SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 He,he! Lexan. To je vizir iz ene stare čelade prirezan in montiran.
TTONE Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 pred 3 urami, The Lakl pravi: He,he! Lexan. To je vizir iz ene stare čelade prirezan in montiran. Dobra ideja!
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 pred 3 urami, TTONE pravi: Dobra ideja! Katera tudi deluje
Ni3ous Objavljeno Januar 26, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 26, 2017 Hey Teneraši! Ob tej priliki, bi bil vesel da se tudi čimveč tenerejk zbere, tako da še tukaj limam, če je kdo spregledal, ker tako kot jaz na tem forumu spremlja samo tistih par dobrih starih tem...drugo gre pa mimo.... celjan89 in bosa 2
Ni3ous Objavljeno Februar 6, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2017 Vremena za vozit ni bilo. Motor je že tudi 100% poservisiran za sezono 2017. Tako da sem se igral z osvetlitvijo v teh mrzlih januarskih dneh... RobiRoberto, Dimen, SF in 6 others 9
DAMI34 Objavljeno Februar 6, 2017 Opozori Objavljeno Februar 6, 2017 Zelo lepa fotka, le, pa oprosti, če maš možnost jo obreži na desni za kakih 10%, pa dodaj na levi. Pa brez zamere. lucif3rka in Dr_Jakob 2
MMEntal Objavljeno Februar 10, 2017 Opozori Objavljeno Februar 10, 2017 Pozdravljeni cisto sem se navdusil nad tem motorjem prej sem imel hondo transalp. Naslednji teden bi ga sel pogledat in ce je vse vredu z njim ga bom kupil, na kaj naj bom pozoren? Zanima me tudi ce kdo pozna ta motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11653550&show=2
Ni3ous Objavljeno Februar 12, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 Motor zgleda fino. Najbrž je uvoz. Veliko ima opreme gor. 40.000 km ni preveč za ta agregat. Transalpa ima bolj uglajen agregat od enocilindraške Tenerejke. Upam da se tega zavedaš. Tenerejka 2013 nima nekih hib. Pregledaš standardne stvari pri nakupu vsakega motorja. Če se pri tem ne počutiš suvereno, potem vzemi s sabo kakega bolj izkušenega prijatelja. Če nimaš nikogar ti lahko tut jaz pomagam in grem s tabo. Lp
Dimen Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 Kaj bi se zgodilo če bi na belanci vzel dol prečko?
TTONE Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 (popravljeno) Ob February 10, 2017 ob 19:13, MMEntal pravi: Pozdravljeni cisto sem se navdusil nad tem motorjem prej sem imel hondo transalp. Naslednji teden bi ga sel pogledat in ce je vse vredu z njim ga bom kupil, na kaj naj bom pozoren? Zanima me tudi ce kdo pozna ta motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11653550&show=2 Ob February 10, 2017 ob 19:13, MMEntal pravi: Bodi previden. To je motor iz uvoza! V Italiji traja sezona na jugu 12 mesecev in delajo dosti vec kilometrov.... Po desni je podrsan in in ima slike samo z leve!?! Popravljeno Februar 12, 2017. Popravil TTONE
Dimen Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 Pomoje je precenjena, kjub opremi. Lanskega aprila je mene prišla uvožena iz Italije dobre 4k€ z dmv-jem vred in stroški. Imela je pa 11kkm, kot nova, brez praskice, z prvimi gumami. V Italiji so ugodne cene tenerejk, ker imajo previsok sedež za majhne makaronarje. Posledično je za rabljene manjše zanimanje in cena je ugodnejša. Uvoz iz Italije je pa administrativno sila enostaven. BTW: Kaj se zgodi, če na belanci odstraniš prečko? Bi se zlomila, zvila????
Ni3ous Objavljeno Februar 12, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 pred 7 urami, Dimen pravi: Kaj bi se zgodilo če bi na belanci vzel dol prečko? Brez prečke bi bil Ok, šalo na stran... pridobil bi nekaj vibracij na ročkah, pa malo prej bi se zvilo krmilo, če se veliko prevračaš po terenu. Najbrž je to vse. Dimen in BIF 2
ELO Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 On 10. 2. 2017 at 7:13 PM, MMEntal said: Pozdravljeni cisto sem se navdusil nad tem motorjem prej sem imel hondo transalp. Naslednji teden bi ga sel pogledat in ce je vse vredu z njim ga bom kupil, na kaj naj bom pozoren? Zanima me tudi ce kdo pozna ta motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11653550&show=2 jaz ga poznam... paden po desni strani, zgleda da bolj kot ne na mestu. sicer redno servisiran, brez rje,... teče lepo, prestavlja lepo, pelje se stabilno, vse v liniji, vilice/ balanca v pravem kotu,, zavore ne tresejo... najbolje da ga pozabiš, oglas je star, motor je že v moji garaži. Ni3ous, hajoktejn, Kor13 in 6 others 9
Dr_Jakob Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 HA HA HA HA HA HA, kako si ga demoraliziral. Genitalno, ELO, kapo dol No, ko smo že pri temi Tenerejka: A se vam ne zdi ta moped mal velik preveč visok? Ko je Janezova TNR stala poleg moje Peggy, je segala preko nje vsaj kake 2 metra.. Ni3ous in Cartman 2
ELO Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 "demoraliziranje" ni bil moj namen... višina je poleg teže problem male tenerejke, toda to je pravi enduro.. z mojimi 182cm kljub nekoliko krajšimi kraki nimam težav z višino tenerejke. Ni3ous, Rdeči in jskrablin 3
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Februar 14, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 (popravljeno) Bravo Elo, dobrodošel med nami! Tenerejka previsoka? Huh, dobro da nisi primerjal še moje tenerejke poleg standardne višine tenerejke. Hod vilic imam podaljšan na 30 cm, posledično cel motor višji, zadaj imam 18 col + progesivna vzmet, ki še doda nekaj višine, dodatno povišana komplet maska za par cm... cel motor zelo višji. Odmik šus plate od tal je tolikšen, da bi šel lahko spodaj skoraj en minimoto pod njo. Po terenu zlepa ne udarim ob skale... Sem mnenja da je čim nižja višina pomembna pri manevriranju na mestu, obračanje, parkplaci itd, kjer želiš stik s tlemi. Pri vožnji po terenu pa je fajn imeti čimveč odmika od tal. Da ne zapneš vsepovsod. Seveda je odvisno tudi od višine voznika in terena po kakršnem se hoče kdo vozit. Jaz sem visok 179 cm in mi je taka kot imam sedaj ok, ker motor je narejen za vozit in ne za štopicat zraven. .. No ja... sem šel nalašč pogledat za nazaj mojo zgodovino šus plate... Ker takrat na trgu nisem našel kar sem iskal, sem jo sam sprojektiral Izdelana in na vrhuncu svojega blišča: http://shrani.najdi.si/?3F/uQ/lGL4J6i/img3591.jpg Očitno je odmik od tal pri mojem motorju še vedno čisto čisto prenizek... ali pa se vozim v prehudih vukojebinah. Huh, če ste nekateri že podvomili u nakup tega belega motorja iz oglasa, ki je kot nov in videt zelo lep.... Moj motor je že veliko doživel in je pomoje srečen, ampak ima tudi veliko bojnih ran, vendar le kozmetične. Tehnično pa je v boljši kondiciji kot marsikateri originalen motor. Je zato vseeno slab ali vseeno dober se sprašujem...retorično.... Popravljeno Februar 14, 2017. Popravil Ni3ous sayo, SF, Rdeči in 13 others 16
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 Vidiš! Ti si jo dvignil. Jaz pa nisem mogel sprejeti dejstva, da, ko se ustavim z nohti iščem podlago. Za visoke petke pa tudi nisem navdušen in sem znižal motor za 3cm z tako imenovanimi bonsi-kostmi. Dobro, najin stil vožnje in uporaba pa tudi imata popolnoma drug pomen Ni3ous 1
VS800 Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 pred 15 urami, ELO pravi: jaz ga poznam... paden po desni strani, zgleda da bolj kot ne na mestu. sicer redno servisiran, brez rje,... teče lepo, prestavlja lepo, pelje se stabilno, vse v liniji, vilice/ balanca v pravem kotu,, zavore ne tresejo... najbolje da ga pozabiš, oglas je star, motor je že v moji garaži. A nis meu ti že ene 4 take?
ELO Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 ne, tamalo sem imel samo eno prej, mislim da leta 2012... VS800 1
Dr_Jakob Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Ob 14. 2. 2017 ob 11:33, Ni3ous pravi: Bravo Elo, dobrodošel med nami! Tenerejka previsoka? Huh, dobro da nisi primerjal še moje tenerejke poleg standardne višine tenerejke. Hod vilic imam podaljšan na 30 cm, posledično cel motor višji, zadaj imam 18 col + progesivna vzmet, ki še doda nekaj višine, dodatno povišana komplet maska za par cm... cel motor zelo višji. Odmik šus plate od tal je tolikšen, da bi šel lahko spodaj skoraj en minimoto pod njo. Po terenu zlepa ne udarim ob skale... Sem mnenja da je čim nižja višina pomembna pri manevriranju na mestu, obračanje, parkplaci itd, kjer želiš stik s tlemi. Pri vožnji po terenu pa je fajn imeti čimveč odmika od tal. Da ne zapneš vsepovsod. Seveda je odvisno tudi od višine voznika in terena po kakršnem se hoče kdo vozit. Jaz sem visok 179 cm in mi je taka kot imam sedaj ok, ker motor je narejen za vozit in ne za štopicat zraven. Ja benti bohca, a pol maš kot obvezno opremo pol tud lojtro? Kako se pa sploh ustaviš na semaforju? Al vedno pičiš skoz rdečo al kaj?
skalar36 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Baje je Tenerejka brez ABS-a že v osnovi višja od tiste z ABS. Jest nism lih velikan, pa se nobenga motorja ne bojim pelat. Itaq daš pred ustavitvijo v 1. prestavo. levo nogo na tla, se mal na sedežu podrsaš na levo stran. Desno nogo pa na bremzo. Sm pa prebral to foro v magistreriju varne vožnje. Men pomaga.
jskrablin Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 57 minutami, skalar36 pravi: Baje je Tenerejka brez ABS-a že v osnovi višja od tiste z ABS. Ja, ABS varianta je nižja. Je bila menda mišljena kot malo bolj cestno naravnan motor. Sicer pa stock Tenere s sedežem pri 865mm ni hudo visoka. Jaz imam na mojih mopedih 910mm (690 Enduro R) pa 960mm (200 EXC). Visok sem pa 181, tako da nek dvometraš lih nisem. Pred semaforji se pa tud ne kotalim po tleh. Ko počaka v kakem klancu itak ne dosežeš z obema nogama do tal. Je dosti če z eno. Al pa pobiraš prvo sebe, pol pa še motor.
MMEntal Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Hvala za vso ponujeno pomoc in nasvete... Zgleda mi ta ni bila usojena, bom pa se zgleda neki casa sanju o njej razn ce se mi kaksna sreca nasmehne :). Elo tebi (kot tudi ostalim) zelim cimvec srecnih vozenj po brezpotju kakor tudi izven njega se kdaj srecamo in kaksno recemo.... Na razumem zakaj bi me demoraliziral odgovoril je na moje vprasanje ki sem ga postavil in ki me je zanimalo. Kdor prej pride se prej pele... GoBobi, MiNa in celjan89 3
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) pred eno uro, jskrablin pravi: Ja, ABS varianta je nižja. Je bila menda mišljena kot malo bolj cestno naravnan motor. Sicer pa stock Tenere s sedežem pri 865mm ni hudo visoka. Jaz imam na mojih mopedih 910mm (690 Enduro R) pa 960mm (200 EXC). Visok sem pa 181, tako da nek dvometraš lih nisem. Pred semaforji se pa tud ne kotalim po tleh. Ko počaka v kakem klancu itak ne dosežeš z obema nogama do tal. Je dosti če z eno. Al pa pobiraš prvo sebe, pol pa še motor. Že že, samo ta dva motorja sta narejena za po tleh metat, pa noben niti približno tako težek kot XTZ 660. Tole uloviš tudi če je fejst nagnjen na eno nogo. Jaz sem vozil Husqvarno 610 TE z Ohlinsovimi vilami in amortizerjem. Ko je bil posed prav nastavljen sem na mestu komaj z špici škornjev segel do tal, pa na terenu ni bilo problema, prav nasprotno, še lažje je vozit. Samo ta motor je tehtal 108 Kg, pa nezlomljiv je bil. Tenerejka pa je bolj urbani Enduro, pa za potovat. Je že nerodno, če ne sežeš do tal pa se kje z kufri vred zvrneš sredi mesta Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil IZTOK BIF 1
BRANE Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pa saj ko se ustaviš, daš rit malo na stran in greš z eno nogo dol. kaj je pa to takega, samo navadit se je treba. moja yamaha je baje 2 centimetra manj kot en meter. pa me to čisto nič ne moti. samo odmislit je treba to, da treba obvezno z dvemi nogami dol. bosa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se