Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

mas mogoče kak dober video da nebom kar od enega gledal pa mogoče narobe... Noge naj mam dol ali na bremzi? Najbolje, da to probujem na travniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res tut to, da original tenerejka ima tako mehko vzmetenje, da je vse skup težje narest pr hitrosti. Zadaj in spredaj imej vzmetenje na trdo nastavljeno ker drgač samo počepne, namesto da bi te "odrinilo". V tanku imej goriva na rezervi, da je sprednji konec lahek. Tenerejka s svojimi 48 konji nima dovolj moči za te igre in morš izkoristi vse kar se da, da se lahko tako igraš. No pa odprt zračni filter in izpuh omogočita več moči v spodnji polovici obratov. Če imaš original zobnike spredaj in zadaj, boš tenerejko dvignil samo s prvo. Ja zdej ko pišem vidim kaj vse predelave omogočajo....

Aha še to... s tem ko sem zamenjal komplet prednji konec za boljše vzmetenje, je sedaj tenerejka lažnja spredaj za neverjetnih 8 kg. Kar ogromno pripomore k tem da je sedaj tenerejka lahkotna.

Kolega na zgornji sliki čez luzo, ima tudi zelo podobne predelave, zato lahko tko atraktivno leti čez.

Velik sreče in užitkov pri treniranju. Enkrat pa pršibaj na dolenjsko da narediva skupaj en krog. Lp

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem hondo transalp letni 91  260 kg in 50 km dvignil v 4 prestavi po zadnji ..Je pa res da sem vstal z nogami na sedez in gasa,sej mam se nekje posneto kako se je vozil lepo po zadnji samo je se na vhs kaseti :grim Dosti je v tehniki ..pri meni je blo da trse kot je vzmetenje odzadaj tezje je sel po zadnji...

Popravljeno . Popravil Ciko86
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mislim da se bližam servisu vsaj tako mi pravi voda v mehurju  :glare: če že nisem v zadnjem vlaku. Zadeva je sledeča prevoženih imam 19500km servis je bil delan na 12000km na original servisu. Moti me ker mi v knjigi ne piše kaj vse je bilo zamenjano. Me zanima kaj vse moram menjat pri teh kilometrih. (svečko, nastavitev ventilov, mogoče še kaj drugega spada to pod servis ali se to rihta ob kakšnih komplikacijah) ali pač samo olje, oljni filter, zračni filter. Na kolk km delate servise na teh motorjih? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

olje na 10kkm

zračni filter vzemi KN

svečka na 20kkm

vse žarnice na 20kkm

veriga in pakne po potrebi cca 20kkm

pazi na kolesne ležaje in gumi blažilce

ležaj v balanci namaži-očisti po potrebi

pri 88kkm sem sam preveril ventile, pa ni bilo izven toleranc

 

moped teran kar konkretno.

 

CARSKI MOPED!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super hvala!!! Katero znamko(olje svečka filter itd) vzamete ter kje se to najbolje splača.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj o K&N filtrih... Za asfalt so baje ok. Za na teren kjer je dosti prahu pa popolnoma neuporabni. Sem videl na lastne oči v Tuniziji, kako se je Honda Dominator z K&N filtrom zabasala s prahom in mivko. Druga, vožena po popolnoma istih poteh z originalom pa brez problema. Za Hondo in off road velja, da je original filter (ne od konkurenca za pol manj keša) daleč najboljši. Verjetno je podobno za Yamaho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

CARSKI MOPED!!!

res je, ko ga srečam na cesti me vedno pritegne, po videzu deluje bolj markantno in mogočno od velikih endur...še celo bolj impozantno od legendarne Africe in GSa, par konjev več, pa bi bil TOP.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-7865-0-04675100-1436469477_thumb.jpg

...če bi Yamaha vgradila v obstoječ okvir tale motor, bi resno razmislil o menjavi

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko si z novim superduper GS-jem v enem letu 10x na izrednem servisu, ze tudi 48KM ne moti.

 

Bolje se je počasi paljat z Tenerejko z 48KM na furo kot z novim GS-jem (spet) na servis!

 

TENERE= :worship:  :worship:  :worship:  :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej pozdravljena družba! Imam vprašanje na temo luči.

Na prvem servisu mi je Jure Primec zrihtal luč tako, da vklopu dolgega snopa, kratki ne ugasne. No, po parih nočnih vožnjah mi tudi to ni bilo zadosti in preko Ebaya sem naročil set dodatnih luči za dobrih 30€. Problem je, ker nimam blage veze kako to zvezat na 'high beam' kabel.

 

Kak nasvet kako razdelit kabel in kam jih montirat? :) Hvala

vqy-WP-201.jpg

 

s47-WP-201.jpg

 

9ja-WP-201.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem tako, da ti ne pogori motor. Pri dodatnih lučeh obstajajo določena pravila in sicer v smislu prometnih pravil in seveda tehničnih pravil.

Pri kršenju prvih se ti lahko zgodi, da boš imel težave z "roko pravice" pri drugih pa tisto kar sem napisal v prvem stavku.

 

Če res nimaš strokovnega znanja ali pa vsaj izkušenj prepusti montažo strokovnjaku.

Na kratko bi bil moj predlog, da jih vsekakor priključiš preko posebne varovalke in releja, ki ga krmili dodatno stikalo na dolge luči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps, ni zraven luči nikakršnih navodil?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobne lučke sm jst montiral zgolj čez varovalko na dodatno stikalo. Vlečeta obe skupi 20W, kar po mojem pavšalnem znanju pomen ena štop žarnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem na kable vžgal motor, a je med verglanjem merilec obratov malce znorel in se po vžigu ustavil na cca. 5.000 rpm. Senzor sicer deluje, ker se igla premika sorazmerno, sam števec je potrebno le nekako resetirat oz. ga skalibrirat :) Kdo ve kako se najlažje tega lotit?

rvowV.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odklopi akumulator pa boš videl če pade na 0. A si na avto priklopil? Če si, je možno da si regler skuril, preveri s kakšno napetostjo polni, ko boš imel akumulator napolnjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga odklopil sicer že včeraj pa ne jebe. Hmm, zaenkrat zgleda da vse deluje, le igla je zamaknjena v + za cca. 2800 obratov. Nevem, ne da se mi ga vozit na servis zaradi take zadeve, ampak po drugi strani pa mogoče bolje, ker je še v garanciji (čeprav ne vem kaj bodo rekli na vžiganje motorja preko kablov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga odklopil sicer že včeraj pa ne jebe. Hmm, zaenkrat zgleda da vse deluje, le igla je zamaknjena v + za cca. 2800 obratov. Nevem, ne da se mi ga vozit na servis zaradi take zadeve, ampak po drugi strani pa mogoče bolje, ker je še v garanciji (čeprav ne vem kaj bodo rekli na vžiganje motorja preko kablov).

Za vžiganje s kabli veljajo neka pravila si jih upošteval? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Royal, hmm, pa saj veš kako je z nami motoristi in upoštevanjem pravil :D Mi se nekako ne pustimo standardizirat..

 

Hehe, no pa resno, fora je bila, da sem najprej probal z enm Ford kombijem pa Tenerejka ni vžgala. Potem sem zahakljal enega črnca z golfom trojko, priklopim na njegov aku in bruuuum!! Je pa res spet verglal ene 5 sekund...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ni3ous,

za domačo nalogo sem naredil "forenzični"  :book:  pregled vseh tvojih predelav (mimogrede, :grupni: za vse mojstrovine). Tokrat sem se zapičil v navigacijo. Vidim, da si imel nuvija, sedaj pa je gori zumo. Kako si montiral slednjega - kak kupljeni vmesnik ali kaka pongrutavščina iz domače delavnice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ni3ous,

za domačo nalogo sem naredil "forenzični"  :book:  pregled vseh tvojih predelav (mimogrede, :grupni: za vse mojstrovine). Tokrat sem se zapičil v navigacijo. Vidim, da si imel nuvija, sedaj pa je gori zumo. Kako si montiral slednjega - kak kupljeni vmesnik ali kaka pongrutavščina iz domače delavnice?

Zdravo, sem šele zdej opazil tvoje vprašanje. 

Hvala za ... pohvalo. 

Predelave opisujem zato da bi komu za mano olajšal delo pri odločitvah in nadgradnjah. Če komu kaj prav pride je moja misija uspešna. 

Kar se GPS tiče, dobiš v setu RAM nosilec in priklope za motor. Torej več ali manj plug&play. 

Stari nuvi ni imel ustreznega softvera za izdelovanje trackov, kar je meni pri trasiranju najbolj pomembno. Zumo 350 LM to opcijo ima in je super. 

Gre za tale set, ki ima poleg avtomobilskega nosilca, tudi motoristični, ki ima ustrezne kontakte, da delujejo tudi ob vibracijah, ter RAM nosilec in GPS nosilec, ki miruje in zdrži ob tresljajih na motorju. Ter seveda da je dovolj masiven da GPS med vožnjo ne bo odpadel. 

gps-mounts.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!