Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

YAMAHA servisi in splošno

Recommended Posts

GoranP

Pozdravljeni. Najprej se opravičujem ker sem odprl novo temo, saj sem v nakaterih drugih našel podobne odgovore. Odprl sem jo z razlogom, če se bo v njej odprla debata na to temo, zna marsikomu prav prit, saj naj bi ravno pri yamahi bil to največji problem. Če je sporna se lahko izbriše. 

 

Problem pa je sledeč:

Imam samo en ključ in še to je črn. Zasledil sem da ni mogoče narediti kopije brez rdečega ključa (naj bi veljalo samo za Yamahe). Je kdo že imel takšen problem in pa kako je vse to rešil? Vem in sem prebral, da obstaja varianta z menjavo komplet ključavnice, računalnika itd... Zanima me samo ČE JE MOŽNO IN KJE, narediti kopijo obstoječega (črnega) ključa, ki potem deluje. 

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 42 minutami, GoranP pravi:

Pozdravljeni. Najprej se opravičujem ker sem odprl novo temo, saj sem v nakaterih drugih našel podobne odgovore. Odprl sem jo z razlogom, če se bo v njej odprla debata na to temo, zna marsikomu prav prit, saj naj bi ravno pri yamahi bil to največji problem. Če je sporna se lahko izbriše. 

 

Problem pa je sledeč:

Imam samo en ključ in še to je črn. Zasledil sem da ni mogoče narediti kopije brez rdečega ključa (naj bi veljalo samo za Yamahe). Je kdo že imel takšen problem in pa kako je vse to rešil? Vem in sem prebral, da obstaja varianta z menjavo komplet ključavnice, računalnika itd... Zanima me samo ČE JE MOŽNO IN KJE, narediti kopijo obstoječega (črnega) ključa, ki potem deluje. 

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

bo kar sem sodilo. (v tole temo)

Še največ informacij bo lahko podal serviser, pokličeš več njih in primerjaš odgovore.

Veliko informacij pa dobiš tule, mogoče je kdo že imel podoben problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GoranP
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

bo kar sem sodilo. (v tole temo)

Še največ informacij bo lahko podal serviser, pokličeš več njih in primerjaš odgovore.

Veliko informacij pa dobiš tule, mogoče je kdo že imel podoben problem.

 

Ja sej to sem vse preiskal ampak problem je ravno pri Yamahah (oz. naj bi bil). Na servisu so rekli da brez rdečega ključa negre, zato me pa zanima če je komu uspelo to rešit kako drugače

Share this post


Link to post
Share on other sites
C eagle
11 minutes ago, GoranP said:

Ja sej to sem vse preiskal ampak problem je ravno pri Yamahah (oz. naj bi bil). Na servisu so rekli da brez rdečega ključa negre, zato me pa zanima če je komu uspelo to rešit kako drugače

Ti povem iz prve roke.

Imam Yamaho tracer 2017.

Bil sem pri našem mestnem kučavničarju (Anžur).

Omenil sem mu to z rdečim ključem. Me je vprašal, če imam črnega s seboj. Dal sem mu ga. Čez 10 sekund je rekel, da lahko naredi kopijo.

Namreč, največji problem je, če njegov "kopirnik" lahko prebere zapis na "čipu" ali ne....

V  mojem primeru  ni imel nobenih težav....

Je pa res, da NISEM izdelal ključa in NISEM fizično probal, če v resnici to tudi drži.

Verjamem pa njegovim besedam. Je namreč eden najboljših ključavničarjev v Sloveniji...

Če želiš, ga lahko pokličeš:

tlf 05 627 30 45
gsm 041 620 723
lep pozdrav,

C eagle

Share this post


Link to post
Share on other sites
GoranP
Ob 24. 9. 2019 ob 20:38, C eagle pravi:

Ti povem iz prve roke.

Imam Yamaho tracer 2017.

Bil sem pri našem mestnem kučavničarju (Anžur).

Omenil sem mu to z rdečim ključem. Me je vprašal, če imam črnega s seboj. Dal sem mu ga. Čez 10 sekund je rekel, da lahko naredi kopijo.

Namreč, največji problem je, če njegov "kopirnik" lahko prebere zapis na "čipu" ali ne....

V  mojem primeru  ni imel nobenih težav....

Je pa res, da NISEM izdelal ključa in NISEM fizično probal, če v resnici to tudi drži.

Verjamem pa njegovim besedam. Je namreč eden najboljših ključavničarjev v Sloveniji...

Če želiš, ga lahko pokličeš:

tlf 05 627 30 45
gsm 041 620 723
lep pozdrav,

C eagle

Hvala, ga bom kontaktiral. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Ok, to bo zanimivo videt, če bo šlo. Tudi jaz imam info, da brez rdečega naj nebi šlo. Sem menjal ecu in zaradi imobilizatorja sem moral predložit "rdeč" ključ ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Ce ne bo slo drugace ti lahko vsak bolsi "ecu flashar" izbrise kodo. Dirkalni motorji so brez kljucavnic in je bris kode obvezen (sploh Honde ki imajo hiss ze od 04" naprej).

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
mojčka97

Živijo,

sem sveža motoristka pa me zanima kam peljati na servis in blokiranje v pomurju, in sicer za Yamaho, normalna cena in dobra kakovost? Hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!