bregar07 Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Ok, sej vam dam dvomljivcem kar prav. Gobcaci ponavadi ne storijo veliko od tega kar obljubljajo. Se naslednjic oglasim s sliko motorja, da ne bom prevec 'gobcal' pa premalo naredil. Srecno do takrat! MiNa 1
celjan89 Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 ker sem se danes spet neki igral sem naredil en drek (delo na delo) ... Začuda mi ne delajo več žmigavci ter v12 vtičnica ki zgleda da je montirana na njih.. Zanima me kje je če je varovalka od njih kje jo najdem ter kje dobim novo.. Hvala za pomoč...
VS800 Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 ok varovalke našel. V dveh minutah...bravo Ni3ous 1
celjan89 Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 ja servis manual mam v španščini pa prvo sploh nisem šou gledat
Ni3ous Objavljeno Marec 16, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 Nekaj idej je zorelo že dalj časa. Kot ponavadi, te izvirajo iz praktičnih potreb. Lezaje in puše pri nihajki sem enkrat že menjal. K sreči takrat še garancijsko. En del od seta ležajev, puš in semeringov, dodatno so še pri amortizerju in nihajki sami: V drugo bi plačal kakih 200€ za dele, saj je set specifičen za ta tip motorja (nestandardni kosi, so dragi) Zaradi vožnje po umazanem terenu, blato in umazanija prodre vsepovsod. Z rednim pranjem motorja z visokotlačnim čistilcem pa to umazanijo včasih porinemo še naprej pod semeringe ipd... Kdor se večinoma vozi po suhem ali po asvaltu, kaj takega ni potrebno. Pri vožnji 80% po "sranju" pa motor zahteva več vzdrževanja. Da mi ne bi blo treba ponovno menjavati dragih ležajev v nihajnem sklopu, sem se odločil vgradit niple. Nabavil sem še set za rezanje navojev, saj kaj takega zmeraj prav pride v garaži. Z mazanjem 2-3x letno bo problem rešen. Na nihajko nisem vgradil niplov, ker je problem s prostorom. Poleg tega, pa je akso nihajke simpl ven potegnit in namazat. Delo za 10 minut. Stari motorji (endure) so tudi že imeli take rešitve, danes pa svetu bolj vlada potrošništvo in služenje na delih. MiNa, matija1234, Janezs in 3 others 6
hajoktejn Objavljeno Marec 16, 2015 Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 Ni3ous kakšen je premer teh niplov? Se tud jst spravljam že en cajt tole narest.
THOMPSON Objavljeno Marec 16, 2015 Opozori Objavljeno Marec 16, 2015 Zadeva bi bila uporabna tudi pri ležajih na križih prvih vilic.
Ni3ous Objavljeno Marec 18, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2015 Premer je tak, da sem za rezanje navojev delal luknje s 5mm svederom. Ni3ous kakšen je premer teh niplov? Se tud jst spravljam že en cajt tole narest.
TTONE Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 (popravljeno) evo če koga zanima enojni izpušni lonec : http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XT660Z-Tenere-single-Stainless-Oval-Carbon-out-ROAD-LEGAL-MTC-Exhaust-/181265001508?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a343c6c24 Popravljeno Marec 27, 2015. Popravil TTONE celjan89 1
breg Objavljeno Maj 10, 2015 Opozori Objavljeno Maj 10, 2015 Najprej lep pozdrav vsem! Že dve leti spremljam forum; me je navdušil do te mere (oz. ste me navdušili ), da sem lansko leto naredil izpit in si kupil tenerejko. Do sedaj sem naredil skromnih 5.000 km - pobegi za en dan, kadar pač utegnem. Podlaga zaenkrat je le asfalt. Izkušenj nimam; no, tomosov avtomatik 25 let nazaj . In seveda s prvimi kilometri pridejo tudi vprašanja. Sam nimam centralnega stojala, pa me zanima upravičenost le tega 1. zanima me, kako rešujete mazanje verige na daljših turah? Znam nagnit motor na stranski tački, da se dvigne zadnje kolo, a potem rabiš pomočnika, da namaže verigo - sam to pač ne gre. 2. preko zime sem ga dvignil na sredini s dvigalko in podložil, da ni bil naslonjen na stransko tačko in kolesi - to je verjetno "ok" ali bi ga lahko pustil kar na stranskem stojalu? PS: z motorjem NORO zadovoljen, kar pa vam verjetno ni potrebno razlagati bosa in Scarabeo 500 2
Snečer Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Ketno mažeš tako, da premikaš motor. Namažeš od spodaj in premakneš in spet namažeš, parkrat in to je to. Bostjan L 1
Ni3ous Objavljeno Maj 11, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Snecerjeva opcija je čist ok. 1. Lahko tut za vedno snameš strehico verige in potem mažeš brez premikanja, ker je dostop do ketne okol in okol. 2. dvigneš motor na tačko na stran, ko je kolo v luftu ga z eno nogo mal zasučeš in spustiš motor na tla in namažeš. To ponoviš 3x in je konec. 3. Scottoiler ali drugi cenejši oljni mazalci verig 4. jaz ketno mažem malokrat, skoraj nič. Pa veriga zdrži mogoče 5 000 km manj. Če kupim 6 sprejev za verigo, dobim za ta denar že komplet set zobnikov in verige. Motor lahko pustiš na stranskem stojalu vedno. Centralno stojalo ti doda veliko kilogramov.
breg Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Snecer, Ni3ous, hvala za pojasnilo. Nekako sem slutil, da ni čarobne palčke, a izkušeni imate vedno kako skrito karto v rokavu :yes: .
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Maj 14, 2015 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 (popravljeno) Ta vikend sem štartal na teren z gorivom malo pred rezervo, po 20 km, se je vklopila rezerva. Vozil sem terensko vožno, enduro, ponekje tut precej navijal, pa sem kljub temu naredil še 131,6km z rezervo! Nekaj še klonka v rezervoarju ampak pomoje samo kak deciliter ali dva. Ne pa se zanašat na kaj takega na AC, naložen in nad 130 km/h, ker se ne da naredit več kot 80-90 km - tut preverjeno. Tale fotka je nastala ta vikend na Velebitu. Mislim, da si tako napadalna slika tenerejke zasluži, da pristane v tej temi :grim Popravljeno Maj 14, 2015. Popravil Ni3ous Janezs, Kras, gsxf750 in 11 others 14
Ni3ous Objavljeno Junij 22, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Dobra finta za menjavo semeringov, ker običajno nimamo ustreznega orodja za nabijanje: http://www.instructables.com/id/Homebuilt-Seal-installer-Instal-any-seal-without-/?ALLSTEPS matija1234, gsxf750, hajoktejn in 1 other 4
ciciban Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Tale se je tudi lepo znajdu. https://www.youtube.com/watch?v=vrmYJgcGX30 matija1234, Ni3ous, MiNa in 1 other 4
celjan89 Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Mislim, da si tako napadalna slika tenerejke zasluži, da pristane v tej temi :grim popolnoma strinjam.. v kiri prestavi ga postavljaš na zadnega? Ali je to čist od situacije in terena odvisno...
Ni3ous Objavljeno Junij 26, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 V prvi, drugi ali tretji, odvisno od brzine, situacije... Tole sem sicer jaz slikal, na sliki pa nisem jaz.
Ni3ous Objavljeno Junij 26, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 Sej ne da ima tolk moči, gre le tako, da se malo pohopsa na vzmetenje s težiščem.
celjan89 Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 sam neki probujem pa mam bol občutek da bom zlomu sebe in motor ko pa kaj drugega..
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 (popravljeno) Če maš zadost dolge noge, probi v prvi spelavat pa ga v vago postavljat. Noge vlečeš po tleh in ga probaš sam z gasom kontrolirat. Če ti to uspe je vse ostalo mala malca. Lahko probaš pa na kšnem klančku z drugo, tko kot je napisal @Ni3ous, stisn vzmetenje, ko se začne vračat pa težišče čimbolj nazaj in gas. Nogo mej za vsak slučaj na žlajfu, če gre previsok jo mal pohod in se bo spustil. Mal še pojutubej, pa počas Popravljeno Junij 26, 2015. Popravil hajoktejn
celjan89 Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 ja bom se probal malo pošpilat sam res nebi rad plužu
hajoktejn Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 Ma lej, tud past se je treba naučit Ne sekiri se. Tenere je kr bulletproof.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se