Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Euro6 dusilci ? #cafferacer #oldschool #MarincSpeedShop

PhotoGrid_1582318197290.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zivjo! evo ce mi lahko kdo pomaga:

mam bmw r80 rt, do sedaj se je pac dalo cez tehnicnega spravit, sedaj vec ne (nic od 'predelav' ni zavedeno v homologaciji). Zadeve ki so bile spremenjene: balanca od r100, okvir pobran dol, smerniki led (E), zamenjaz sedez in zadnji amortizerji ter odrezan zadnji notranji blatnik.

Ker ga ne morem spravit skozi, me zanima kako bi lahko vpisal zadeve v homologacijski kartoncek? racunov seveda vseh nimam, kaj sele kakega potrdila. 

a mi lahko kdo karkoli pomaga tukaj? a obstaja luc na koncu predora? :)

 

Objavljeno

Motor, ki se prodaja je bil kot salonski motor in ima 147 km prevoženih. Uvožen brez serijske številke in ima vso potrebno dokumentacijo. Zanima me ali kdo ve koliko bi stala homologacija in ostali pregledi, da bi se dal motor registrerat

Objavljeno

eno je serijska številka drugo pa identifikacijska številka.. če ima motor 147 km je bil verjetno registriran vsaj za en dan.. če je to pri nas mora za ta motor obstajati homologacija uradnega uvoznika . pod pogojem da je bil registriran..

zdaj moraš ti bolj podrobno pojasniti..

Objavljeno (popravljeno)

na sliki ki mi jo je poslal prodajalec pise product standard no. /. Po besedah prodajalca nima neke kovinske tablice.

Popravljeno . Popravil Bedanc11
Objavljeno

številka šasije je važna (VIN) in ta je ponavadi vtisnjena nekje na okvirju motorja... manjka identifikacijska tablica , ki jo morajo naročiti pri proizvajalcu,,nato morajo izdati novo ali popraviti staro homologacijo ..

po tem sklepam , da motor ni bil registriran in so kilometre naredili na "črno"?

Objavljeno
pred 14 urami, Bedanc11 pravi:

Motor, ki se prodaja je bil kot salonski motor in ima 147 km prevoženih. Uvožen brez serijske številke in ima vso potrebno dokumentacijo. Zanima me ali kdo ve koliko bi stala homologacija in ostali pregledi, da bi se dal motor registrerat

bo kar tule prava tema za odgovore in nadaljno debato.

 

Objavljeno

Pozdravljeni,

kako se določi barvo motornega kolesa za zapis v homologacjio, pri naked motorju ?

Moj Hornet 2007 PC41 je večinoma črne barve, razen obrobe luči, rezervoar in sprednji blatnik so modri. V homologaciji mi piše S9M (navadna črna srednja).

Na okvirju motorja in identifikacijski tablici barve zgleda ni zapisane.

Na tehničnem pregledu so me letos opozorili, da bi morala biti zapisana barva modra in ne črna. Nisem prvi lastnik, ampak na tehničnem so mi rekli, da ni videt, da bi bili kosi menjani. Tudi nalepke so vse original, kot morajo biti.

Kjer so izdali homologacije pravijo, da je bil k njim pripeljan motor v barvi S9M (navadna črna srednja). Kaj to pomeni, da sta bila tudi rezerovar in blatnik črne barve ? Ali imajo oni tudi fotografijo motorja iz leta 2007 ? Se lahko za njo zaprosi ?

Hvala in LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me ali vi stranske zaščitne loke tudi vpisujete v homologacijske kartončke?

Kaj pa crash pade?  

Objavljeno
Ob 11. 5. 2020 ob 9:54, dreja_123 pravi:

Pozdravljeni,

kako se določi barvo motornega kolesa za zapis v homologacjio, pri naked motorju ?

Moj Hornet 2007 PC41 je večinoma črne barve, razen obrobe luči, rezervoar in sprednji blatnik so modri. V homologaciji mi piše S9M (navadna črna srednja).

Na okvirju motorja in identifikacijski tablici barve zgleda ni zapisane.

Na tehničnem pregledu so me letos opozorili, da bi morala biti zapisana barva modra in ne črna. Nisem prvi lastnik, ampak na tehničnem so mi rekli, da ni videt, da bi bili kosi menjani. Tudi nalepke so vse original, kot morajo biti.

Kjer so izdali homologacije pravijo, da je bil k njim pripeljan motor v barvi S9M (navadna črna srednja). Kaj to pomeni, da sta bila tudi rezerovar in blatnik črne barve ? Ali imajo oni tudi fotografijo motorja iz leta 2007 ? Se lahko za njo zaprosi ?

Hvala in LP

po barvi , ki procentualno prevladuje ob stranskem pogledu na motor (verjetno se to da določiti s fotografijo in kakšnim računalniškim programom).

če je tank modre barve je to velik procent .

seveda ni zapisano - predstavljaj si , da prebarvaš motor - od kje boš dobil tovarniško oznako vtisnjeno v okvir in novo identifikacijsko  tablico?

na tehničnem te ne morejo opozoriti glede barve - lahko potrdijo ali pa te zavrnejo in napotijo na homologacijsko spremembo barve - če so te pa samo opozorili je to njihova zelo velika napaka (in nestrokovnost / nesigurnost/ brezvezno zahebavanje ).

napake pri vpisu barve v original homologacijski kartonček pri novem vozilu se dogajajo ..ena toyota rdeče barve je imela več kot 10 let vpisano barvo v homologacijo - belo ( 1.lastnica , kupljena nova v sloveniji).

 

Objavljeno
pred 9 urami, Andrej P pravi:

Zanima me ali vi stranske zaščitne loke tudi vpisujete v homologacijske kartončke?

Kaj pa crash pade?  

ne, ni potrebno. Tako kot ne kovčkov torb in podobno.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdrav.

Na Yamahi XVS 1100 imam odstranjene dušilce (takšnega sem že kupil). Zadnjič mi je policist pojasnil, kakšen štraf bi mi lahko pisal, zato imam namen nabaviti nove izpušne tope s spodnje povezave

https://www.cobraexhaust.de/Motorcycle-exhaust_1797

Zanima me, ali le ti ustrezajo našim normativom.

Poleg tega je bil motor barvan, je metalik rdeč in ne rdeč. Kako spremenim barvo v prometni - homolgaciji.

Hvala za odgovor,

Zoran

 

Objavljeno
pred 46 minutami, Zoki5 pravi:

Pozdrav.

Na Yamahi XVS 1100 imam odstranjene dušilce (takšnega sem že kupil). Zadnjič mi je policist pojasnil, kakšen štraf bi mi lahko pisal, zato imam namen nabaviti nove izpušne tope s spodnje povezave

https://www.cobraexhaust.de/Motorcycle-exhaust_1797

Zanima me, ali le ti ustrezajo našim normativom.

Poleg tega je bil motor barvan, je metalik rdeč in ne rdeč. Kako spremenim barvo v prometni - homolgaciji.

Hvala za odgovor,

Zoran

 

za barvo si včasih vpisal kar na tehničnem, predlagam da kar tam vprašaš. Medtem ko moraš izpušni lonec vpisat v homologacijski kartonček. se pravi rabiš za izpuhe tudi homologacijo, potrdilo o vgradnji in podoben šrot, kot je že zapisano v tej temi.

Obstaja opcija, da dušilce narediš in vstaviš, pa nihče ne bo vedel, da niso original.

Objavljeno

Za izpušni lonec vem, da ga morem vpisat v homologacijo, za to pa potrebujem račun, certifikat, papirje, da ga je nekdo namontiral. Prodajalec podaja eec/abe homologacije lonca. Ali je to isto kot TUV? Zanima me, ali ga bom lahko homologiral.

LP,

Zoran

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

Malo pomoči potrebujem - kot berem tu, je potrebno za namestitev novega izpuha dobiti homologacijo, ki se jo vpiše v homologacijski kartonček + potrdilo o strokovni vgradnji + nekaj € in račun(?).

Gledam izpuh IXIL, Španski proizvajalec na svoji strani nima homologacijskih certifikatov, kot jih ima npr. Akrapovič. V dopisovanju z eno špansko trgovino so mi napisali, da je Evropska homologacija v sami škatli, da pa lahko vprašajo proizvajalca, če ima certifikat v pdf. , da je v skladu z evropsko regulativo za motor mojega letnika (2013) Euro 3 in da iz tega naslova ni nobenih okoljevarstvenih problemov.

Vprašanja:

1.  Če je motor starejšega datuma in so takrat veljali drugi okoljevarstveni predpisi, ali se lahko da gor aftermarket izpuh, ki je bil tudi razvit l. 2013 in je ustrezal takratnim normam (Euro 3), ali pa bi moral izpuh ustrezati današnjim normam (niti ne vem, kateri Euro velja trenutno, verjetno več kot Euro3 ...)

2. Če Španska trgovina zatrjuje, da ustreza evropski regulativi - ali je to za vso Evropo poenoteno, torej če ustreza pri njih potem tudi pri nas?

3. Ali zahtevati najprej homologacijo v .pdf preden bi razmišljal o nakupu ( v bistvu niti ne vem, kaj iskati na takšnem certifikatu, da bi me (oz. jih tehničnem pregledu) prepričalo, da je vse o.k.

IXIL_2.PNG.df825f2b895dc2bc9e408d1d80281d43.PNG

 

O tem izpuhu na strani prodajalca ne navajajo nobenih EC... označb, poleg dolžine, teže,.., piše le, da ima DB-Killer TP-HP4 (niti ne vem, če ima ta podatek kakšen pomen?)

 

IXIL.thumb.PNG.7c353e8e97ea3049ef37999417661abe.PNG

na strani proizvajalca pa piše:

IXIL_1.PNG.ca2ff5e9b7aed745c99b75be2ef3d278.PNG

Kakšen nasvet?

Thx ?

Objavljeno

Res ni junaka, ki bi bil pripravljen pomagati?

Objavljeno (popravljeno)
On 12/30/2020 at 2:05 PM, Erik99 said:

Malo pomoči potrebujem - kot berem tu, je potrebno za namestitev novega izpuha dobiti homologacijo, ki se jo vpiše v homologacijski kartonček + potrdilo o strokovni vgradnji + nekaj € in račun(?).

https://public.rdmoto.eu/data/IXIL/L3XB/XH_6333_XB_doc_Homologacni_list_1499171827692583.pdf

Ti potrebuješ tak certifikat (preveri če se ujema tip vozila) in homologacijski kartonček od motorja.  

Natisni to in nesi skupaj z dokumenti od motorja do preglednika na tehničnem pregledu in vprašaj še za potrdilo o vgradnji. Včasih ni bilo obvezno, si pa plačal nekaj € več za sam vpis opreme. Po spominu je bilo 18€ z in 32€ brez potrdila. Namestiš izpuh, zapelješ na pregled, oni pregledajo in poslikajo pa je rešeno...  

Gled EURO norm naj te ne skrbi. Ujemati se morajo oznake na izpuhu (pozabi na vpis opreme, če jih ni) in certifikatu, seveda pa mora biti tudi naveden pravi tip vozila (PC..).  Ostalo ne kompliciraj. Komplicirajo na določenih enotah tehničnih pregledov, to je pa druga reč, zato pa nesi najprej tja ta print in vprašaj.  

Popravljeno . Popravil XTR
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
On 1/7/2021 at 12:47 PM, XTR said:

https://public.rdmoto.eu/data/IXIL/L3XB/XH_6333_XB_doc_Homologacni_list_1499171827692583.pdf

Ti potrebuješ tak certifikat (preveri če se ujema tip vozila) in homologacijski kartonček od motorja.  

Natisni to in nesi skupaj z dokumenti od motorja do preglednika na tehničnem pregledu in vprašaj še za potrdilo o vgradnji. Včasih ni bilo obvezno, si pa plačal nekaj € več za sam vpis opreme. Po spominu je bilo 18€ z in 32€ brez potrdila. Namestiš izpuh, zapelješ na pregled, oni pregledajo in poslikajo pa je rešeno...  

Gled EURO norm naj te ne skrbi. Ujemati se morajo oznake na izpuhu (pozabi na vpis opreme, če jih ni) in certifikatu, seveda pa mora biti tudi naveden pravi tip vozila (PC..).  Ostalo ne kompliciraj. Komplicirajo na določenih enotah tehničnih pregledov, to je pa druga reč, zato pa nesi najprej tja ta print in vprašaj.  

Rabim enako zadevo, prosim lepo. Honda nc750x proizvajalec Grmoto. 

prosim lepo, hvala! 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

Rabim info-pomoč. V homologacijskem kartončku od CBR 954 RR imam vpisano dovoljeno dimenzijo zadnje gume 180/55, tovarniška dimenzija pa je 190/50 (tako dim. sem sedaj tudi nataknil gor). Klical na tehnični, kjer so mi povedali, da moram pridobit orig. potrdilo od uvoznika za tovarniške specifikacije tega motorja. Po moje gre za napako, ki jo je naredil tisti, ki je vpisal ta napačni podatek v kartonček ob homologaciji šp. izpuha (takrat je bil ta kartonček tudi izdan, homologacijo pa je delal prejšnji lastnik, ki se v to očitno ni zapičil in raziskal). Zdaj očitno sledi cela procedura in seveda s tem povezani stroški, samo da se zadeva uredi, kot bi že morala predhodno bit urejena. Če bi naletel na tapravega plavega angela, bi me pa doletela položnica, ker imam nataknjeno pravo (tovarniško) dimenzijo, v kartončku pa piše drugačna. Kakšna je sploh kazen za drugačno dim. od tiste v kartončku? Je imel že kdo podoben problem in kako ga je uredil?

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 5/5/2021 at 8:29 PM, RSV Mille said:

Lep pozdrav!

Rabim info-pomoč. V homologacijskem kartončku od CBR 954 RR imam vpisano dovoljeno dimenzijo zadnje gume 180/55, tovarniška dimenzija pa je 190/50 (tako dim. sem sedaj tudi nataknil gor). Klical na tehnični, kjer so mi povedali, da moram pridobit orig. potrdilo od uvoznika za tovarniške specifikacije tega motorja. Po moje gre za napako, ki jo je naredil tisti, ki je vpisal ta napačni podatek v kartonček ob homologaciji šp. izpuha (takrat je bil ta kartonček tudi izdan, homologacijo pa je delal prejšnji lastnik, ki se v to očitno ni zapičil in raziskal). Zdaj očitno sledi cela procedura in seveda s tem povezani stroški, samo da se zadeva uredi, kot bi že morala predhodno bit urejena. Če bi naletel na tapravega plavega angela, bi me pa doletela položnica, ker imam nataknjeno pravo (tovarniško) dimenzijo, v kartončku pa piše drugačna. Kakšna je sploh kazen za drugačno dim. od tiste v kartončku? Je imel že kdo podoben problem in kako ga je uredil?

LP

190/50 je itak velik bolj lesena dimenzija kot 180/55.. 

Ali daj gor 180/55 ali pa 190/55..

Objavljeno
Ob 19. 5. 2021 ob 15:49, ukica pravi:

190/50 je itak velik bolj lesena dimenzija kot 180/55.. 

Ali daj gor 180/55 ali pa 190/55..

Sem ga obul v 190/50 in sem čist zadovoljen. Sedaj me zanima predvsem ureditev papirologije, da bo vse po ''reglcih'' in da ne bodo policaji zoprni, ker imam v kartončku vpisano 180/55, dejansko pa je gor 190/50 (ki je tudi tovarniško predpisana dim. za ta motor). Je že kdo imel težavo s policaji zarad tega oz. koliko pri kontroli prometa preverjajo dim. gum, ki so nataknjene na motor?

LP

Objavljeno

Še tukaj repostam ker je očitno bolj usmerjena tema

eno vprašanje, kupil sem z900 in razmišljam o belly panu (kitajski/ebay) ali mogoče mi zna kdo povedati ali je to potrebno homologirati? vem da ne tehničnem rečejo da je vsako spremembo treba, ampak na cbfki sem imel belly pan gor odkar sem ga kupil in nikoli ni nihče vprašal po homologaciji.

 

prav tako me zanima za vezir, ta ki mi je všeč je cca 3 cm višji od originalnega. 

 

PS. Če potrebujem homologacijo ali je preprost račun od "kitajskega" prodajalca dovolj ali rabiš kakšen certifikat?

 

vnaprej hvala za  odgovore ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!