Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, sesir said:

Mogoce res nekaterim motorjem doda slip on res 5 konjev a to v koncnici kar se pa zveznosti pogona tice pa izgubi...

...

@Zok govorimo samo o slip on...

Ko so na R1 menjali filtwr,power comander,y del se je tudi slip on napram originalu poznal konkretno...

Po kompletnem obmocju vrtljajev. ;) Samo slip-on. Res pa ni legalen.

Sem pa nekaj pozabil omeniti - obe meritvi z originalnim čipom sta na de-restricted mapi, ki je ze v startu namenjena uporabi sportnega izpuha (pravzaprav tocno tega izpuha), zato je ucinek se vecji. Z restricted mapo pa postane pravi slabic - tako z original, kot z RSC izpuhom.

55 minutes ago, DAMI34 said:

pišeš mi extreme

To bom vzel kot pohvalo. :friend2::D

11 minutes ago, Borutt said:

Homologacijo naredi proizvajalec. In njemu ni enostavno narediti in skozi birokracijo spraviti ustrezen proizvod. 

In lastnik naredi vpis oziroma evidentira spremembo in ne predelavo. Ker predelavo je potrebno homologirati. Zato pa gre evidentirati spremembo oziroma homologiran del, ki ni nadomestni del. 

Res je, tudi stroski za uskladitev in pridobitev homologacijske (oz. certificiranje) so enormni.

Eh, glede spremembe in predelave imas prav - sem zamesal. :D

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
pred 13 minutami, Borutt pravi:

Brez vpisa se ne ve, kdo je predelal izpuh, da je glasnejši. Zato pa so vsi ti papirji, da pokažejo krivca. Ker hoče pri vpisu stric videti končni izdelek, da ne bo vpisal cev od vodovoda. Se ti kaj svita, čemu je namenjena vsa ta birokracija? Če bi bili vsi pošteni, še posebej uporabniki z db kilerji na polici, tega ne bi bilo. 

Kdo omenja nevarnost ali vpliv na varnost pri izpuhu? Nisi prebral, čemu je namenjen vpis v homologacijo? 

poenostavljenost postopkov, to je vse kar me moti.

Kako vpišeš spremembo barve v prometno?

Hop cup pri šalterju. slipon bi se lahko enako vpisal. Na tehničnem.

Objavljeno (popravljeno)
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

pišeš mi extreme, pa še ti niso legalni.

Legalno, se ne sme povečati izpust in kar vem se celo vrednost (jakost) zvoka homologira. To uredi proizvajalec.

Simpl. Če je nekdo to že uredil, se samo vpiše v homologacijski kartonček. Slip on je zamenjava lonca, ne pa predelava. Namestitev lonca, je odviti 2 vijaka, pa priviti 2 vijaka.

Novejši kot je moped manj bo grmel, pa lahko celo lonec odstraniš.

Kdo je ta proizvajalec, ki homologira jakost zvoka? 

Slip on je lahko predelava, če ni izpuh homologiran. Ne mešaj oziroma ne enači predelavo in odvijanje ter privijanje vijakov. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Borutt pravi:

Kdo je ta proizvajalec, ki homologira jakost zvoka? 

Slip on je lahko predelava, če ni izpuh homologiran. Ne mešaj oziroma enači predelavo in odvijanje ter privijanje vijakov. 

Nasi na LPP ziher ne...tam znajo isto kot znajo zaposleni na tehnicnem!

Opremo imajo isto obojni!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Kdo je ta proizvajalec, ki homologira jakost zvoka? 

Slip on je lahko predelava, če ni izpuh homologiran. Ne mešaj oziroma enači predelavo in odvijanje ter privijanje vijakov. 

Lej še 1x, potem se mi pa ne da več.

Proizvajalec je naredil neki proizvod za določen tip motorja, ne govorim o domačih čarovnijah.

Recimo akrapo je naredil slipon za GTja. Za to je pridobil ustrezne dokumente. Ne vidim potrebe po nekih postopkih. Spremembo bi lahko avtomatsko vpisali bodisi v prometno ali homologacijski kartonček. Na tehničnem. Enostavno in pika. Imajo vse evidence, kjer bi bilo razvidno da je ror primeren za KTM SDGT.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

poenostavljenost postopkov, to je vse kar me moti.

Kako vpišeš spremembo barve v prometno?

Hop cup pri šalterju. slipon bi se lahko enako vpisal. Na tehničnem.

Še sedaj nisi napisal, kako bi bilo lahko enostavnejše. In ne pozabi, da moraš v tej enostavnosti upoštevati odgovornost proizvajalca, serviserja, lastnika in strica s štampiljko. Izvoli, oder je tvoj. 

Mogoče ti veš, kako se vpiše spremembo barve v prometno dovoljenje? Čeprav je ta primerjava totalno zgrešena. 

Vpis izpuha se naredi na tehničnem oziroma v isti stavbi. Nisi vedel tega? 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

 

Vpis izpuha se naredi na tehničnem oziroma v isti stavbi. Nisi vedel tega? 

vedel, sem ga vpisal, sem čakal strica iz lpp plčal 30 al nekaj več €, dal kartonček, en kup papirjev, čakal 1 teden in vpis je bil narejen.

Poenostaviti pa bi pomenilo:

pridem na tehnični, pogledajo, pišejo.

Opaziš razliko?

In da, neke primerjave lahko naredim. Svetel vizir sem zamenjal s temnim. Ni original, je Puigov, ker KTM ne dela vizirjev, jih dela Puig za njih. A misliš, da bi tudi tole moral vpisati?

Birokracija ne rešuje problemov, birokracija jih zapleta.

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Lej še 1x, potem se mi pa ne da več.

Proizvajalec je naredil neki proizvod za določen tip motorja, ne govorim o domačih čarovnijah.

Recimo akrapo je naredil slipon za GTja. Za to je pridobil ustrezne dokumente. Ne vidim potrebe po nekih postopkih. Spremembo bi lahko avtomatsko vpisali bodisi v prometno ali homologacijski kartonček. Na tehničnem. Enostavno in pika. Imajo vse evidence, kjer bi bilo razvidno da je ror primeren za KTM SDGT.

 

 

pred 6 minutami, Borutt pravi:

Kdo je ta proizvajalec, ki homologira jakost zvoka? 

Slip on je lahko predelava, če ni izpuh homologiran. Ne mešaj oziroma ne enači predelavo in odvijanje ter privijanje vijakov. 

Si odgovoril glede homologacije zvoka? Nisi. Kakor nisi tudi na vsa prejšnja vprašanja odgovoril. 

Saj na tehničnem vpišejo drug izpuh. Kaj tebi še vedno to ni jasno? 

Objavljeno
pred 3 minutami, Borutt pravi:

.vpis izpuha se naredi na tehničnem oziroma v isti stavbi. Nisi vedel tega? 

Vcasih ni slo na vsakem tehnicnem vpisati...kako je danes nea vem...

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

vedel, sem ga vpisal, sem čakal strica iz lpp plčal 30 al nekaj več €, dal kartonček, en kup papirjev, čakal 1 teden in vpis je bil narejen.

Poenostaviti pa bi pomenilo:

pridem na tehnični, pogledajo, pišejo.

Opaziš razliko?

In da, neke primerjave lahko naredim. Svetel vizir sem zamenjal s temnim. Ni original, je Puigov, ker KTM ne dela vizirjev, jih dela Puig za njih. A misliš, da bi tudi tole moral vpisati?

Birokracija ne rešuje problemov, birokracija jih zapleta.

Nepoznavanje zakonodaje povzroča takšne zapise, kot jih ti ustvarjaš. To je za tvoja zadnja dva odstavka. 

Sem vpisal spremembo na vozilu in je bilo takoj rešeno. Čakal sem samo, da je printer izpljunil homologacijo. 

 

Objavljeno

Mislim, da nimajo vsi tehnični pregledi dovoljenje za izdajo homologacije ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

 

Si odgovoril glede homologacije zvoka? Nisi. Kakor nisi tudi na vsa prejšnja vprašanja odgovoril. 

Saj na tehničnem vpišejo drug izpuh. Kaj tebi še vedno to ni jasno? 

1. zvok je naveden, tudi slip on ga ne sme presegati.

2. ne vpišejo drugega izpuha ampak sami izpušni lonec. In ne, v Ajdovščini ni bilo tako vsaj 5 let nazaj, mogoče sedaj opravljajo tudi vpis.

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

Mislim, da nimajo vsi tehnični pregledi dovoljenje za izdajo homologacije ;)

 

Nimajo. Ni pa treba pri enem vpisu prevoziti več kilometrov in odpreti nešteto vrat, ker se da vse rešiti na enem mestu. 

Ali greš mogoče na base na OMV? 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Nepoznavanje zakonodaje povzroča takšne zapise, kot jih ti ustvarjaš. To je za tvoja zadnja dva odstavka. 

Sem vpisal spremembo na vozilu in je bilo takoj rešeno. Čakal sem samo, da je printer izpljunil homologacijo. 

 

poznavanje ali nepoznavanje, za razmišljati po svoje, kaj bi če bi in ko bi, ne rabim nič vedeti edino to, da je nekdo (proizvajalec) že naredil kup papirjev in da se nato lahko zadeva natakne na moped. 

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Nimajo. Ni pa treba pri enem vpisu prevoziti več kilometrov in odpreti nešteto vrat, ker se da vse rešiti na enem mestu. 

Ali greš mogoče na base na OMV? 

ne samo 3 ure izgube, pa 30€

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Ali greš mogoče na base na OMV? 

a bi ti rd na moji basi preveru homologacijo :huh: 

p.s.

dons se .. garaško garam :P

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

a bi ti rd na moji basi preveru homologacijo :huh: 

p.s.

dons se .. garaško garam :P

 

Jz vem,da ti se nikoli nisi sel homologorat akrapovica...

P.s

Jutri pa ze kavice in base in vselica? Vav uzivaj.. 

Objavljeno
pred 1 minuto, sesir pravi:

Jz vem,da ti se nikoli nisi sel homologorat akrapovica...

js pa vem, da je meni to uredil prodajalec motorja ;)

in vsi so bili vpisani in tale je tut ;)

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

js pa vem, da je meni to uredil prodajalec motorja ;)

in vsi so bili vpisani in tale je tut ;)

 

Tebe to tk ne briga...

Prides,vsedes,vozis to je to...

Da pa vse tipi top postimano pa itak...

Napisal sem....da TI se nisi sel kdaj homologirat in ne ves kake vse finte se pojavljajo....vsakic znova presenetijo...

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

poznavanje ali nepoznavanje, za razmišljati po svoje, kaj bi če bi in ko bi, ne rabim nič vedeti edino to, da je nekdo (proizvajalec) že naredil kup papirjev in da se nato lahko zadeva natakne na moped. 

ne samo 3 ure izgube, pa 30€

Ne poznaš postopka vpisa, pa vendar pametuješ. In hkrati se zelo otepaš pojasnila, kako bi ti ta postopek poenostavil, vendar pri tem zagotovil odgovornost proizvajalca, serviserja, lastnika in strica s štampiljko. 

Tri ure potrebujejo? Kje si to delal? Kot se spomnim, si imel Mass izpuh. Ti ni Igor vse uredil? 

30€? Ti zastonj delaš? 

 

pred 8 minutami, maus pravi:

js pa vem, da je meni to uredil prodajalec motorja ;)

in vsi so bili vpisani in tale je tut ;)

 

Homologacijo je uredil Akrapovič. 

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Tebe to tk ne briga...

Prides,vsedes,vozis to je to...

Da pa vse tipi top postimano pa itak...

Napisal sem....da TI se nisi sel kdaj homologirat in ne ves kake vse finte se pojavljajo....vsakic znova presenetijo...

jaz sem pa bil

pa ni blo sile, ker pokasirajo, uredil brez motorja, če pa nimaš potrdila o vgradnji pa morš prpelat

mam pa večje finte za oldtimer, ker bi ga rad homologiral kot starodobnika (certifikat mam "ewig), ker ima avto oem kljuko gor od pamtiveka to ne gre, jo je treba dol snet, da ga poslikajo, potem pa jo lahko dam nazaj....

pač plačujem polno cestnino...kaj čemo

moram še drugam peljat, ker pri nas je praksa že v drugi ulici povsem drugačna :) 

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Ne poznaš postopka vpisa, pa vendar pametuješ. In hkrati se zelo otepaš pojasnila, kako bi ti ta postopek poenostavil, vendar pri tem zagotovil odgovornost proizvajalca, serviserja, lastnika in strica s štampiljko. 

Tri ure potrebujejo? Kje si to delal? Kot se spomnim, si imel Mass izpuh. Ti ni Igor vse uredil? 

30€? Ti zastonj delaš? 

 

Homologacijo je uredil Akrapovič. 

saj tu je ravno fora, o kateri piše dami

zakaj že homologirano zadevo vpisovat v evidenco, če že ima homologacijo, je to res nepotrebno

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Ne poznaš postopka vpisa, pa vendar pametuješ. In hkrati se zelo otepaš pojasnila, kako bi ti ta postopek poenostavil, vendar pri tem zagotovil odgovornost proizvajalca, serviserja, lastnika in strica s štampiljko. 

Tri ure potrebujejo? Kje si to delal? Kot se spomnim, si imel Mass izpuh. Ti ni Igor vse uredil? 

30€? Ti zastonj delaš? 

Evo, poenostaviti se da tako, da ob registraciji ali tehničnem ali kdaj vmes,  greš v pisarno tehničnega pregleda in pokažeš papir novega dela in eventualno potrdilo o vgradnji (če je za ta del zahtevano) in ti uslužbenka to vpiše v prometno / homologacijo in je stvar urejena. Ko te oko postave postavi na stran, mu pokažeš papirje, če izmeri glasnejši izpuh, zaseže tablice, sicer pa hvala in na svidenje. 

Tudi homologacija uvoženega vozila iz EU, kjer je že homologiran je dodatni zaslužek (temelječ na nezaupanju v poštenje državljanov).

Popravljeno . Popravil Darko3g
Objavljeno
pred 1 minuto, Darko3g pravi:

Evo, poenostaviti se da tako, da ob registraciji ali tehničnem ali kdaj vmes,  greš v pisarno tehničnega pregleda in pokažeš papir novega dela in eventualno potrdilo o vgradnji (če je za ta del zahtevano) in ti uslužbenka to vpiše v prometno / homologacijo in je stvar urejena.

 

Ko te oko postave postavi na stran, mu pokažeš papirje, če izmeri glasnejši izpuh, zaseže tablice, sicer pa hvala in na svidenje. 

100%

In kje in kdo opravlja meritve decibelov za drzavo?

Objavljeno
pred 8 minutami, Borutt pravi:

Homologacijo je uredil Akrapovič. 

prav imaš, ker imam Performans RR-ko, h kateri spada Akrapovič v originalu, le vpisat ga je treba :P

 

Objavljeno
pred 25 minutami, Borutt pravi:

Ne poznaš postopka vpisa, pa vendar pametuješ. In hkrati se zelo otepaš pojasnila, kako bi ti ta postopek poenostavil, vendar pri tem zagotovil odgovornost proizvajalca, serviserja, lastnika in strica s štampiljko. 

Tri ure potrebujejo? Kje si to delal? Kot se spomnim, si imel Mass izpuh. Ti ni Igor vse uredil? 

30€? Ti zastonj delaš? 

 

Homologacijo je uredil Akrapovič. 

Da, poenostavil bi. Mass ima homologacijo za ror. Prišel bi na tehnični in tam bi preverili montažo ter vpisali. 

In tako bi naredil za vse slip one, seveda za tiste, ki jih je moč vpisati in so homologirani s strani proizvajalca.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!