Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Ok, sej vam dam dvomljivcem kar prav. Gobcaci ponavadi ne storijo veliko od tega kar obljubljajo. Se naslednjic oglasim s sliko motorja, da ne bom prevec 'gobcal' pa premalo naredil. Srecno do takrat! :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ker sem se danes spet neki igral sem naredil en drek (delo na delo) :) ... Začuda mi ne delajo več žmigavci ter v12 vtičnica ki zgleda da je montirana na njih.. Zanima me kje je če je varovalka od njih kje jo najdem ter kje dobim novo.. Hvala za pomoč...

Objavljeno

ok varovalke našel. 

Objavljeno

ja servis manual mam v španščini pa prvo sploh nisem šou gledat

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj idej je zorelo že dalj časa.

Kot ponavadi, te izvirajo iz praktičnih potreb.  

Lezaje in puše pri nihajki sem enkrat  že menjal. K sreči takrat še garancijsko. 

En del od seta ležajev, puš in semeringov, dodatno so še pri amortizerju in nihajki sami:

20150302212541.jpg

 

 

V drugo bi plačal kakih 200€ za dele, saj je set specifičen za ta tip motorja (nestandardni kosi, so dragi)

Zaradi vožnje po umazanem terenu,  blato in umazanija prodre vsepovsod.

Z rednim pranjem motorja z visokotlačnim čistilcem pa to umazanijo včasih porinemo še naprej pod semeringe ipd... 


Kdor se večinoma vozi po suhem ali po asvaltu, kaj takega ni potrebno. Pri vožnji 80% po "sranju"  pa motor zahteva več vzdrževanja.

Da mi ne bi blo treba ponovno menjavati dragih ležajev v nihajnem sklopu, sem se odločil vgradit niple. 

 

20150302212600.jpg
 

Nabavil sem še set za rezanje navojev, saj kaj takega zmeraj prav pride v garaži. 

20150302212554.jpg

 

 

20150303102018.jpg

 

20150303103423.jpg

 

Z mazanjem 2-3x letno bo problem rešen. 

 

Na nihajko nisem vgradil niplov, ker je problem s prostorom. Poleg tega, pa je akso nihajke simpl ven potegnit in namazat. Delo za 10 minut.  
 

Stari motorji (endure) so tudi že imeli take rešitve, danes pa svetu bolj vlada potrošništvo in služenje na delih.

Objavljeno

Ni3ous kakšen je premer teh niplov?

Se tud jst spravljam že en cajt tole narest.

Objavljeno

Zadeva bi bila uporabna tudi pri ležajih na križih prvih vilic.

Objavljeno

Premer je tak, da sem za rezanje navojev delal luknje s 5mm svederom.

Ni3ous kakšen je premer teh niplov?

Se tud jst spravljam že en cajt tole narest.

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Najprej lep pozdrav vsem! ;)

 

Že dve leti spremljam forum; me je navdušil do te mere (oz. ste me navdušili :worship: ), da sem lansko leto naredil izpit in si kupil tenerejko. Do sedaj sem naredil skromnih 5.000 km - pobegi za en dan, kadar pač utegnem. Podlaga zaenkrat je le asfalt. Izkušenj nimam; no, tomosov avtomatik 25 let nazaj ;) .

 

In seveda s prvimi kilometri pridejo tudi vprašanja. Sam nimam centralnega stojala, pa me zanima upravičenost le tega

1. zanima me, kako rešujete mazanje verige na daljših turah? Znam nagnit motor na stranski tački, da se dvigne zadnje kolo, a potem rabiš pomočnika, da namaže verigo - sam to pač ne gre.

2. preko zime sem ga dvignil na sredini s dvigalko in podložil, da ni bil naslonjen na stransko tačko in kolesi - to je verjetno "ok" ali bi ga lahko pustil kar na stranskem stojalu?

 

PS: z motorjem NORO zadovoljen, kar pa vam verjetno ni potrebno razlagati :yea1:

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ketno mažeš tako, da premikaš motor. Namažeš od spodaj in premakneš in spet namažeš, parkrat in to je to.

Objavljeno

Snecerjeva opcija je čist ok.

 

1. Lahko tut za vedno snameš strehico verige in potem mažeš brez premikanja, ker je dostop do ketne okol in okol. 

2. dvigneš motor na tačko na stran, ko je kolo v luftu ga z eno nogo mal zasučeš in spustiš motor na tla in namažeš. To ponoviš 3x in je konec. 

3. Scottoiler ali drugi cenejši oljni mazalci verig

4. jaz ketno mažem  malokrat, skoraj nič. Pa veriga zdrži mogoče 5 000 km manj.  Če  kupim 6 sprejev za verigo,  dobim za ta denar že komplet set zobnikov in verige. 

Motor lahko pustiš na stranskem stojalu vedno. Centralno stojalo ti doda veliko kilogramov. 

Objavljeno

Snecer, Ni3ous,

 

hvala za pojasnilo. Nekako sem slutil, da ni čarobne palčke, a izkušeni imate vedno kako skrito karto v rokavu :yes: .

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

 

Mislim, da si tako napadalna slika tenerejke zasluži, da pristane v tej temi  :grim

cez-luzo-1.jpg

popolnoma strinjam.. v kiri prestavi ga postavljaš na zadnega? Ali je to čist od situacije in terena odvisno...

Objavljeno

V prvi, drugi ali tretji, odvisno od brzine, situacije... 

Tole sem sicer jaz slikal, na sliki pa nisem jaz.  

Objavljeno

Teško malo v tretji...

Objavljeno

Sej ne da ima tolk moči, gre le tako, da se malo pohopsa na vzmetenje s težiščem.

Objavljeno

sam neki probujem pa mam bol občutek da bom zlomu sebe in motor ko pa kaj drugega..

Objavljeno (popravljeno)

Če maš zadost dolge noge, probi v prvi spelavat pa ga v vago postavljat. Noge vlečeš po tleh in ga probaš sam z gasom kontrolirat. Če ti to uspe je vse ostalo mala malca. Lahko probaš pa na kšnem klančku z drugo, tko kot je napisal @Ni3ous, stisn vzmetenje, ko se začne vračat pa težišče čimbolj nazaj in gas. Nogo mej za vsak slučaj na žlajfu, če gre previsok jo mal pohod in se bo spustil. Mal še pojutubej, pa počas ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

ja bom se probal malo pošpilat sam res nebi rad plužu  :quad:  

Objavljeno

Ma lej, tud past se je treba naučit ;)

Ne sekiri se. Tenere je kr bulletproof.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!