Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Borutt

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)

Recommended Posts

maus
pred 24 minutami, franc pravi:

Tole res zgleda debilno, ampak je zaradi višinske razlike.

vsak, ki se le malo spozna ve, da je tale rondo narejen, zaradi prostorske omejitve in višinske razlike, tako ;) 

hec pa je vseeno :P 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
2 hours ago, Zivnorc said:

.... mene firbec matra samo za "hrapanje", kot ga nekje samo porezkajo, da je bolj hrapav.

Guglaj... "shot blasting asphalt". Tukaj je en star posnetek testiranja velikega stroja, manjši pa že obstajajo. Bogi Passat. :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@XTR

...koooončno en, k me razume.....   :D

tenks.... to se pravi, da mi ponoč, k ne morem spat.... ni treba "razvijat" take mašine, k že obstaja...     :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 1 uro, ligenjček pravi:

no, in v tem primeru, se ti zdi, da z neuporabo pasu koga ogrožam?

Ja, ostalo sem namerno izpustil, ker je bilo o teh m/s že dovolj tem zasmetenih.

Kar pa se tiče prometnih nesreč pri upoštevanju pravil, lahko iz lastnih izkušenj povem (kot sopotnik) sem bil prisoten v prometni nesreči, pri kateri je šofer upošteval vsa pravila in predpise, pa je brkljal po radiu in je, ker ni bil pozoren na cesto povzročil nesrečo. Take kalibre videvam vsak dan, ampak v večini primerov se hvalabogu rešijo...

Neuporabna je prekršek. In za to, ne boš verjel, je prepisana kazen. 
 

Ker pri 200 je isto, kot pri 100, kajne. 
 

Zdaj si pa res ustrelil kozla, da ga s kamionom ne boš odpeljal. Res hvala, da z nami deliš te umotvore. 
 

Da se ne boš preveč praskal za ušesom. 
 

(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 16 minutami, Borutt pravi:

 

(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).

 

ker sem izpit delal, ko so bili črno-bele fotografije, me zanima .. kako sedaj komunicira voznik inštruktor iz avta z voznikom, ki se uči :huh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaldu
pred 23 urami, jskrablin pravi:

A je šlo skoz tolk? Eno je tja not prikurit 200 km/h, drugo je dejansko skoz on precej ozek ovinek držat 200 km/h. Verjamem pa da gre... gre marsikaj. Dokler se enkrat ne preceniš.

Meni osebno grejo na tisti pentlji proti MB na k**** dilatacije. Na mokrem občutno prestavi kolesa ko zapelješ prek. Če imaš na avtu slabe gume je to komot dovolj da začne drseti. Pol pa je sam od voznika odvisno kaj bo. V večini primerov nekaj takega, kot na posnetku.

 

V to smer ga ne poznam kaj dosti. Si pa lahko mislim da je zahrbten že zaradi spusta. Če gre kaj narobe je še tolko težje obdržat kontrolo...

V opomin vsem; enkrat se ne izide!!!!!!

Dobre dve leti nazaj  po dežju preko dilatacije,  malo preko omejitve.

 Notri pa oba moja otroka. Pa velikokrat je sin ta ovinek zvozil BP.20170921_180541_HDR.thumb.jpg.fc7a09dfbb4cd86b2f770d7d456d8166.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear
pred 2 urami, Kaldu pravi:

V opomin vsem; enkrat se ne izide!!!!!!

Dobre dve leti nazaj  po dežju preko dilatacije,  malo preko omejitve.

 Notri pa oba moja otroka. Pa velikokrat je sin ta ovinek zvozil BP.,

Kater avto je (bil) to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 3 urami, Kaldu pravi:

Notri pa oba moja otroka. Pa velikokrat je sin ta ovinek zvozil BP.

Sam da se je vse v redu razpletlo. Dilatacije znajo biti zahrbtne...

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
On 11/14/2019 at 7:50 AM, ukica said:

Mors bit pa ornk debil, da se snemas kako speljes iz lastnega doma, in potem nardis 50 prekrskov.. 

Evo, saga se nadaljuje, zaenkrat ni kriv objestne vožnje......

https://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split/clanak/id/633290/mladi-splicanin-koji-je-motociklom-divljao-po-gradskim-ulicama-dosad-je-sest-puta-osuivan-zbog-prometnih-prekrsaja-sada-je-u-pritvoru-kaze-da-se-kaje-te-da-je-snimku-ludovanja-na-svojoj-suzani-objavio-zeleci-zaraditi

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Eden zelo drseče zajebanih spojev je tudi v krožišču takoj čez mejo na AC v Vrtojbi. Sami spoji so več kot 30cm široki, kovinski, drseči in zmaknejo cel avto, tako da z motorjem predlagam hudo previdno, sploh če je mokro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick

Spoštovani,

mene pa pri nesreči tovornjaka zelo čudi, da se nihče ne vpraša, kakšno vlogo je imela betonska odbojna ograja ( še posebno njena spodnja geometrijska oblika ) ????   če natančno pogledamo počasni posnetek, zlast tisti trenutek, ko je tovornjak že zginil v globini in ko se Jopel Corsa z relativno majhno hitrostjo večkrat sreča ( kolo zadane ) z spodnjim delom betonske ograje in je zelo lepo videti, kako ga katapultira v višino .....Morda...... ja morda, pa se strokovni strokovnjaki le tega zavedajo ampak, če bi "proglasili" tako ograjo za neprimerno in bi bilo posledično potrebno tak tip ograje zamenjat .....????   preveč drago ......???  Verjetnost podobnega scenarija je zelo majhna...... se nam zato obeta v bodočnosti  ( po liniji najmanjšega odpora-stroškov ) na tem odseku kakšen znak za zmanjšanje hitrosti ......glavno, da je poskrbljeno za varnost.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Odbojna ograja je v tej varianti res bolj katapult ograja. Definitivno bi bilo potrebno raziskati odgovornost upravljalca ceste. Sam dvomim da se bo to zgodilo po uradni dolžnosti. Če ne bojo svojci umrlega rinili tega dela zgodbe naprej se bo zgodil en velik votel in prazen 0.

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Eden zelo drseče zajebanih spojev je tudi v krožišču takoj čez mejo na AC v Vrtojbi. Sami spoji so več kot 30cm široki, kovinski, drseči in zmaknejo cel avto, tako da z motorjem predlagam hudo previdno, sploh če je mokro.

Čez mejo v Vrtojbi? Pa v kateri državi je Vrtojba? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Čez mejo v Vrtojbi? Pa v kateri državi je Vrtojba? 

brihtni bodo že razumeli, za jokice pa nikol ne bo nič prav, pa četudi dam gugl zemljevidi link

MMP Vrtojba

1460086618_Breznaslova.thumb.png.3a91c1c034bf9c7e4f343fd95e996752.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

 

pred 17 urami, Lipstick pravi:

Spoštovani,

mene pa pri nesreči tovornjaka zelo čudi, da se nihče ne vpraša, kakšno vlogo je imela betonska odbojna ograja ( še posebno njena spodnja geometrijska oblika ) ????   če natančno pogledamo počasni posnetek, zlast tisti trenutek, ko je tovornjak že zginil v globini in ko se Jopel Corsa z relativno majhno hitrostjo večkrat sreča ( kolo zadane ) z spodnjim delom betonske ograje in je zelo lepo videti, kako ga katapultira v višino .....Morda...... ja morda, pa se strokovni strokovnjaki le tega zavedajo ampak, če bi "proglasili" tako ograjo za neprimerno in bi bilo posledično potrebno tak tip ograje zamenjat .....????   preveč drago ......???  Verjetnost podobnega scenarija je zelo majhna...... se nam zato obeta v bodočnosti  ( po liniji najmanjšega odpora-stroškov ) na tem odseku kakšen znak za zmanjšanje hitrosti ......glavno, da je poskrbljeno za varnost.....

 

pred 16 urami, jskrablin pravi:

Odbojna ograja je v tej varianti res bolj katapult ograja. Definitivno bi bilo potrebno raziskati odgovornost upravljalca ceste. Sam dvomim da se bo to zgodilo po uradni dolžnosti. Če ne bojo svojci umrlega rinili tega dela zgodbe naprej se bo zgodil en velik votel in prazen 0.

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjFmfuJ4OzlAhXB2KQKHa9BDWYQFjAAegQIABAH&url=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FJersey_barrier&usg=AOvVaw2E2fq-oiajfJH53FRKz3Kf

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajamoto
Ob 14. 11. 2019 ob 13:45, maus pravi:

ker sem izpit delal, ko so bili črno-bele fotografije, me zanima .. kako sedaj komunicira voznik inštruktor iz avta z voznikom, ki se uči  :huh:

In potem vse tiho je bilo. 🤔😂😂😇😋

Edited by hajamoto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
Ob 14. 11. 2019 ob 13:45, maus pravi:

ker sem izpit delal, ko so bili črno-bele fotografije, me zanima .. kako sedaj komunicira voznik inštruktor iz avta z voznikom, ki se uči :huh:

 

 

pred eno uro, hajamoto pravi:

In potem vse tiho je bilo. 🤔😂😂😇😋

(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred 13 minutami, Borutt pravi:

 

(1) Voznik in učitelj vožnje med vožnjo ne sme uporabljati opreme ali naprav na način, ki bi zmanjševale njegovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanja vozila (maska, slušalke, telefon itd.).

nevem kako je v teoriji ampak v praksi se v čeladi uporablja slušalka, torej bi mogla bit komunikacija v čeladi prepovedana pa ni.

js sem v avtošoli v čelado dobil slušalko in mikrofon, ne poznam koga pri katerem bi bilo drugače (edino eni vem da niso imeli mikrofonov). povem lahko za 3 različne avtošole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 1 uro, Shillien pravi:

nevem kako je v teoriji ampak v praksi se v čeladi uporablja slušalka, torej bi mogla bit komunikacija v čeladi prepovedana pa ni.

js sem v avtošoli v čelado dobil slušalko in mikrofon, ne poznam koga pri katerem bi bilo drugače (edino eni vem da niso imeli mikrofonov). povem lahko za 3 različne avtošole.

Uporabljati na način, ki bi zmanjševale ... Je treba vse prebrati. In spodaj je še nekaj. 
 

(2) Voznik med vožnjo ne sme poslušati radia ali drugih zvočnih naprav s takšno glasnostjo, ki mu onemogoča normalno slušno zaznavanje v cestnem prometu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 18 urami, Borutt pravi:

Čez mejo v Vrtojbi? Pa v kateri državi je Vrtojba? 

Da, čez mejo v Vrtojbi. Za nas Slovence je tisto Vrtojba, pa čeprav v drugi državi. Tako kot Štandrež ni Sant' Andrea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 7 minutami, LunaticFringe pravi:

Da, čez mejo v Vrtojbi. Za nas Slovence je tisto Vrtojba, pa čeprav v drugi državi. Tako kot Štandrež ni Sant' Andrea. 

Seveda boš pokazal na zemljevidu. Za nas Slovence. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 13. 11. 2019 ob 15:21, maus pravi:

ne res sem veseu zate, da si najdu izhod iz predora ... :lol1: 

:lol1:

Ob 13. 11. 2019 ob 16:14, maus pravi:

Za ocenjevanje predorov in njihovi voznih ter varnostnih sistemih obstaja ena EuroTAP. To je oznaka za European Tunnel Assesment Programme, torej evropski program za ocenjevanje predorov, ki ga izvaja nemški avtomobilski klub ADAC v sodelovanju z drugimi nacionalnimi avtomobilskimi klubi, med katerimi je tudi AMZS. 

:lol1:.........   :lol1::lol1:

Ob 13. 11. 2019 ob 16:19, jskrablin pravi:

Pa v predoru so robniki, kar je precej drugače kot zgolj drsanje po odbojni ograji če se umetnik za volanom malo zamisli. In še kaj bi se našlo.

recimo katapultna zaščita na viaduktu, ki je pokazala, da ustavi avto pri 32km/h..komaj..

Ob 13. 11. 2019 ob 16:44, jskrablin pravi:

iz l.2017?  sekcijskega merjenja že nekaj časa ni več..

Ob 13. 11. 2019 ob 20:22, maus pravi:

in to zaradi takih :cry::

 

res je , da se na posnetku ne vidi dogajanja s corso vsaj nekaj preden je doitel kamion..vendar - zakaj mu je v lev ovinek odneslo zadnji konec v levo?? in zakaj je tovornjakar zavil v desno pred trkom? 

corsa ne more kar tako iztiriti šleparja , ki je tam nekje ene 10x težji ..

Ob 14. 11. 2019 ob 7:06, jskrablin pravi:

Ovi avto na posnetku se ni peljal 60km/h. Niti 80 km/h. Da takole s smeri zbiješ vozilo, ki je nekajkrat težje od tvojega, se je treba kr malo potruditi. Pa tudi razmere niso bile zelo slabe, dežja je že par dni dovolj, morebitna umazanija je že zdavnaj oprana s ceste. Če pa tja not vletiš ko da je suho in sredi poletja, so pa hitro težave.

torej se tebi tudi poraja dvom..  zanimiv je rezultat ko pomnožiš maso s hitrostjo..narediš to pri obeh udeleženih vozilih..  tono težka corsa in koliko težak kamion? razlika v hitrosti pa tako laično vštej nekih 30km...

Ob 14. 11. 2019 ob 7:57, Zivnorc pravi:

...vsak dan se vozim po tej cesti.

Drsi ta ovinek. "Čutiš na volanu" že pri 80 na uro v takih razmerah. 100 se verjetno še da speljati, kaj več pa verjetno ne, sploh, če imaš kake "čunga -lunga " gume. Videl že mnogo "zasukanih" avtomobilov v tej ograji. ... kot sem že rekel, včeraj dva... ravno, ko so odstranili BMWja... se je zgodilo potem še to s kamionom.

...al mam pa tut jest že slabe gume...

ali pa je bilo nekaj na cesti.. samo opcijo sem dal ki je še nihče ni omenil..

Ob 14. 11. 2019 ob 9:18, jskrablin pravi:

A je šlo skoz tolk? Eno je tja not prikurit 200 km/h, drugo je dejansko skoz on precej ozek ovinek držat 200 km/h. Verjamem pa da gre... gre marsikaj. Dokler se enkrat ne preceniš.

Meni osebno grejo na tisti pentlji proti MB na k**** dilatacije. Na mokrem občutno prestavi kolesa ko zapelješ prek. Če imaš na avtu slabe gume je to komot dovolj da začne drseti. Pol pa je sam od voznika odvisno kaj bo. V večini primerov nekaj takega, kot na posnetku.

kot sem napisal - avtu je odneslo zadek v ovinek in ne iz ovinka.. 

Ob 14. 11. 2019 ob 10:05, Zivnorc pravi:

Ko smo že pri drsečem asfaltu:

...sem strojnik po duši in izobrazbi......in ne morem iz svoje kože... kar naprej mi hodijo po glavi kake mašine... kako so narejene... kako delujejo.... pač zanimajo me take zadeve....in me zanima, če to obstaja...ali pa imam samo pač preveliko domišljijo?

to spodaj..

Ob 14. 11. 2019 ob 10:18, maus pravi:

včasih .. pred 25 leti smo ga imeli (soudeležba ker si ga je lastilo več cestnih podjetij) ... potem je pa kar zginil :P 

https://www.wirtgen.de/de/

no to..

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjFmfuJ4OzlAhXB2KQKHa9BDWYQFjAAegQIABAH&url=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FJersey_barrier&usg=AOvVaw2E2fq-oiajfJH53FRKz3Kf

70 let stara fora - ni nujno da ustreza današnjim potrebam....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Na posnetku je drugi kontakt. Tako je bilo razloženo s strani gospoda z DARSa na TV. Corsa naj bi v prikolo pičila že pred pričetkom tega posnetka, se odbila v pregrado na svoji levi od tam pa zopet v tovornjak. Na posnetku je samo ta drugi kontakt. To morda pojasnjuje reakcijo voznika tovornjaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!