Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Birokracijo bi lahko poenostavili,pa je nočejo.

Ti bi se odpovedal dohodku?

Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Ti bi se odpovedal dohodku?

računat za nekaj kar je nepotrebno je kraja, ne pa dohodek.

Sploh v tem primeru, ko je proizvajalec pridobil vse potrebne certifikate, kjer so navedeni modeli motorjev itd, kjer se ne spreminjajo niti kw niti moč zvoka, namreč slip on je slip on, je resnično brezvezen vpis. Prav tako govorit o neki strokovni vgradnji le tega je smešno.

Recimo menjava ročic je mnogo bolj nevarna, če kaj zajebeš.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 31 minutami, franc pravi:

Kaj hudiča ima izgled veze s funkcijo?

Nivo hrupa je predpisan.

Lp

Nisi razumel besedne zveze  nadomestni del? 

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Birokracijo bi lahko poenostavili,pa je nočejo.

Razloži sedanji postopek in ga poenostavi po tvoje. 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Recimo menjava ročic je mnogo bolj nevarna, če kaj zajebeš.

Bi rad,da se bo se to pregledovalo in bodo imeli policaji cvetke?

Primer ko ne ves kdu je nor...

Policaj nas ustavi z mitsubishi lancer evo X in vprasa ali je spojler vpisan v homologacijo...z voznikom se spogledava in rece policistu ja to se pa z tovarno zmente...in ze veselica saj se kao grdo obnaso...

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Nisi razumel besedne zveze  nadomestni del?

Sem. Ne razumem pa "razlikuje" (v čem? ) .

lp

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

računat za nekaj kar je nepotrebno je kraja, ne pa dohodek.

Sploh v tem primeru, ko je proizvajalec pridobil vse potrebne certifikate, kjer so navedeni modeli motorjev itd, kjer se ne spreminjajo niti kw niti moč zvoka, namreč slip on je slip on, je resnično brezvezen vpis. Prav tako govorit o neki strokovni vgradnji le tega je smešno.

Recimo menjava ročic je mnogo bolj nevarna, če kaj zajebeš.

Nič se ne spremeni z drugim izpuhom? Zakaj jih potem menjujejo? Mečejo denar proč? Ni v reklamah napisano, koliko moči motor pridobi? Kdo sedaj laže, ti ali  proizvajalec? Ne pišejo vsi na MS, da bi nekaj glasnejšega? 

pred 2 minutami, franc pravi:

Sem. Ne razumem pa "razlikuje" (v čem? ) .

lp

V marsičem. Ker bi se drugače reklamirali in prodajali kot nadomestni del za določen tip. In verjamem, da tudi to razumeš. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Nič se ne spremeni z drugim izpuhom? Zakaj jih potem menjujejo? Mečejo denar proč? Ni v reklamah napisano, koliko moči motor pridobi? Kdo sedaj laže, ti ali  proizvajalec? Ne pišejo vsi na MS, da bi nekaj glasnejšega? 

 

EURO4 je euro 4, slip oni ne spreminjajo ničesar, oziroma če, je to zanemarljivo malo in je že proizvajalec uredil homologacijo.

Časi glasnih rorov in menjave celih sistemov so mimo.

Da, razen izgleda in prihranka pri teži, mogoče sprememba barve glasu (ne jakosti) je edini dobiček pri roru in je zame metanje denarja proč. Prav tako zamenjava samega lonca popolnoma nič ne vpliva na varnost.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

V marsičem. Ker bi se drugače reklamirali in prodajali kot nadomestni del za določen tip. In verjamem, da tudi to razumeš. 

Ja, pa saj jih reklamirajo in prodajajo kot nadomestne dele. Ampak na motorju je problem že vse kar ni originalni nadomestni del, to pa kakor razumem nikjer ne piše.

lp

Objavljeno
pred 11 minutami, Borutt pravi:

Razloži sedanji postopek in ga poenostavi po tvoje. 

To je isto, ko bi vpisoval druge gume ki hitrostno in dimenzijsko ustrezajo tvojemu mopedu. 

Pnevmatiko je homologiral že proizvajalec.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, Borutt pravi:

Nič se ne spremeni z drugim izpuhom? Zakaj jih potem menjujejo? Mečejo denar proč? Ni v reklamah napisano, koliko moči motor pridobi? Kdo sedaj laže, ti ali  proizvajalec? Ne pišejo vsi na MS, da bi nekaj glasnejšega? . 

To koliko moci pridobi le z menjavo dusilca videl na lastne oči na dyno na R1 2004 da nateg!!!Vec konjev razlike je bilo le z menjavo Y dela izpuha kjer katalizator!!!!

In ja vecina jih menja,da glasno.dost zaradi teze..in zato je vpis v homologacijo nepotrebno polnjenje blagajne...ne bi bilo bolj pametno kot je v Avstriji?Ce si preglasen pac kazen...

Tist dan ko si vzamem fraj,placam 30eu za vpis v homologacijo lahko dam v dusilec db killer z zgornje strani in s spodnje in motor bo se tisji in placam in vse stima...takoj poleg grem na kavo...vzamem ven db killwrje in veselica...Se pravi nihce nima nic proti hrupo,konji jih ne brigajo saj sem placal 30eu ???

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

EURO4 je euro 4, slip oni ne spreminjajo ničesar, oziroma če, je to zanemarljivo malo in je že proizvajalec uredil homologacijo.

Časi glasnih rorov in menjave celih sistemov so mimo.

Da, razen izgleda in prihranka pri teži, mogoče sprememba barve glasu (ne jakosti) je edini dobiček pri roru in je zame metanje denarja proč. Prav tako zamenjava samega lonca popolnoma nič ne vpliva na varnost.

Na niti eno vprašanje nisi odgovoril. 

Objavljeno
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Na niti eno vprašanje nisi odgovoril. 

seveda sem, samo prebrat moraš kar si mi citiral.

Ampak trenutno je zakon tak kot je in zakon je potrebno spoštovat :ras:

Objavljeno
pred 4 minutami, franc pravi:

Ja, pa saj jih reklamirajo in prodajajo kot nadomestne dele. Ampak na motorju je problem že vse kar ni originalni nadomestni del, to pa kakor razumem nikjer ne piše.

lp

Ne, pa jih ne reklamirajo in še manj prodajajo, kot nadomestne dele. Ali bi mogoče vgradil “nadomestni del” izpuh znamke Akrapovič na svoj motor, kjer je bil prej original izpuh znamke proizvajalca motorja? 

Na originalnem nadomestnem delu je ime proizvajalca motorja. 

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

To je isto, ko bi vpisoval druge gume ki hitrostno in dimenzijsko ustrezajo tvojemu mopedu. 

Pnevmatiko je homologiral že proizvajalec.

 

Govora je o izpuhu in ne o gumah, kjer so predpisane samo dimenzije.

Torej se potrudi in odgovori. 

Objavljeno
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Govora je o izpuhu in ne o gumah, kjer so predpisane samo dimenzije.

Torej se potrudi in odgovori. 

govora je o predpisih in le ti so kakršni so. Lahko bi bili enostavnejši pa niso.

 

Objavljeno
pred 10 minutami, sesir pravi:

To koliko moci pridobi le z menjavo dusilca videl na lastne oči na dyno na R1 2004 da nateg!!!Vec konjev razlike je bilo le z menjavo Y dela izpuha kjer katalizator!!!!

In ja vecina jih menja,da glasno.dost zaradi teze..in zato je vpis v homologacijo nepotrebno polnjenje blagajne...ne bi bilo bolj pametno kot je v Avstriji?Ce si preglasen pac kazen...

Potem pa toži Akrapoviča in ostale nategune zaradi zavajanja. Ne boš, kajne. Je lažje tukaj srati.

Glasnost ne sme biti večja od originala oziroma od vpisanega podatka. Teža je izgovor za ..., ker se to pozna edino pri dirkah in to resnih dirkah in ne pri jajcanju po cesti. 

 

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

govora je o predpisih in le ti so kakršni so. Lahko bi bili enostavnejši pa niso.

 

Torej ne veš nič. Zakaj tega takoj ne poveš? 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

torej ne veš nič. Zakaj tega takoj ne poveš? 

To je tvoja trditev. Kako bo pa zakonodajalec predpisal kak zakon pa res ne vem. Lahko bi ga poenostavil, to pa vem.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Birokracijo bi lahko poenostavili,pa je nočejo.

 

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

To je tvoja trditev. Kako bo pa zakonodajalec predpisal kak zakon pa res ne vem. Lahko bi ga poenostavil, to pa vem.

Še vedno čakam, da razložiš, kako je sedaj zbirokratizirano in, kako bi ti to poenostavil. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

 

Še vedno čakam, da razložiš, kako je sedaj zbirokratizirano in, kako bi ti to poenostavil. 

Sem že napisal. Proizvajalec slip ona (ostalo ni dovoljeno za cestno rabo) s pridobitvami certifikatov in drugega papirnatega sranja legalizira ror. Ne vidim potrebe po dodatnem vpisovanju. Izpusti in zvok pa še vedno morajo biti v zakonsko določenih normah. (kar pa so tudi sedaj)

V Nemčiji imajo TUV certifikat za nekatere dele. 

Dejstvo je da vse se da, če se hoče, tudi birokratski aparat lahko marsikaj spremeni/poenostavi. Če mi pa ti dokažeš ali pojasniš, kako je lahko en lonec nevaren ali vpliva na varnost, pa kar.

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

računat za nekaj kar je nepotrebno je kraja, ne pa dohodek.

Sploh v tem primeru, ko je proizvajalec pridobil vse potrebne certifikate, kjer so navedeni modeli motorjev itd, kjer se ne spreminjajo niti kw niti moč zvoka, namreč slip on je slip on, je resnično brezvezen vpis.

Saj ti pa ja povedo, da to je potrebno... :lol1:

1 hour ago, sesir said:

Policaj nas ustavi z mitsubishi lancer evo X in vprasa ali je spojler vpisan v homologacijo...z voznikom se spogledava in rece policistu ja to se pa z tovarno zmente...in ze veselica saj se kao grdo obnaso...

Kaj nisi rekel da ne, pustis postopek do konca, potem mu pa poves, da je original... ...pa zakaj niste to povedali? Pa zakaj niste vprasali? :lol1:

50 minutes ago, DAMI34 said:

EURO4 je euro 4, slip oni ne spreminjajo ničesar, oziroma če, je to zanemarljivo malo in je že proizvajalec uredil homologacijo.

Časi glasnih rorov in menjave celih sistemov so mimo.

Da, razen izgleda in prihranka pri teži, mogoče sprememba barve glasu (ne jakosti) je edini dobiček pri roru in je zame metanje denarja proč. Prav tako zamenjava samega lonca popolnoma nič ne vpliva na varnost.

Ni zanemarljivo malo. :jezik: In kaj je to euro 4? :kmet:

falco.png.d96eaec196ea9e101fe52eb2c3be65d9.png

Casi grmenja se kar trajajo. :yea1:

Jakost krat 4. :music4:

In ja, je slip-on. Konkretno RSC, torej Aprilia Racing SL Carbon, moped pa Aprilia Falco. PA08 je original čip, JayTune je krasota izpod mojih delovnih ročic...

In tehta 10 kil manj pri dveh loncih - tudi ta zadeva bi se ob menjavi izpuha morala vpisati v homolimolamo, pa se ne. Zakaj? Kupis recimo Yamaho XT660 s 35 kW, seveda imas izpit A2. Potem pa namestis dva akrupovica, s tem pridobis ravno toliko kilovatov da si cez meje svojega izpita, moped je se lazji, podre se razmerje moc/masa, dvigne se nivo hrupa, torej ti 3/4 stvari na homologacijskem kartonu vec ne stima - pod pogojem, da se drzis dB killerja na svojih mestih. Ce jih ne, moped deluje presuho, zvisa se nivo hrupa (morda celo ne cez dovoljeno, in bi celo v Avstriji slo skozi), dvigne se tudi delez dusikovih oksidov v izpuhu (kar se pa za odobritev ne meri, ker se napacno predpostavi, da motor deluje nespremenjeno)... ...ce se gres optimizacijo vbrizga pa dvignes nivo CO, CO2 in HC, porabo.. ...na koncu pa tako zjebes vse.

Menjava izpuha ni enostavna predelava. Oziroma je enostavna, ampak ni enostavna. In homologacija izpusnega lonca pravzaprav sploh ni tisto, kar bi morala biti, je samo evidentiranje predelave.

Vse skupaj ej priblizno tako nekako, kot tisti domaci chip tuning - sej fajn gre, pa ne kadi veliko...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 35 minutami, Borutt pravi:

Ne, pa jih ne reklamirajo in še manj prodajajo, kot nadomestne dele. Ali bi mogoče vgradil “nadomestni del” izpuh znamke Akrapovič na svoj motor, kjer je bil prej original izpuh znamke proizvajalca motorja? 

Na originalnem nadomestnem delu je ime proizvajalca motorja.

In kje piše, da mora biti originalni nadomestni del?

lp

Objavljeno
pred 52 minutami, Borutt pravi:

Potem pa toži Akrapoviča in ostale nategune zaradi zavajanja. Ne boš, kajne. Je lažje tukaj srati.

Glasnost ne sme biti večja od originala oziroma od vpisanega podatka. Teža je izgovor za ..., ker se to pozna edino pri dirkah in to resnih dirkah in ne pri jajcanju po cesti. 

Saj jih ne gre tozit...

Mogoce res nekaterim motorjem doda slip on res 5 konjev a to v koncnici kar se pa zveznosti pogona tice pa izgubi...

Glede teze...pri vecini se strinjam...me pa presenetila zx12r z originali kuk bolj okretna in lepse se pelje z enim akrapotom...

@Zok govorimo samo o slip on...

Ko so na R1 menjali filtwr,power comander,y del se je tudi slip on napram originalu poznal konkretno...

Objavljeno
pred 35 minutami, Zok pravi:

Saj ti pa ja povedo, da to je potrebno... :lol1:

Kaj nisi rekel da ne, pustis postopek do konca, potem mu pa poves, da je original... ...pa zakaj niste to povedali? Pa zakaj niste vprasali? :lol1:

Ni zanemarljivo malo. :jezik: In kaj je to euro 4? :kmet:

falco.png.d96eaec196ea9e101fe52eb2c3be65d9.png

Casi grmenja se kar trajajo. :yea1:

Jakost krat 4. :music4:

In ja, je slip-on. Konkretno RSC, torej Aprilia Racing SL Carbon, moped pa Aprilia Falco. PA08 je original čip, JayTune je krasota izpod mojih delovnih ročic...

In tehta 10 kil manj pri dveh loncih - tudi ta zadeva bi se ob menjavi izpuha morala vpisati v homolimolamo, pa se ne. Zakaj? Kupis recimo Yamaho XT660 s 35 kW, seveda imas izpit A2. Potem pa namestis dva akrupovica, s tem pridobis ravno toliko kilovatov da si cez meje svojega izpita, moped je se lazji, podre se razmerje moc/masa, dvigne se nivo hrupa, torej ti 3/4 stvari na homologacijskem kartonu vec ne stima - pod pogojem, da se drzis dB killerja na svojih mestih. Ce jih ne, moped deluje presuho, zvisa se nivo hrupa (morda celo ne cez dovoljeno, in bi celo v Avstriji slo skozi), dvigne se tudi delez dusikovih oksidov v izpuhu (kar se pa za odobritev ne meri, ker se napacno predpostavi, da motor deluje nespremenjeno)... ...ce se gres optimizacijo vbrizga pa dvignes nivo CO, CO2 in HC, porabo.. ...na koncu pa tako zjebes vse.

Menjava izpuha ni enostavna predelava. Oziroma je enostavna, ampak ni enostavna. In homologacija izpusnega lonca pravzaprav sploh ni tisto, kar bi morala biti, je samo evidentiranje predelave.

Vse skupaj ej priblizno tako nekako, kot tisti domaci chip tuning - sej fajn gre, pa ne kadi veliko...

pišeš mi extreme, pa še ti niso legalni.

Legalno, se ne sme povečati izpust in kar vem se celo vrednost (jakost) zvoka homologira. To uredi proizvajalec.

Simpl. Če je nekdo to že uredil, se samo vpiše v homologacijski kartonček. Slip on je zamenjava lonca, ne pa predelava. Namestitev lonca, je odviti 2 vijaka, pa priviti 2 vijaka.

Novejši kot je moped manj bo grmel, pa lahko celo lonec odstraniš.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Sem že napisal. Proizvajalec slip ona (ostalo ni dovoljeno za cestno rabo) s pridobitvami certifikatov in drugega papirnatega sranja legalizira ror. Ne vidim potrebe po dodatnem vpisovanju. Izpusti in zvok pa še vedno morajo biti v zakonsko določenih normah. (kar pa so tudi sedaj)

V Nemčiji imajo TUV certifikat za nekatere dele. 

Dejstvo je da vse se da, če se hoče, tudi birokratski aparat lahko marsikaj spremeni/poenostavi. Če mi pa ti dokažeš ali pojasniš, kako je lahko en lonec nevaren ali vpliva na varnost, pa kar.

Brez vpisa se ne ve, kdo je predelal izpuh, da je glasnejši. Zato pa so vsi ti papirji, da pokažejo krivca. Ker hoče pri vpisu stric videti končni izdelek, da ne bo vpisal cev od vodovoda. Se ti kaj svita, čemu je namenjena vsa ta birokracija? Če bi bili vsi pošteni, še posebej uporabniki z db kilerji na polici, tega ne bi bilo. 

Kdo omenja nevarnost ali vpliv na varnost pri izpuhu? Nisi prebral, čemu je namenjen vpis v homologacijo? 

Objavljeno
pred eno uro, Zok pravi:

Saj ti pa ja povedo, da to je potrebno... :lol1:

Kaj nisi rekel da ne, pustis postopek do konca, potem mu pa poves, da je original... ...pa zakaj niste to povedali? Pa zakaj niste vprasali? :lol1:

Ni zanemarljivo malo. :jezik: In kaj je to euro 4? :kmet:

falco.png.d96eaec196ea9e101fe52eb2c3be65d9.png

Casi grmenja se kar trajajo. :yea1:

Jakost krat 4. :music4:

In ja, je slip-on. Konkretno RSC, torej Aprilia Racing SL Carbon, moped pa Aprilia Falco. PA08 je original čip, JayTune je krasota izpod mojih delovnih ročic...

In tehta 10 kil manj pri dveh loncih - tudi ta zadeva bi se ob menjavi izpuha morala vpisati v homolimolamo, pa se ne. Zakaj? Kupis recimo Yamaho XT660 s 35 kW, seveda imas izpit A2. Potem pa namestis dva akrupovica, s tem pridobis ravno toliko kilovatov da si cez meje svojega izpita, moped je se lazji, podre se razmerje moc/masa, dvigne se nivo hrupa, torej ti 3/4 stvari na homologacijskem kartonu vec ne stima - pod pogojem, da se drzis dB killerja na svojih mestih. Ce jih ne, moped deluje presuho, zvisa se nivo hrupa (morda celo ne cez dovoljeno, in bi celo v Avstriji slo skozi), dvigne se tudi delez dusikovih oksidov v izpuhu (kar se pa za odobritev ne meri, ker se napacno predpostavi, da motor deluje nespremenjeno)... ...ce se gres optimizacijo vbrizga pa dvignes nivo CO, CO2 in HC, porabo.. ...na koncu pa tako zjebes vse.

Menjava izpuha ni enostavna predelava. Oziroma je enostavna, ampak ni enostavna. In homologacija izpusnega lonca pravzaprav sploh ni tisto, kar bi morala biti, je samo evidentiranje predelave.

Vse skupaj ej priblizno tako nekako, kot tisti domaci chip tuning - sej fajn gre, pa ne kadi veliko...

Homologacijo naredi proizvajalec. In njemu ni enostavno narediti in skozi birokracijo spraviti ustrezen proizvod. 

In lastnik naredi vpis oziroma evidentira spremembo in ne predelavo. Ker predelavo je potrebno homologirati. Zato pa gre evidentirati spremembo oziroma homologiran del, ki ni nadomestni del. 

Objavljeno
pred eno uro, franc pravi:

In kje piše, da mora biti originalni nadomestni del?

lp

 

pred 2 urami, franc pravi:

Ja, pa saj jih reklamirajo in prodajajo kot nadomestne dele. Ampak na motorju je problem že vse kar ni originalni nadomestni del, to pa kakor razumem nikjer ne piše.

lp

Sprašuješ me nekaj, kar si sam omenil. V spodnjem zapisu.

Odgovoril sem ti, da ima originalni nadomestni del ime proizvajalca motorja. Zato res ne vem, kje si našel, da bi moral biti originalni nadomestni del. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!