Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

54 minutes ago, Darko3g said:

V drugem odstavku tega članka piše:

Laut der EU-Richtlinie 97/24/EG war der Geräuschpegel von Motorrädern bereits seit einigen Jahren auf maximal 80 dB(A) begrenzt. 

oz. v skladu z EU uredbo 97/24/EG je nivo hrupa motornih koles že nekaj let omejen na max. 80 dB.

Zdaj pa ne vem kako države to uredbo upoštevajo oz. če imamo v SLO sploh kakšne omejitve hrupa.

Jaz to razumem tako, da motorji ne smejo biti glasnejši od tega.

Slabo razumeš, za lažje razumevanje si poglej PRILOGO IX na :

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0024&from=EN

želim ti uspešno razumevanje .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še 1x

AU organa ali IT organa Slovenska homologacija prav nič ne zanima. Kvečjemu ploščica na motorju na kateri so navedeni db, in prometno.

Če jim je pa kdo od vas že kazal slovensko homologacijo (na njihovo zahtevo seveda), pa kar naj pove. Mu plačam pir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Darko3g pravi:

V drugem odstavku tega članka piše:

Laut der EU-Richtlinie 97/24/EG war der Geräuschpegel von Motorrädern bereits seit einigen Jahren auf maximal 80 dB(A) begrenzt. 

oz. v skladu z EU uredbo 97/24/EG je nivo hrupa motornih koles že nekaj let omejen na max. 80 dB.

Zdaj pa ne vem kako države to uredbo upoštevajo oz. če imamo v SLO sploh kakšne omejitve hrupa.

Jaz to razumem tako, da motorji ne smejo biti glasnejši od tega.

Jaz sem pa našel evropsko zakonodajo, kjer piše, da ne smejo posamezne države po svoje nekaj omejevati. Piše tudi, da je do 45 km/h slišati drugačen hrup oziroma od nečesa drugega, kot pri hitrosti večji od navedene. In tudi v naši zakonodaji oziroma v tsv piše o glasnosti motornega vozila. Pa se potem tovarne prilagajajo in izdelujejo motorje ustrezne tej zakonodaji. Ker drugače jih ne morejo tukaj prodajati. Ni prodaje, ni denarja. Brez tega pa ne bo šlo. 

Sem videl, da me je nekdo prehitel pri odgovoru o evropski zakonodaji. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, DAMI34 pravi:

Še 1x

AU organa ali IT organa Slovenska homologacija prav nič ne zanima. Kvečjemu ploščica na motorju na kateri so navedeni db, in prometno.

Če jim je pa kdo od vas že kazal slovensko homologacijo (na njihovo zahtevo seveda), pa kar naj pove. Mu plačam pir.

Podatka sta identična. Ker po tvoje, v primeru "izgube" nalepke, homologacija ne velja nič, čeprav ... beri stavek pred tem. In, ker ne veš, da gledamo tudi tuje homologacije, zaradi podatkov zapisanih v njej, boš sedaj nekaj novega zvedel, ker tudi v tujini zanima policiste, kaj in kakšne številke se skrivajo v homologaciji. Poleg tega bo zate nekaj novega naslednji niz besed, ko boš zvedel, da so vse evropske homologacije popolnoma enake. 

Ne pijem pira. Lahko kaj drugega :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Darko3g pravi:

V drugem odstavku tega članka piše:

Laut der EU-Richtlinie 97/24/EG war der Geräuschpegel von Motorrädern bereits seit einigen Jahren auf maximal 80 dB(A) begrenzt. 

oz. v skladu z EU uredbo 97/24/EG je nivo hrupa motornih koles že nekaj let omejen na max. 80 dB.

Zdaj pa ne vem kako države to uredbo upoštevajo oz. če imamo v SLO sploh kakšne omejitve hrupa.

Jaz to razumem tako, da motorji ne smejo biti glasnejši od tega.

Ker ne morem popraviti prejšnjega zapisa, bom tukaj še nekaj napisal. 

V homologaciji sta dva podatka in sicer raven hrupa v mirovanju in v vožnji. Pri slednjem je številka 79. Za moj motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Podatka sta identična. Ker po tvoje, v primeru "izgube" nalepke, homologacija ne velja nič, čeprav ... beri stavek pred tem. In, ker ne veš, da gledamo tudi tuje homologacije, zaradi podatkov zapisanih v njej, boš sedaj nekaj novega zvedel, ker tudi v tujini zanima policiste, kaj in kakšne številke se skrivajo v homologaciji. Poleg tega bo zate nekaj novega naslednji niz besed, ko boš zvedel, da so vse evropske homologacije popolnoma enake. 

Ne pijem pira. Lahko kaj drugega :jezik:

1. beri naglas

2. nikomur ni potrebno nositi s seboj homolacijskega kartončka, po kaki logiki bi nekoga to potem zanimalo

3. tujce (organe seveda), sem ti podčrtal in poboldal, preverjeno ne zanima homologacijski kartonček, vse podatke dobijo iz prometnega dovoljenja in identifikacijske ploščice na motorju

4. še vedno nisi dokazal/pokazal/predočil ali kako drugače pojasnil da bi tuj policaj iskal homologacijski kartonček (še vejo ne kaj je to :P )

5. ps. večina nas zna s ploščice prebrati koliko je hrupa in pri kakih obratih
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

5. ps. večina nas zna s ploščice prebrati koliko je hrupa in pri kakih obratih
 

hint*

velika večina niti ne ve, da imajo to na ploščici ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, maus pravi:

hint*

velika večina niti ne ve, da imajo to na ploščici ;) 

važno da vejo AU policaji :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

važno da vejo AU policaji :P

 

pa nisem na policaje mislu ... ogromno motoristov tudi tega ne ve ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

pa nisem na policaje mislu ... ogromno motoristov tudi tega ne ve ;)

 

js pa ne na motoriste, vsega pa tut ne morjo vedet :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 2. 2019 ob 9:55, Darko3g pravi:

Še zadnjič: Ne poznam predpisom ampak po moji logiki: Če je v Avstriji predpisana glasnost izpuha 85 dB (tisti, ki so jim merili verjetno vedo, kakšna je meja), kaj naredi policaj, ki izmeri 88 dB?

Če je motor homologiran za EU, mora verjetno ustrezati omejitvam, ki veljajo v EU (torej tudi v A).

SIcer pa sem proti glasnim izpuhom nasploh (ker je to zame znak nedojebanosti) in upam, da moj izpuh ne bo nikoli presegel predpisane glasnosti - že sedaj mi je preglasen, ko pri pospeševanju preveč zategnem ročico.

21.2 se dobimo...bo enih zgodbic na Avstriske policaje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

1. beri naglas

2. nikomur ni potrebno nositi s seboj homolacijskega kartončka, po kaki logiki bi nekoga to potem zanimalo

3. tujce (organe seveda), sem ti podčrtal in poboldal, preverjeno ne zanima homologacijski kartonček, vse podatke dobijo iz prometnega dovoljenja in identifikacijske ploščice na motorju

4. še vedno nisi dokazal/pokazal/predočil ali kako drugače pojasnil da bi tuj policaj iskal homologacijski kartonček (še vejo ne kaj je to :P )

5. ps. večina nas zna s ploščice prebrati koliko je hrupa in pri kakih obratih
 

Si kje blizu, da ti preberem naglas?

Kje sem pisal o tem, da ga mora kdorkoli nositi s seboj? 

V prometnem dovoljenju je premalo podatkov. Ostali oziroma vsi podatki so v homologaciji. Pa jim ti kaži nalepko na motorju in zamenjane posamezne dele. Ker šele v homologaciji so vpisani zamenjani deli in številke teh delov. Še nisi videl? 

Vedo. Ker niso tako nepoučeni, kot nekateri, ki mislijo, da jih poznajo. In sem že napisal, da so vse evropske homologacije enake. Poglej jo; boš našel neke črke ob strani. Povsod enako pomenijo oziroma vedno povedo enak podatek. 

Nekateri nimajo tiste nalepke. Sedaj pa mi preberi, koliko hrupa in pri katerih vrtljajih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt leta 91 sem imel jawo 350, povsem predelano tako vizualno kot agregat.

Šlo je čez, ker sem natvezil, da je narejena za ameriški trg?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Borutt leta 91 sem imel jawo 350, povsem predelano tako vizualno kot agregat.

Šlo je čez, ker sem natvezil, da je narejena za ameriški trg?

Takrat ti še nisi imel izpita za Jawo :lol1:in takrat so bili predpisi drugačni  :jezik:

Itak, da je bilo vse sorte. Enkrat takrat, ko si ti vozil Jawo, sem peljal Yugota na tehnični pregled. Majstr je hodil gor in dol in mu ni bilo nič jasno, kako je to nizko in nič ne najde, da bi bilo predelano. Še dobro, da so od Fiata in Lancie motorji zelo podobni in ni ugotovil, da je noter nekaj drugače, ko je gledal pod havbo. Auspuh je pa zgledal, kot original. Samo premer je bil hmmm. Ampak je bil Yugo GVX za Ameriko. Torej mi ni bilo treba lagati :lol1::jezik:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

, sem peljal Yugota na tehnični pregled. Majstr je hodil gor in dol in mu ni bilo nič jasno, kako je to nizko in nič ne najde, da bi bilo predelano. Še dobro, da so od Fiata in Lancie motorji zelo podobni in ni ugotovil, da je noter nekaj drugače, ko je gledal pod havbo. Auspuh je pa zgledal, kot original. Samo premer je bil hmmm. Ampak je bil Yugo GVX za Ameriko. Torej mi ni bilo treba lagati :lol1::jezik:

Kaka slika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Borutt pravi:

Takrat ti še nisi imel izpita za Jawo :lol1:in takrat so bili predpisi drugačni  :jezik:

Itak, da je bilo vse sorte. Enkrat takrat, ko si ti vozil Jawo, sem peljal Yugota na tehnični pregled. Majstr je hodil gor in dol in mu ni bilo nič jasno, kako je to nizko in nič ne najde, da bi bilo predelano. Še dobro, da so od Fiata in Lancie motorji zelo podobni in ni ugotovil, da je noter nekaj drugače, ko je gledal pod havbo. Auspuh je pa zgledal, kot original. Samo premer je bil hmmm. Ampak je bil Yugo GVX za Ameriko. Torej mi ni bilo treba lagati :lol1::jezik:

Jaz za motor nisem imel vsaj 10 let izpita, pa sem skoz vozil težje motorje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Jaz za motor nisem imel vsaj 10 let izpita, pa sem skoz vozil težje motorje ?

Res ne vem, kaj ima to veze s to temo, ampak šef ene pajkanske postaje sploh ni imel izpita, ker je bil edini, ki ga ni naredil, pa je vseeno vozil avte in motorje. Nauk te zgodbe; kjer je volja, je tudi pot :lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Si kje blizu, da ti preberem naglas?

Kje sem pisal o tem, da ga mora kdorkoli nositi s seboj? 

V prometnem dovoljenju je premalo podatkov. Ostali oziroma vsi podatki so v homologaciji. Pa jim ti kaži nalepko na motorju in zamenjane posamezne dele. Ker šele v homologaciji so vpisani zamenjani deli in številke teh delov. Še nisi videl? 

Vedo. Ker niso tako nepoučeni, kot nekateri, ki mislijo, da jih poznajo. In sem že napisal, da so vse evropske homologacije enake. Poglej jo; boš našel neke črke ob strani. Povsod enako pomenijo oziroma vedno povedo enak podatek. 

Nekateri nimajo tiste nalepke. Sedaj pa mi preberi, koliko hrupa in pri katerih vrtljajih. 

na kratko, namest 1 pira nudim 6 pack tistemu, ki mi napiše, da se je s homologacijo zmazal pri AU ali ITA organih.

In ne niso vse homologacije v EU enake, pa prometna tudi ne, mam italijanski kombi in vem (libretto je zelen siv popisan list papirja, na njem so vsi podatki, vključno s predelavami), še tehničnega nardijo tako, vsake kvatre 1x, pa mal na obe uči zamižijo. Podn od podna v primerjavi s Slovenijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

na kratko, namest 1 pira nudim 6 pack tistemu, ki mi napiše, da se je s homologacijo zmazal pri AU ali ITA organih.

In ne niso vse homologacije v EU enake, pa prometna tudi ne, mam italijanski kombi in vem (libretto je zelen siv popisan list papirja, na njem so vsi podatki, vključno s predelavami), še tehničnega nardijo tako, vsake kvatre 1x, pa mal na obe uči zamižijo. Podn od podna v primerjavi s Slovenijo.

Zakaj naj bi se zmazal? Kaj naj bi naredil takšnega? Ti ni jasno, da so v homologaciji podatki, ki jih nikjer drugje ni? Torej lahko edino s homologacijskim listom pokažeš, da se zamenjani del nahaja vpisan, kjer se pač mora nahajati oziroma, da imaš na motorju nekaj, kar imaš lahko. Ker se drugi izpuh ne vpiše v prometno dovoljenje, ampak nekam drugam.

Vse evropske homologacije so enake oziroma na vseh tiste črke pri strani omenijo isti podatek. Bo sedaj bolj razumljivo? Črke pomenijo isto. Torej sploh ni važno, v katerem jeziku je homologacija, ker vedno pomeni isto oziroma je pod določeno črko vedno masa, številka šasije ali pa kaj drugega, kar pač pride pod tisto črko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, Borutt pravi:

Zakaj naj bi se zmazal? Kaj naj bi naredil takšnega? 

1. Ti ni jasno, da so v homologaciji podatki, ki jih nikjer drugje ni? Torej lahko edino s homologacijskim listom pokažeš, da se zamenjani del nahaja vpisan, kjer se pač mora nahajati oziroma, da imaš na motorju nekaj, kar imaš lahko. Ker se drugi izpuh ne vpiše v prometno dovoljenje, ampak nekam drugam.

Vse evropske homologacije so enake oziroma na vseh tiste črke pri strani omenijo isti podatek. Bo sedaj bolj razumljivo? Črke pomenijo isto. Torej sploh ni važno, v katerem jeziku je homologacija, ker vedno pomeni isto oziroma je pod določeno črko vedno masa, številka šasije ali pa kaj drugega, kar pač pride pod tisto črko. 

1. pokaži mi zakon ki predpisuje in zahteva da imam homologacijski kartonček s sabo? Ga ni, torej sem obvezen samo vpisati predelave, nič pa dokazovati komurkoli, niti nositi homologacijo s seboj :P govorim za Slovenijo.

2. tujce, predvsem pa AU in ITa organe pa prav nič ne zanima homologacijski kartonček, niti da je karkoli vpisano, ker bo pogledal ploščico na motorju koliko Db pri koliko obratih in pomeril jakost. Ti pa lahko mahaš s kakršnimkoli papirčkom, če boš presegal tovarniško jakost bo kazen.

ps. 6pack še vedno ostaja v igri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

1. pokaži mi zakon ki predpisuje in zahteva da imam homologacijski kartonček s sabo? Ga ni, torej sem obvezen samo vpisati predelave, nič pa dokazovati komurkoli, niti nositi homologacijo s seboj :P govorim za Slovenijo.

2. tujce, predvsem pa AU in ITa organe pa prav nič ne zanima homologacijski kartonček, niti da je karkoli vpisano, ker bo pogledal ploščico na motorju koliko Db pri koliko obratih in pomeril jakost. Ti pa lahko mahaš s kakršnimkoli papirčkom, če boš presegal tovarniško jakost bo kazen.

ps. 6pack še vedno ostaja v igri

Zdaj sem prepričan, da se režiš med britjem :jezik:

Že drugič te sprašujem, kje sem napisal, da moraš s seboj nositi homologacijo?

Nima vsak motor tiste nalepke. Je “odpadla”. Kaj sedaj? In spet; v homologaciji imaš podatke, ki so samo tam vpisani. Tudi zamenjan izpuh je samo v homologaciji vpisan. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Zdaj sem prepričan, da se režiš med britjem :jezik:

Že drugič te sprašujem, kje sem napisal, da moraš s seboj nositi homologacijo?

Nima vsak motor tiste nalepke. Je “odpadla”. Kaj sedaj? In spet; v homologaciji imaš podatke, ki so samo tam vpisani. Tudi zamenjan izpuh je samo v homologaciji vpisan. 

Meni je čisto vse jasno kar pišeš (in vem kam vpišejo izpuh, sem ga imel tudi jaz vpisanega), le ti nočeš razumeti, da v kolikor ni potrebe, da s seboj nosim homologacijski kartonček ga ne bom, kar pomeni da se na licu mesta ne da pogledati v homologacijo in bo nekdo moral v službeno vozilo na služben kaljkuljator :D

Seveda pa je v izogib problemov zelo dobrodošlo imeti jo s seboj.

Nalepka in ploščica nimata kaj odpadati z motorja. 

Verjemi, da poznam primere kako merijo in pred tem ne pogledajo prav nobene homologacije ( tujci)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, DAMI34 said:

Še 1x

AU organa ali IT organa Slovenska homologacija prav nič ne zanima. Kvečjemu ploščica na motorju na kateri so navedeni db, in prometno.

Če jim je pa kdo od vas že kazal slovensko homologacijo (na njihovo zahtevo seveda), pa kar naj pove. Mu plačam pir.

DSC09122.jpg

Nobenmu policaju ni potrebno kazat ničesar, sam pogleda cifro na dimniku ( neglede kje je bila cifra izdana ), skoči do svojga lepitopija, odpipka cifro in glej se že pokaže celotna dokumentacija dimnika z načrti in merami vred, tudi za kateri motorin je ta zadeva primerna ( izdelovalec motorja, oznaka modela, modelno leto, oznaka-tip mašine,....... ) tam je tudi zapisano kakšne vrednosti hrupa je proizvedel dimnik pri homologacijskemu organu ( meritve ) in policaj ve da lahko ror od teh vrednosti odstopa za max 3%, od tu naprej je pa sivo področje in sicer merjenje hrupa ( standgeroiščh ) s strani organa za katero le ta trdi, da je vse po bukvici ( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0024&from=EN ), vendar  .....

Popravljeno . Popravil Lipstick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Lipstick pravi:

DSC09122.jpg

Nobenmu policaju ni potrebno kazat ničesar, sam pogleda cifro na dimniku ( neglede kje je bila cifra izdana ), skoči do svojga lepitopija, odpipka cifro in glej se že pokaže celotna dokumentacija dimnika z načrti in merami vred, tudi za kateri motorin je ta zadeva primerna ( izdelovalec motorja, oznaka modela, modelno leto, oznaka-tip mašine,....... ) tam je tudi zapisano kakšne vrednosti hrupa je proizvedel dimnik pri homologacijskemu organu ( meritve ) in policaj ve da lahko ror od teh vrednosti odstopa za max 3%, od tu naprej je pa sivo področje in sicer merjenje hrupa ( standgeroiščh ) s strani organa za katero le ta trdi, da je vse po bikvici, vendar  .....

pa to tumblam že 264 postov :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Meni je čisto vse jasno kar pišeš (in vem kam vpišejo izpuh, sem ga imel tudi jaz vpisanega), le ti nočeš razumeti, da v kolikor ni potrebe, da s seboj nosim homologacijski kartonček ga ne bom, kar pomeni da se na licu mesta ne da pogledati v homologacijo in bo nekdo moral v službeno vozilo na služben kaljkuljator :D

Seveda pa je v izogib problemov zelo dobrodošlo imeti jo s seboj.

Nalepka in ploščica nimata kaj odpadati z motorja. 

Verjemi, da poznam primere kako merijo in pred tem ne pogledajo prav nobene homologacije ( tujci)

Tudi po zvezi dobimo ta podatek. Ali pa iz računalnika, ki ga vozimo s seboj. In nikjer nisem napisal, da moraš nositi homologacijo s seboj. 

Nalepka je. In včasih “odpade”. 

Če nimaš nalepke, kam bo tujec gledal? V računalnik, kajne. Tudi stric gugl marsikaj ve. 

pred 10 minutami, Lipstick pravi:

DSC09122.jpg

Nobenmu policaju ni potrebno kazat ničesar, sam pogleda cifro na dimniku ( neglede kje je bila cifra izdana ), skoči do svojga lepitopija, odpipka cifro in glej se že pokaže celotna dokumentacija dimnika z načrti in merami vred, tudi za kateri motorin je ta zadeva primerna ( izdelovalec motorja, oznaka modela, modelno leto, oznaka-tip mašine,....... ) tam je tudi zapisano kakšne vrednosti hrupa je proizvedel dimnik pri homologacijskemu organu ( meritve ) in policaj ve da lahko ror od teh vrednosti odstopa za max 3%, od tu naprej je pa sivo področje in sicer merjenje hrupa ( standgeroiščh ) s strani organa za katero le ta trdi, da je vse po bukvici ( https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/HTML/?uri=CELEX:31997L0024&from=EN ), vendar  .....

Dokler otroci ne predelajo dimnika, se nimaš česa bati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!