Popularna objava Ni3ous Objavljeno Maj 6, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 @BIF hvala za izražen respect. Cenim to. Na forumih je toliko balasta, da sem vesel občasnih konstruktivnih debat, drugam se pa niti ne mešam. Strinjam se z napisanem o cevni zaščiti ima svoj namen in nakup je v določenih primerih glede na zahteve/potrebe uporabnika povsem upravičen. Najbolj mi je všeč da se z lastništvom cevne zaščite razširi izbor uporabe bočnih torb spredaj, kar mi na tenerejki najbolj manjka. Sicer imam neko light weight kompromisno rešitev ampak je pač le kompromis. Glede tvojega argumenta o teži, se strinjam kar si napisal, vključno da to velja pri normalni vožnji, vendar bom s spodnjo razlago pojasnil, da tudi tam ne drži povsem. Teža motorja vpliva na pospešek, kar je pri tenerejki dokaj zanemarljivo in to običajno ni razlog za zbijanje teže. Pri normalni vožnji (zmeren voznik, 80% asvalta, ki na makadamu vozi raje lažji utrjeni makadam kot pa vlake in visoka hitrost po tehnično zahtevnih terenih...) 10 kil dodatno nima občutnega vpliva. Vendar nekateri vozniki te razlike občutijo bolje in prej. Pri terenski vožnji in pri običajni vožnji ima 100 kilski dec ali 85 kilski dec na enako težki tenerejki edino razliko zopet v pospešku, kar je za nas dokaj zanemarljivo ker nismo dirkači na čas, motor se obema na terenu obnaša povsem enako in in porabljata enako moč za obvladovanje. Če pa ima voznik ne glede na lastno težo, 15 kg lažji motor med nogami in se vozi veliko po tehnično zahtevnem terenu pa je tu že velika razlika, saj mora prekladati 15 kil manj med nogami, ker pri terenski vožnji stoje s koleni in nogami potiskaš motor sem in tja v zavojih. Če so to celodnevne fure, se to že veliko pozna, potem se kje zaplezaš, malo si kratek z nogami, motor komaj zadržiš, je zopet fajn da je motor raje laži kot težji. Če pade in je treba pobirat npr 10x je bistvvena razlika 15 kil. To so terenske situacije, ki se dogajajo redno in tisti ki se veliko vozijo po terenu jih zelo razumejo in čutijo. Vozniki, ki pa tenerejko uporabljajo dejansko za to, za kar je bila v osnovi narejena pa tega ne opazijo in to je čisto normalno in ni nič narobe s tem. Da še malo pojasnim o teži. Moja tenerejka je shujšala z menjavo komplet sprednjega konca za celih 8,3 kg, z izpuhom za 3,5 kg, odstranil sem še določene elemente skupno cca 1 kg. Cca je to 12,8 kg. Uporabljam mehke torbe, ker so lažje za najmanj 2 kg (bočne nosilce imam vseeno gor, zato razlika le v teži kufrov in ne z nosilci). Sva že na 14,8 kg brez pretiravanja. S tem da ko grem namensko v teren, tudi na potovanjih vedno kalkuliram koliko največ goriva zares potrebujem in tankam čimmanj. Pri velikosti rezervoarja 23 L sem lahko občasno spet lažji za kakih 7 kg v primerjavi z nekom, ki ne posveča pozornosti skupni teži motorja in tanka vedno polno. Torej sem tukaj lahko lažji skupno za cca 21,8 kg! Po drugi strani, pa bi lahko dodatno obtežil motor z cevno zaščito motorja za npr 7 kg, dodamo še par touratech gadgetov (meglenke, drugi detajli) za cca 1 kg. Smo na dodatni teži skupno 8 kg. Torej če upoštevamo skupno razliko pridemo blizu neverjetnih cca 30 kg razlike v teži, kar je osupljivo veliko tudi v primeru zmernega voznika na solidnih cestah, kaj šele v terenski vožnji. Nisem niti upošteval dobro sposobnost pametnega pakiranja kjer lahko za tedenski trip zelo hitro spakiramo 3-5 kil več kot je potrebno. Za primerjavo kaj pomeni dodatnih 30 kg med nogami... 30 litrsko kanto polno vode z rokami dvignemo med noge do kolen in jo poskušajmo s koleni prerivati skrajno levo in desno. To je tehnika ki se uporablja pri vožnji stoje, motor pač z nogami prekladamo sem in tja v zavojih. Meni se zdi da je dodatnih 30 kg ogromno. Še posebej če to počneš cel dan, en teden ali več. Pa še to...pri moji tenerejki opazim tako na okretnosti kot na splošni živahnosti, lahko jo v drugi prestavi pohopsam na zadnje kolo! @jskrablin je kar dobro pojasnil svoje nazore in se zelo strinjam z napisanim. igc1, Greencaj, Ivana in 12 others 15
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Maj 6, 2017 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 @Greencaj dodajam ti še moj odgovor o orodju. Osnovni predlog za sestavo dobrega orodja je, da v času sestavljanja željenega kompleta vse kar šraufaš doma okol motorja, to poskušaš delati z orodjem ki ga imaš na motorju. Tako boš spoznal katero orodje v kompletu ne rabiš nikoli in ga odstraniš, katerega rabiš pa dodaš. Zavržeš tudi kar je škart orodja, ker zadnje kar želiš je da se ti le ta pokvari v sili. Poskusi ga sestaviti minimalizirano in premišljeno. Meni se je z leti v praksi izkazalo kot soliden set tole kar prilagam spodaj. Ni se mi še naredilo, da bi mi kaj manjkalo, sem pa eno leto doma vse šraufal s kompletom iz motorja in dopolnjeval set. Če nisi tehnični tip in tudi doma nič ne šraufaš in ne misliš šraufati, potem ti tudi dober set orodja ne bo kaj dosti prav prišel, ko ga boš potreboval. Pod sedežem imam tole... če se potrudiš se da marsikaj napolniti v proste špranje... Kompresor sem vgradil po naši Albanski avanturi kjer smo imeli okol 15 gumidefektov in sem se naveličal gonit kolesarsko pumpo. Na armaturi imam tole: Na obeh bokih motorja na geštelu imam po en šop vezic... Ob strani zadaj imam tole: V velikem toolboxu imam glavno orodje (pobarvano na flourescent oranžno, da na terenu težje kaj zgubiš, ko se ti skrije med travo in listje) V setu je tudi mini nožek v sili, žagica za železo, razni ključi, en "francoz" ključ za vse vmes ali če rabiš kaj kontra prijet, nastavki za gedoro na žici, v vrečki so razni imbusi ipd nastavki, izvijač križni in ploščat...Ključ levo poleg pajserjev je zažagan, da lahko štelam šprikle po potrebi, brusni papir, ključ za akso kolesa, večina je itak razvidno. Pajserja uporabljam samo 2, meni je dovolj. Torbico sem sešil sam, kar se tudi vidi V pokrovu toolboxa pa se skrivajo še tanjše delovne rokavice, da ohranijo občutek v prstih, so pa tudi zelo priročne zaradi šmira in da se ne potolčeš tako hitro. V malem Toolboxu imam raznorazne rezervne vijake, matice podložke ipd. V eni flaški je cet, ki pride zelo prav pri menjavi gume, da se ta lažje montira in lepo usede pri pumpanju, lahko jo imam tudi za umiti ali pranje perila če bi bila sila na tripih. Pod sedežem imam tole torbico, ki je pravzaprav le odrezan žep od mojega srednješolskega ruzaka Noter v žepku je vse potrebno za flikanje: gumileznga, flike, šmirgl papir, rezervni ventilčki, matice, rezervni vijak za odvijanje ventilčka, ker brez njega ne moreš nič v primeru gumidefekta. Modre štirioglate flike in cement (modra tuba) pa je za popravilo plašča od znotraj (ne zračnice) v primeru da plašč gume prerežeš/presekaš na dolgo. Popraviš lahko 3-4 cm dolgo prerezo. Smo že rabili in mi je rešilo situacijo. Dodatno imam še nekaj žice in par varovalk notri. Najbrž sem kaj spregledal ampak generalno je to to in ti priporočam približek po svoji presoji in potrebah. V bistvu imam še prost prostor pri tanku nad kompresorjem kjer je bilo original orodje, ampak tistega placa še nisem izkoristil ker menim, da že imam vse kar rabim. Mesto pa je tam prazno, ker imam raje stvari v toolboxih kjer je priročno in hitro na dosegu roke in za uporabo. Neštetokrat sem že slišal, a imaš ti pri roki? Jaz imam vse na dnu prtljage (beri nimam pojma kje imam, ker se ne znam pakirat in sem neorganiziran). Ponavadi na tripih imam na sopotniškem sedežu še nekaj lažje prtljage (spalko ali armič) in je potem težje / zamudneje odstranit sedež in priti do original mesta pod sedežem kjer naj bi bilo orodje. Je pa res da soliden set orodja kar doprinese k teži, kar je velik minus. Tudi z lokacijo toolboxov nisem zadovoljen, ker so zadaj in dokaj visoko, boljša bi bila bolj centralna namestitev teže zaradi težišča. Touretech bash plate toolbox je ok, ampak ni za heavy duty vožnjo, bi uničil v enem tednu in vse skrivil, ko bi po skalah zapenjal. jskrablin, Dimen, BIF in 17 others 20
BRANE Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 par malenkosti: ročke na balanci: objemke vedno zategniti toliko, da se ob malo močnejšem udarcu po ročki le ta zasuče. vijake objemk zaščititi proti odvitju z loctite 243. tako se reši marsikatera ročka pri padcih. loctite uporabljam povsod kjer kaj šraufam. 243 je dovolj dober, da se vijaki ne zgubljajo in dovolj mehak, da pri odvijačenju ne poškoduje navoj. gumijaste ročke vedno zategnem s tanko žico, da pri dežju ne pride voda spodaj- voda med ročko in balanco povzroča obračanje le- teh. gsxf750, BIF, Nearrain in 4 others 7
Greencaj Objavljeno Maj 6, 2017 Opozori Objavljeno Maj 6, 2017 @Ni3ous Hvala. Vidim da ni samo par ključev na spisku. V glavnem so me zanimale dimenzije ključev osnovnega seta (ker ga nisem dobil zraven), pa kateri imbusi pa to. Za konkretnejše orodje, bom mogu najprej začet vozit po takih terenih dovolj resno, da ga bom potreboval Vseeno, hvala lepa za post, bo marsikomu dobro prišel (v prihodnosti verjetno tudi meni)
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 @Ni3ous 10 kil dodatno nima občutnega vpliva. Vendar nekateri vozniki te razlike občutijo bolje in prej. Se strinjam. Razlika se opazi že pri polnem ali praznem rezervoarju goriva. 20 litrov več ali manj postavljenih na visoko težišče. Ali z centralnim kovčkom ali brez. Ker ima Tenerejka po defoltu visoko težišče se dodatna teža še bolj pozna pri ciklistiki in za nas navadne uporabnike to ni moteče, če pa se spuščaš na hard teren pa je vsak gram dodatne teže obremenjujoč in dodatna težava. Osebno me to ne moti več, me je pa kot začetnika pri nakupu motorja zelo obremenjevalo in praksa je prinesla tudi, da sedaj uživam na polno. V prejšnjem hobyu ž 4kolesnikom sem se vozil po terenu, kjer peš nisi mogel hoditi a tisto je bil drug svet, drug užitek, druga tehnika in ker leta prinesejo svoje (priznam, da nisem več tako gibčen, hiter, sem bolj občutljiv, ranljiv, neroden...)sem se zavestno odločil, da končam z terenom ter začnem uživat v avanturah po asvaltu in makadamu sam in v dvoje! Za to se mi je Tenerejka zdela, kot najbolj optimalna izbira! So še druge opcije a razliko v evrih raje vložim v avanture. Zato sem si jo tudi opremil za tak način uporabe in priznam, da so mi tukaj prav prišle vse vaše predelave, dodelave, posodobitve!
BIF Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 (popravljeno) @Ni3ous...odlična in argumertirana razlaga glede teže. Tu ni kaj dodati in ne kaže dvomiti niti za trenutek. Sploh jaz se ne čutim kompetentnega za kakršnokoli poglobljeno debato, ker je moje število kilometrov terenske vožnje z motorjem, (makedam NE tretiram kot teren) enako nuli. In bo zelo verjetno tako tudi ostalo, ker kot je napisal @The Lakl pri naših letih že skrbno paziš, da se ne skipaš na parkir.placu, kaj šele, da bi namensko rinil v "težave"....čeprav po veliko letih preživetih v off-road-u, še vedno trdim, da ga ni lepšega in boljšega adrenalina....hitrostni adrenalin je kot slabi špricer proti jagodnemu izboru v primerjavi z terenskim adrenalinom....gotovo veš o čem govorim.... Kakorkoli....tudi mene veseli, da je ta tema ostala ena redkin "ne-posranih" na tem forumu in upam, da takšna tudi ostane. Upam, da bomo še naprej korektno delili svoje izkušnje in si pomagali z nasveti....eden od elementov, ki je odločal o nakupu Tenerejke, so namreč bile tudi informacije iz te teme. Btw...odlična interpretacija in nasveti o orodju...že re-kompletiram.... Popravljeno Maj 7, 2017. Popravil BIF Nearrain, gsxf750, siks in 1 other 4
Greencaj Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 Tako, pa gremo naprej Heidenau K60 scout nameravam dat gor. Za začetni "tečaj" po izy neasvaltiranih poteh predvidevam da bo ok. Tudi po asvaltu se bom seveda peljal Če se kdo ne strinja, je mnenje dobrodošlo.
Ni3ous Objavljeno Maj 7, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 Haidnau ? Joj samo tega ne. Ahh zezam, ne bom dizertiral še o tem Čist super izbira za tvoj namen. 4 hours ago, BIF said: @Ni3ous...odlična in argumertirana razlaga glede teže. Tu ni kaj dodati in ne kaže dvomiti niti za trenutek. Sploh jaz se ne čutim kompetentnega za kakršnokoli poglobljeno debato, ker je moje število kilometrov terenske vožnje z motorjem, (makedam NE tretiram kot teren) enako nuli. In bo zelo verjetno tako tudi ostalo, ker kot je napisal @The Lakl pri naših letih že skrbno paziš, da se ne skipaš na parkir.placu, kaj šele, da bi namensko rinil v "težave"....čeprav po veliko letih preživetih v off-road-u, še vedno trdim, da ga ni lepšega in boljšega adrenalina....hitrostni adrenalin je kot slabi špricer proti jagodnemu izboru v primerjavi z terenskim adrenalinom....gotovo veš o čem govorim.... Kakorkoli....tudi mene veseli, da je ta tema ostala ena redkin "ne-posranih" na tem forumu in upam, da takšna tudi ostane. Upam, da bomo še naprej korektno delili svoje izkušnje in si pomagali z nasveti....eden od elementov, ki je odločal o nakupu Tenerejke, so namreč bile tudi informacije iz te teme. Btw...odlična interpretacija in nasveti o orodju...že re-kompletiram.... He he dobro povedano! LOL
BIF Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Eno vprašanje lastnikom tenerejk...zanima me, kako (če sploh), v kakšnem časovnem obdobju približno odpirate , preglejujete, čistite....ali karkoli že počnete z temi blažilci v zadnjem kolesu. In pa na koliko jih (če jih) menjujete....sami ali pri mehaniku. https://www.amazon.co.uk/cush-drive-rear-wheel-damper/dp/B008IEPI0M
IZTOK Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Iz mojih izkusenj z ostalimu motorji pa z Super Tenerejko, ko menjavas gumo in je zadnje kolo ven vzeto ocistis in prekontroliras, menjaš ce je elastomer spokan ali drugace poskodovan. V praksi se nikoli nisem menjal. BIF 1
Dimen Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Ravno naročil gumice od letnika 1991 za 2008. Bojda dalj zdržijo. Vec na Ni3ous in BIF 2
Ni3ous Objavljeno Maj 16, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Originalne zdržijo meni manj kot eno sezono. Iz OTR so bile običajno malo boljše. Letos spomladi sva s kolegom oba naročla na OTR in po 4 dnevih enduriranja so uničene Komaj da tole naročim iz zgornjega videa in sprobam, če bo kaj bolje. Tnx za info Dimen. BIF 1
Greencaj Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 41 minutes ago, Ni3ous said: Originalne zdržijo meni manj kot eno sezono. Iz OTR so bile običajno malo boljše. Letos spomladi sva s kolegom oba naročla na OTR in po 4 dnevih enduriranja so uničene Komaj da tole naročim iz zgornjega videa in sprobam, če bo kaj bolje. Tnx za info Dimen. Kje pa nabavljate rezervne dele? Tudi jaz bi moral menjat
Ni3ous Objavljeno Maj 17, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Original dele dobiš pri Yamaha dealerjih po SLO. Aftermarket določene stvari na OTR: https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/ Tudi Ebay... odvisno kaj rabiš. BIF in mladench 2
Janezs Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Yaz originale kupujem tukaj. Je zelo pregledno. https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts/motorcycles/xt660z-tenere-2008.aspx Samo ne za tenere.
BIF Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Moja zadnja izkušnja z OTR je ta, da so me preusmerili na TC-Motocenter ljubljana...kao njihov zastopnik. V prevodu to pomeni, da kar naročiš danes bo uporabno naslednjo sezono.
sesir Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 2 urami, BIF pravi: Moja zadnja izkušnja z OTR je ta, da so me preusmerili na TC-Motocenter ljubljana...kao njihov zastopnik. V prevodu to pomeni, da kar naročiš danes bo uporabno naslednjo sezono. Vedno (nekajkrat) šel osebno v Delta team Krško in naročil zadevo.Vedno dobil prej kot v 21 dneh!!!!!
Dimen Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 1 hour ago, sesir said: Vedno (nekajkrat) šel osebno v Delta team Krško in naročil zadevo.Vedno dobil prej kot v 21 dneh!!!!! Jaz sem naročil gumice v ponedeljek pri Primcu (Lj) in bo do petka dobavljeno :-)
Ni3ous Objavljeno Maj 17, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 3 hours ago, BIF said: Moja zadnja izkušnja z OTR je ta, da so me preusmerili na TC-Motocenter ljubljana...kao njihov zastopnik. V prevodu to pomeni, da kar naročiš danes bo uporabno naslednjo sezono. Koliko časa nazaj so te preusmerili? Ker jaz vedno nabavljam direkt. Nazadnje pred cca 2 meseci.
BIF Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Že lani jeseni...ko sem želel naročit handguarde od barkbuster-ja. Potem sem kontaktiral TC...vmes ne bom komentiral. Na koncu sem jih dobil pri Louis-u.
BIF Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Se iskreno opravičujem...lažni alarm. Naročal in preusmerjen sem bil iz SW-MOTECH strani. Ni3ous 1
sesir Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 58 minutami, Dimen pravi: Jaz sem naročil gumice v ponedeljek pri Primcu (Lj) in bo do petka dobavljeno :-) Načeloma če je na zalogi je tak v Krškem...potem odvisno koliko preden prihaja nova roba mislim belgije ne vem... Pač jz vedno ko kaj za ker mopi rabil šel direkt k glavnemu uvozniko...vedno vredi zmenil,rečmo...
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 39 minutami, BIF pravi: Se iskreno opravičujem...lažni alarm. Naročal in preusmerjen sem bil iz SW-MOTECH strani. SW motech ne moreš direkt kupit, ker imajo dilerja pri nas. Sem kupil kreše za SXa, plačal s paypolom, pa so mi vrnili denar. Potem je pa mel lojz akcijo in sem jih dobil cenej kot pri SWju
BIF Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Ja...omenjene handguarde sem tudi želel kupit pri SW MOTECH...naredil naročilo in plačal....dobil mail, diler (TC-motocenter) v sloveniji...denarja pa niso niti abcigali. Potem sem enako kot ti enako dobil pri Lojzeku...tudi ceneje....meni je tudi prav
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 1 uro, BIF pravi: Ja...omenjene handguarde sem tudi želel kupit pri SW MOTECH...naredil naročilo in plačal....dobil mail, diler (TC-motocenter) v sloveniji...denarja pa niso niti abcigali. Potem sem enako kot ti enako dobil pri Lojzeku...tudi ceneje....meni je tudi prav Čak, a potem so vrnili denar al ne? Meni so ga v roku 1 tedna, plačilo je bilo pa preko peypola, in sem dobil direkt na kartico (trr) denar. Določene zadeve (sploh od SW) se splača počakat pri lujzu akcije (razni popusti itd) in narediti večje naročilo, se da prišparati tudi 50 in več €.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se