Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

@Ni3ous,

ni panike. Sem opazil, da si bil bolj priden na terenu :). Hvala za gornjo pojasnitev. In tudi sicer so tvoja branja (tehnična in potepuška) 1. liga. Le tako naprej!

Objavljeno (popravljeno)

WP_20151012_01_36_46_Pro.jpgWP_20151013_15_34_28_Pro.jpg

Evo, en dodatek, sicer ga realno ne potrebujem, ampak motorju da badass look, skoduje pa tudi ne. 43£, preko Petra iz Slovaske vkljucujoc postnino. :)
 

Popravljeno . Popravil bregar07
  • Všeč mi je 3
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

LoL :fight1:

11215809_1705798802985700_8943779522795595166_n.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 7. 11. 2015 at 22:28, celjan89 pravi:

LoL :fight1:

11215809_1705798802985700_8943779522795595166_n.jpg

He, he he:) 

Svašta. 

 

Objavljeno
Ob 11. 12. 2015 at 19:49, celjan89 pravi:

Miklavž prinesel :grupni:

20151211_141720.jpg

20151211_141741.jpg

 

20151211_141803.jpg

20151211_141812.jpg

:grupni: Koliko so prišli nosilci in bočne zaščite s poštnino? Plačal po predračunu ali po povzetju in koliko časa je preteklo od naročila do dobave?

Lahko na PM........Miklavža žal zamudil:blush:

Objavljeno

Koliko je težka potem z vso zaščito? Naj bi imela 206 kg pripravljena za vožnjo (če se ne motim)+ zaščite?

Kako jo je dvigovat s tal na terenu?

Objavljeno
pred 11 urami, xtzs pravi:

:grupni: Koliko so prišli nosilci in bočne zaščite s poštnino? Plačal po predračunu ali po povzetju in koliko časa je preteklo od naročila do dobave?

Lahko na PM........Miklavža žal zamudil:blush:

Naročil sem 3 stvari, ker majo res ugodne cene napram drugim pa zaščita mi zavaruje pumpo ki je zelo izpostavljena.

 
cena 245€ tu nekje + poštnina 40€ vse to sem plačal po prednaročilu

 

Ko sem mu poslal potrdilo je še isti dan dal na pošto. Dobil sem v 1 tednu.

pred 2 urami, NX650 pravi:

Kako jo je dvigovat s tal na terenu?

Še nisem probal :) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 minute ago, celjan89 said:

Še nisem probal :) 

Jaz pa že velikokrat :) sam ne ta model :D

Objavljeno

samo tudi js z zaščito pa še ne... Če ne bomo pa en škripec namontiral gor :smoke:

nc gremo na motor :)  Se malo pelat

Objavljeno
pred 7 urami, celjan89 pravi:

Naročil sem 3 stvari, ker majo res ugodne cene napram drugim pa zaščita mi zavaruje pumpo ki je zelo izpostavljena.

 
cena 245€ tu nekje + poštnina 40€ vse to sem plačal po prednaročilu

 

Ko sem mu poslal potrdilo je še isti dan dal na pošto. Dobil sem v 1 tednu.

Še nisem probal :) 

Kako je potekala montaža, paše vse že takoj ali je potrebno "vpasovanje"? Montažni material-ustrezni vijaki so poleg? Na pogled je 1A in me mika da naročim. Pa hvala za dobrodošle informacije.

Objavljeno

Meni ponavadi nič ne gre skupaj. Pa mi je ratal! :)  Pošlje ti navodila na gmail. Vijaki so zraven paše kot ata na mamo. V navodilih ti kaže da potrebuješ tremblic da dobiš en šrauf ven. Js nisem mogel pridet zraven z mojim tremblicem pa sem šrauf kar zvil in ga dobil ven. Če te pa kaj muči dobiš pa čokoladico zraven da se malo posladkaš :)  Samo ni problema! Lahko ti pa pošljem navodila, da si naprej malo pogledaš...

pred 30 minutami, xtzs pravi:

Kako je potekala montaža, paše vse že takoj ali je potrebno "vpasovanje"? Montažni material-ustrezni vijaki so poleg? Na pogled je 1A in me mika da naročim. Pa hvala za dobrodošle informacije.

navodila upam da jih boš lahko odpru...Mounting instruction for Crash Bars Enduro for Yamaha XT660Z (1).pdf

Mounting instruction for Panniers Rack on Yamaha XT660Z res (1).pdf

 

evo tole sem js dobil od njega

  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 11. 9. 2007 at 20:52, Lucky pravi:

post-131-1189536472_thumb.jpg

 

Glavne značilnosti:

- predelan enovaljnik z več navora pri nižjih in srednjih obratih

- izboljšan okvir v obliki diamanta

- hod spredaj 210 mm, zadaj 200 mm

- rezervoar 22 l

- dva zavorna koluta premera 298 mm

- visoka maska z dvema navpičnima žarometoma

- plastične zaščite

- suha teža 183 kg

Lepa. Verjamem, tudi dobra.

Za enega s prtljago odličen motor. Uporabnejši od velikih in debelih krav!

 

 

Popravljeno . Popravil moto rider
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(   

Objavljeno

Zaštekan batek v ročici ali pa pokrivljeno vpetje ročice. Preveri še, če ni kaj umazanije za zaščitno gumico-mehom.

 

lp, andrej

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 10. 2. 2016 at 17:36, Kawl pravi:

Evo šel gledat mašinco.

Na prvi pogled super. Na drugi pogled, pokrov tanka za gorivo zunanji del aluminij zlomljen. Naj bi bili preveč priviti imbusi. Vetrobransko steklo počeno naspodnjem vijaku. Smerniki neoriginalni, desni  sprednji ohišje počeno. Leva vilica spušča??

Do tu še nekako preževčim vse vredu - motor s poravnano balanco ne gre na ravnost, če balanco postaviš naravnost gre v levo . Kaj je zvit oziroma kkao to rešit jaz ne vem. se pravi če gledaš motor od zgoraj, balanca in križi poravnani sprednjo kolo obrnjeno za kako stopinjo ali dve v levo, če postaviš kolo naravnost je balanca kriva in križi tudi.

Generalno pa motor zgleda dokaj lepo ohranjen in če bi bila ta zadeva z balanco rešljiva mi je zanimiv...

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

In že ni več oglasa...

Po naštetem bi svetoval iskat kaj drugega. Novi štili, križi, ležaji morda balanca... lep zalogaj če je ostalo ko rožica (najbrž da ni, ni pa nujno) Ker je bil usut (si ne razlagam drugače težav s krmilom in poravnanostjo) bogtigavedi kaj je še lahko skrito pred očmi.

Bil že na taki poti in šola je bila odlična. ali bolje povedano sem se naučil kupovat.

Verjamem da je veliko bolj izkušenih mačkov tudi na forumu a ko kupuješ motor naredi vsaj naslednje:

Preberi si o modelu po testih, forumih dobre in slabe lastnosti in tipične hibe!

Naredi si na papir seznam stvari za pregeldat (da kaj pomembnega ne pozabiš)

Preglej če je motor imel kake predvidene vpoklice in je bilo to narejeno.

Kako je motor urejen (po drobnogledu ne zgolj grobo površinsko) ti pove koliko je bilo lastniku mar.

Preveri št. šasije in skladnost s prometno in če je bilo kaj packano. Poglej po številki kakšen bi moral zgledati motor. (moj primer nabavil hornet model cb600FS ki je zgledal kot CB600F, iskal sem F dobil pa S ki zgleda F :doze: in v prometni F!)

Na koncu preglej kako se je popravljalo morebitne poškodbe (strokovno, kakovostno ali kladivo in izolir trak).

Pa še zlato pravilo. Če ti nekaj smrdi pri motorju ki si ga močno želiš počakaj par trenutkov, se umiri in še enkrat povohaj šanse so da se malo strezniš in ugotoviš da konkretno smrdi. :D  Takrat pa naj ti zdrava pamet svetuje le poslušaj jo.

Objavljeno

Tale je ja .... Ja tole s krmilom me je fejst zmotlo. Vse ostalo ni napačno. Oziroma opazil sem še da je bil zadaj zelo visok. Ko sem nazadnje najel motor ravno tak kot na sliki se take pozicije ne spomnim, motor je postavljen na nos. Na onem najetem sem sedel odlično in ravno to je bil razlog da sem šel gledat tega. Uglavnm tega sem že pozabil, je pa drugače prodajalec po mojem vredu in ni videti nategun, se mi zdi da še sam ne ve kako bi moralo vse skupaj zgledat....

Objavljeno

Da nauste magistriral s poravnavo križev in akse slučajno; če balanca glede na kolo ni ravna je včasih dovolj samo os odtegnit, parkrat zaguncat gor-dol in zategnit nazaj. Če ne zadošča se losajo vijaki na križih ki držijo teleskope in se kolo scentrira glede na blatnik in križ in balanco tko da ga stisneš s koleni in obrneš balanco tko da jo poravnaš, zategneš nazaj na taprav moment in basta. 

Je pa res ponavadi potegne balanco pri padcu; velikrat pa tudi pri nepravilni montaži sprednjega kolesa.

Objavljeno

BS Center ima eno letnik 2013, z nekaj prek 3k kilometrov... malo dražjo od tele, samo kolikor sem je (bolj površno sicer) pogledal je delovala b.p. 

 

Krmila pa sicer ni neka znanost zamaknit. Lahko je šal motor malo po tleh, pa je nosilce od balance/vijake od nosilcev zvilo. Sem na enem Freeridu na to foro precej "offsetal" balanco glede na kolo. Po menjavi zvitih vijakov je bilo precej boljš, ostalih posledic pa ni bilo.

Objavljeno (popravljeno)

Ta v BS je od mojega bivšega soseda, ki se je preselil v Izolo, motor je sigurno v redu. On ponavadi kupi motor, se parkrat pelje in zamenja. Prej je imel Hayabuso, enega supermoto in še kaj.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 5 urami, Kawl pravi:

Tale je ja .... Ja tole s krmilom me je fejst zmotlo. Vse ostalo ni napačno. Oziroma opazil sem še da je bil zadaj zelo visok. Ko sem nazadnje najel motor ravno tak kot na sliki se take pozicije ne spomnim, motor je postavljen na nos. Na onem najetem sem sedel odlično in ravno to je bil razlog da sem šel gledat tega. Uglavnm tega sem že pozabil, je pa drugače prodajalec po mojem vredu in ni videti nategun, se mi zdi da še sam ne ve kako bi moralo vse skupaj zgledat....

.......tole s krmilom...........so ti že povedali. Pozoren bodi na letnico....ta barvna kombinacija in neprešit sedež je le prvega letnika 2008!;)

Objavljeno

Ja to glede sedeža sem tudi sam opazil, vendar je po papirjih letnik 2010, sem gledal tudi servisno knjigo....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!