Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 57 minutami, Snecer pravi:

zakaj že homologirano zadevo vpisovat v evidenco, če že ima homologacijo, je to res nepotrebno

Snecer je lepo odgovoril. Če zna miličnik prebrat iz homologacijskega kartona bi moral tudi iz priložene homologacije, ki jo dobiš ob nakupu izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

saj tu je ravno fora, o kateri piše dami

zakaj že homologirano zadevo vpisovat v evidenco, če že ima homologacijo, je to res nepotrebno

fora je, da tega ne razumejo vsi. In da točno o tem pišem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

...

saj tu je ravno fora, o kateri piše dami

zakaj že homologirano zadevo vpisovat v evidenco, če že ima homologacijo, je to res nepotrebno

Dami nič ne piše o neki fori, ampak samo o neki poenostavitvi, katero še ni pojasnil. Kot pa vsi vemo, gre za zamenjavo nekega dela, ki ni original ali pa ni nadomestni del. 

Po drugi strani pa nihče noče nositi s seboj homologacijo, zdaj bi pa vsi imeli s seboj certifikat in vse ostalo potrebno, ker pač ne bi bil del, ki ni nadomestni del, vpisan v evidenco. 

pred 2 urami, Darko3g pravi:

Evo, poenostaviti se da tako, da ob registraciji ali tehničnem ali kdaj vmes,  greš v pisarno tehničnega pregleda in pokažeš papir novega dela in eventualno potrdilo o vgradnji (če je za ta del zahtevano) in ti uslužbenka to vpiše v prometno / homologacijo in je stvar urejena. Ko te oko postave postavi na stran, mu pokažeš papirje, če izmeri glasnejši izpuh, zaseže tablice, sicer pa hvala in na svidenje. 

Tudi homologacija uvoženega vozila iz EU, kjer je že homologiran je dodatni zaslužek (temelječ na nezaupanju v poštenje državljanov).

Je sedaj kaj drugače? Prideš na tehnični pregled oziroma v tisto stavbo pokazati motor, izročiš papirje in greš z vpisom domov. Nič nisi poenostavil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

policaju se kaže samo prometna....

Vozniško tudi. Obvezno opremo tudi. 

Me je pa vedno zanimal izraz prometna. Kaj to sploh pomeni? Prometna kaj? Verjetno si mislil prometno. 

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Da, poenostavil bi. Mass ima homologacijo za ror. Prišel bi na tehnični in tam bi preverili montažo ter vpisali. 

In tako bi naredil za vse slip one, seveda za tiste, ki jih je moč vpisati in so homologirani s strani proizvajalca.

 

Saj sedaj tako poteka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

Snecer je lepo odgovoril. Če zna miličnik prebrat iz homologacijskega kartona bi moral tudi iz priložene homologacije, ki jo dobiš ob nakupu izpuha.

Homologacijo ni potrebno nositi s seboj. In jo tudi skoraj nihče nima, ker ... Zakaj bi potem nosili tiste papirje od izpuha s seboj? 

Po drugi strani pa jaz ne morem vedeti, kaj mi nekdo kaže oziroma, če so ti papirji sploh pravi, zaradi česar je bolj enostavno preveriti vpis v evidenco. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Borutt pravi:

Dami nič ne piše o neki fori, ampak samo o neki poenostavitvi, katero še ni pojasnil. Kot pa vsi vemo, gre za zamenjavo nekega dela, ki ni original ali pa ni nadomestni del. 

Po drugi strani pa nihče noče nositi s seboj homologacijo, zdaj bi pa vsi imeli s seboj certifikat in vse ostalo potrebno, ker pač ne bi bil del, ki ni nadomestni del, vpisan v evidenco. 

Je sedaj kaj drugače? Prideš na tehnični pregled oziroma v tisto stavbo pokazati motor, izročiš papirje in greš z vpisom domov. Nič nisi poenostavil. 

no prou, Dami nič ne piše in tut nč ne bi nosil s sabo. Smo v informacijski dobi, ko vsak objavi kdaj gre lulat in kakat pa kako si vrta po nosu, zato bi se mirne duše lahko tudi za slip one vedelo ali so homologirani ali niso za nek moped. Bolj poenostaviti se pa res ne da.

Da sedaj je drugače, če sprašuješ, ne moreš povsod vpisati rora v homologacijo. Pa še vedno, ne vidim potrebe po vpisovanju.

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Saj sedaj tako poteka. 

Njet. Rabiš goro papirjev za izpuh za katerega je goro papirjev pridobil že prozvajalec. In na vseh tehničnih ne moreš vpisati. Vsaj v Wajdušni ne. Dopuščam, da je kaj drugače odkar je lastnik AMZS. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Borutt pravi:

Dami nič ne piše o neki fori, ampak samo o neki poenostavitvi, katero še ni pojasnil. Kot pa vsi vemo, gre za zamenjavo nekega dela, ki ni original ali pa ni nadomestni del. 

Po drugi strani pa nihče noče nositi s seboj homologacijo, zdaj bi pa vsi imeli s seboj certifikat in vse ostalo potrebno, ker pač ne bi bil del, ki ni nadomestni del, vpisan v evidenco. 

Je sedaj kaj drugače? Prideš na tehnični pregled oziroma v tisto stavbo pokazati motor, izročiš papirje in greš z vpisom domov. Nič nisi poenostavil. 

No daj, ko tako opletaš z nadomestnimi deli. Kaj pa so potem nadomestni deli? Meni je izpuh, ki ima homologacijo in paše na dotični motor, nadomestni del in me prav nič ne briga ali na njem piše akrapovič ali pa čunga lunga in ni prav nobena sprememba. Dejansko ima akrapovič za moj model motorja celo malenkost manjšo moč od originala (nepomembna razlika) in kje je potem sprememba?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

no prou, Dami nič ne piše in tut nč ne bi nosil s sabo. Smo v informacijski dobi, ko vsak objavi kdaj gre lulat in kakat pa kako si vrta po nosu, zato bi se mirne duše lahko tudi za slip one vedelo ali so homologirani ali niso za nek moped. Bolj poenostaviti se pa res ne da.

Da sedaj je drugače, če sprašuješ, ne moreš povsod vpisati rora v homologacijo. Pa še vedno, ne vidim potrebe po vpisovanju.

Njet. Rabiš goro papirjev za izpuh za katerega je goro papirjev pridobil že prozvajalec. In na vseh tehničnih ne moreš vpisati. Vsaj v Wajdušni ne. Dopuščam, da je kaj drugače odkar je lastnik AMZS. 

Torej moraš poznati zakonodajo, brez, da bi bila kje objavljena. Tako pišeš. 

Vpis zahteva zakonodaja. Ker pač vgradiš del, ki ni original niti ni nadomestni del. 

Katere papirje potrebuješ? Vse tiste papirje, katere je pridobil ali spisal proizvajalec, neseš ti stricu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, Borutt pravi:

Homologacijo ni potrebno nositi s seboj. In jo tudi skoraj nihče nima, ker ... Zakaj bi potem nosili tiste papirje od izpuha s seboj? 

Po drugi strani pa jaz ne morem vedeti, kaj mi nekdo kaže oziroma, če so ti papirji sploh pravi, zaradi česar je bolj enostavno preveriti vpis v evidenco. 

Ok. Tega ne vem, da ni potrebno nositi seboj homologacije. V kar dvomim, ker me je že policist povprašal, ko sem imel aftermarket izpuh. Ne vem kako bi se odvilo, če ga ne bi imelJe pa papir od izpuha kamot dati pod sedež pa imeti zraven prve pomoči. Na njem piše oznaka izpuha, ter za kater model motocikla je. Tko, da ne moreš veliko palamudit.

Ta vpis mi deluje isto, kt pred leti tista nalepka, da je vozilo tehnično izpravno- pa je spet nekdo fajn zaslužil. Ter PP, ko so sterilno zaprti povoji po 4. letih zanič... pa spet nekdo služi... itd.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, franc pravi:

No daj, ko tako opletaš z nadomestnimi deli. Kaj pa so potem nadomestni deli? Meni je izpuh, ki ima homologacijo in paše na dotični motor, nadomestni del in me prav nič ne briga ali na njem piše akrapovič ali pa čunga lunga in ni prav nobena sprememba. Dejansko ima akrapovič za moj model motorja celo malenkost manjšo moč od originala (nepomembna razlika) in kje je potem sprememba?

lp

Se Akrapovič razlikuje od originala? Torej ni nadomestni del. 

Si na vrsti za opletati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, skalar36 pravi:

Ok. Tega ne vem, da ni potrebno nositi seboj homologacije. V kar dvomim, ker me je že policist povprašal, ko sem imel aftermarket izpuh. Ne vem kako bi se odvilo, če ga ne bi imelJe pa papir od izpuha kamot dati pod sedež pa imeti zraven prve pomoči. Na njem piše oznaka izpuha, ter za kater model motocikla je. Tko, da ne moreš veliko palamudit.

Ta vpis mi deluje isto, kt pred leti tista nalepka, da je vozilo tehnično izpravno- pa je spet nekdo fajn zaslužil. Ter PP, ko so sterilno zaprti povoji po 4. letih zanič... pa spet nekdo služi... itd.

Kako bi se odvilo? Naj ti pokaže, kje piše, da moraš imeti homologacijo s seboj. 

Tisti papirji od izpuha so z interneta. To lahko tudi nekdo doma napiše. Torej je meni lažje preveriti v evidencah. 

Ne morem pomagati, če je potrebno nekaj vpisati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Vozniško tudi. Obvezno opremo tudi. 

Me je pa vedno zanimal izraz prometna. Kaj to sploh pomeni? Prometna kaj? Verjetno si mislil prometno. 

Saj sedaj tako poteka. 

kar se tiče motorja je to le prometna...

al zahtevaš homologacijo, račun, ponudbo, potrdilo o tehničnem pregledu, zavarovalno polico itd.?

pred 36 minutami, Borutt pravi:

Torej moraš poznati zakonodajo, brez, da bi bila kje objavljena. Tako pišeš. 

Vpis zahteva zakonodaja. Ker pač vgradiš del, ki ni original niti ni nadomestni del. 

Katere papirje potrebuješ? Vse tiste papirje, katere je pridobil ali spisal proizvajalec, neseš ti stricu. 

občan kar težko pozna nek predpis, ki se je v zadnjih letih 12 spremenil :) potem pa še eksotični podzakonski akti, katerih pa itak ni potrebno poznat

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 31 minutami, Borutt pravi:

Kako bi se odvilo? Naj ti pokaže, kje piše, da moraš imeti homologacijo s seboj. 

Tisti papirji od izpuha so z interneta. To lahko tudi nekdo doma napiše. Torej je meni lažje preveriti v evidencah. 

Ne morem pomagati, če je potrebno nekaj vpisati. 

No, od sedaj naprej vem.

Ne, ob nakupu izpuha(leo Vince sem imel) dobiš originalen certifikat. To je bilo leta 2007. S tistim sem potem vpisal izpušni sistem. Ni bilo iz interneta.

To da ne moreš pomagat vem. Vem, da nisi ti kriv, da je naš biroktatski sistem kot star puhov motor. Prevelik, počasen zastarel, pa še ne dela kot bi moral...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

no prou, Dami nič ne piše in tut nč ne bi nosil s sabo. Smo v informacijski dobi, ko vsak objavi kdaj gre lulat in kakat pa kako si vrta po nosu, zato bi se mirne duše lahko tudi za slip one vedelo ali so homologirani ali niso za nek moped. Bolj poenostaviti se pa res ne da.

Da sedaj je drugače, če sprašuješ, ne moreš povsod vpisati rora v homologacijo. Pa še vedno, ne vidim potrebe po vpisovanju.

Njet. Rabiš goro papirjev za izpuh za katerega je goro papirjev pridobil že prozvajalec. In na vseh tehničnih ne moreš vpisati. Vsaj v Wajdušni ne. Dopuščam, da je kaj drugače odkar je lastnik AMZS. 

Živimo v birokratski državi! 

Izjava o “strokovni” vgradnji ???  Trije vijaki M10 odviti z križnim šraufncigerjem, lonec dol in nov lonec gor ter ponovi vajo. :)

Jaz naj ne bi smel sam rora zamenjati a v službi delam izdelke za letalsko industrijo v tisočinke natančno - v sosednji mehanični delavnici pa “brate Fazlija sa tri razreda završene osnovne škole može!!! “ Papir je torej važen. 

Na avtomobilih nihče ne komplicira, če je vgrajen Walker ali Novak lonec -na motorju pa namenski lonec za točno določen tip motorja mora biti homologiran saj ni nadomestni del po neki glupi logiki. Tudi če ima homologacijo proizvajalca in velja za vso Evropo le za nas Balkance ne.    Na primer: Če ima Arow homologiran lonec za Yamaho MT 07 je to “ nadomestni “ del in če ima homologacijsko oznako se sprašujem, zakaj je potreben dodaten vpis v homologacijo?  Torej smo bolj Papeški od Papeža ter prava Birokratska država. Kot je že nekdo zgoraj opisal sem imel tudi letos primer iz tujine, ko je Avstrijskega Policista zanimala le glasnost izpuha in popolnoma noben papir. Ok! Pošteno, bolj kot aktovka papirjev o skladnosti, vpisih, predpisih in na motorju Yoshimura z prevrtanim loncem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DAMI34 said:

Svetel vizir sem zamenjal s temnim. Ni original, je Puigov, ker KTM ne dela vizirjev, jih dela Puig za njih. A misliš, da bi tudi tole moral vpisati?

Da.

Pa ne hecam se - moj svak ima vpisan menjan vizir na R6. Ni tezava v zatemnjenosti (na R6 2007 moras itak biti ze kar gibcen, ce hoces gledati skozenj :P ), pac pa v materialu - deli karoserije ob trku ne smejo tvoriti ostrih robov, kar je ena izmed homologacijskih zahtev.

3 hours ago, skalar36 said:

Snecer je lepo odgovoril. Če zna miličnik prebrat iz homologacijskega kartona bi moral tudi iz priložene homologacije, ki jo dobiš ob nakupu izpuha.

Jaz za moped sploh nimam homologacijskega kartona. Imam pa kartoncek za zobozdravnika, ce bo znal kaj prebrati. :P

 

41 minutes ago, The Lakl said:

Izjava o “strokovni” vgradnji ???  Trije vijaki M10 odviti z križnim šraufncigerjem, lonec dol in nov lonec gor ter ponovi vajo. :)

Jaz naj ne bi smel sam rora zamenjati a v službi delam izdelke za letalsko industrijo v tisočinke natančno - v sosednji mehanični delavnici pa “brate Fazlija sa tri razreda završene osnovne škole može!!! “ Papir je torej važen.

Brate Fazlija je torej zaposlen pri nekomu, ki ima registrirano dejavnost... :D

pi es: Eni mamo kr feder pa srauf nosilca. Ampak tist feder moras strokovno zahaklat, ce ne ni vse skup nic. :whistle:

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. Fazlija lično ima registrirano dejavnost:OK: ! So mu kar dali obrtno dovoljenje, da se ga rešijo iz zavoda za zaposlovanje. Strokovnjak za železo. Prej je deset let za “Hildo “ zvijal armaturo :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

kar se tiče motorja je to le prometna...

al zahtevaš homologacijo, račun, ponudbo, potrdilo o tehničnem pregledu, zavarovalno polico itd.?

občan kar težko pozna nek predpis, ki se je v zadnjih letih 12 spremenil :) potem pa še eksotični podzakonski akti, katerih pa itak ni potrebno poznat

Homologacije ni dolžan kazati. 

Občan ne pozna niti omejitev hitrosti, kaj šele nekaj v zvezi zamenjave delov vozila. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, The Lakl pravi:

Živimo v birokratski državi! 

Izjava o “strokovni” vgradnji ???  Trije vijaki M10 odviti z križnim šraufncigerjem, lonec dol in nov lonec gor ter ponovi vajo. :)

Jaz naj ne bi smel sam rora zamenjati a v službi delam izdelke za letalsko industrijo v tisočinke natančno - v sosednji mehanični delavnici pa “brate Fazlija sa tri razreda završene osnovne škole može!!! “ Papir je torej važen. 

Na avtomobilih nihče ne komplicira, če je vgrajen Walker ali Novak lonec -na motorju pa namenski lonec za točno določen tip motorja mora biti homologiran saj ni nadomestni del po neki glupi logiki. Tudi če ima homologacijo proizvajalca in velja za vso Evropo le za nas Balkance ne.    Na primer: Če ima Arow homologiran lonec za Yamaho MT 07 je to “ nadomestni “ del in če ima homologacijsko oznako se sprašujem, zakaj je potreben dodaten vpis v homologacijo?  Torej smo bolj Papeški od Papeža ter prava Birokratska država. Kot je že nekdo zgoraj opisal sem imel tudi letos primer iz tujine, ko je Avstrijskega Policista zanimala le glasnost izpuha in popolnoma noben papir. Ok! Pošteno, bolj kot aktovka papirjev o skladnosti, vpisih, predpisih in na motorju Yoshimura z prevrtanim loncem.

Sem čakal, kdaj se bo nekdo vtaknil v avtomobilski izpuh. Čeprav sem o tem že nekaj napisal stran ali dve nazaj. 

Tudi za avto je potreben vpis izpuha, če le-ta ni nadomestni del, kar po večini so. 

Izpuhi, ki so drugačni od originala, niso nadomestni del. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, da ne rabiš, a na homo je rekel, da zarad pametnih miličnikov, da je fajn met kopijo

pred 8 minutami, Borutt pravi:

Homologacije ni dolžan kazati. 

Občan ne pozna niti omejitev hitrosti, kaj šele nekaj v zvezi zamenjave delov vozila. 

ne rabi poznat, so table bolj ali manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

vem, da ne rabiš, a na homo je rekel, da zarad pametnih miličnikov, da je fajn met kopijo

ne rabi poznat, so table bolj ali manj

Prav je rekel :D

Tisto številko bi še prepoznal. Ampak neko ime? To samo pove, kje je. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Sem čakal, kdaj se bo nekdo vtaknil v avtomobilski izpuh. Čeprav sem o tem že nekaj napisal stran ali dve nazaj. 

Tudi za avto je potreben vpis izpuha, če le-ta ni nadomestni del, kar po večini so. 

 Izpuhi, ki so drugačni od originala, niso nadomestni del. 

Aha!  Torej naj od prodajalca le zahtevam, da mi na račun za ror napiše “nadomestni” auspuh in si ga shranim v prometno.

Bo dovolj ? :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

motorist policaj, ki celo vodi tečaje, pa se ja v nulo spozna na motorje :)

En tle na MS ni vedu,da se olje menja na zagreti masini,kot ni vedel,da se pri motorju brez abs zelo malo uporablja zadnja zavora....oboje verjel sele po profi video razlagi...tako,da verjem,da ne vedo,ce se eni se osnov ucijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

spustiš vroče ven, nalivaš lahko v hladnega :)

za abs ne vem, nimam in uporabljam zadnjo

Vedno se vsi se ucimo....nam pa ata google olajsuje "ucenje"

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!