Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

He,he! Lexan. To je vizir iz ene stare čelade prirezan in montiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, The Lakl pravi:

He,he! Lexan. To je vizir iz ene stare čelade prirezan in montiran.

Dobra ideja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, TTONE pravi:

Dobra ideja!

Katera tudi deluje ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey  Teneraši! 

Ob tej priliki, bi bil vesel da se tudi čimveč tenerejk zbere, tako da še tukaj limam, če je kdo spregledal, ker tako kot jaz na tem  forumu  spremlja samo tistih par dobrih starih tem...drugo gre pa mimo.... 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vremena za vozit  ni bilo.

Motor je  že tudi 100% poservisiran za sezono 2017.

Tako da sem se igral z osvetlitvijo v teh mrzlih januarskih dneh...

5ox-GOPR46.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lepa fotka, le, pa oprosti, če maš možnost jo obreži na desni za kakih 10%, pa dodaj na levi. Pa brez zamere.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor zgleda fino. Najbrž je uvoz. Veliko ima opreme gor. 40.000 km ni preveč za ta agregat. Transalpa ima bolj uglajen agregat od enocilindraške Tenerejke. Upam da se tega zavedaš. Tenerejka 2013 nima nekih hib. Pregledaš standardne stvari pri nakupu vsakega motorja. Če se pri tem ne počutiš suvereno, potem vzemi s sabo kakega bolj izkušenega prijatelja. Če nimaš nikogar ti lahko tut jaz pomagam in grem s tabo. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob February 10, 2017 ob 19:13, MMEntal pravi:

Pozdravljeni cisto sem se navdusil nad tem motorjem prej sem imel hondo transalp. Naslednji teden bi ga sel pogledat in ce je vse vredu z njim ga bom kupil, na kaj naj bom pozoren? Zanima me tudi ce kdo pozna ta motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11653550&show=2

Ob February 10, 2017 ob 19:13, MMEntal pravi:

 

Bodi previden. To je motor iz uvoza! V Italiji traja sezona na jugu 12 mesecev in delajo dosti vec kilometrov.... Po desni je podrsan in in ima slike samo z leve!?!

Popravljeno . Popravil TTONE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je precenjena, kjub opremi.
Lanskega aprila je mene prišla uvožena iz Italije dobre 4k€ z dmv-jem vred in stroški. Imela je pa 11kkm, kot nova, brez praskice, z prvimi gumami. V Italiji so ugodne cene tenerejk, ker imajo previsok sedež za majhne makaronarje. Posledično je za rabljene manjše zanimanje in cena je ugodnejša. Uvoz iz Italije je pa administrativno sila enostaven.

 

BTW: 

Kaj se zgodi, če na belanci odstraniš prečko? Bi se zlomila, zvila????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Dimen pravi:

Kaj  bi se zgodilo če bi na belanci vzel dol prečko?

Brez prečke bi  bil :D 

 

Ok, šalo na stran... pridobil bi nekaj vibracij na ročkah, pa malo prej bi se zvilo krmilo, če se veliko prevračaš po terenu.

Najbrž je to vse.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10. 2. 2017 at 7:13 PM, MMEntal said:

Pozdravljeni cisto sem se navdusil nad tem motorjem prej sem imel hondo transalp. Naslednji teden bi ga sel pogledat in ce je vse vredu z njim ga bom kupil, na kaj naj bom pozoren? Zanima me tudi ce kdo pozna ta motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11653550&show=2

jaz ga poznam...

paden po desni strani, zgleda da bolj kot ne na mestu.

sicer redno servisiran, brez rje,...

teče lepo, prestavlja lepo, pelje se stabilno, vse v liniji, vilice/ balanca v pravem kotu,, zavore ne tresejo...

 

najbolje da ga pozabiš, oglas je star, motor je že v moji garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HA HA HA HA HA HA, kako si ga demoraliziral. Genitalno, ELO, kapo dol :D

No, ko smo že pri temi Tenerejka: A se vam ne zdi ta moped mal velik preveč visok? Ko je Janezova TNR stala poleg moje Peggy, je segala preko nje vsaj kake 2 metra.. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"demoraliziranje" ni bil moj namen...

višina je poleg teže problem male tenerejke, toda to je pravi enduro..

z mojimi 182cm kljub nekoliko krajšimi kraki nimam težav z višino tenerejke.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš! Ti si jo dvignil. Jaz pa nisem mogel sprejeti dejstva, da, ko se ustavim z nohti iščem podlago. Za visoke petke pa tudi nisem navdušen in sem znižal motor za 3cm z tako imenovanimi bonsi-kostmi.

Dobro, najin stil vožnje in uporaba pa tudi imata popolnoma drug pomen  :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, ELO pravi:

jaz ga poznam...

paden po desni strani, zgleda da bolj kot ne na mestu.

sicer redno servisiran, brez rje,...

teče lepo, prestavlja lepo, pelje se stabilno, vse v liniji, vilice/ balanca v pravem kotu,, zavore ne tresejo...

 

najbolje da ga pozabiš, oglas je star, motor je že v moji garaži.

A nis meu ti že ene 4 take?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 2. 2017 ob 11:33, Ni3ous pravi:

Bravo Elo, dobrodošel med nami! 

Tenerejka previsoka? Huh, dobro da nisi primerjal še moje tenerejke poleg standardne višine tenerejke. Hod vilic imam podaljšan na 30 cm, posledično cel motor višji,  zadaj imam 18 col + progesivna vzmet, ki še doda nekaj višine, dodatno povišana komplet maska za par cm... cel motor zelo višji. Odmik  šus plate od tal je tolikšen, da bi šel lahko spodaj skoraj en minimoto  pod njo. Po terenu zlepa ne udarim ob skale... 

Sem mnenja da je čim nižja višina pomembna pri manevriranju na mestu, obračanje, parkplaci itd, kjer želiš stik s tlemi. Pri vožnji po terenu pa je fajn imeti čimveč odmika od tal. Da ne zapneš vsepovsod. Seveda je odvisno tudi od višine voznika in terena po kakršnem se hoče kdo  vozit. Jaz sem visok 179 cm in mi je taka kot imam sedaj ok, ker motor je narejen za vozit in ne za štopicat zraven. 

Ja benti bohca, a pol maš kot obvezno opremo pol tud lojtro? Kako se pa sploh ustaviš na semaforju? Al vedno pičiš skoz rdečo al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje je Tenerejka brez ABS-a že v osnovi višja od tiste z ABS.

Jest nism lih velikan, pa se nobenga motorja ne bojim pelat. Itaq daš pred ustavitvijo v 1. prestavo. levo nogo na tla, se mal na sedežu podrsaš na levo stran. Desno nogo pa na bremzo. Sm pa prebral to foro v magistreriju varne vožnje. Men pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, skalar36 pravi:

Baje je Tenerejka brez ABS-a že v osnovi višja od tiste z ABS.

Ja, ABS varianta je nižja. Je bila menda mišljena kot malo bolj cestno naravnan motor.

Sicer pa stock Tenere s sedežem pri 865mm ni hudo visoka. Jaz imam na mojih mopedih 910mm (690 Enduro R) pa 960mm (200 EXC). Visok sem pa 181, tako da nek dvometraš lih nisem. Pred semaforji se pa tud ne kotalim po tleh. Ko počaka v kakem klancu itak ne dosežeš z obema nogama do tal. Je dosti če z eno. Al pa pobiraš prvo sebe, pol pa še motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vso ponujeno pomoc in nasvete... Zgleda mi ta ni bila usojena, bom pa se zgleda neki casa sanju o njej razn ce se mi kaksna sreca nasmehne :). Elo tebi (kot tudi ostalim) zelim cimvec srecnih vozenj po brezpotju kakor tudi izven njega se kdaj srecamo in kaksno recemo.... Na razumem zakaj bi me demoraliziral odgovoril je na moje vprasanje ki sem ga postavil in ki me je zanimalo. Kdor prej pride se prej pele...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jskrablin pravi:

Ja, ABS varianta je nižja. Je bila menda mišljena kot malo bolj cestno naravnan motor.

Sicer pa stock Tenere s sedežem pri 865mm ni hudo visoka. Jaz imam na mojih mopedih 910mm (690 Enduro R) pa 960mm (200 EXC). Visok sem pa 181, tako da nek dvometraš lih nisem. Pred semaforji se pa tud ne kotalim po tleh. Ko počaka v kakem klancu itak ne dosežeš z obema nogama do tal. Je dosti če z eno. Al pa pobiraš prvo sebe, pol pa še motor.

Že že, samo ta dva motorja sta narejena za po tleh metat, pa noben niti približno tako težek kot XTZ 660. Tole uloviš tudi če je fejst nagnjen na eno nogo. Jaz sem vozil Husqvarno 610 TE z Ohlinsovimi vilami in amortizerjem. Ko je bil posed prav nastavljen sem na mestu komaj z špici škornjev segel do tal, pa na terenu ni bilo problema, prav nasprotno, še lažje je vozit. Samo ta motor je tehtal 108 Kg, pa nezlomljiv je bil.

Tenerejka pa je bolj urbani Enduro, pa za potovat. Je že nerodno, če ne sežeš do tal pa se kje z kufri vred zvrneš sredi mesta :kva2:

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj ko se ustaviš, daš rit malo na stran in greš z eno nogo dol. kaj je pa to takega, samo navadit se je treba. moja yamaha je baje 2 centimetra manj kot en meter. pa me to čisto nič ne moti. samo odmislit je treba to, da treba obvezno z dvemi nogami dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!