Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 28 minutami, Darko3g pravi:

Načeloma pišem le tisto v kar verjamem, sicer pa omenim svoj dvom (ako su lagali mene i ja lažem vas)

Sicer pa, če je motor homologiran v Albaniji ali Tadžikistanu, kjer lahko legalno ropota s 120 dB, to ne pomeni da lahko vozi po Avstriji, kjer je omejitev 85 dB (države in podatki so samo za primer in niso resnični - no, države so resnične).

Zato verjamem, da avstrijskih policajev ne zanima homologacija, ampak izmerjena glasnost.

Še enkrat; motor je homologiran za uporabo v cestnem prometu v Evropi. In avstrijski policist si lahko tisto svojo glasnost nekam vtakne. Ker do sedaj ne poznam primera, da bi nekomu z original izpuhom in glasnostjo v mejah glasnosti zapisane v homologaciji in na nalepki sploh napisali kazen. Razen, če ti poznaš primer, da so napisali kazen v primeru, kot sem ga opisal v stavku pred tem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Jaz pa samo besedico ponarejanje. Pa je že več besedic :lol1:in več hrupa ter manj loncev :jezik:

 

Pa ti veš da se v par letih uporabe tudi uradno in pošteno homolomo ror poglasi? Prevod postane glasnejši?

pred 2 urami, Darko3g pravi:

Načeloma pišem le tisto v kar verjamem, sicer pa omenim svoj dvom (ako su lagali mene i ja lažem vas)

Sicer pa, če je motor homologiran v Albaniji ali Tadžikistanu, kjer lahko legalno ropota s 120 dB, to ne pomeni da lahko vozi po Avstriji, kjer je omejitev 85 dB (države in podatki so samo za primer in niso resnični - no, države so resnične).

Zato verjamem, da avstrijskih policajev ne zanima homologacija, ampak izmerjena glasnost.

Sej veš da so policaji ena posebna sorta in država porekla ne igra bistvene vloge. Če se mu bo dvignil, ti bo najedal, zakaj ker si Slovenec... verjetno je jasno da gre za Au polismena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...moj lonec je trenutno na zamenjavi polnila po 25kkm...

...pa še diafragmo mu bom vstavil v nožnico..da mu zbijem dodatne 3-4 dB...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Ti res verjameš temu, kar si napisal? Ker po tvoje se lahko vsakdo vozi samo po državi, kjer je bil motor kupljen, saj mu homologacija ne omogoča vožnje v tujini. 

Tuja homologacija tud ni dost v Slo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi v nemčiji merijo izpuhe , ki se jim zdijo preglasni.. in ja potrebno je poskrbeti , da je izpuh poservisiran in ne presega tovarniških ali naknadno homologiranih vrednosti..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Pa ti veš da se v par letih uporabe tudi uradno in pošteno homolomo ror poglasi? Prevod postane glasnejši?

Sej veš da so policaji ena posebna sorta in država porekla ne igra bistvene vloge. Če se mu bo dvignil, ti bo najedal, zakaj ker si Slovenec... verjetno je jasno da gre za Au polismena.

Prvi odstavek prevedi v slovenščino  

Menda ti rad plačuješ v tujini za prekrške, ki jih ne narediš. 

Pies. To solato premakni v kakšno drugo temo. Da ne bomo kar vsepovprek nekaj mešali. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Borutt pravi:

1. Prvi odstavek prevedi v slovenščino  

2. Menda ti rad plačuješ v tujini za prekrške, ki jih ne narediš. 

Pies. To solato premakni v kakšno drugo temo. Da ne bomo kar vsepovprek nekaj mešali. 

1. ščasoma postane izpuh glasnejši 

2. nič ne plačujem rad

3. Avstrijski policaji so znani kot težaki Slovenskim motoristom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

1. ščasoma postane izpuh glasnejši 

2. nič ne plačujem rad

3. Avstrijski policaji so znani kot težaki Slovenskim motoristom

V navodilih piše, kako se vzdržuje izpuh. 

Ti želim čim manj plačevanja. 

Nič ne vem o tem. Mogoče zato, ker nimam predelan izpuh.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

V navodilih piše, kako se vzdržuje izpuh. 

Ti želim čim manj plačevanja. 

Nič ne vem o tem. Mogoče zato, ker nimam predelan izpuh.  

v navodilih nič ne piše

hvala enako

jaz vem, pa imam tudi original izpuh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zadnjič: Ne poznam predpisom ampak po moji logiki: Če je v Avstriji predpisana glasnost izpuha 85 dB (tisti, ki so jim merili verjetno vedo, kakšna je meja), kaj naredi policaj, ki izmeri 88 dB?

Če je motor homologiran za EU, mora verjetno ustrezati omejitvam, ki veljajo v EU (torej tudi v A).

SIcer pa sem proti glasnim izpuhom nasploh (ker je to zame znak nedojebanosti) in upam, da moj izpuh ne bo nikoli presegel predpisane glasnosti - že sedaj mi je preglasen, ko pri pospeševanju preveč zategnem ročico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

v navodilih nič ne piše

hvala enako

jaz vem, pa imam tudi original izpuh

Seveda ne piše, ker ni narejen za vzdrževanje. Original je pač drugače narejen, kot lonci iz Malega Hudega, kjer so si konstruktorji zamislili drugačno notranjost izdelka. In za te neoriginale piše, kako se jih vzdržuje. Ampak jih otroci raje predelujejo, da lahko po raznih forumih in FB spuščajo krokodilje solze, ker so jih grdi strici kaznovali. 

Moljim. 

Znaki so isti, kot pri nas. Ker dvomim, da si imel probleme zaradi original izpuha. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Darko3g pravi:

Še zadnjič: Ne poznam predpisom ampak po moji logiki: Če je v Avstriji predpisana glasnost izpuha 85 dB (tisti, ki so jim merili verjetno vedo, kakšna je meja), kaj naredi policaj, ki izmeri 88 dB?

Če je motor homologiran za EU, mora verjetno ustrezati omejitvam, ki veljajo v EU (torej tudi v A).

SIcer pa sem proti glasnim izpuhom nasploh (ker je to zame znak nedojebanosti) in upam, da moj izpuh ne bo nikoli presegel predpisane glasnosti - že sedaj mi je preglasen, ko pri pospeševanju preveč zategnem ročico.

Pišeš na pamet ali veš, da je v Avstriji omejitev hrupa? Sem prebral, da ne poznaš predpisov. 

Ker so motorji različni, tudi proizvedejo različno raven hrupa. Zato jih tovarne homologirajo za uporabo v cestnem prometu. In podatke vpisane v homologaciji ne sme izpuh presegati. Podatki, vpisani v homologaciji, niso kar tako na oko tam vpisani, ampak so takšni zaradi veljavnih predpisov o hrupu, onesnaževanju in še čem. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Seveda ne piše, ker ni narejen za vzdrževanje. Original je pač drugače narejen, kot lonci iz Malega Hudega, kjer so si konstruktorji zamislili drugačno notranjost izdelka. In za te neoriginale piše, kako se jih vzdržuje. Ampak jih otroci raje predelujejo, da lahko po raznih forumih in FB spuščajo krokodilje solze, ker so jih grdi strici kaznovali. 

Moljim. 

Znaki so isti, kot pri nas. Ker dvomim, da si imel probleme zaradi original izpuha. 

no prou, samo neoriginalni postanejo glasnejši :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni izpuh na sivčku po prevoženih 133Kkm ni bil na uho nič glasnejši kot na enakem motorju z 15Km. Nobeden "mehanik" ni nič posegal v drobovje enega ali drugega.

V A sem s takim izpuhoh brez problema "srečal" policaje v naselju kljub 10% odstopanju dovoljene hitrosti. Mi pa 58km/h ni odpustila "uberašung kiša" v Podljubelju kljub tihem izpuhu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Originalni so refleksijski, delujejo na podlagi preusmerjanja plinov skozi labirint prekatov in cevi, in udarni valovi z refleksijo (odbojem) dusijo sami sebe. Zato bi se lahko ti izpuhi sami od sebe "pojacali" le s spremembo konstrukcije - prerjavenje, korozija, erozija, lom,...

Aftermarket izpuhi so zaradi zelje po manjsih pretocnih izgubah narejeni drugace - delujejo absorpcijsko, za ucinkovito delovanje je potrebna prisotnost dusilnih materialov - kamena volna, steklena vlakna, itd. Ti materiali se s casom unicijo in izlocijo (izpihajo), zaradi cesar postane dusenje hrupa manj ucinkovito.

Mater sm pametn. :D

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Kupil sem BMW r1200gsa 2008. Namontiran ima slip on Remus Powercone, ki pa ni vpisan v kartonček. Kako lahko uredim papirje? Izpušni lonec ima vgravirane oznake

PC 1

e4 2187 9

 

Hvala.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Pišeš na pamet ali veš, da je v Avstriji omejitev hrupa? Sem prebral, da ne poznaš predpisov. 

Ker so motorji različni, tudi proizvedejo različno raven hrupa. Zato jih tovarne homologirajo za uporabo v cestnem prometu. In podatke vpisane v homologaciji ne sme izpuh presegati. Podatki, vpisani v homologaciji, niso kar tako na oko tam vpisani, ampak so takšni zaradi veljavnih predpisov o hrupu, onesnaževanju in še čem. 

 

Do sedaj sem pisal na (zdravo kmečko) pamet, sedaj pa sem malce poguglal. Na avstrijski spletni strani 1000PS pise:

Schlechte Nachrichten für alle Freunde röhrender Auspuffe und soundstarker Motoren: seit dem 1. Januar 2016 begrenzt eine neue Lärmvorschrift den maximalen Schallpegel auf 73 bis 77 dB(A) je nach Leistung-Masse-Verhältnis der Maschine und zieht damit den Unmut vieler Motorradfahrer auf sich.

V prevodu: Od 1.1.2016 se bo maksimalna raven hrupa znižala na 73 do 77 dB(A), odvisno od razmerja med močjo in maso motorja. Torej ti homologacija ne pomaga nič ampak le izmerjena vrednost.

Ne razumem pa, v kaj me želiš prepričati Da lahko imam glasnejši motor, če imam tako napisano v homologaciji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Darko3g pravi:

 

Ne razumem pa, v kaj me želiš prepričati Da lahko imam glasnejši motor, če imam tako napisano v homologaciji?

da je birokrat, in misli da bo s papirčkom prepričal prepričanega. Njihovi so ko naši včasih normalni, včasih naduvani, včasih SENP, včasih nimajo pojma o svojem delu. Pa NJEEE plis borči ne mi odgovorit, ker vem da se ne strinjaš.

In imaš prav, tujce (organe) prav malo briga da imamo kao neke homologacije!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, b-sprint pravi:

Pozdravljeni

Kupil sem BMW r1200gsa 2008. Namontiran ima slip on Remus Powercone, ki pa ni vpisan v kartonček. Kako lahko uredim papirje? Izpušni lonec ima vgravirane oznake

PC 1

e4 2187 9

 

Hvala.lp

poskusi na njihovi internetni strani poiskati homologacijo za dotični ror, potem rabiš še potrdilo o strokovni vgradnji in greš vpisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

da je birokrat, in misli da bo s papirčkom prepričal prepričanega. Njihovi so ko naši včasih normalni, včasih naduvani, včasih SENP, včasih nimajo pojma o svojem delu. Pa NJEEE plis borči ne mi odgovorit, ker vem da se ne strinjaš.

In imaš prav, tujce (organe) prav malo briga da imamo kao neke homologacije!!!

Bom prvo tebi odgovoril; ne dokazuj, da samo nabijaš, ker to že vemo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Bom prvo tebi odgovoril; ne dokazuj, da samo nabijaš, ker to že vemo. 

ne rabiš, ker zadeve mogoče celo poznam :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Darko3g pravi:

Do sedaj sem pisal na (zdravo kmečko) pamet, sedaj pa sem malce poguglal. Na avstrijski spletni strani 1000PS pise:

Schlechte Nachrichten für alle Freunde röhrender Auspuffe und soundstarker Motoren: seit dem 1. Januar 2016 begrenzt eine neue Lärmvorschrift den maximalen Schallpegel auf 73 bis 77 dB(A) je nach Leistung-Masse-Verhältnis der Maschine und zieht damit den Unmut vieler Motorradfahrer auf sich.

V prevodu: Od 1.1.2016 se bo maksimalna raven hrupa znižala na 73 do 77 dB(A), odvisno od razmerja med močjo in maso motorja. Torej ti homologacija ne pomaga nič ampak le izmerjena vrednost.

Ne razumem pa, v kaj me želiš prepričati Da lahko imam glasnejši motor, če imam tako napisano v homologaciji?

Ne vem, zakaj nisi dal kompletnega članka. Ker v njemu piše še nekaj drugega in ne samo to, kar si ti napisal oziroma prilepil. Čisto na koncu je nekaj zanimivega. 

Moj zelo tih motor ima vpisano številko 86. Sedaj pa razmisli, kdo se sploh, po tvoji zdravi kmečki pameti, lahko vozi po Avstriji. Ker menda je moj, za evropski trg homologiran in narejen motor, veeeeliko preglasen za sosede. Menda so samo še pešci dovolj tihi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, b-sprint said:

Pozdravljeni

Kupil sem BMW r1200gsa 2008. Namontiran ima slip on Remus Powercone, ki pa ni vpisan v kartonček. Kako lahko uredim papirje? Izpušni lonec ima vgravirane oznake

PC 1

e4 2187 9

 

Hvala.lp

težka bo, dimnik ni za tvoj motor :

https://remus-motorrad.de/WebRoot/Store23/Shops/49b2a62c-97a9-43f1-86ed-e8fe8ce154fa/MediaGallery/EGBE/Universal/22-pc1-e4-2187.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Ne vem, zakaj nisi dal kompletnega članka. Ker v njemu piše še nekaj drugega in ne samo to, kar si ti napisal oziroma prilepil. Čisto na koncu je nekaj zanimivega. 

Moj zelo tih motor ima vpisano številko 86. Sedaj pa razmisli, kdo se sploh, po tvoji zdravi kmečki pameti, lahko vozi po Avstriji. Ker menda je moj, za evropski trg homologiran in narejen motor, veeeeliko preglasen za sosede. Menda so samo še pešci dovolj tihi. 

Moj ne tako tih ima zapisano 107 in se v Holcariji brez problema vozim, je pa res tudi to, da me do sedaj še niso merli ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V drugem odstavku tega članka piše:

Laut der EU-Richtlinie 97/24/EG war der Geräuschpegel von Motorrädern bereits seit einigen Jahren auf maximal 80 dB(A) begrenzt. 

oz. v skladu z EU uredbo 97/24/EG je nivo hrupa motornih koles že nekaj let omejen na max. 80 dB.

Zdaj pa ne vem kako države to uredbo upoštevajo oz. če imamo v SLO sploh kakšne omejitve hrupa.

Jaz to razumem tako, da motorji ne smejo biti glasnejši od tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!