Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 16 urami, skalar36 pravi:

Me pa zanima(retorično) kaj se potem spremeni, ko je izpušni sistem vpisan v homologacijski karton. Je Vozilo bolj varno? Je izpuh tišji? Je okolju bolj prijazen, manj onesnaževanja. Oziroma če ni vpisan, potem ABS na vozilu ne deluje, krmilo se ne obrača?...

Ti se počutiš bolj varnega, ker se ne bojiš kontrole miličnikov. Ni več vožnja tako stresna.

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

Sicer mi je pa fascinacija z avspuhi in hrupom od vedno cudna. Ce je full Akrapovic v devetdesetih se pomenu nek moci, v casu ko je ni blo na pretek, je zdej drudac. SS motorji ze 15 let butnejo preko 150konj, dimniki pa dodajo zanemarljivo malo. Za civil uporabo tud argumenta teze ne kupim. Pista je drugo. Tam steje vse.

Ce grem na kosilo na na teraso pri senozecah, pa usake tolko kej tako poci mimo, de te skor mine jest, tud ni normalno niti prav. 

danes je akrapo kot rolex ura (kdo sploh še ure nosi), bolj prestiž, morda kakšen kg manj, morda kdaj tudi lepše od dimniške oem napeljave, v glavnem je to to, pa morda lepši zvok za mimo gostilne...

me res zanima, kaj bo delal akrabo, ko bomo na štromu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snecer pravi:

me res zanima, kaj bo delal akrabo, ko bomo na štromu

...do takrat...bo bodisi že pokojen, če bo pa preskok tako hiter in radikalen, pa glede na to, da ni neumen...srkal koktaile na kakšni eksotični plaži in se spominjal bedačekov, ki so masovno kupovali njegov poviti pleh zaradi zgoraj naštetih razlogov in mu omogočili lagodno življenje...

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Borutt pravi:

Nadomestni del – Sredstvo, namenjeno za zamenjavo ustreznega sredstva, da bi se vzpostavilo prvotno zahtevano funkcijo.

In zakaj je potem pomembno kaj piše na loncu (kakšno nalepko ima) ?

Meni je še vedno bedarija, da se mora vpisovati lonce, ki zagotavljajo "prvotno zahtevano funkcijo" pa je problem samo v napisu na loncu.

lp

ps. glede na to kakšni kreteni pri nas pišejo zakone, ni čudno, da je kakor je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Snecer said:

Ti se počutiš bolj varnega, ker se ne bojiš kontrole miličnikov. Ni več vožnja tako stresna.

danes je akrapo kot rolex ura (kdo sploh še ure nosi), bolj prestiž, morda kakšen kg manj, morda kdaj tudi lepše od dimniške oem napeljave, v glavnem je to to, pa morda lepši zvok za mimo gostilne...

me res zanima, kaj bo delal akrabo, ko bomo na štromu

Akrapovic ima blazne velike databaze in ogromno znanja za obdelavo titana. Bral sem, da bo nova livarna imela vse certifikate za medicinske titan zadeve. Torej bo su u zdravstvo, verjetno aeronavtiko. 

 

In ja Akrapovic je prestiz, kaj je pa Mass? Hrup za drobiz? Groza. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Kugelschreiber pravi:

Sicer mi je pa fascinacija z avspuhi in hrupom od vedno cudna. Ce je full Akrapovic v devetdesetih se pomenu nek moci, v casu ko je ni blo na pretek, je zdej drudac. SS motorji ze 15 let butnejo preko 150konj, dimniki pa dodajo zanemarljivo malo. Za civil uporabo tud argumenta teze ne kupim. Pista je drugo. Tam steje vse.

Resni ljudje kupujemo motorje, kjer je Krapo gor tovarniško in imajo temu prilagojeno tudi motorno elektroniko. Seveda so taki motorji homologirani s Krapotom že v štartu zato s pretiranim hrupom ni nobenih težav. Za ostale pa težko kaj rečem :ras:

V nekaterih primerih se splača menjati. Recimo 690, ki se pojavil v debati. Tam se lahko na tovarniškem loncu že po cca 15 minutah delovanja motorja res grdo opečeš. Zadeva se tako pregreva da se zna tud plastika, ki jo delno prekriva malo talit. Če se kje na terenu zvrneš in ti noga ostane pod loncem... bo dišalo po roštilju. Če ne paziš pri montaži prtljage, jo lahko zgubiš. V takem primeru se splača menjati za nekaj, kar je po primarni funkciji izpušni lonec in ne grelec okolice.

V osnovi pa čisto razumem zakaj je zakonodaja kot je. Če bi rekli ajde, free for all, bi se v letu ali dveh po cestah preganjal kup mopedov s kitajskimi lonci, od tega verjetno nemalo še dodatno prevrtanih, ker nek se čuje raskoš. Taki ljudje pač smo oz so.

Če mi kdo ne verjame, si naj pogleda kaka vsesplošna glupost je ratala z mopedi do 25 km/h brez registracije, izpita in čelade. Enim je bilo jasno že v štartu da se bo zadeva zelo hitro izrodila. In se tudi je. Zdaj se pa tlači duha nazaj v steklenico. Seveda čisto po slovensko - 180 stopinjski obrat v drugo smer. Tu se ima birokracija tudi še veliko za naučit.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Problem je ,da tudi tisti na homologacijah nimajo blage veze.  

@Kmet2To si točno zadel, to je kup zbirokratiziranih ljudi, ki imajo izobrazbo strojne smeri, ampak 0,00% praktičnega znanja. Se spomnim pred leti se šel homologirat kamionsko prikolico in so mi namerili 5 cm preveč višine, grem okoli prikolice, spustim blazine in so še enkrat pomerili, pa je bilo OK, koji qrc jih je treba plačevat in čas zapravljat z njimi. Ti odločajo kaj je prav in kaj ne ?!?! Policaji pa kot policaji, kar vidi te lahko obere, kar pa ne pa je ziher OK. Se pa delajo spremembe na vzmetenju, ciklistiki, zavorah.... ki pa je bolj pomembna za varnost v prometu kot 1 ali 2 dB iz izpuha pa "nikome ništa".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Zagotovili so mi , da homologacija ni potrebna , ker je izpuh izdelan po navodilih KTM in ustreza vsem predpisanim EU standardom . 

Dokumentacija izpuha  je tisti kartonček ,saj veš . V mojem je pod nekim testom zelena pika , ki naj bi pomenila ,da homologacija ni potrebna . 

Zapisal samo to , kar so me prehladili .

Več glav, več ve. Razen v primeru zeljnatih glav. 

Izpuh je že Akrapovič homologiral.  Tvoje delo je, da greš nekam, kjer ti ga vpišejo. 

pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

Red je red. :D 

jez te cist stekam, kaj te moti, ampak, kje potem potegnmo crto? A gremo do tega, de motor je ipak ispravn, tud ce ni registriran? Kar se svetil tice, bi imo morali celo bol komplicirat. Predvsem pa, ce se lotis nek predelovat, so pravila jasna. Spelji kurcev postopk do konca. Al pa pust pr miru. 

 

Sicer mi je pa fascinacija z avspuhi in hrupom od vedno cudna. Ce je full Akrapovic v devetdesetih se pomenu nek moci, v casu ko je ni blo na pretek, je zdej drudac. SS motorji ze 15 let butnejo preko 150konj, dimniki pa dodajo zanemarljivo malo. Za civil uporabo tud argumenta teze ne kupim. Pista je drugo. Tam steje vse.

Ce grem na kosilo na na teraso pri senozecah, pa usake tolko kej tako poci mimo, de te skor mine jest, tud ni normalno niti prav. 

Pri svetilih gre za predelavo. 

Včasih se mi zazdi, da je menjava izpuha daljšanje “saj veš koga”. 

Boš menjal lokacijo terase? Jaz sem lahko grd, če predlagam kakšne drastične ukrepe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, franc pravi:

In zakaj je potem pomembno kaj piše na loncu (kakšno nalepko ima) ?

Meni je še vedno bedarija, da se mora vpisovati lonce, ki zagotavljajo "prvotno zahtevano funkcijo" pa je problem samo v napisu na loncu.

lp

ps. glede na to kakšni kreteni pri nas pišejo zakone, ni čudno, da je kakor je.

Vedno se bo našel nekdo, ki bo dvignil nos. Zunaj se to še da. Kaj pa noter? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, jskrablin pravi:

Resni ljudje kupujemo motorje, kjer je Krapo gor tovarniško in imajo temu prilagojeno tudi motorno elektroniko. Seveda so taki motorji homologirani s Krapotom že v štartu zato s pretiranim hrupom ni nobenih težav. Za ostale pa težko kaj rečem :ras:

V nekaterih primerih se splača menjati. Recimo 690, ki se pojavil v debati. Tam se lahko na tovarniškem loncu že po cca 15 minutah delovanja motorja res grdo opečeš. Zadeva se tako pregreva da se zna tud plastika, ki jo delno prekriva malo talit. Če se kje na terenu zvrneš in ti noga ostane pod loncem... bo dišalo po roštilju. Če ne paziš pri montaži prtljage, jo lahko zgubiš. V takem primeru se splača menjati za nekaj, kar je po primarni funkciji izpušni lonec in ne grelec okolice.

V osnovi pa čisto razumem zakaj je zakonodaja kot je. Če bi rekli ajde, free for all, bi se v letu ali dveh po cestah preganjal kup mopedov s kitajskimi lonci, od tega verjetno nemalo še dodatno prevrtanih, ker nek se čuje raskoš. Taki ljudje pač smo oz so.

Če mi kdo ne verjame, si naj pogleda kaka vsesplošna glupost je ratala z mopedi do 25 km/h brez registracije, izpita in čelade. Enim je bilo jasno že v štartu da se bo zadeva zelo hitro izrodila. In se tudi je. Zdaj se pa tlači duha nazaj v steklenico. Seveda čisto po slovensko - 180 stopinjski obrat v drugo smer. Tu se ima birokracija tudi še veliko za naučit.

Saj sedaj ni nobenega problema, ker ni nič prepovedano. Kupiš, vgradiš, vpišeš. Ampak so posamezniki, ki za vsako rešitev najdejo problem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, MitcH' pravi:

@Kmet2To si točno zadel, to je kup zbirokratiziranih ljudi, ki imajo izobrazbo strojne smeri, ampak 0,00% praktičnega znanja. Se spomnim pred leti se šel homologirat kamionsko prikolico in so mi namerili 5 cm preveč višine, grem okoli prikolice, spustim blazine in so še enkrat pomerili, pa je bilo OK, koji qrc jih je treba plačevat in čas zapravljat z njimi. Ti odločajo kaj je prav in kaj ne ?!?! Policaji pa kot policaji, kar vidi te lahko obere, kar pa ne pa je ziher OK. Se pa delajo spremembe na vzmetenju, ciklistiki, zavorah.... ki pa je bolj pomembna za varnost v prometu kot 1 ali 2 dB iz izpuha pa "nikome ništa".

Si spustil blazine na višino za vožnjo? Če nisi zadovoljen s predpisi, lahko predlagaš spremembo ali pa spremeniš lokacijo za tisto, kjer ti zakonodaja ustreza. Nihče ti nič ne brani in nihče te nikjer ne drži. 

Si bil kdaj nezakonito kaznovan? Če si bil, kar boš seveda napisal, si bil mogoče obran. Drugače si bil pač samo kaznovan za prekršek. 

Predelave je tudi potrebno vpisati. Se pa te predelave ne vidi, če ni zamenjan celoten viden del. V notranjost nečesa ljudje ne vidimo. 

 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

 Zunaj se to še da. Kaj pa noter? 

 

pred 58 minutami, Borutt pravi:

Predelave je tudi potrebno vpisati. Se pa te predelave ne vidi, če ni zamenjan celoten viden del. V notranjost nečesa ljudje ne vidimo. 

 

So mi naredili...zunaj original....znotraj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Kugelschreiber pravi:

Sicer mi je pa fascinacija z avspuhi in hrupom od vedno cudna. Ce je full Akrapovic v devetdesetih se pomenu nek moci, v casu ko je ni blo na pretek, je zdej drudac. SS motorji ze 15 let butnejo preko 150konj, dimniki pa dodajo zanemarljivo malo. Za civil uporabo tud argumenta teze ne kupim. Pista je drugo. Tam steje .

Se strinjam. 

Je pa tko, da meni tudi vizualnost neki pomen. Glede na to da red gledam svoj motor. In ce se bom odlocil da kupum gsfx 1250...originalni izpuh je groza. Bom kupu akrapovica sami zaradi izgleda. Vem 100 ljudi...

Je pa en napisal da se bi po cestah gnetlo kitajskih avspuhov...NE. pri kitajskem NE DOBIŠ zraven certifikata, kjer je razvidno, da je izpuh homilogiran. Pri akrapoviču dobiš. Če pa policist ni sposoben prebrat iz certifikata in mora iz homologacijskega... Me pa prov čudi, da je sposoben najti v registru, glede na to da mu nismo dolžni kazat hom. 

Pa smo spet pri konjih, avtocesti, podkvicah, vozovih... Tepst je treba konja, ki vleče. Sam v Slo ga hocjo ubit.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, skalar36 pravi:

Se strinjam. 

Je pa tko, da meni tudi vizualnost neki pomen. Glede na to da red gledam svoj motor. In ce se bom odlocil da kupum gsfx 1250...originalni izpuh je groza. Bom kupu akrapovica sami zaradi izgleda. Vem 100 ljudi...

Je pa en napisal da se bi po cestah gnetlo kitajskih avspuhov...NE. pri kitajskem NE DOBIŠ zraven certifikata, kjer je razvidno, da je izpuh homilogiran. Pri akrapoviču dobiš. Če pa policist ni sposoben prebrat iz certifikata in mora iz homologacijskega... Me pa prov čudi, da je sposoben najti v registru, glede na to da mu nismo dolžni kazat hom. 

Pa smo spet pri konjih, avtocesti, podkvicah, vozovih... Tepst je treba konja, ki vleče. Sam v Slo ga hocjo ubit.

Če bi rad spremenil izgled motorja, kar je pač posledica posameznikovega okusa za lepoto, narediš to tako, kot je sedaj prepisano. 

En je napisal; Če bi rekli ajde, free for all, bi se v letu ali dveh po cestah preganjal kup mopedov s kitajskimi lonci, od tega verjetno nemalo še dodatno prevrtanih, ker nek se čuje raskoš. Taki ljudje pač smo oz so.        Kar pomeni, da bi bili izpuhi brez papirjev, ker bi se pač vse dovolili in ni napisal tako, kot ti sedaj predstavljaš. Torej bi bil totalen kaos. 

Če ti nisi sposoben razumeti, da je sedaj predpis takšen, da je potrebno izpuh vpisati, si isti ali pa še slabši od nekoga, ki ne zna prebrati nekega certifikata, za katerega ti res ni jasno, da je lahko totalni ponaredek. Zato je enostavneje in varneje opraviti vpis. Koliko je kdo sposoben iskati v nekem registru se kaže v tvojem pisanju. 

Kakšnega konja se tepe? Koga želijo ubiti? Razloži, kaj si s tem mislil in predvsem, kaj ima to veze z nekim vpisom nečesa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a namazana ženska se mora homologirat :huh:

samprašam ... vzporednico vlečem s homologacijo ... ajde ok .. če bi si vgradila tića, pol mora vpisat v osebno to razumem ... ampak ... :huh: 

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, maus said:

a namazana ženska se mora homologirat :huh:

Odvisno s cim je namazana. Ce je namazana z vsemi zavbami, pa rabi se dB killer. :dry:

Drgac pa ko sem avspuha (samo slip on) menjal, sem moped olajsal za reci in pisi 10 kil. Ze zaradi tega se je splacalo, moped se pelje cisto drugace. Bolje. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Zok pravi:

Odvisno s cim je namazana. Ce je namazana z vsemi zavbami, pa rabi se dB killer. :dry:

Drgac pa ko sem avspuha (samo slip on) menjal, sem moped olajsal za reci in pisi 10 kil. Ze zaradi tega se je splacalo, moped se pelje cisto drugace. Bolje. ;)

čisto drugače ja... torej če se 10kg lažji šofer gor vsede, se pelje tudi čisto drugače :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Snecer said:

čisto drugače ja... torej če se 10kg lažji šofer gor vsede, se pelje tudi čisto drugače :) 

Zal ti lahko tud to potrdim, sem v enem letu probal minus in plus 10 kil :P

Gre se za premik tezisca naprej in centralizacijo mas. 10 kil je 5% mase, kar ni malo. Na hitro ruknit moped iz enega polnega nagiba v drugega zdaj zahteva manj inputa, krmilo je natancnejse, zadaj pa Falco tako ze v startu nima nekega vrhunskega vzmetenja (no, v primerjavi z mojim prejsnjim Kawasakijem je cel moped vrhunski - sorry @maus :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, maus pravi:

a namazana ženska se mora homologirat :huh:

samprašam ... vzporednico vlečem s homologacijo ... ajde ok .. če bi si vgradila tića, pol mora vpisat v osebno to razumem ... ampak ... :huh: 

Glede žensk ti bom raje osebno razložil :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snecer said:

placebo :)

10 kil, Sneci. To je razlika med polnim in praznim tankom. To pa menda obcutis? Ze ko ga prestavljas po hofu cutis pljuskanje v tanku... ...al ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Če bi rad spremenil izgled motorja, kar je pač posledica posameznikovega okusa za lepoto, narediš to tako, kot je sedaj prepisano. 

En je napisal; Če bi rekli ajde, free for all, bi se v letu ali dveh po cestah preganjal kup mopedov s kitajskimi lonci, od tega verjetno nemalo še dodatno prevrtanih, ker nek se čuje raskoš. Taki ljudje pač smo oz so.        Kar pomeni, da bi bili izpuhi brez papirjev, ker bi se pač vse dovolili in ni napisal tako, kot ti sedaj predstavljaš. Torej bi bil totalen kaos. 

Če ti nisi sposoben razumeti, da je sedaj predpis takšen, da je potrebno izpuh vpisati, si isti ali pa še slabši od nekoga, ki ne zna prebrati nekega certifikata, za katerega ti res ni jasno, da je lahko totalni ponaredek. Zato je enostavneje in varneje opraviti vpis. Koliko je kdo sposoben iskati v nekem registru se kaže v tvojem pisanju. 

Kakšnega konja se tepe? Koga želijo ubiti? Razloži, kaj si s tem mislil in predvsem, kaj ima to veze z nekim vpisom nečesa. 

Vpis v hom karton je isto. Kot bi imel zraven 500 (evro valuta) potrdilo, da imaš 500ka. 

 

Ti si mal pobrkljal.. tko kt tebi paše. Jest nism reku free for all, to si mi ti pripel. Jest sm napisu da akro ma certifikat... Karkoli druzga naprej ti razlagat nima smisla, ker tud tega zadnjega nočeš razumet, čeprav vem da bi, če bi hotu. Dva trolla loh onanirava do onemoglisti.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, skalar36 pravi:

Je pa en napisal da se bi po cestah gnetlo kitajskih avspuhov...NE. pri kitajskem NE DOBIŠ zraven certifikata, kjer je razvidno, da je izpuh homilogiran. Pri akrapoviču dobiš. Če pa policist ni sposoben prebrat iz certifikata in mora iz homologacijskega... Me pa prov čudi, da je sposoben najti v registru, glede na to da mu nismo dolžni kazat hom. 

To sem mislil v primeru, da izpuhov in ostalih predelav ne bi bilo potrebno homologirati. Se dogaja že zdaj, pol pa bi itak ljudje masovno naročevali Honda for Akrapkovich in podobne izpeljanke iz AliExpress.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To smo že obdelal, da so akro in podobni izdelki ze homologirani. Pišemo o vpisu homologiranega dela v karton...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanima me kako je z vlecno kljuko na avtu. Na prejsnem avtu je bila kljuka (fiksna) vpisana v prometno ko sem ga kupil leta 2000. Po parih letih so mi na tehnicnem rekli da se kljuka ne vpisuje vec v prometno in dobil sem popravljeno prometno brez vpisa kljuke. Potem sem kljuko zamenjal za euro kljuko (snemljivo) in tako do lanskega leta. Noben me na tehnicnem nikoli ni upras glede kljuke. Homologacije nisem imel. Sedaj sem kupil nov avto na katerega sem zmontiral euro kljuko, homologacije nimam. Bojo tezil na tehnicnem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!