Greencaj Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 49 minutes ago, The Lakl said: Evo! Ti dve sta full nadgrajeni (za najine potrebe in način uporabe). Pa srečno vožnjo KAtere cevne zaščite in zaščite rok imaš? Pa hvala
DAMI34 Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 Srečno z novo mašino @Greencaj C eagle in Greencaj 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 Cevne zaščite, nosilci in kovčki so romunski. Heavy duty. Greencaj 1
C eagle Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 Srečno! Sem dobu mms.... pa si mel zasedeno... Bomo šli en giro ob priliki Greencaj 1
Dimen Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 5 hours ago, Greencaj said: Evo mene na točki 0 Od tle naprej pa samo nadgradnje. Od danes naprej vesel lastnik te bordo punce ^^ Morem jo samo nekomu dat pogledat, ker nisem nikoli še imel opravka z enocilindraši, pa nisem siguren če je tak zvok normalen ali ne Opa, rdeča? Nisem vedu da obstaja. Čestitke! A greš v BIH in ČG naslednji mesec?? Najprej se zadnjega vzmetenja loti, če imaš preko 90kg, pol poviški, široke stopalke in ščitniki na rokah. To bo že velika sprememba v vožnji. Glede prtljage razmisli o saddlebag. Tele mam nagledane. Cena je ugodna:http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/ROGAL_40L.html Trdi kufri niso za v gozd in ne prenašajo padcev. Greencaj 1
celjan89 Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Čestitke.. Pa veliko varnih in lepih km ti želim!
jskrablin Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Mojih 5 centov na prejšnjo razpravo o ABS-u. ABS je na terenu neuporaben. Če si navajen z zadnjo zavoro usmerjat motor, pa je neuporaben že na makedamu. Tako da za vsak izlet z asfalta more biti opcija, da se ABS izklopi. Kako ma to Tenerejka urejeno, ne vem... vem pa, da se s 690 z vklopljenim ABS-om sploh ne znam pelat takoj ko zavijem z asfalta. Ponavadi kr v prvem ovinku fašem 'o shit' moment, če slučajno pozabim ABS vklopljen... Za bolj prometne razmere na asfaltu pa je še vedno super. Sploh v kombinaciji z agresivnimi enduro gumami po mokrem. pred 7 urami, Dimen pravi: Najprej se zadnjega vzmetenja loti, če imaš preko 90kg, pol poviški, široke stopalke in ščitniki na rokah. Hm, zanimivo. Jaz bi mu pa lih obratno priporočal - švoh sprednje vzmetenje je ponavadi večji problem pri malo hitrejši vožnji. Če zadaj malo skače, še gre. Če se spredaj odbija levo-desno in malo naokoli pa ni lih prijetno Joker 1
Popularna objava BIF Objavljeno Maj 5, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 (popravljeno) Pa naj bo še mojih 10 centov... Kot popolen novinec v svetu motociklov (izpit imam od lanskega oktobra) in po prevoženih slabih 6.000km še moje mnenje o tem motorju. Pomemben podatek je to, da sem na motocikel prešel iz štirikolesnika BRP Outlander 800XT-P....podatek je pomemben zato, ker sem večino svojega časa preživel v vseh možnih grbah in terenih...velikokrat takšnih, ki se jih z motorjem sploh ne da odvozit. Ampak z leti sem se tega naveličal in so me zamikala potovanja, vendar se nisem žele popolnoma odpovedati gozdnim cestam in "bližnjicam". Ker je smer mojih potovanj usmerjena bolj na jug in vzhod in so razmere v teh delih (cestna infrastuktura) takšne kot pač so, "krave" z kupom lektronskih gadgetov niso prišle v poštev. Vsi tisti, ki vozijo po "stranskih" poteh zelo dobor vedo, da je zanesljivost stroja pomemben faktor....če recimo ostaneš nekje sredi gozdov Like, Albaniji, Bolgariji ipd. ti TCS, BCS, IPD-ji in kaj vem koji kurac vse se že rola po dispay-u, en kurac pomaga, ker nimaš nikogar, ki ti bo to zadevo porihtal v domači garaži. Poleg tega, da se pri 50-ih ne mislim preizkušat v cestno-hitrostnih rekordih, sem izbor motocikla pač zožil na Tenerejko. Motor bi celo lahko označil za elektronski metuzalem...ampak to je tudi prednost...če jo znaš uporabit. Najprej se je zgodilo obdobje "razočaranja"....vibracije, turbolenca okrog čelade, visok motor, strah pred nagibom v ovinku...neizkušenost...no po vseh kilometrih pa je nastopilo obdobje navdušenja. Vibracije so "izginile" (se ga naučiš vozit v režimu brez vibracij), turbolenco smo rešili z novim vizirjem, vodljivost je več kot dobra, makedam in gozdne ceste pa so užitek. Tudi naložen z kufri ima zame dovolj moči...celo vožnja po avtocesti (moral sem poizkusiti...čeprav se je izogibam) je pri 120-130 km/h čisto dobra...tudi za daljše razdalje. Vzdrževanje motorja je nadvse enostavno in poceni. Malce sem dal predelati sedež, da je za rit 50-letnika bolj udoben, širše stopalke so nadvse dobrodoše....crash-bar-i za boljši občutek in zaščito, zaščita rok in to je to za zdaj. Bom pa zamenjal še vzmeti (linearne za progresivne)....kaj to pomeni še ne vem (baje je veliko bolje), predvsem ker me moti "plavanje" motorja in "potapljanje ob agresivnejšem zaviranju spredaj. S tem motorjem ne boš nikoli prvi na vasi....pa tudi fukal ne boš več kot običajno...se pa boš velikokrat nasmehnil ob cesti stoječemu lastniku super-duper stroja, ki ima dvignjen zic in gleda v tisto, kar se nahaja pod njem. Toliko na "kratko" iz moje strani....okrog ABS-a pa je povedal @jsakrablin in se popolnoma strinjam. Želim ti veliko varnih kilometrov in uživanja. Popravljeno Maj 5, 2017. Popravil BIF Quest, jskrablin, SAR-Solo Adventure rider in 9 others 12
BIF Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Kar se tiče ABS-a...to bo kar je želel povedati @jskrablin od nekje 30s naprej vožnja z vklopljenim ABS-om po makedamu....z drugimi besedami....imaš, pa ne znaš uporabljat....ali klasika večine lastnikov kravic....adventure po asafaltu...prvi makedam pa tema.... Janezs in MiNa 2
IZTOK Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 pred 3 urami, BIF pravi: Pa naj bo še mojih 10 centov... Kot popolen novinec v svetu motociklov (izpit imam od lanskega oktobra) in po prevoženih slabih 6.000km še moje mnenje o tem motorju. Pomemben podatek je to, da sem na motocikel prešel iz štirikolesnika BRP Outlander 800XT-P....podatek je pomemben zato, ker sem večino svojega časa preživel v vseh možnih grbah in terenih...velikokrat takšnih, ki se jih z motorjem sploh ne da odvozit. Ampak z leti sem se tega naveličal in so me zamikala potovanja, vendar se nisem žele popolnoma odpovedati gozdnim cestam in "bližnjicam". Ker je smer mojih potovanj usmerjena bolj na jug in vzhod in so razmere v teh delih (cestna infrastuktura) takšne kot pač so, "krave" z kupom lektronskih gadgetov niso prišle v poštev. Vsi tisti, ki vozijo po "stranskih" poteh zelo dobor vedo, da je zanesljivost stroja pomemben faktor....če recimo ostaneš nekje sredi gozdov Like, Albaniji, Bolgariji ipd. ti TCS, BCS, IPD-ji in kaj vem koji kurac vse se že rola po dispay-u, en kurac pomaga, ker nimaš nikogar, ki ti bo to zadevo porihtal v domači garaži. Poleg tega, da se pri 50-ih ne mislim preizkušat v cestno-hitrostnih rekordih, sem izbor motocikla pač zožil na Tenerejko. Motor bi celo lahko označil za elektronski metuzalem...ampak to je tudi prednost...če jo znaš uporabit. Najprej se je zgodilo obdobje "razočaranja"....vibracije, turbolenca okrog čelade, visok motor, strah pred nagibom v ovinku...neizkušenost...no po vseh kilometrih pa je nastopilo obdobje navdušenja. Vibracije so "izginile" (se ga naučiš vozit v režimu brez vibracij), turbolenco smo rešili z novim vizirjem, vodljivost je več kot dobra, makedam in gozdne ceste pa so užitek. Tudi naložen z kufri ima zame dovolj moči...celo vožnja po avtocesti (moral sem poizkusiti...čeprav se je izogibam) je pri 120-130 km/h čisto dobra...tudi za daljše razdalje. Vzdrževanje motorja je nadvse enostavno in poceni. Malce sem dal predelati sedež, da je za rit 50-letnika bolj udoben, širše stopalke so nadvse dobrodoše....crash-bar-i za boljši občutek in zaščito, zaščita rok in to je to za zdaj. Bom pa zamenjal še vzmeti (linearne za progresivne)....kaj to pomeni še ne vem (baje je veliko bolje), predvsem ker me moti "plavanje" motorja in "potapljanje ob agresivnejšem zaviranju spredaj. S tem motorjem ne boš nikoli prvi na vasi....pa tudi fukal ne boš več kot običajno...se pa boš velikokrat nasmehnil ob cesti stoječemu lastniku super-duper stroja, ki ima dvignjen zic in gleda v tisto, kar se nahaja pod njem. Toliko na "kratko" iz moje strani....okrog ABS-a pa je povedal @jsakrablin in se popolnoma strinjam. Želim ti veliko varnih kilometrov in uživanja. Tu bi se glede velikih endur z elektronskimi paketi z teboj le delno strinjal. Res je, več je opreme, predvsem elektronike, več je možnosti okvar in zadeve so lahko drage. Ampak, če odpove ABS, TCS in podobni sistemi motor pelje naprej. So lahko izjeme a pri meni na Super Tenerejki se samo lučka prižge, peljem pa naprej. Sem preizkusil z odklopom senzorjev. Na agregatu pa imaš tudi ti vbrizg, električno črpalko goriva, lambda sondo, ECU, cel kup senzorjev, da izpolnjuješ EURO 3 ... ista možnost okvare, ki ti bo prinesla samo zmajevanje z glavo sredi gozda. Za izpade v divjino so bile zadnje serije motorjev, kjer si lahko z znanjem in orodjem popravljal na terenu modeli ala XT 750 Super Tenere, prejšnja Africa Twin ... Brez ECU, brez senzorjev v motorju, na fergazer. Razen tega, vsi se peljemo najprej po javnih cestah, tudi če gremo v gozdove BiH. In tu te lahko ABS reši, če ga imaš, če ga nimaš, pa jebi ga. Pa lahko voziš še tako previdno, situacija, ko boš zaviral, pa ti bo šlo kolo po svoje se lahko vsakemu zgodi. Glede ABS še tole - vsakega lahko izklopiš, če ne v meniju motornega računalnika pa z trikom - motor na glavno stojalo, v drugo in gasa na mestu. Mu zmedeš logiko, ker prednje kolo stoji in ne more korigirat "blokiranega kolesa ". Vrže ga v motnjo in izklopi ABS, pelješ pa se naprej kot ga ne bi bilo gsxf750, GoBobi in Quest 3
BIF Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 (popravljeno) Vse to verjetno drži in se strinjam...čeprav bi rad videl te gozdove kjer se vozijo s kravicami (vsaka čast izjemam). Ampak....izbira motorja naj bo v domeni vsakega posameznika...izbire je dovolj....kako in kje pa kdo vozi, pa naj izbere sam. Čudim se le temu, da so motoristi do izzuma ABS-a in ostalih elektronskih pomagal uspeli preživet.... Da pa se razumemo....ABS JE ODLIČNA zadeva za na cesto...ni pa nujna....na makadamu pa je nevarna oz škodljiva... Popravljeno Maj 5, 2017. Popravil BIF celjan89, bosa in MiNa 3
IZTOK Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 (popravljeno) pred 10 minutami, BIF pravi: Vse to verjetno drži in se strinjam...čeprav bi rad videl te gozdove kjer se vozijo s kravicami (vsaka čast izjemam). Ampak....izbira motorja naj bo v domeni vsakega posameznika...izbire je dovolj....kako in kje pa kdo vozi, pa naj izbere sam. Čudim se le temu, da so motoristi do izzuma ABS-a in ostalih elektronskih pomagal uspeli preživet.... Veliki enduro tako ni za na resen teren. Pa to nima veze z elektroniko, je pretežek, nima pravega vzmetenja ... To je samo marketing, da ti ga prodajo, ko pa ga kupiš, pa je prvo kar ugotoviš, da je homologiran z gumami hitrostnega razreda V, tako da, konča se že tu. Glede ABS in kako smo se vozili, a ma res smisel o tem razpravljat? Včasih so se motoristi znali vozit tudi brez čelad, pa ima smisle razpravljat o uporabi čelade? Če mi tehnološki napredek nudi dodatno varnost jo bom z veseljem pograbil. Pa še nekaj, glede ABS ni več izbire, od 1.1.2017 je obvezen za EURO 4. Popravljeno Maj 5, 2017. Popravil IZTOK siks, bosa in GoBobi 3
compaq Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Pa se ne da vgradit enostavno stikalo, ki prekine tokokrog in abs ne dela vec? Za slucaj, ko zavijes na makadam.
jskrablin Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 pred 19 minutami, IZTOK pravi: Za izpade v divjino so bile zadnje serije motorjev, kjer si lahko z znanjem in orodjem popravljal na terenu modeli ala XT 750 Super Tenere, prejšnja Africa Twin ... Brez ECU, brez senzorjev v motorju, na fergazer. EFI (vbrizg goriva) je super zadeva. Ki praviloma deluje zelo zanesljivo. Pa tudi večina komponent v sistemu ne crkne kr tako, iznenada. Fergazerji niso nujno bolj zanesljivi - se zamaši, plovec zašteka (pol pa krepne, pa bencin pušča vsepovsod), precej so opazne razlike v delovanju motorja glede na temperaturo, vlago zraka, nadmorsko višino, ko gre motor po tleh teče bencin ven po lih vseh iberlauf cevkah, pa nekatere motorje je še težko pol zalavfat... in vse to velja za 100% brezhiben fergazer EURO4 pomeni definitiven konec fergazerja na novih cestno legalnih strojih. KTM je na dva 2T EXC modela (250 in 300), za 2018 EFI našravfal. Vse ostalo je šlo v 'samo za uporabo na ustreznih poligonih in dirkalnih stezah' kategorijo. Če koga zanima res dolga razlaga o EFI napram fergazerjem si naj prebere tole - http://www.sibirskyextreme.com/2013/09/adv-bike-selection-2/ Aja, vozim tako moped z fergazerjem kot moped z EFI. Da ne bo kdo rekel, da sem pristranski DAMI34, MiNa, bosa in 3 others 6
IZTOK Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 pred 1 uro, jskrablin pravi: EFI (vbrizg goriva) je super zadeva. Ki praviloma deluje zelo zanesljivo. Pa tudi večina komponent v sistemu ne crkne kr tako, iznenada. Fergazerji niso nujno bolj zanesljivi - se zamaši, plovec zašteka (pol pa krepne, pa bencin pušča vsepovsod), precej so opazne razlike v delovanju motorja glede na temperaturo, vlago zraka, nadmorsko višino, ko gre motor po tleh teče bencin ven po lih vseh iberlauf cevkah, pa nekatere motorje je še težko pol zalavfat... in vse to velja za 100% brezhiben fergazer EURO4 pomeni definitiven konec fergazerja na novih cestno legalnih strojih. KTM je na dva 2T EXC modela (250 in 300), za 2018 EFI našravfal. Vse ostalo je šlo v 'samo za uporabo na ustreznih poligonih in dirkalnih stezah' kategorijo. Če koga zanima res dolga razlaga o EFI napram fergazerjem si naj prebere tole - http://www.sibirskyextreme.com/2013/09/adv-bike-selection-2/ Aja, vozim tako moped z fergazerjem kot moped z EFI. Da ne bo kdo rekel, da sem pristranski Za 99 % uporabnikov je efi super, vprasaj pa tistega, ki rine v Afriko in nalije nekje bogu za hrbtom XY octan bencin iz rjavega soda. Pri ferfazerju v skrajni sili izpraznis in ocistis rezervoar pa menjas zunanji filter goriva na dotoku v fergazer. Ce pa je treba spucat fergazer pa se tudi da naredit, ce ravno je jeba. Od elektronike ima edino CDI vzig. Kaj pa sodobnez z efi? Razdret tank, menjat filter na pumpi - ce seveda ni integriran in bos kar pumpo menjal. Ce potegne svinjarijo v injektorje bos pa menjal injektorje, ker ni kaj razstavljat ( ala pesek, rja ...). Ti crkne MAF, senzor pozicije gredi, lambda.... jeba. Pa ne da bi jaz imel tako starino, primer sem dal samp za ekstremne avanturiste. Meni efi povsem ustreza, prvega sem mel ze 2003.
BIF Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Bi bilo za povprašat Davida... http://www.adventure-homeless.com/ ...in Bračkota... http://brackotinapotovanju.si/2017/03/19/prvi-drugi-tretji-cetrti-gumidefekt-v-afriki/ ...pa njiju... http://aroundgaia.com/en/ ...pa njiju tudi.... http://www.najinsvet.com/ .....pa na stotine Avstralcev, ki Tenerejke ganjajo po pesku.....nisem zasledil ravno težav z injektorji EFI itd. Je pa dejstvo da se lahko pokvari vse. Gre le za to kolikšna je verjetnost, da se ti bo kaj pokvarilo in kako boš to rešil.... siks 1
jskrablin Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 pred 2 urami, IZTOK pravi: Za 99 % uporabnikov je efi super, vprasaj pa tistega, ki rine v Afriko in nalije nekje bogu za hrbtom XY octan bencin iz rjavega soda. Pri ferfazerju v skrajni sili izpraznis in ocistis rezervoar pa menjas zunanji filter goriva na dotoku v fergazer. Ce pa je treba spucat fergazer pa se tudi da naredit, ce ravno je jeba. Od elektronike ima edino CDI vzig. Kaj pa sodobnez z efi? Razdret tank, menjat filter na pumpi - ce seveda ni integriran in bos kar pumpo menjal. Ce potegne svinjarijo v injektorje bos pa menjal injektorje, ker ni kaj razstavljat ( ala pesek, rja ...). Ti crkne MAF, senzor pozicije gredi, lambda.... jeba. Zaplete z extra svinjarijo v bencinu se da rešit z dodatno filtracijo - recimo pod čepom rezervoarja. Za ostale mopede ne vem, ima pa 690 engine map za slab bencin, pa tud na 85 oktanov pol lavfa relativno OK. Če se misliš ganjat po prahu in pesku, je treba extra zatesniti in zaščitit airbox in zračni filter - al pa ti motor zariba (se je zgodilo kolegu na puščavski turi, tu ni polovičarstva). Ljudje na daljših turah vozijo s sabo extra črpalke za gorivo... al pa dajo not preverjene aftermarket zadeve. Senzorji lahko crknejo, je pa dejstvo da na redno voženih in pravilno vzdrževanih strojih stvari ne crkujejo kr tako. V končni fazi priprava na bolj zahtevne vožnje zahteva nekaj premisleka. Sam ajd, zdaj sma že kr fino izven teme... IZTOK 1
IZTOK Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 pred 2 urami, BIF pravi: Bi bilo za povprašat Davida... http://www.adventure-homeless.com/ ...in Bračkota... http://brackotinapotovanju.si/2017/03/19/prvi-drugi-tretji-cetrti-gumidefekt-v-afriki/ ...pa njiju... http://aroundgaia.com/en/ ...pa njiju tudi.... http://www.najinsvet.com/ .....pa na stotine Avstralcev, ki Tenerejke ganjajo po pesku.....nisem zasledil ravno težav z injektorji EFI itd. Je pa dejstvo da se lahko pokvari vse. Gre le za to kolikšna je verjetnost, da se ti bo kaj pokvarilo in kako boš to rešil.... Itak, da ne crkne kar tako. Japonec je vzdrzljiv. Ampak senzorika za A B S, TCS ... tudi ne crkne za vsakim ovinkom. Sicer pa brezveze mlatimo prazno slamo, ker brez elektronike ni vec motorjev. Dokler nisem preko vgrajenega modula vezan online na nadzorni streznik policije je se vse kul GoBobi, jskrablin in BIF 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Ok! Če smo končali z ... nadaljujmo z temo! Fajn je-ni pa nujno: Povišano krmilo(prav pride pri stoječi vožnji in udobju na cesti), ogrevane ročke (ufff kako paše, da se rokice pobrejejo), razširjene stopalke (udobnejša drža med vožnjo in stabilnejši oprijem pri stoječi vožnji), zaščita rok, cevna zaščita, nosilci kovčkov(tudi varujejo motor pri padcu), kovčki ali torba(odvisno od na ena uporabe), dodatne cree led luči( za ponoči in boljšo vidnost čez dan), predelava sedeža ( dosti boljše sedenje sedaj ko imam predelanega ni več odrevenelosti hrbtenice in na tovarniškem je zelo slab materjal za čiščenje),turing vizir (ni več bobnenja in turbolence zraka pri visokih hitrostih). Vse to sem spremenil-posodobil zaradi udobja, potreb in razvad. Pa še veliko se najde na motorju ampak vsa tista druga oprema ima moje "bolezenske" vzroke Quest in BIF 2
Greencaj Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Hvala vsem za dolge poste, sem jih z veseljem prebral. Že iščem cevne zaščite in zaščito ročk, upam da v kratkem tudi nosilce kovčkov. To je pa to, kar mi bo letos dovolil moj budget Ko dam gor osnovne zaščite in menjam gume, se priporočam za kak izletek po kakemu hribu ^^
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Maj 6, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 (popravljeno) @Greencaj S predelavami ne rabiš hitet. Nabavi samo tisto, kar v praksi pri vožnji ugotoviš da pogrešaš in šele nato nabavljaj. Tudi cevna zaščita ni nuja. Motor je robusten in mu ne bo hudega če se boš prekucnil. Poškodoval (popraskal) boš samo utež na krmilu in bočno plastiko na tanku, ki pa stane 45 € nova original, kar je bistveno ceneje kot pa cevna zaščita. Če pa boš naredil nesrečo pri hitrosti, pa ti cevna zaščita ne bo koristila kaj dosti če boš čelno nekam priletel in pokrivil kolo in vilice. Ne trdim da je cevna zaščita brezveze, daleč od tega. Ima pa svojo ceno in tudi težo ( cca 7 kg?), katere ima Tenerejka že itak preveč. Jaz se vlačim s Tenerejko resnično vsepovsod (preberi malo Grand Enduro Slovenija temo), na tleh je bila 1000x, ne uporabljam cevne zaščite in razen prask motorju ni nič. Menim pa da bi praske imel tudi če bi uporabljal cevno zaščito. Zaščita rok je koristna deloma zaradi vetrne zaščite, deloma če se prekucneš, da preprečiš da ne odlomiš ročke za sklopko ali zavoro, vendar le če boš uporabil zaščito ročk ki ima aluminijasti skelet, ne pa samo plastiko, ker je premehko, se ukrivi, zlomi in ravno tako ne prepreči zloma ročke. Moraš pa original ročke skrajšat za večjo varnost proti zlomu ročk, ker so sicer predolge in se vseeno lahko zlomijo. Je pa samo plastična zaščita še vedno ok, če hočeš imeti samo za vetrno zaščito rok. Če se boš vozil 80-90% po asvaltu, kot večin lastnikov tenerejk, se boš prekucnil zelo poredko ali pa nikoli, zaradi tega ne rabiš nekaj extra zaščite, škoda denarja zato. Kar se tiče predelav vzmetenja, pa velja isto - če v praksi ne opaziš slabosti vzmetenja, ne vlagaj v to nič, ker tudi potem ne boš opazil razlike. Je pa res kot so fantje napisali že zgoraj, pri tenerejki je prej slabost sprednje vzmetenje, ki se preveč poseda pri agresivni vožnji, in je tu poceni varianta uporaba progresivnih fedrov. Zadaj ni treba nič spreminjat, če imaš umirjen slog vožnje. Če bi bil dirkač, tenerejke itak sploh ne bi kupil. Uredi si neke kufre (preštudiraj si prednosti in slabosti mehke in trde torbe in se odloči kaj ti bolj sede) da boš imel kam naložit prtljago. Predvsem se čimveč vozi, praksa pa bo pokazala ali sploh potrebuješ kake nagradnje. Do takrat pa boš imel največ od vsega če denar namenjen za opremo raje zatankaš Popravljeno Maj 6, 2017. Popravil Ni3ous breg, MiNa, gsxf750 in 15 others 18
Greencaj Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 Še eno vprašanje: Imam za si sestavit kit orodja (zraven ga nisem dobil) pa me zanima če se komu napiše spisek, velikosti ključev pa drugih pripomočkov, ki bi sodli zraven. Hvala
BIF Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 pred eno uro, Ni3ous pravi: @Greencaj S predelavami ne rabiš hitet. Nabavi samo tisto, kar v praksi pri vožnji ugotoviš da pogrešaš in šele nato nabavljaj. Predvsem se čimveč vozi, praksa pa bo pokazala ali sploh potrebuješ kake nagradnje. Glede na sloves, izkušnje, kilometrino, znanje in ostale pritikline, ki jih uživaš med lastniki Tenerejk tvojemu opisu ni prav nič za oporekati. Je korekten in realen. Edina "malenkost", ki se bi je dotaknil če smem je cevna zaščita. Dejstvo je, da smo ta motor kupci kupili iz različnih vzgibov. Tenerejka je namreč vse in nič....čemur jaz osebno pripisujem prednost. Ni tipičen enduro...ima pa odlično osnovo, da v pravih rokah to postane. Enako kot ni potovalnik, a z nekaj dodatki in umirjeno glavo je krasen motor za avanturistična potepanja, ker z njim resnično ne rabiš iskati "speglanih" poti in zato praviloma izpuščati skritih čudovitih kotičkov na raziskovalnih potepanjih. V veliki večini običajne uporabe cevne zaščite res ne potrebuješ. Ni pa odveč ali moteča. Sploh ne vzdržijo argumenti o teži...govorim na splošno o vseh zadevah, ki jih zasledim na forumu...menjava izpuha ker je novi lažji, lažje gume, pretežki nosilci, teža kovčkov itd....vse to je smešno. Jaz sem 100 kilski dedec...in če pred furo opravim jutranjo potrebo...bi lahko še marsikaj na motor prišraufal...ali pa če bi recimo shujšal na normalnih 85kil...itd. po teh teorijah bi moral po vsakem kosilu menjat izpuh....seveda govorim karikirano....ampak za običajno vožnjo kjer imaš zraven še kup zadev v kufru...vodo, kake napolitanke ipd....je kalkuliranje s kilogrami res smešno. Morda in edino res v tvojem primeru, ki motor res uporabljaš za tapravo terensko vožno. Drugače pa ima Tenerjka šibko točko v izpostavljeni vodni pumpi,ki se jih da dobro zaščititi z cevno zaščito...je pa res, da se dobi namenska zaščita za to zadevo. Jaz sem po cevnih zaščital posegel predvsem in tudi zato, ker poleg osnovne funkcije nudijo tudi dodatno možnost za namestitev stranskih torb, luči ipd., kar pride prekleto prav na daljših potepih. Ampak kot rečeno....vse skupaj pač izhaja iz namena uporabe in na koncu vzdrži tisto kar si napisal. Lastnik naj motor uporablja in dejansko vidi kaj potrebuje in česar ne.
IZTOK Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 Tudi meni se zdi, da pri serijski teži 200 kil, z dodatno opremo za potovanja pa ziher prideš na 220 kil, +/- 8 kil za cevno zaščito ne bi smelo kaj dosti vplivat na vozne lastnosti. Hitro pride prav, po navadi tam, kjer najmanj pričakuješ Tudi če gre samo bočna plastika, cevno zaščito saniraš z mat črnim sprejem za 5 EUR, če te spraskana seveda sploh moti.
jskrablin Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 pred 7 urami, Ni3ous pravi: Do takrat pa boš imel največ od vsega če denar namenjen za opremo raje zatankaš Tale nasvet si velja zapomniti. Sem ga slišal večkrat na začetku svoje offroad 'kariere'. Namesto za bling bling, od katerega ponavadi ni veliko koristi daj denar za bencin. Ure, kilometri... so najboljši način da se naučiš obvladat motor. Ostalo je opcijsko... Pa takole sproti - vsak extra kilogram ki ga boš obesil na motor, boš fino preklinjal, ko ga boš skup z motorjem moral pobirati. Če se misliš it offroad, ti mora biti jasno da bo šlo po tleh. In pol bo treba motor pobirati. Je pa res treba to vzeti malo z rezervo - odvisno koliko in kako boš offroadal. pred 7 urami, Greencaj pravi: Še eno vprašanje: Imam za si sestavit kit orodja (zraven ga nisem dobil) pa me zanima če se komu napiše spisek, velikosti ključev pa drugih pripomočkov, ki bi sodli zraven. Hvala Komplet orodja je najbolje sestaviti glede na dejansko stanje. Parkiraš motor v garažo, pogledaš kateri ključi in kake velikosti le-teh pridejo v upoštev za kaj z motorja pošravfat. Pol pa to dodaš. Pod kategorijo 'razno' se splača dati kak komplet malo daljših in močnejših vezic, kombinirane klešče, nastavljiv ključ do 22mm, ključ za svečko, navadni in križni izvijač. Greencaj, Joker, gsxf750 in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se