Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Hvala za odgovor, najbolje original pa je mir. 

Najboljš da daš gor MASS al pa Akrapovič al pa kako znano, priznano firmo, s homologacijo in se s tem voziš.

Objavljeno

Saj ni štos v tem, da je samo original dobro oziroma legalno za na cesto. Ljudje smo si različni in imamo različne želje in poglede na svet. Motor se lahko dodeluje in predeluje na več načinov, kateri pa morajo biti v skladu z veljavno zakonodajo. Torej  ni nobene potrebe po "originalnem motorju", če nekomu to ne paše. Vendar bi nekateri vseeno imeli pohištvene cevi namesto izpuha, preširoke gume, ... Glavno je, da vsak ve, kaj se sme in, kaj se ne sme. Potem pa naj se sam odloči ali bo "prispeval" v državno blagajno ali pač ne. Se pa da marsikatera stvar rešiti v primeru, ko sta oba normalna in kulturna. V primeru enega ekstrema izven normalnosti in kulture se pač ta rešitev oddalji za kakšno svetlobno leto. Velja za oba. 

To je res, da se z normalnim odnosom marsikaj uredi. Imam tudi take izkušnje da se dva normalna vse zmenita. Nisem še imel problemov zaradi db, izpuhi so bili homologirani vendar cel čas brez dušilcev. Mogoče sem imel srečo ni pa bilo nikol kakih zapletov zarad tega.

 

Najboljš da daš gor MASS al pa Akrapovič al pa kako znano, priznano firmo, s homologacijo in se s tem voziš.

Imam mivv, na banditu je brez dušilca globok zvok in ko spustiš gas poka... tako da na turi se ti ne da poslušat... z originalom je pa čisto tih kot elektromotor  :) kar pa spet ni ok...

Objavljeno

vse to vem in vse razumem;) hotel sem razčistit nekaj drugega in dejansko mi še noben ni odgovoril na (enostavno) vprašanje. oz, no Frips mi je.

ampak bodi dovolj o tem, imate prav in se bomo pač držali členov zakona, čeprav je iz čisto praktičnega vidika zadeva dvorezna.

 

pa da navržem podobno stvar.

za nekatere motorje se dobijo izpušni sistemi, kjer se originalni katalizator odstrani. izpušni sistem je popolnoma legalen, homologiran brez kakršnih koli mučk. ampak dejansko brez katalizatorja svinja okolico, ki je pač po črki zakona ne bi smel. a to pač nobenega ne moti, važno da je na papirju vse ok..

Na tvoje prejšnje vprašanje enostaven odgovor : pod nobenim pogojem ( če odstraniš Db vložek ) izpuh ne bo  v zakonskih okvirih, 1000 % bo preglasen.

Tvoja druga trditev ne drži vode, če odstraniš orig. izpuh in ga nadomestiš z drugim ( kateri nima katalizatorja in zaradi tega ne more biti homologiran, ker je zakonska zahteva, da

M O R A  tudi nadomesti izpuh imeti katalizator ) ni legalen, morda zadovoljuje nivo hrupa, nikakor pa ne zahtevanega nivoja izpustov   (emisij ), katalizatorji se vgrajujejo v izpušne sisteme zato, ker sama konstrukcija motorja ne more zadovoljit  nivoja izpustov po prejšnji zahtevi EVRO 4, še manj pa po novi EVRO 5, je pa dejstvo, da katalizator tudi doprinese k zmanjšanju nivoja hrupa povprečno za 2-4 Dba.

Objavljeno (popravljeno)

pozdravljen @Vezalka

 

kako da ni možno nadomestiti originalnega izpuha.

npr na R6 2003 (ki ima katalizator v loncu), sem imel montiran leovince izpuh- brez katalizatorja, street legal. homologiran in po vseh reklcih vpisan v kartonček.

isti primer npr.  akrapovič racing line za fireblade 1000RR. se pravi kompletni aftermarket izpuh, popolnoma cestno legalen, homologiran. brez katalizatorja. papirnato vse ok, praktično pa...?

 

kar se tiče onega vprašanja pa me je samo zanimalo kaj se bi zgodilo  v primeru, da mi motor ne presega tistih x dB pri y obratih motorja kljub odstranjenemu dušilcu. čisto hipotetično gledano

 

LP

akr..pdf

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno (popravljeno)

Če prav zastopim ima tale izpuh poleg homologacijski certifikat (TUV).

Izpuh moraš namestiti pri mehaniku, ki ti bo napisal tudi OBVEZNO potrdilo o strokovni vgradnji.

Seveda ga lahko namestiš tudi sam in do mehanika skočiš po tist list in mu nekaj malega plačaš.

Potem pa pičiš s papirji na homologacijo, če imaš že nov kartonček plačaš 32eur, če ne pa malo več.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

Če prav zastopim ima tale izpuh poleg homologacijski certifikat (TUV).

Izpuh moraš namestiti pri mehaniku, ki ti bo napisal tudi OBVEZNO potrdilo o strokovni vgradnji.

Seveda ga lahko namestiš tudi sam in do mehanika skočiš po tist list in mu nekaj malega plačaš.

Potem pa pičiš s papirji na homologacijo, če imaš že nov kartonček plačaš 32eur, če ne pa malo več.

Ni res, lahko si tukaj prebereš: http://www.motosvet.com/tabla/topic/10583-homologiran-ror-izpuh-auspuh/?p=2076772

Objavljeno

potrdilo o strokovni vgradnji ti večina poštemplja brez problemov, tako da je to strošek 0€

To veš iz prve roke? Ker če mehanik nekaj vgradi ti za to tudi izda račun, ter če grejo preverjat ali je račun za vgradnjo bil izdan in ni bil je to problem, država ni dobila svojih "skromnih" 22 (24)%. Tko je men raloženo.

Objavljeno (popravljeno)

Lahko, da je res in je lahko odvisno kje delaš homologacijo.

No, moje izkušnje...

 

Pri prejšnem motorju sem imel gor Akrapoviča in sem ga moral homologirati.

Preden sem šel vse to uredit, sem šel na Avto Krko v Novo mesto in dobil naslednje napotke:

OBVEZNO: TUV certifikat, potrdilo o strokovni vgradnji, prometna in homologacijski list, če ga imam, če ne dobim novega, pa seveda dB killer.

 

Prav tako sem VČERAJ urejal homologacijo Akrapovičev na Avto Krki v Krškem in mi je takoj rekel, če imam vse zgoraj naštete zadeve s sabo. Sem imel in naredil brez problema.

Pri obeh primerih sem motor pripeljal in je pogledal izpuhe in poslikal.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

jp. dobis TUV certifikat

Objavljeno

Ker prvic homologiram izpuh, se obracam na vas.

Zraven sem dobil samo to nalepko (v opisu je pisalo, da se da homologirat) sedaj pa kako homologirat to, je ta nalepka dovolj? Rabim se kaj?

Hvala, lp

post-37900-0-23284700-1396768550_thumb.jpeg

Objavljeno

ta nalepka ti ne bo pomagala nič. preberi zadnjih par strani, vse je že predebatirano na dolgo in široko. a to mas leovince?

Objavljeno

Zanima me če kdo že delal kaj takega?

 

Mam doma rs125 2002 brez motorja pa še mito okvir. Vse s papirji. Zdaj nekega 2t motorja nebom kupoval ker glede na cene pa še pol vprašanje  v kakšnem stanju je nevidim prihodnosti da bi se s tem zaje...

Drugače pa mam nihajko od rs250 ki bi jo vgradil v okvir rs125 da bi lahko dal kak drug motor not in mam dobro ponudbo od komplet motorja zzr250.

Ker mam tudi bogo plastiko za rs125 bom menjal pa bom nabavo od novejše rs4 ali pa kar od rsv4 ki je za malenkost večja.

 

Mogoče kakšni nasveti, homologacija pol kot unikat motor ali kar homologirat vse predelave al kak?

Objavljeno

Z homologacijo ne boš čez pršu. Lahko povprašaš na RTI-ji in LPP-ju, sam je zguba časa... 

Objavljeno

Z homologacijo ne boš čez pršu. Lahko povprašaš na RTI-ji in LPP-ju, sam je zguba časa... 

Zakaj točno ne al kak je s tem? lahko dam motor kot doma narejen homologirat/registrirat ali kake so variante če hočem vse belo na črnem seveda.

Objavljeno (popravljeno)

Zato ker živiš v SlO, majhni idilični državici razpeti med jadranskim morjem alpami ter panonsko nižino......v kateri obstaja deluje ter se množi prav posebna skupina ljudi, živečih v mehurču iluzije o lastni moči, pomembnosti ter nenadomestljivosti....to skupino prebivalstva srednjega sloja lahko poimenujemo politike in njihove sluge birokratke oziroma poljudno kot .....ja no se bom ustavu tuki

 

Ok resno-pač obstajajo zakoni, ki so nerealni, tisi, ki jih izvajajo (birokrati), ki bi jih morali spraviti v prakso pa tega niso sposobni...v tvojem primeru bi pomoje zahtevali preračune nosilnosti, A teste za razne nosilce, pa še kej bi se zmislili. Skratka zadevo bi eventuelno lahko spravu čez ampak bi bila svinsko draga.... Pokliči jih pa vpraši-ampak pomoje te bodo na hitro odslovili, da se tega ne da oz. bodo začel neki palamudit/bluzit.

 

V takih primerih se pomoje še najbol splača it v nemčijo narest tam TUV pa tuiki registrirat.

 

Skratka ppoklič mal na LPP, RTI-upam da ti rata

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Ja leovince je, se da snet z neka kje in kaj rabim?

Bom zvecer prebral, ko bom imel malo vec casa

Lp

Objavljeno

Zato ker živiš v SlO, majhni idilični državici razpeti med jadranskim morjem alpami ter panonsko nižino......v kateri obstaja deluje ter se množi prav posebna skupina ljudi, živečih v mehurču iluzije o lastni moči, pomembnosti ter nenadomestljivosti....to skupino prebivalstva srednjega sloja lahko poimenujemo politike in njihove sluge birokratke oziroma poljudno kot .....ja no se bom ustavu tuki

 

Ok resno-pač obstajajo zakoni, ki so nerealni, tisi, ki jih izvajajo (birokrati), ki bi jih morali spraviti v prakso pa tega niso sposobni...v tvojem primeru bi pomoje zahtevali preračune nosilnosti, A teste za razne nosilce, pa še kej bi se zmislili. Skratka zadevo bi eventuelno lahko spravu čez ampak bi bila svinsko draga.... Pokliči jih pa vpraši-ampak pomoje te bodo na hitro odslovili, da se tega ne da oz. bodo začel neki palamudit/bluzit.

 

V takih primerih se pomoje še najbol splača it v nemčijo narest tam TUV pa tuiki registrirat.

 

Skratka ppoklič mal na LPP, RTI-upam da ti rata

 

 

A testi so pomoje cenovno hudo dragi? Sicer tudi nevem zakaj res komplicirajo glede nekih zadev. Še posebaj če motor že ima neko nosilnost kot naprimer za 2 osebi pa pol pač narediš samo za eno osebo.

Tak da popravem najlažja rešitev bi bla ali registrirat pod 125 ali pa kar uporabit 125cc motor.

 

Kako pa je kaj v nemčiji sploh s tem TUV? Tam se da večina rešit brez problem?

Objavljeno

jp. dobis TUV certifikat

ce je tuv...potem more biti cifra izpuha tudi...ker kolikor sem slisal, brez stevilke nemores homologirat

Objavljeno

na leovince strani najdi točno tvoj model motocikla in si snameš certifikat, številke na njem in tiste ki so odtisnjene na loncu se morajo ujemat.

Objavljeno

Ne gre sam za težo voznika. Za vsako komponento morš met preračunan sile, ki delujejo nanjo itd.- nisem strojnik tko da ti ne morem kej več povedat. So pa zadeve kr komplicirane in zelo drage. Brezveze. Drugač pa tud če daš 125ccm motor druzga tipa nisi legalen. 

 

V nemčiji se baje da hitreje rešit zadeve ampak morš delat stvari vseeno skladno z njihovimi direktivami, čene pač ne pride čez. Se morš prej orng pozanimat glede zahtev.

 

Pomoje ti ostaneta edini realni opciji da daš zadevo v original stanje al pa pač predelaš pa na ˝sivo˝ voziš. 

Objavljeno

Najdem samo neki statement, je to to?

Objavljeno

Saj ni štos v tem, da je samo original dobro oziroma legalno za na cesto. Ljudje smo si različni in imamo različne želje in poglede na svet. Motor se lahko dodeluje in predeluje na več načinov, kateri pa morajo biti v skladu z veljavno zakonodajo. Torej  ni nobene potrebe po "originalnem motorju", če nekomu to ne paše. Vendar bi nekateri vseeno imeli pohištvene cevi namesto izpuha, preširoke gume, ... Glavno je, da vsak ve, kaj se sme in, kaj se ne sme. Potem pa naj se sam odloči ali bo "prispeval" v državno blagajno ali pač ne. Se pa da marsikatera stvar rešiti v primeru, ko sta oba normalna in kulturna. V primeru enega ekstrema izven normalnosti in kulture se pač ta rešitev oddalji za kakšno svetlobno leto. Velja za oba.

Lepo napisano. več takih policistov!pohvalno

Objavljeno

Res je številka v certifikatu se mora ujemat s cifro na izpuhu, sicer te ne bodo spustil čez.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!