SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 Bojda so zelo dobre in vzdržljive. Greš na večjo dimenzijo? Mitas jih ima v proizvodnem procesu???
Dimen Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 (popravljeno) Dimenzija bo kar original, ker nobeden ni odgovoril na moje vprašanje glede večje dimenzije. Pa razlog je v profilu, ki je pri večjih dimenzijah drugačen. Po sredini je sklenjen, kar je odlično za asfalt in življenjsko dobo a hkrati slabo za teren, ki ga zadnje čase prakticiram. Bom pa poročal o razliki z Heidenau K60 gumo, ki je po vseh testih na netu kao the best adventure guma ever. Zato sem jo tudi montiral. Je pa verjetno res, da sem imel tudi malo smole. Kamen jo je prerezal ravno med štofelci. Mitas ima na pogled manjše razmake. Popravljeno September 30, 2016. Popravil Dimen
celjan89 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 Sam imam mitas je vecji del za cesto in teren nekje 50 50.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Kak je fajn, ko prideš iz fure in ni potrebno 2 urno pranje motorja, tako, kot sem moral prejšnjega
celjan89 Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Am počakaj da si umisliš bol grobi profil na gumah in kdaj zaideš na kakšen teren.. Je kar hitro podobno! Opereš motor in nehaš pa vidiš da še kar blat teče od njega
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 He, he! Ne moreš primerjat z štirikolesnikom, z katerem sem na dvorišče prinesel za samokolnico blata
THOMPSON Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Se da tudi z mopedom, ne rabiš šajtruge. Preverjeno! lp, andrej
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Tenerejka ne more pobrati takšne količine kot 4x4 delavec! igc1 in Bostjan L 2
hajoktejn Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 9 minutami, lakl pravi: Tenerejka ne more pobrati takšne količine kot 4x4 delavec! Lohk jih pa kateem VS800, SF, igc1 in 2 others 5
Dimen Objavljeno Oktober 20, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2016 (popravljeno) Update: Bolj za šalo kot zares sem na Aliexpresu naročil v kompletu ročki za bremzo in sklopko. Valda je pritegnila cena (15€) in šele nato možnost krajšanja in regulacije hoda ročke. Ko je roba prišla, najprej rahla skepsa, potem pa prijetno presenečenje. Odlično se izkaže možnost regulacije odmika ročke med vožnjo (rdeč krogec). Na sklopki sem kar odstranil podaljšek in lahko sedaj udobno stiskam z dvema prstoma. Po asfaltu je odmik manjši, ko pa zapeljem v gozd pa kar med vožnjo (on the fly) prestavim odmik na maks (ima pet stopenj). Kontrola sklopke (na dveh prstih) je vsaj za 50% boljša, oprijem krmila odličen. Priporočam! Power commander V (PCV) omogoča vgradnjo quickshifterja. Potrebno je vgraditi stikalo in povezati z PCV-jem. Namensko stikalo za tenerejko ne obstaja, bi se pa dalo improvizirati. Problem je cena stikala = 100+€. Itak je ta opcija takoj odpadla zato sem v Conradu naročil iz Nemčije vodotesno stikalo za 9€. Namestil in sprogramiral da odvzame gorivo za 100 milisekund. Rezultat je gradko prestavljanje od druge prestave naprej v stilu Formule 1. Odlično za prehitevanje in pospeševanje na full gas. Hkrati sem pod števcem namestil dvostopenjsko stikalo za preklapljanje med dvema map-ama v power commanderju. Prva stopnja je ekonomična (dodaja 5-10% goriva pri plinu nad 50%) in druga stopnja za večjo odzivnost in več navora v nižjih obratih (dodaja do 17% goriva pri plinu na 50%). Hkrati sem vgradil še O2 optimizer, ki povozi informacijo lambde sonde kadar so obrati med 500-6000 in od 10-50% plina/gasa. V praksi to pomeni, da v tem območju motor teče z bogatejšo mešanico in posledično manj trese in zagotavlja mirnejši tek motorja (ni pa fullll razlike, še vedno je en bat). Razmerje zrak:gorivo je cca 13,5:1. Prejšnji teden sem vgradil tudi gretje ročk :-) Naslednja investicija bo skoraj gotovo zadnje vzmetenje, čeprav je že sedaj zadaj progresivna vzmet. Enostavno je motor premehek za zmeren skok. V igri je drag Ohlins, ki je dobro ocenjen. Na sprednjih vilicah bom za začetek zamenjal olje in povišal gradacijo na 20W. Popravljeno Oktober 20, 2016. Popravil Dimen bosa, igc1, Cartman in 4 others 7
Dimen Objavljeno Oktober 21, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2016 (popravljeno) pred 18 urami, sayo pravi: Hude ročke za ta denar... Sem včeraj kolegu iz foruma poslal link in so 27€. No zdele sem jih pa našel za dobirh 20€. Cene zgleda nihajo:https://www.aliexpress.com/item/For-Yamaha-XT660Z-Tenere-2008-2015-High-quality-Motorcycle-CNC-Aluminum-Short-Brake-Clutch-Levers-Hot/1000001292407.html?spm=2114.01010208.3.10.98YN2w&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_10069_113_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_8&btsid=daab2f5d-dbc3-4147-92ef-06b459d7d21d Sama ročka je kvaliteten aluminij in preklopna v primeru padca. Del ki se vpne pa je plastika - ni cenena. Jebga, kinez z pravo ceno. Še en update sem pozabil napisat. Snel sem ročko za gas in pobrusil ležišče pletenice po zgledu iz XT660.com foruma: http://www.xt660.com/showthread.php?t=16757&highlight=twitchy Zadeva deluje. Sam ne pobrusit preko 2mm. Meni je malo ušlo in sem moral podaljšati pletenico na strani "frgazerja". Kontrola od nič do 30% plina je veliko boljša. Motor se iz nula gasa naprej ne zaganja toliko/skoči, ker ponesreči recimo v stoječem položaju preveč obrneš ročko. Modifikacija podaljša pletenico od nula gasa do nekje 30% potem gre naprej zvezno. Tako kot original na celotnem območju. Če ne razumete kaj pišem, preletite zgornji link. Popravljeno Oktober 21, 2016. Popravil Dimen celjan89, Sahbazz in SAR-Solo Adventure rider 3
celjan89 Objavljeno Oktober 21, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2016 https://www.aliexpress.com/item/For-Yamaha-XT660Z-Tenere-2008-2015-Foldable-Extendable-Brake-Clutch-Levers-CNC-8-Colors-Folding-Extending/32735072461.html?spm=2114.01010208.3.68.pwLhDy&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_10069_113_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=9746879c-e1bf-4510-9f6e-704e44d4e934 Takšne ročke ko imaš ti so 27€ ker so lomljive vmes. Te, ki si dal link pa niso.. Sam sem jih že naročil... Dimen 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 6, 2016 Opozori Objavljeno November 6, 2016 (popravljeno) Da malo opišem še moje posodobitve na Tenerejki. Oxvord gretje ročk, zaščita rok na krmilu, navigacija Waytek za motor, voltmeter, vtičnico, cevna zaščita motorja, centralno stojalo, nosilci kovčkov in kovčki iz romunije, centralni kovček SM Motech, lovering kit za znižanje motorja, povišek krmila 30 mm, široke stopalke, dodatne cree led meglenke in led pozicijske žarnice, da se vidi ... Projekt čez zimo imam planiran, da montiram še tool tube za orodje in kakšno malenkost za udobje. Večino podatkov o opremi sem našel na MS v tej temi... Popravljeno November 6, 2016. Popravil lakl Dimen, bosa, celjan89 in 3 others 6
Ni3ous Objavljeno November 7, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2016 Lepo upgrejdate svoje makine! Me veseli, da se nekaj dogaja v tej temi in predvsem da se tudi na ta način tu prenašajo koristne informacije. Dimen, pri predelavi vzmetenja na tenerejki boš največ pridobil, če boš zamenjal prednje vilice in fedre. Manj bo opazna menjava zadaj amortzerja, čeprav je seveda tudi razlika. Če boš dal "trše" olje najbrž zadeva ne bo dobro delovala pri višjih hitrostih, kjer naletiš na oviro in namesto da vilice absorbirajo npr kamen, te bo odbilo. Nevarno je ko te odbije v levo ali desno in izgubiš smer. Z menjavo olja boš opazil / pridobil le počasnejše posedanje prednjega konca pri zaviranju, Kako sem to jaz naredil lahko vidiš nekje v tej temi kako leto ali dve nazaj. Me pa zanima kako je s Power commanderjem v praksi. Kaj se zares spremeni / opazi pri tem upgrejdu? gsxf750 1
Guzzuki Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 http://lanesplitter.jalopnik.com/the-yamaha-t7-looks-like-the-future-of-going-far-fast-1788682754 Dimen, Janezs in Ni3ous 3
Ni3ous Objavljeno November 8, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2016 Točno tak koncept rabimo. Naj začnejo vsi glavni proizvajalci razvijat ta segment in čez par let bomo imeli lepo izbiro adventure bajkov!. Janezs 1
Dimen Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 pred 2 urami, Ni3ous pravi: Točno tak koncept rabimo. Naj začnejo vsi glavni proizvajalci razvijat ta segment in čez par let bomo imeli lepo izbiro adventure bajkov!. Pa sej, sedanja tenerejka je ta koncept že leta, razen moči (ktm 640 adventure tudi). Dvomim, da bo novi model lažji. Na splošno se tenere prezira, ko je govora o adventure motorjih. V vseh testih je nekak v ozadju ali pa je ni! Morebiti zaradi starega in domnevno podhranjenega agregata. V praksi večina adventure motorjev vozi 98% dobro utrjenih cest. Verjetno na trgu ni potrebe po lahkem in terensko zmogljivem adventure bike-u. Če bi bilo, bi se tudi večji proizvajalci hitro prilagodili. Jst tudi upam, da T7 naredi premik v segmentu. MiNa in igc1 2
TTONE Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 pred 5 urami, Thor Mentor pravi: http://lanesplitter.jalopnik.com/the-yamaha-t7-looks-like-the-future-of-going-far-fast-1788682754 zgleda obetavno ampak je verjetno zgolj rally replika, ki ne bo šla v masovno proizvodnjo....
Ni3ous Objavljeno November 8, 2016 Avtor Opozori Objavljeno November 8, 2016 Nekaj podobnega imajo očitno namen naredit za 2018: http://www.cyclenews.com/2016/11/article/yamaha-t7-concept-unveiled-milan-gallery-video/
jskrablin Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 Tale moped zgleda super. Naj nekaj čimbolj podobnega spravijo na trg... hajoktejn 1
Kölm Objavljeno November 8, 2016 Opozori Objavljeno November 8, 2016 http://www.asphaltandrubber.com/bikes/yamaha-t7-concept/ Janezs 1
Dimen Objavljeno November 9, 2016 Opozori Objavljeno November 9, 2016 Ob 7. 11. 2016 at 12:58, Ni3ous pravi: ... Če boš dal "trše" olje najbrž zadeva ne bo dobro delovala pri višjih hitrostih, kjer naletiš na oviro in namesto da vilice absorbirajo npr kamen, te bo odbilo. Me pa zanima kako je s Power commanderjem v praksi. Kaj se zares spremeni / opazi pri tem upgrejdu? Ok, razumem tvoje pomisleke. Pa naredimo kompromis in bom nalil olje 15W (itak ga je treba zamenjat po 6 letih). Želim vsaj za spoznanje trši amortizer. Sprednje vilice imajo 27 obratov za nastavljanje in predvidevam, da se bo dalo nastaviti tako, da ne bo prenevarno. Glede PCV pa predlagam, da se ob priliki vsedeš na moj motor in preizkusiš. Ima pa v ponudbi off-the-road.de, ECU remapping: http://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Engine-tuning/Intake/ECU-Remapping-Yamaha-XT660.html Pomoje je to dobra cenovna alternativa power commanderju, ki je vsaj še enkrat dražji. Jst sem ga dobil z motorjem in ne grem v investicijo. Če ga ne bi dobil zraven bi resno razmislil.
pertocanecJr Objavljeno November 11, 2016 Opozori Objavljeno November 11, 2016 Trenutno sem v službi in ne morem preverit akumulatorja, bom pogledal proti večeru kolko je star akumulator. So mi pa na servisu (ko sem ga pač delal, takrat po nakupu motorja) rekli, da so premerili akumulator in da menjava še ni potrebna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se