Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Tudi po zvezi dobimo ta podatek. Ali pa iz računalnika, ki ga vozimo s seboj. In nikjer nisem napisal, da moraš nositi homologacijo s seboj. 

Nalepka je. In včasih “odpade”. 

Če nimaš nalepke, kam bo tujec gledal? V računalnik, kajne. Tudi stric gugl marsikaj ve. 

Dokler otroci ne predelajo dimnika, se nimaš česa bati. 

tule si pisal, da gledate homologacije :P

 

otroci nimajo kaj rora predelovat, tule je govora izključno o serijskih ali aftermarket "primernih rorih :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

tule si pisal, da gledate homologacije :P

 

otroci nimajo kaj rora predelovat, tule je govora izključno o serijskih ali aftermarket "primernih rorih :P

 

Otroci, tisti s praznima mošnjama, odstranjujejo nekaj iz dimnika in tudi prerežejo dimnik, da potegnejo črevesje ven. In potem tisti ror še vedno zgleda original, sliši se pa, da še niso s...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 2. 2019 ob 10:43, Borutt pravi:

Jaz pa samo besedico ponarejanje. Pa je že več besedic :lol1:in več hrupa ter manj loncev :jezik:

 

Nisi malo prej pisal , da niso tako nepoučeni?

Izpuh je bil uradno poslikan in zabeležen v homolomo kartonček.

Se pravi nimajo pojma kaj homogirajo, se ti ne zdi?

In kdo je ponarejal ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Nisi malo prej pisal , da niso tako nepoučeni?

Izpuh je bil uradno poslikan in zabeležen v homolomo kartonček.

Se pravi nimajo pojma kaj homogirajo, se ti ne zdi?

In kdo je ponarejal ???

Vpišejo vse tisto, kar dobijo na uradnih dokumentih. In, če so ti uradni dokumenti ponarejeni, na tehničnih ali tam, kjer to vpišejo, tega ne morejo vedeti. 

Ponarejal je nekdo pred teboj. Razen, če je Akrapovič izdeloval samo en lonec za Diavela. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Borutt Kaj pa recimo ko se jest pripeljem iz Avstrije z jodlarskimi tablicami, in dugim avspuhom?? Pri nas recimo ni treba teh bedarij seenkrat homologirat in v kartoncek vpisat, se pravi tega noben nima.... Krsim zakon ali pac ne?? Pa resno vprasanje je to, ker se mi res neib dal zdej vsakemu policaju posebaj razlagat kako in kaj na koncu bi bil pa ob 500€

In ja glasnost motorja je vsaj na avstrijski prometni prav lepo napisana pri koliko obratih in koliko decibelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Vpišejo vse tisto, kar dobijo na uradnih dokumentih. In, če so ti uradni dokumenti ponarejeni, na tehničnih ali tam, kjer to vpišejo, tega ne morejo vedeti. 

Ponarejal je nekdo pred teboj. Razen, če je Akrapovič izdeloval samo en lonec za Diavela. 

Se pravi nataknem gume na golfa 2  21 col s flumastrom popravim dimenzije na gumi in oni to vpišejo.

Vsakemu ki ma 3pike v piskru ve da tisti izpun ni mogoče homologirat.

Da ne govorim o zvoku, ko sem ga prižgal sem zbudil naselje 1200ccm 160hp brez dušilca, sam lukna 30cm je imel pa cel izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, gasperX pravi:

@Borutt Kaj pa recimo ko se jest pripeljem iz Avstrije z jodlarskimi tablicami, in dugim avspuhom?? Pri nas recimo ni treba teh bedarij seenkrat homologirat in v kartoncek vpisat, se pravi tega noben nima.... Krsim zakon ali pac ne?? Pa resno vprasanje je to, ker se mi res neib dal zdej vsakemu policaju posebaj razlagat kako in kaj na koncu bi bil pa ob 500€

In ja glasnost motorja je vsaj na avstrijski prometni prav lepo napisana pri koliko obratih in koliko decibelov.

Ne skrbi. Ti imaš motor registriran v tujini in pod njihovimi pogoji, kateri so vgradnja homologiranih delov za določen motor. In verjamem, da si pri nakupu drugega izpuha dobil vso dokumentacijo, katera pravi, da je ta izpuh homologiran za tvoj motor in za cestno uporabo. Verjamem tudi, da preverjajo, če imaš vgrajene homologirane dele. Pri nas te lahko edino za glasnost kaznujejo, če smo že pri izpuhu.  Kazen je pa 400€.

Niso vsa prometna dovoljenja enaka. Na avstrijski je marsikateri podatek, kateri na drugih manjka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Se pravi nataknem gume na golfa 2  21 col s flumastrom popravim dimenzije na gumi in oni to vpišejo.

Vsakemu ki ma 3pike v piskru ve da tisti izpun ni mogoče homologirat.

Da ne govorim o zvoku, ko sem ga prižgal sem zbudil naselje 1200ccm 160hp brez dušilca, sam lukna 30cm je imel pa cel izpuh.

Točno tako. Če verjameš.

Kako naj nekdo ve, da so tisti dokumenti ponarejeni in, kako naj ta nekdo ve, kateri lonec paše na nek motor? Pač verjame dokumentom in s tem preloži odgovornost na nekoga drugega oziroma na proizvajalca in na njegovo homologacijo oziroma na nekoga, ki je te dokumente prinesel, če se ugotovi, da proizvajalec ni nikoli naredil takšnega izpuha za določen motor in, da ni nikoli opravil homologacijo za takšen izpuh za ta motor.

Nekdo pred teboj je vse lepo ponaredil, podmazal strica in užival. Sedaj pa še napiši, kaj sem ti jaz rekel o tem izpuhu. In tudi kaj sem našel. Je za več, kot tri pike?

Tisto ni bil zvok, temveč hrup :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha okj, hvala!

Ves da vse kopujem z E zulassung , se pravi vse z pravimi oznakami in dovoljenji za cestno uporabo. 

Za kazen pa vem ja da je nekje med 400 in 500€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Quote
Vrsta goriva
M
Nazivna vrtilna frekvenca (1/min)
2750
Najvišja hitrost (km/h)
45.0
Hrup v mirovanju (dB/A)
75.0
Hrup v vožnji (dB/A)
70.0
Emisije CO2(g/km)
0
Dovoljene pnevmatike in platišča
SPREDAJ: 80/90-21 48P, 2.75-21 45R90/90-21 54TZADAJ: 110/80-18 58P, 4.10-1860R
 

Torej gre na mešanico, leti mi 45 km/h, je bolj tih kot baba, dimenzije pnevmatik so 80 mm 21" spredaj in 110 mm 18" zadaj.

Aja, moped v igri je pa Aprilia SL 1000 Falco.

Zgoraj je skrajsan izpis iz homologacijskega kartona doticnega mopeda. Samo cakam, da me kdo nalozi in da mi policaj gre gledat dimenzije pnevmatik, kot je to po reglcih... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gasperX pravi:

Aha okj, hvala!

Ves da vse kopujem z E zulassung , se pravi vse z pravimi oznakami in dovoljenji za cestno uporabo. 

Za kazen pa vem ja da je nekje med 400 in 500€

Nej blema. 

Edino pravilno zate in za motor. Ti se boljše počutiš, motor lepše prede. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Točno tako. Če verjameš.

Kako naj nekdo ve, da so tisti dokumenti ponarejeni in, kako naj ta nekdo ve, kateri lonec paše na nek motor? Pač verjame dokumentom in s tem preloži odgovornost na nekoga drugega oziroma na proizvajalca in na njegovo homologacijo oziroma na nekoga, ki je te dokumente prinesel, če se ugotovi, da proizvajalec ni nikoli naredil takšnega izpuha za določen motor in, da ni nikoli opravil homologacijo za takšen izpuh za ta motor.

Nekdo pred teboj je vse lepo ponaredil, podmazal strica in užival. Sedaj pa še napiši, kaj sem ti jaz rekel o tem izpuhu. In tudi kaj sem našel. Je za več, kot tri pike?

Tisto ni bil zvok, temveč hrup :lol1:

Odgovor v tvojem stilu . 

Bom probal še bolj grobo povedat. 

Nekdo , ki dela na homologacijah bi moral imeti vsaj osnovno razgledanost in vedeti razliko da če mu pripelješ tovornjak ni Yugo , če tako piše v papirjih .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Kmet2 pravi:

Odgovor v tvojem stilu . 

Bom probal še bolj grobo povedat. 

Nekdo , ki dela na homologacijah bi moral imeti vsaj osnovno razgledanost in vedeti razliko da če mu pripelješ tovornjak ni Yugo , če tako piše v papirjih .

Me prav zanima, kakšno razgledanost je imel lastnik dotičnega motorja, da ni opazil prekomernega hrupa in samo enega lonca na motorju, kjer sta v originalu in tudi drugače dva lonca. 

Ker je v papirjih pisalo Akrapovič za Ducati Diavel, je stric na podlagi papirjev vpisal nekaj, za kar je verjel, da je ok ali pa je bil dogovorjen, da vpiše nekaj, kar je bilo na podlagi papirjev ok.

Zdaj ti misliš, da je stric kriv, ker je verjel dokumentom oziroma, ker je bil mogoče sodelujoči v nečem, kar ni bilo po pravilih. Zakaj pa nisi vse skupaj prijavil, ko sem ti povedal, za kaj se gre? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Me prav zanima, kakšno razgledanost je imel lastnik dotičnega motorja, da ni opazil prekomernega hrupa in samo enega lonca na motorju, kjer sta v originalu in tudi drugače dva lonca. 

 

Zato ker bivši lastnik ne dobiva plačila in ne dela na homologacijah.

 

Ker je v papirjih pisalo Akrapovič za Ducati Diavel, je stric na podlagi papirjev vpisal nekaj, za kar je verjel, da je ok ali pa je bil dogovorjen, da vpiše nekaj, kar je bilo na podlagi papirjev ok.

Kot sem napisal, če pripelješ tovornjak v papirjih pa piše osebni avto to slepo zapišejo, ker papirju treba vrjet .

 

 

pred 1 uro, Borutt pravi:

Zdaj ti misliš, da je stric kriv, ker je verjel dokumentom oziroma, ker je bil mogoče sodelujoči v nečem, kar ni bilo po pravilih. Zakaj pa nisi vse skupaj prijavil, ko sem ti povedal, za kaj se gre? 

A sem jaz zato plačan?

Zakaj pa nisi prijavil, če si vedel za ponarejanje.

Vidis s prstom je lahko kazat na druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Kot sem napisal, če pripelješ tovornjak v papirjih pa piše osebni avto to slepo zapišejo, ker papirju treba vrjet .

 

 

A sem jaz zato plačan?

Zakaj pa nisi prijavil, če si vedel za ponarejanje.

Vidis s prstom je lahko kazat na druge.

Bolj neumne in neprimerne primerjave nisi mogel najti? Ker ni bil kamion ali avto, temveč izpuh. Izpuh in ne neko vozilo. 

Kolikor se jaz spomnim, ti nisi hotel, da se karkoli naredi v zvezi tvojega motorja. Tako, da ne zavajaj in tisti prst raje uperi vase. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 2. 2019 ob 12:29, DAMI34 pravi:

poskusi na njihovi internetni strani poiskati homologacijo za dotični ror, potem rabiš še potrdilo o strokovni o vgradnji in greš vpisat.

Homologacijo imam.

Kje/pri komu dobim potrdilo o strokovni vgradnji?

 

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@b-sprint... včeraj sem se po telefonu pogovarjal, bom pa v petek videl, če gre dejansko to čez... sam lahko spišeš izjavo, da si po (priloženih) navodilih proizvajalca vgradil izpuh na ta pa ta motor. Zraven priložiš še certifikat in on tam poslika in vpiše predelavo in ne rabiš potrdila o strokovni vgradnji.

 

Drugače pa potrdilo sprintaš iz neta, pečat pa od kakega serviserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, sesir said:

Ti pase ku cenej zavarovanje...

Ma pise tudi 87,5 kW, zavarovanja imam 125 eur letno... :huh:

7 minutes ago, b-sprint said:

Homologacijo imam.

Kje/pri komu dobim potrdilo o strokovni vgradnji?

 

Hvala, lp

Pri mehaniku z registrirano mehankarsko dejavnostjo, ki ti bo vgradnjo opravil.

2 minutes ago, mladench said:

Drugače pa potrdilo sprintaš iz neta, pečat pa od kakega serviserja.

Ti to resno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon no, tako kot si napisal... Mehanik oz. servis  zegistrirano dejavnostjo, ki je strokovno usposobljen za vzdrževanje, popravilo in predelavo vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Bolj neumne in neprimerne primerjave nisi mogel najti? Ker ni bil kamion ali avto, temveč izpuh. Izpuh in ne neko vozilo. 

Kolikor se jaz spomnim, ti nisi hotel, da se karkoli naredi v zvezi tvojega motorja. Tako, da ne zavajaj in tisti prst raje uperi vase. 

Dej ne laži spet!!! 

Kot veš sem kontaktiral lastnika da mi da originalne dokumente o izpuhu, jaz sem imel samo homologacijsko listino.

In ko je nekje nekdo prebral na ms , ker smo kar nekaj napisali o tej zadevi, se možak ni več javljal na foun in ti to veš, ker sva bila okrog tega problema na vezi.

Zato prst spet uoeri na sebe.

Primerjava je bila nalašč karikirana (tisto o tovornjaku) ker sem upal, da boš razumel, da nekdo , ki opravlja homologacije, mora tudi nekaj vedet!

Razlika med izpuhom Akrapovič za legalno uporabo in izpuhom za moto gp 2  je ogromna razlika , tako v videzu, kot glasnosti!

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Kmet2 said:

razumel, da nekdo , ki opravlja homologacije, BI mora tudi nekaj vedet!

ampak.....resnica je drugačna. Frajer ni ločil TIPa od  OZNAKE modela od ŠTEVILKE HOMOLOGACIJE. Na konc, smo zvedli, de sploh ni vedu kaj homologira, Ker je blo oranžno, je blo kar KTM. Kuko je to Yamaha, če je oranžno?????? Ker nekako niso najdli modela XT660X, so težili, de je to 100% predelan XT660R....Dat uhca dol, pokimat in prnest kar rabijo in hočejo. 

 

True story. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

ampak.....resnica je drugačna. Frajer ni ločil TIPa od  OZNAKE modela od ŠTEVILKE HOMOLOGACIJE. Na konc, smo zvedli, de sploh ni vedu kaj homologira, Ker je blo oranžno, je blo kar KTM. Kuko je to Yamaha, če je oranžno?????? Ker nekako niso najdli modela XT660X, so težili, de je to 100% predelan XT660R....Dat uhca dol, pokimat in prnest kar rabijo in hočejo. 

 

True story. 

Nemogoče, sigurno si kaj ponarejal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, b-sprint pravi:

Homologacijo imam.

Kje/pri komu dobim potrdilo o strokovni vgradnji?

 

Hvala, lp

Servis recimo ali pa kak mehanik, saj jih nič drugega ne briga kot žig.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!