celjan89 Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 mas mogoče kak dober video da nebom kar od enega gledal pa mogoče narobe... Noge naj mam dol ali na bremzi? Najbolje, da to probujem na travniku
Ni3ous Objavljeno Junij 27, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 (popravljeno) Je pa res tut to, da original tenerejka ima tako mehko vzmetenje, da je vse skup težje narest pr hitrosti. Zadaj in spredaj imej vzmetenje na trdo nastavljeno ker drgač samo počepne, namesto da bi te "odrinilo". V tanku imej goriva na rezervi, da je sprednji konec lahek. Tenerejka s svojimi 48 konji nima dovolj moči za te igre in morš izkoristi vse kar se da, da se lahko tako igraš. No pa odprt zračni filter in izpuh omogočita več moči v spodnji polovici obratov. Če imaš original zobnike spredaj in zadaj, boš tenerejko dvignil samo s prvo. Ja zdej ko pišem vidim kaj vse predelave omogočajo.... Aha še to... s tem ko sem zamenjal komplet prednji konec za boljše vzmetenje, je sedaj tenerejka lažnja spredaj za neverjetnih 8 kg. Kar ogromno pripomore k tem da je sedaj tenerejka lahkotna. Kolega na zgornji sliki čez luzo, ima tudi zelo podobne predelave, zato lahko tko atraktivno leti čez. Velik sreče in užitkov pri treniranju. Enkrat pa pršibaj na dolenjsko da narediva skupaj en krog. Lp Popravljeno Junij 27, 2015. Popravil Ni3ous gsxf750 1
hajoktejn Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 (popravljeno) mas mogoče kak dober video da nebom kar od enega gledal pa mogoče narobe... Noge naj mam dol ali na bremzi? Najbolje, da to probujem na travniku Travnik, makadam, neki.https://m.youtube.com/watch?v=wEC8dw06WuY Popravljeno Junij 27, 2015. Popravil hajoktejn
Ciko86 Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 (popravljeno) Js sem hondo transalp letni 91 260 kg in 50 km dvignil v 4 prestavi po zadnji ..Je pa res da sem vstal z nogami na sedez in gasa,sej mam se nekje posneto kako se je vozil lepo po zadnji samo je se na vhs kaseti :grim Dosti je v tehniki ..pri meni je blo da trse kot je vzmetenje odzadaj tezje je sel po zadnji... Popravljeno Junij 27, 2015. Popravil Ciko86
celjan89 Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 mislim da se bližam servisu vsaj tako mi pravi voda v mehurju :glare: če že nisem v zadnjem vlaku. Zadeva je sledeča prevoženih imam 19500km servis je bil delan na 12000km na original servisu. Moti me ker mi v knjigi ne piše kaj vse je bilo zamenjano. Me zanima kaj vse moram menjat pri teh kilometrih. (svečko, nastavitev ventilov, mogoče še kaj drugega spada to pod servis ali se to rihta ob kakšnih komplikacijah) ali pač samo olje, oljni filter, zračni filter. Na kolk km delate servise na teh motorjih?
THOMPSON Objavljeno Julij 8, 2015 Opozori Objavljeno Julij 8, 2015 olje na 10kkm zračni filter vzemi KN svečka na 20kkm vse žarnice na 20kkm veriga in pakne po potrebi cca 20kkm pazi na kolesne ležaje in gumi blažilce ležaj v balanci namaži-očisti po potrebi pri 88kkm sem sam preveril ventile, pa ni bilo izven toleranc moped teran kar konkretno. CARSKI MOPED!!!
celjan89 Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 super hvala!!! Katero znamko(olje svečka filter itd) vzamete ter kje se to najbolje splača.
kp-kp Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 Nekaj o K&N filtrih... Za asfalt so baje ok. Za na teren kjer je dosti prahu pa popolnoma neuporabni. Sem videl na lastne oči v Tuniziji, kako se je Honda Dominator z K&N filtrom zabasala s prahom in mivko. Druga, vožena po popolnoma istih poteh z originalom pa brez problema. Za Hondo in off road velja, da je original filter (ne od konkurenca za pol manj keša) daleč najboljši. Verjetno je podobno za Yamaho.
vandrovec Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 CARSKI MOPED!!! res je, ko ga srečam na cesti me vedno pritegne, po videzu deluje bolj markantno in mogočno od velikih endur...še celo bolj impozantno od legendarne Africe in GSa, par konjev več, pa bi bil TOP.
MiNa Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 (popravljeno) ...če bi Yamaha vgradila v obstoječ okvir tale motor, bi resno razmislil o menjavi Popravljeno Julij 9, 2015. Popravil MiNa
THOMPSON Objavljeno Julij 9, 2015 Opozori Objavljeno Julij 9, 2015 Ko si z novim superduper GS-jem v enem letu 10x na izrednem servisu, ze tudi 48KM ne moti. Bolje se je počasi paljat z Tenerejko z 48KM na furo kot z novim GS-jem (spet) na servis! TENERE= bosa, celjan89, kp-kp in 1 other 4
bregar07 Objavljeno Julij 14, 2015 Opozori Objavljeno Julij 14, 2015 Hej pozdravljena družba! Imam vprašanje na temo luči. Na prvem servisu mi je Jure Primec zrihtal luč tako, da vklopu dolgega snopa, kratki ne ugasne. No, po parih nočnih vožnjah mi tudi to ni bilo zadosti in preko Ebaya sem naročil set dodatnih luči za dobrih 30€. Problem je, ker nimam blage veze kako to zvezat na 'high beam' kabel. Kak nasvet kako razdelit kabel in kam jih montirat? Hvala
MiNa Objavljeno Julij 14, 2015 Opozori Objavljeno Julij 14, 2015 Predvsem tako, da ti ne pogori motor. Pri dodatnih lučeh obstajajo določena pravila in sicer v smislu prometnih pravil in seveda tehničnih pravil. Pri kršenju prvih se ti lahko zgodi, da boš imel težave z "roko pravice" pri drugih pa tisto kar sem napisal v prvem stavku. Če res nimaš strokovnega znanja ali pa vsaj izkušenj prepusti montažo strokovnjaku. Na kratko bi bil moj predlog, da jih vsekakor priključiš preko posebne varovalke in releja, ki ga krmili dodatno stikalo na dolge luči. bajkr88 1
MiNa Objavljeno Julij 14, 2015 Opozori Objavljeno Julij 14, 2015 (popravljeno) Ps, ni zraven luči nikakršnih navodil? Popravljeno Julij 14, 2015. Popravil MiNa
hajoktejn Objavljeno Julij 14, 2015 Opozori Objavljeno Julij 14, 2015 Podobne lučke sm jst montiral zgolj čez varovalko na dodatno stikalo. Vlečeta obe skupi 20W, kar po mojem pavšalnem znanju pomen ena štop žarnica.
bregar07 Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Včeraj sem na kable vžgal motor, a je med verglanjem merilec obratov malce znorel in se po vžigu ustavil na cca. 5.000 rpm. Senzor sicer deluje, ker se igla premika sorazmerno, sam števec je potrebno le nekako resetirat oz. ga skalibrirat Kdo ve kako se najlažje tega lotit?
hajoktejn Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Odklopi akumulator pa boš videl če pade na 0. A si na avto priklopil? Če si, je možno da si regler skuril, preveri s kakšno napetostjo polni, ko boš imel akumulator napolnjen.
bregar07 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Sem ga odklopil sicer že včeraj pa ne jebe. Hmm, zaenkrat zgleda da vse deluje, le igla je zamaknjena v + za cca. 2800 obratov. Nevem, ne da se mi ga vozit na servis zaradi take zadeve, ampak po drugi strani pa mogoče bolje, ker je še v garanciji (čeprav ne vem kaj bodo rekli na vžiganje motorja preko kablov).
NejcZ Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Sej nerabiš rečt da si ga preko kablov vžigal. Pač enkrat se je premaknilo bregar07 1
royal Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Sem ga odklopil sicer že včeraj pa ne jebe. Hmm, zaenkrat zgleda da vse deluje, le igla je zamaknjena v + za cca. 2800 obratov. Nevem, ne da se mi ga vozit na servis zaradi take zadeve, ampak po drugi strani pa mogoče bolje, ker je še v garanciji (čeprav ne vem kaj bodo rekli na vžiganje motorja preko kablov). Za vžiganje s kabli veljajo neka pravila si jih upošteval? :grrr bregar07 1
bregar07 Objavljeno September 3, 2015 Opozori Objavljeno September 3, 2015 Royal, hmm, pa saj veš kako je z nami motoristi in upoštevanjem pravil Mi se nekako ne pustimo standardizirat.. Hehe, no pa resno, fora je bila, da sem najprej probal z enm Ford kombijem pa Tenerejka ni vžgala. Potem sem zahakljal enega črnca z golfom trojko, priklopim na njegov aku in bruuuum!! Je pa res spet verglal ene 5 sekund...
breg Objavljeno September 24, 2015 Opozori Objavljeno September 24, 2015 Ni3ous, za domačo nalogo sem naredil "forenzični" pregled vseh tvojih predelav (mimogrede, za vse mojstrovine). Tokrat sem se zapičil v navigacijo. Vidim, da si imel nuvija, sedaj pa je gori zumo. Kako si montiral slednjega - kak kupljeni vmesnik ali kaka pongrutavščina iz domače delavnice?
Ni3ous Objavljeno Oktober 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 9, 2015 Ni3ous, za domačo nalogo sem naredil "forenzični" pregled vseh tvojih predelav (mimogrede, za vse mojstrovine). Tokrat sem se zapičil v navigacijo. Vidim, da si imel nuvija, sedaj pa je gori zumo. Kako si montiral slednjega - kak kupljeni vmesnik ali kaka pongrutavščina iz domače delavnice? Zdravo, sem šele zdej opazil tvoje vprašanje. Hvala za ... pohvalo. Predelave opisujem zato da bi komu za mano olajšal delo pri odločitvah in nadgradnjah. Če komu kaj prav pride je moja misija uspešna. Kar se GPS tiče, dobiš v setu RAM nosilec in priklope za motor. Torej več ali manj plug&play. Stari nuvi ni imel ustreznega softvera za izdelovanje trackov, kar je meni pri trasiranju najbolj pomembno. Zumo 350 LM to opcijo ima in je super. Gre za tale set, ki ima poleg avtomobilskega nosilca, tudi motoristični, ki ima ustrezne kontakte, da delujejo tudi ob vibracijah, ter RAM nosilec in GPS nosilec, ki miruje in zdrži ob tresljajih na motorju. Ter seveda da je dovolj masiven da GPS med vožnjo ne bo odpadel. Cartman, MiNa, breg in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se