 30eu.. 

Ocenil je pravilno in pokasiral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Še na ostali dve vprašanji mi odgovori. Da bova nekaj skupaj zgruntala glede zapleta. 

Zagotovili so mi , da homologacija ni potrebna , ker je izpuh izdelan po navodilih KTM in ustreza vsem predpisanim EU standardom . 

Dokumentacija izpuha  je tisti kartonček ,saj veš . V mojem je pod nekim testom zelena pika , ki naj bi pomenila ,da homologacija ni potrebna . 

Zapisal samo to , kar so me prehladili .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, skalar36 said:

kaj se potem spremeni, ko je izpušni sistem vpisan v homologacijski karton. Je Vozilo bolj varno? Je izpuh tišji? 

Red je red. :D 

jez te cist stekam, kaj te moti, ampak, kje potem potegnmo crto? A gremo do tega, de motor je ipak ispravn, tud ce ni registriran? Kar se svetil tice, bi imo morali celo bol komplicirat. Predvsem pa, ce se lotis nek predelovat, so pravila jasna. Spelji kurcev postopk do konca. Al pa pust pr miru. 

 

Sicer mi je pa fascinacija z avspuhi in hrupom od vedno cudna. Ce je full Akrapovic v devetdesetih se pomenu nek moci, v casu ko je ni blo na pretek, je zdej drudac. SS motorji ze 15 let butnejo preko 150konj, dimniki pa dodajo zanemarljivo malo. Za civil uporabo tud argumenta teze ne kupim. Pista je drugo. Tam steje vse.

Ce grem na kosilo na na teraso pri senozecah, pa usake tolko kej tako poci mimo, de te skor mine jest, tud ni normalno niti prav. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!