SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Iztok-prav imaš! Tenerejka je precej težka in, ko jo opremiš z vso kramo ter malce zamudiš sestopanje ali pa ustaviš na kakšnji spregledani luknji in tipaš z prsti noge, kje je asvalt!!! Se ti zgodi kot meni, ker sem obremenil poškodovan gleženj in poljubil asvalt. Še danes mi sploh ni jasno kdaj me je pobrala! Tenerejka z ABSom ima kar nekaj konstrukcijskih sprememb in ne samo dodan ABS. Med njimi se najde tudi nekaj ponesrečenih sprememb, če bi jo mislil uporabljati na terenu.
IZTOK Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 23 urami, BRANE pravi: pa saj ko se ustaviš, daš rit malo na stran in greš z eno nogo dol. kaj je pa to takega, samo navadit se je treba. moja yamaha je baje 2 centimetra manj kot en meter. pa me to čisto nič ne moti. samo odmislit je treba to, da treba obvezno z dvemi nogami dol. V idealnih pogojih da, kaj pa drugače? Primer, prelaz čez Grosglockner. Na vrhu je za hotelom še odcep na razgledno ploščad. Do ploščadi je ozka, strma in tlakovana cesta, ki ima zelo ostre zavoje in ti visijo navznoter za ca 15 stopinjami nagiba, morda celo več. Če ti pride nasproti avtodom ali kaj podobnega se ne boš srečal z njim, moraš se ustavit. Pol pa sestopi v desnem ovinku na desno nogo ali pa v levem na levo! Boš stopil v prazno in se zvrnil ko klop. Tu tvoja tehnika odpove. Pri težjem motorju ti svetujem, da lahko varno sestopiš z obema nogama kadarkoli! VS800 1
Borutt Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 30 minutami, IZTOK pravi: V idealnih pogojih da, kaj pa drugače? Primer, prelaz čez Grosglockner. Na vrhu je za hotelom še odcep na razgledno ploščad. Do ploščadi je ozka, strma in tlakovana cesta, ki ima zelo ostre zavoje in ti visijo navznoter za ca 15 stopinjami nagiba, morda celo več. Če ti pride nasproti avtodom ali kaj podobnega se ne boš srečal z njim, moraš se ustavit. Pol pa sestopi v desnem ovinku na desno nogo ali pa v levem na levo! Boš stopil v prazno in se zvrnil ko klop. Tu tvoja tehnika odpove. Pri težjem motorju ti svetujem, da lahko varno sestopiš z obema nogama kadarkoli! Sem imel to kozo in ni bilo nobenega problema z doseganjem tal z eno nogo. Še vedno imaš roke na krmilu, kjer je tudi zavora. Malo predvidevanja in malo tehnike, pa gre vse lažje. Pa ne dajaj dol noge, kjer je nižji teren. To je v tistem predvidevanju in je povezano s tehniko vožnje. Tudi najtežji motor stoji pokonci z uporabo minimalne moči. Obišči kakšen poligon, pa boš marsikaj zvedel in se naučil.
IZTOK Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 1 minuto, Borutt pravi: Sem imel to kozo in ni bilo nobenega problema z doseganjem tal z eno nogo. Še vedno imaš roke na krmilu, kjer je tudi zavora. Malo predvidevanja in malo tehnike, pa gre vse lažje. Pa ne dajaj dol noge, kjer je nižji teren. To je v tistem predvidevanju in je povezano s tehniko vožnje. Tudi najtežji motor stoji pokonci z uporabo minimalne moči. Obišči kakšen poligon, pa boš marsikaj zvedel in se naučil. Moj poligon so bile motokros steze, pa 30000 km po Pohorju, pa Grobnik...Tega se ne da nadomestit na poligonih za začetnike. Pa eno je teorija, drugo pa situacija, ki te preseneti. Ne spraviti se v nerodno situacijo je bolje kot improvizirati
Borutt Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 3 minutami, IZTOK pravi: Moj poligon so bile motokros steze, pa 30000 km po Pohorju, pa Grobnik...Tega se ne da nadomestit na poligonih za začetnike. Pa eno je teorija, drugo pa situacija, ki te preseneti. Ne spraviti se v nerodno situacijo je bolje kot improvizirati Tisti tvoj zadnji stavek je predvidevanje. Pa tehnika pomaga. Koza je pa res nerodna za nekoga s premalo izkušnjami. Zato je dobro trenirati razne situacije pod nadzorom nekoga, ki obvlada. Se pa vedno lahko zgodi kakšna nerodnost. SAR-Solo Adventure rider 1
IZTOK Objavljeno Februar 16, 2017 Opozori Objavljeno Februar 16, 2017 pred 31 minutami, Borutt pravi: Tisti tvoj zadnji stavek je predvidevanje. Pa tehnika pomaga. Koza je pa res nerodna za nekoga s premalo izkušnjami. Zato je dobro trenirati razne situacije pod nadzorom nekoga, ki obvlada. Se pa vedno lahko zgodi kakšna nerodnost. Ma saj mala tenerejka sploh ni tako visoka, tako, da ne vem, zakaj nekateri ne spravijo nog na tla. Jaz imam ta veliko pa moram imeti sedež na najvišjem položaju in je ravno prav. Predvidevanje pa je tako ali tako osnova, da na motorju sploh preživiš. Poligon, ki si ga omenil je sicer dobra stvar in tudi bolj izkušenim ne more škodovat. Je pa skoz ista pesmica: počasna vožnja, kontrola ravnotežja, sklopke in zavor, zaviranje v sili, izogibanje, pogled ... Moje osebno mnenje je takšno - vaja dela mojstra. Če greš na tak poligon kot začetnik in se potem voziš 2000 km v sezoni ti ob prvem zasilnem zaviranju ne bo pomagalo nič ker boš nehote buljil ravno v avto, ki ti je vzel prednost in ga tudi zadel. Če pa si nabiraš izkušnje z enduro motorjem po divjih kolovozih in strminah pa se tega nehote naučiš, ker boš sicer neprestano na tleh in ko se avto pred tebe zapelje podzavestno napraviš pravilno izogibanje. To je prednost terenske vožnje, vadiš brez resnih posledic. Na cesti to ne gre.
Borutt Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 pred 11 urami, IZTOK pravi: Ma saj mala tenerejka sploh ni tako visoka, tako, da ne vem, zakaj nekateri ne spravijo nog na tla. Jaz imam ta veliko pa moram imeti sedež na najvišjem položaju in je ravno prav. Predvidevanje pa je tako ali tako osnova, da na motorju sploh preživiš. Poligon, ki si ga omenil je sicer dobra stvar in tudi bolj izkušenim ne more škodovat. Je pa skoz ista pesmica: počasna vožnja, kontrola ravnotežja, sklopke in zavor, zaviranje v sili, izogibanje, pogled ... Moje osebno mnenje je takšno - vaja dela mojstra. Če greš na tak poligon kot začetnik in se potem voziš 2000 km v sezoni ti ob prvem zasilnem zaviranju ne bo pomagalo nič ker boš nehote buljil ravno v avto, ki ti je vzel prednost in ga tudi zadel. Če pa si nabiraš izkušnje z enduro motorjem po divjih kolovozih in strminah pa se tega nehote naučiš, ker boš sicer neprestano na tleh in ko se avto pred tebe zapelje podzavestno napraviš pravilno izogibanje. To je prednost terenske vožnje, vadiš brez resnih posledic. Na cesti to ne gre. Ne glede na to, da ne gre v to temo, te bom popravil. Na poligonu se uči pravilnega gledanja, kar pomeni gledanje v smer rešitve. To pa ni avto. Brez resnih posledic lahko vadiš edino na poligonu. Cesta in terenska vožnja te lahko spravita v bolnico. Kawl in igc1 2
IZTOK Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 No, delno spada v temo ker XTZ 660 je se kar sposobna terena za razliko od velike sestre. Skoda, da ima premehko vzmetenje glede na svojo tezo. Ampak mislim, da bo tako odsla iz prizorisca, ker jo bo nova MT07 Tenere nadomestila. Drugace pa, jaz sem z dvema hard enduro motorjdma preoral 30000 km po terenu pa ni bilo bolnice in se ne bi strinjal z tabo.
Borutt Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 pred 17 minutami, IZTOK pravi: No, delno spada v temo ker XTZ 660 je se kar sposobna terena za razliko od velike sestre. Skoda, da ima premehko vzmetenje glede na svojo tezo. Ampak mislim, da bo tako odsla iz prizorisca, ker jo bo nova MT07 Tenere nadomestila. Drugace pa, jaz sem z dvema hard enduro motorjdma preoral 30000 km po terenu pa ni bilo bolnice in se ne bi strinjal z tabo. Saj ni bilo mišljeno, da te teren kar v bolnico spravi. Že hitro vstajanje iz postelje je včasih bolj nevarno. Ta mala tenere je kar fajn mašinca. Je pa premalo terenska za nekoga, ki bi jo tam vozil. Vsaj meni se je zdela preveč nežna z vzmetenjem nesposobnim pobirati, kar sem si zamislil. Pač neki križanec za nekoga ne preveč zahtevnega. Takrat sem rekel, da bi takoj imel takšno z dvovaljnim motorjem, kateri je prišel na tržišče z mt 07. Pa se je nekako obrnila zadeva. Vedno bolj ugotavljam, da mora biti motor narejen za površino, po kateri se nekdo vozi. Ker tisti kompromisi so dobri do neke točke, ko zadeva ne nudi več dovolj užitka. Je pa fajn ta mala tenere, ker se lahko pelješ po cesti do neke lokacije in nato raziskuješ po gozdnih cestah.
IZTOK Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Kaj pa vem, v tem segmentu oz kubaturi je dvovaljnik boljsi za cesto - manj vibracij, za teren pa ne, ker bo se tezji pa manj navora daje pri nizkih vrtljajih in tezje kontroliras moc. Jaz bi raje imel enovljnik z dobro urvnotezeno kontra gredjo siks 1
Borutt Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Saj sem mislil, da bi bil dvovaljnik za bolj cestno vožnjo. Je bolj kultiviran.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 18, 2017 Opozori Objavljeno Februar 18, 2017 Vi debatirajte-Mi2 pa na furo. Ni3ous, jskrablin, Kawl in 3 others 6
IZTOK Objavljeno Februar 18, 2017 Opozori Objavljeno Februar 18, 2017 pred eno uro, The Lakl pravi: Vi debatirajte-Mi2 pa na furo. Pa vaju dva sem srečal lani konec novembra ali začetek decembra, oziroma sem vaju prehitel na stari cesti Hoče Radizel. Vidva sta potem parkirala pred nekim kafičem v Slivnici. Kufre sem si zapomnil. Lepo se mejta, jaz sem bil včeraj Pa jutri bom spet šel, če bo vreme. BIF in SAR-Solo Adventure rider 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 18, 2017 Opozori Objavljeno Februar 18, 2017 Ja. Midva sva bila, ko sva se vračala iz Dolomitov in se spodobi, da ob slovesu spiješ zaključni koffe. ; BIF 1
IZTOK Objavljeno Februar 18, 2017 Opozori Objavljeno Februar 18, 2017 Bomo enkrat morali izvesti zbor Tenerejk. Moj bratranec tudi ima XT 660 Z, pa se en tukaj iz Hoc, potem so ze stiri ta male. Pa Simon iz ptuja ima ta veliko kot jaz. Nas je ze za eno Tenere moto bando TTONE, BIF in SAR-Solo Adventure rider 3
celjan89 Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 dodsti nas je samo zbrati se moramo.. https://www.facebook.com/groups/417753891707726/
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 pred 21 urami, IZTOK pravi: Bomo enkrat morali izvesti zbor Tenerejk. Moj bratranec tudi ima XT 660 Z, pa se en tukaj iz Hoc, potem so ze stiri ta male. Pa Simon iz ptuja ima ta veliko kot jaz. Nas je ze za eno Tenere moto bando Tako si mislil ??? BIF, igc1 in IZTOK 3
BIF Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Kaj se bomo te zbirali...saj še ni cajt za kosovne odpadke.... celjan89 in IZTOK 2
celjan89 Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 to se je fino zbrati lahka kar dol pošraufaš česa nimaš pa kar rabiš ker točno veš da paše!! SAR-Solo Adventure rider, BIF in IZTOK 3
IZTOK Objavljeno Februar 20, 2017 Opozori Objavljeno Februar 20, 2017 Ob 2/19/2017 ob 18:36, The Lakl pravi: Tako si mislil ??? Lepo za pogledat, ni kaj. Po tem sem šel še do Belvuja, mrzlo ko pes tam zgoraj, ampak mi ni žal. No ko bo topleje pa lahko gremo na kakšno dnevno turo skupaj. BIF in SAR-Solo Adventure rider 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 Kičasto MiNa, Janezs in skalar36 3
skalar36 Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 Sem vaju prehitel danes v Tohinjski dolini? SAR-Solo Adventure rider 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 Veliko motorjev naju je danes prehitelo. Sva bila na pripravljalno, kondicijsko, panoramski vožnji. Ja, čez Tuhinjsko sva šla in sva sigurno bila midva skalar36 1
skalar36 Objavljeno Marec 19, 2017 Opozori Objavljeno Marec 19, 2017 Pravkar, The Lakl pravi: Veliko motorjev naju je danes prehitelo. Sva bila na pripravljalno, kondicijsko, panoramski vožnji. Ja, čez Tuhinjsko sva šla in sva sigurno bila midva Ja, ja. Na tracerju sem bil. Lepa motorja... mata to ledice tud v lučeh? Kakšna slikca od spredi?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se