BIF Objavljeno Maj 29, 2017 Opozori Objavljeno Maj 29, 2017 (popravljeno) pred 8 urami, Dimen pravi: Iz lastnih izkušenj in kolikor sem prebral je progresivna vzmet nepredvidljiva. Kar je po svoje logično. Prvi del vzmeti (rečmo 20-30%) je bolj mehak nato pa progresivno začne trdota naraščati. Pri linearni vzmeti je potek vzmetenja zvezno/predvidljivo. Tekmovalne oz. profesionalne vzmeti niso progresivne. Tudi moja je sedaj linearna. Progresivne vzmeti so nekaj iz obeh svetov. Ponujajo udobje (LS) na cesti in kao "trdoto" (HS) na terenu. Na moji tenerejki so že bile nameščene progresivne vzmeti, pa sem šel z veseljem v menjavo. Ni to to! Pri meni sedaj ti dve nalogi v celoti opravlja amortizer ob podpori vzmeti. In tako mora biti. V resnici je amortizer najpomembnejši del vzmetenja, vzmet je zgolj podpora. Za mehkobo na slabem makedamu (luknje) kjer nihajka dela kratke in hitre gibe skrbi Low speed compression (LS) - 32 nastavitev. Pri progresivni vzmeti to opravlja prvih 20-30% vzmeti. Za skok ali grbino, ko se podvozje posede/nihajka naredi nenaden večji hod pa skrbi High speed compression (HS) - 32 nastavitev. Pri progresivni vzmeti to opravlja preostalih 70-80% vzmeti. Ko pogledaš progresivno vzmet se to lepo vidi. Glej primerjavo mojih vzmeti na sliki zgoraj - razlika je res minimalna, a je vidna. Potem je tukaj še rebound in preload vzmeti. O tem pa kdaj drugič. Osebno bi progresivne vzmeti odsvetoval! Ti posodim mojo za celo sezono, za testiranje BIF :-) Če že, potem poglej vzmet od Ohlinsa in pelji k priznanemu mojstru, da prilagodi amortizer tvojim kilam. Ohlins ima v ponudbi progresivnih vzmeti za vzorec! Verjetno zgolj zaradi konkurence. TFX ima dober cenovni kompromis: https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z/Suspension-wheels/OTR-TFX-Emulsions-shock-XT-660Z-Tenere-otr.html p.s. V četrtek jo peljem k Čarmanu, da narediva plan za sprednje vilice. Poročam o kvaliteti storitve. Zelo verjetno veliko napisanega drži. Vendar osebno menim tudi da je to never-ending razprava iz enakega razloga kot tisti zakaj vozimo različne motorje. Različne želje, potrebe, stili vožnje itd itd. Teorij o linearnih in progresivnih vzmeteh je ogromno. Prakse nimam, zato bi trmoglavljenje iz moje strani veljalo za nezrelo. Vem le sledeče....z mojimi kilogrami, kufri na motorju in polnim keslom goriva, je zaviranje na tenerejki z originalnimi linearnimi vzmetmi katastrofa, kar se tiče t.i diving-a (potapljanja). Nekoga s slabim želodcem, bi z malo truda spravil skoraj do kozlanja. In pa čisto primer iz prakse...tiste, ki zamima mene....v soboto je bil pri meni David Cafuta...tip, ki je z tenereko leto in pol krožil po Afriki...ded podobne kilaže kot jaz in z navešeno opremo, ki presega domišljijo še takšnega avanturista. Slučajno je naneslo, da sva govorila tudi o vzmetenju. Edina stvar, ki jo je spremenil na Tenerejki pred odhodom(ki ima zdaj že krepko čez 100.000km) in je prejahala terene, ter vse mogoče in nemogoče podlage Afrike, so bile vzmeti...iz linearnih v progresivne. Zagotovil mi je (in ni razloga, da mu ne bi verjel), da linearne vzmeti te torture preprosto ne bi prenesle....progresivne so vzdržale vse in delujejo še danes. Zdaj pa....jaz sem zelenec....ampak če v praksi to pomeni to....grejo linearne na omaro in progresivne v uporabo....teorije gor ali dol. Ampak kot sem povedal uvodoma....menim, da je izbira vzmeti kot izbira motorja, opreme, amortizerjev, čelade pač stvar vsakega posameznika in njegovega načina uporabe ter stila vožnje. In kot je običajno...nič ni popolno ali idealno....vedno je treba sprejet nek kompromis...vsi pa težimo, da se približamo idealnemu. Kar pa se amortizerjev tiče...vse nastavitve, ki si jih naštel sem imel na voljo na Fox-ih. Nedvomno dobra zadeva....a za povprečnega uporabnika....in teh nas je 95%...nepotrebno, zapleteno, preveč krat zahteva po novih nastavitvah....v mojem primeru po 3-eh mesecih...nazaj na tovarniške nastavitve...in to je to. Poleg tega ne pozabit, da takšni amorizerji zahtevajo tudi ustrezno vzdrževanje (servisiranje), sicer to ostane le amortizer z gumbki, ki ne služijo ničemer...ali kar je še slabše...delujejo po svoje....nič več po pričakovanjih in takrat zadeva postane nepredvidljiva....servisiranje pa je precej drago. Ampak za tiste v 5-ih% je to sprejemljivo, kar je v redu, za večino pa nepotrebno. Tako so izgledali moji... Pri vsem skupaj pa je na koncu pomembno le to in samo to, da si s svojimi materiali in nadfradnjami ti zadovoljen. Nenazadnje ti voziš svoj motor, ti vzdržuješ svoj motor in pomembno je , da se na njem počutiš dobro in varno. So pa iz mojega stališča take debate vedno odlične, ker sem se venomer naučil nekaj novega in uporabnega.... Popravljeno Maj 29, 2017. Popravil BIF Quest, celjan89, siks in 3 others 6
IZTOK Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 (popravljeno) Jaz bi iz mojih uzkusenj glede potapljanja vilic povedal slednje: nezadostno dusenhe kompresije, verjetno preslaba vzmet, najverhetneje pa kombinacija obojega. Samo z vzmetjo tega ne bos resil v celoti. Ti pa progresivna vzmet omogoca, da ta se vedno dopusca pobiranje majhnih neravnin brez obcutja nabijanha in ob vecji kompresiji nudi visji odpor. Ampak praviloma bi morala vecino dela pri hitrem zaviranju prevzeti hidravlika. Vlaganje euronov v serijske nizkocenovne vilice hitro zaide v stirimestne cifre, rezultat pa je se vedno zgolj povprecen. Bom tako rekel, zamenjaj fedre, nalij eno stopnjo gostejse olje in dodaj 25 ml k tovarnisko navedeni kolicini. Bos videl, vila bo cisto drugacna. Potrebujes orodje za Kayaba vilice? Imam vse te specialne zadeve in ti posodim ce zelis. Popravljeno Maj 30, 2017. Popravil IZTOK BIF, Dimen, bosa in 1 other 4
Greencaj Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Hey, od katerih drugih motorjev pašejo zaščite rok na Tenerejko? Al pri nabavi lahko gledam samo zaščite prov za njo? Hvala
BIF Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 (popravljeno) Po mojih izkušnjah je ostalo povezano z improvizacijami....je...pa nekak ni.... Jaz sem vzel zaščite original za Tenerjeko od Barkbuster-ja...pašejo v nulo. Imaš pa jih tudi pri Touratech-u, vendar brez notranjega loka iz aluminija...kar pa je spet izbira posameznika. in še PS... glede na vse prebrano o vzmetenju, se odločam za nekaj takega....to bo ziher dobro...samo fedro še rabim... Popravljeno Junij 2, 2017. Popravil BIF
spuzvica Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Jaz sem ravno v torek z mojo Africo odletu na tla v eni kamniti strugi, cel motor navzdol je prletu na Barkbusterja, motor je brez poskodb in hvalim alu okvir, ki ga ima pod plastiko Barkbuster. igc1, BIF in MiNa 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 pred 7 urami, Greencaj pravi: Hey, od katerih drugih motorjev pašejo zaščite rok na Tenerejko? Al pri nabavi lahko gledam samo zaščite prov za njo? Hvala Z majhno predelavo gre tudi Aserbis. Ima močan notranji alu lok. Predelat moraš uteži in notranje puše. Cenovno pa boš eno malenkost privarčeval. Jaz bi vzel original Barkbasters za Yamaho Tenere in nimaš problemov z montažo.
BIF Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Jah...pri Touratech-u sicer zagovarjajo plastiko...bojda je dovolj močna in ob enem prožna. Aluminij je sicer tog in če res konkretno zrodlaš se lahko zvije in ga moraš potem nazaj ravnat, kar je na terenu lahko problem itd.itd. Kot previm....vsak se mora odločit po svoji vesti. Jaz sem se pač za Barkbuster (mislim da je model Cobra)....ker tisti aluminij vseeno malo bolj ščiti moje prsteke....če pa bom tak zletu, da ga bo zvilo, pa mislim, da bo ta zaščita zadnja stvar, ki me bo skrbela.... Poleg tega Barkbuster omogoča menjavo plastik na alu okvirju...višje, bolj zaprte-za hladnejše dni, malo bolj "zračne" za poleti itd....res je da ni poceni....ampak ko zmečeš kup soldov za razne improvizacije, prestaviš polovico zadev na krmilu, da zadevo spašeš in na koncu ugotoviš, da je vse skupaj bolj kot ne za silo....jebi ga....sem prestar za improvizacije te vrste....
Dimen Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Imama od Touratech-a in lahko potrdim, da je plastika dovolj močna. Motor je večkrat padel, tudi na asfaltu pa so vidne zgolj vizualne poškodbe. Ima pa tudi opcijo, da odstraniš 30% ščitnika poleti. Nimam pripomb, priporočam, vsaj zaenkrat!
IZTOK Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 pred 4 urami, BIF pravi: Jah...pri Touratech-u sicer zagovarjajo plastiko...bojda je dovolj močna in ob enem prožna. Aluminij je sicer tog in če res konkretno zrodlaš se lahko zvije in ga moraš potem nazaj ravnat, kar je na terenu lahko problem itd.itd. Kot previm....vsak se mora odločit po svoji vesti. Jaz sem se pač za Barkbuster (mislim da je model Cobra)....ker tisti aluminij vseeno malo bolj ščiti moje prsteke....če pa bom tak zletu, da ga bo zvilo, pa mislim, da bo ta zaščita zadnja stvar, ki me bo skrbela.... Poleg tega Barkbuster omogoča menjavo plastik na alu okvirju...višje, bolj zaprte-za hladnejše dni, malo bolj "zračne" za poleti itd....res je da ni poceni....ampak ko zmečeš kup soldov za razne improvizacije, prestaviš polovico zadev na krmilu, da zadevo spašeš in na koncu ugotoviš, da je vse skupaj bolj kot ne za silo....jebi ga....sem prestar za improvizacije te vrste.... Zvilo ga najbrž ne bo, če boš tako zaoral bo prej krmilo zvito. Ga pa rado zavrti, moraš močno zategnit pušo v krmilu. Priporočam še, da ročke na 2/3 dolžine nažagaš - napraviš zarezo. Če že faše ročka, se odlomi konec in pelješ naprej. BIF in bosa 2
Kiri Objavljeno Junij 2, 2017 Opozori Objavljeno Junij 2, 2017 Meni je zvilo krmilo in malo zarotiralo en barkbuster, ki očitno ni bil doovlj zategnjen. So pa barkbusterji kreš še najbolje preživeli BIF 1
poggy Objavljeno Junij 3, 2017 Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 pred 14 urami, BIF pravi: Jah...pri Touratech-u sicer zagovarjajo plastiko...bojda je dovolj močna in ob enem prožna. Aluminij je sicer tog in če res konkretno zrodlaš se lahko zvije in ga moraš potem nazaj ravnat, kar je na terenu lahko problem itd.itd. Kot previm....vsak se mora odločit po svoji vesti. Jaz sem se pač za Barkbuster (mislim da je model Cobra)....ker tisti aluminij vseeno malo bolj ščiti moje prsteke....če pa bom tak zletu, da ga bo zvilo, pa mislim, da bo ta zaščita zadnja stvar, ki me bo skrbela.... Poleg tega Barkbuster omogoča menjavo plastik na alu okvirju...višje, bolj zaprte-za hladnejše dni, malo bolj "zračne" za poleti itd....res je da ni poceni....ampak ko zmečeš kup soldov za razne improvizacije, prestaviš polovico zadev na krmilu, da zadevo spašeš in na koncu ugotoviš, da je vse skupaj bolj kot ne za silo....jebi ga....sem prestar za improvizacije te vrste.... Pri TT zagovarjajo plastiko predvsem zaradi dejstva, da se v primeru hujšega udatca v ščitnike aluminijast profil lahko deformira do te mere, da uklešči prste.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Junij 3, 2017 Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 Če že nabavljaš vzami namensko. Tenerejka ima specifično vgradnjo in potrebuješ primerno dolžino ter ukrivljenost. Kakšna druga zaščita je malenkost cenejša a zahteva obilico predelave. Tukaj gre precej časa, potrebno orodje in še kak dodaten materjal. Na koncu te pride lahko dražje in je vprašljiva kvaliteta, izgled in zaščita.
Ni3ous Objavljeno Junij 3, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 Kolega ima Cycra zaščito. Malo ceneje in vseeno kvalitetno, čeprav meni je Barkbusters the one. Cycra ima tudi alu "backbone" in zdrži, ni pa tako všečno, vsaj meni. Pri plasticni zaščiti ročk ni toliko problem da bi se plastika zlomila ob padcu, ampak ker nima alu opore se plastike ob udarcu/padcu poda/zvije in vseeno lahko nastrada ročka in se zlomi. Ja vem da bo zdaj kdo napisal da se njemu kljub x padcev to ni zgodilo, vendar verjetnost zloma ročk pri plastični zaščiti je večja in je samo vprašanje padca oz. časa. Je pa res da tudi alu zaščita ne reši vedno 100% vsega. Ne morem da nebi napisal še nekaj o vzmetenju. Pa ne zato da bi uveljavljal svoj prav, ampak da bo nekdo v bodoče dobil več info, ko se bo odločal o kakršni koli tovrstni predelavi. Progresivne vzmeti niso nepredvidljive. Kakšne izkušnje ki so te postavile v tak položaj s tem pa imaš Dimen da to trdiš? Kaj si pa prebral o tem da te je prepričalo v to? Najprej definirajmo nekaj... Linearne vzmeti za vsak cm posedanja potrebujejo npr dodatnih 10kg teže. Progresivne pa npr. za prvi cm rabijo 10kg teže, nato za naslednji 1 cm dodatnih 20 kg teže in za naslednji 1 cm dodatnih 30 kg teže in tako naprej. Zato je progresivno vzmetenje dobra izbira za Tenerejko ker ima original vzmetenje premehko za enduriranje in se preveč poseda. Te primerjave z kg so odvisne od trdote fedrov in ne velja točno za vse enako. Razlagam samo za pojasnitev razlike. Lahko pa nekdo vgradi trše linearne vzmeti namesto profresibnih, vendar bodo take morda pretrde pri hitri voznji in pri blažjih grbinah. To je že potem odvisno od želja in stila voznje posameznika. Nobena od teh opcij pa ni slaba izbira. Treba je le natančno razumet zakaj je katera stvar in izbrat glede na želje in potrebe. Tukaj torej ni nič predvidljivega, progresivni fedri delujejo zvezno in povsem jasno na kak način. Tekmovalno vzmetenje ima možnost nastavitev blaženja v vseh pogojih zato je tu bolj smiselno linearno vzmetenje. Pri tenerejki, ki nima možnost nastavitev (novejše mislim da niti prednapetosti ne) je zato progresivno vzmetenje zelo dober kompromis za nas amaterje ker ohranimo mehkobo pri plitvih grbinah in vseeno ne zabija (oz. kasneje) pri agresivni vožnji čez velike grbine ali pri skokih. Zagotovo pa drži da progresivne vzmeti niso enakovredne ala TFX polno nastavljivemu vzmetenju. Poudarjam ponovno da so progresivni fedri le kompromis, sicer soliden. In price/performance morda celo boljši kot pa TFX za 700€- za vecino voznikov - amaterskih. Razlika ni tako bajna, je pa. Dimen, BIF, hajoktejn in 1 other 3 1
jskrablin Objavljeno Junij 3, 2017 Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 Ob 6/2/2017 ob 16:24, BIF pravi: Jah...pri Touratech-u sicer zagovarjajo plastiko...bojda je dovolj močna in ob enem prožna. Aluminij je sicer tog in če res konkretno zrodlaš se lahko zvije in ga moraš potem nazaj ravnat, kar je na terenu lahko problem itd.itd. Kot previm....vsak se mora odločit po svoji vesti. Jaz sem se pač za Barkbuster (mislim da je model Cobra)....ker tisti aluminij vseeno malo bolj ščiti moje prsteke....če pa bom tak zletu, da ga bo zvilo, pa mislim, da bo ta zaščita zadnja stvar, ki me bo skrbela.... Original KTM zaščita na 690 je šla na kose prvič ko sem ga malo po tleh vrgel. Čakam na Barkbusters. Povem kako je s tistimi, ko bojo gor in bo šal motor po svoje. Se mi pa plastik fantastik Acerbis solidno obnesejo na 200. Sicer direktnih padcev po kamenju ne prenašajo, od dreves se pa dobro odbije Pa poceni so za menjat. Verjetno tudi cca 40 kil razlike v teži enega pa drugega motorja naredi svoje. pred 10 urami, poggy pravi: Pri TT zagovarjajo plastiko predvsem zaradi dejstva, da se v primeru hujšega udatca v ščitnike aluminijast profil lahko deformira do te mere, da uklešči prste. Ena hard enduraška - ko grejo stvari tako zelo narobe, spusti motor pa naj gre v 3 p... m... Če se ga oklepaš te bo s sabo odvlekel kamorkoli pač že. Jebeš železje, ga je lažje poravnat ko kosti. Nazadnje ko sem bil v taki situaciji bi z oklepanjem fasal komplet motor na glavo. Al pa na hrbet. Tako pa je bila "samo" gromozanska modrica na riti Ni3ous, igc1, MiNa in 2 others 5
BIF Objavljeno Junij 3, 2017 Opozori Objavljeno Junij 3, 2017 Moji prvi vtisi po namestitivi progresivnih vzmeti. Govorim o prvih 200km....ko jih bo več in po različnih podlagah bom napisal več. Čez noč so se slovenske ceste čudežno poravnale.... celjan89, jskrablin, bosa in 1 other 4
Greencaj Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 Kje pa ste naročali za Barkbusters?
spuzvica Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 Jst sem jih v tc motoshopu na konc kupu. S postnino vred bi bli povsod drugje nekje tam tam.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 Z malce predelave in precej živcev sem montiral Acerbis.
Unikat555 Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 Obstaja kakšen poseben recept, kako odviti uteži na krmilu? Moje se nikakor ne pustijo. S podaljškom sem edino z*ebal nased za imbus. Po tujih forumih pišejo, da je na nekaterih (ali pa vseh) tenerejkah navoj uteži tudi zalepljen z Loctite-om. Se je kdo srečal s tem? ...Preden zavrtam v utež in po domače vrežem navoj za ščitnike.. Še ena glede porabe... Ta vikend sem šel do mesta Starigrad (Paklenica). Natankal v Prestranku, šel po magistrali do Masleničkega mosta, obrnil nazaj v Starigrad in tam prespal, danes pa nadaljeval pot nazaj čez Karlobag, Velebit, Gospić, Ogulin in na mejni prehod Vinica, ter tankal na Petrolu takoj po vstopu v Slovenijo. 544,9 kilometra, 17,09 litra do roba. Torej 3,13 l/100 km. Mogoče je že komu ratal, mogoče ne, mogoče bo kdo verjel, ali pa tudi ne. Na motorju sem bil sam, trije original kufri (sicer bolj kot ne prazni), strogo po omejitvah. Povprečna hitrost po navigaciji 57 km/h. Gume Heidenau k60. Original motor, brez kev mods, dna ipd. Špica mlinček. BIF, celjan89, DAMI34 in 5 others 8
BIF Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 pred 43 minutami, Unikat555 pravi: Obstaja kakšen poseben recept, kako odviti uteži na krmilu? Moje se nikakor ne pustijo. S podaljškom sem edino z*ebal nased za imbus. Po tujih forumih pišejo, da je na nekaterih (ali pa vseh) tenerejkah navoj uteži tudi zalepljen z Loctite-om. Se je kdo srečal s tem? ...Preden zavrtam v utež in po domače vrežem navoj za ščitnike.. Še ena glede porabe... Ta vikend sem šel do mesta Starigrad (Paklenica). Natankal v Prestranku, šel po magistrali do Masleničkega mosta, obrnil nazaj v Starigrad in tam prespal, danes pa nadaljeval pot nazaj čez Karlobag, Velebit, Gospić, Ogulin in na mejni prehod Vinica, ter tankal na Petrolu takoj po vstopu v Slovenijo. 544,9 kilometra, 17,09 litra do roba. Torej 3,13 l/100 km. Mogoče je že komu ratal, mogoče ne, mogoče bo kdo verjel, ali pa tudi ne. Na motorju sem bil sam, trije original kufri (sicer bolj kot ne prazni), strogo po omejitvah. Povprečna hitrost po navigaciji 57 km/h. Gume Heidenau k60. Original motor, brez kev mods, dna ipd. Špica mlinček. Jaz sem svoje uteži odvil brez težav....je pa res, da se je za prvič z odvijanjem verjetno "mučil" serviser, ker je na novega montiral grelne ročke. Kakorkoli....poskusi še z tisto zadevo, ki je za odvijanje oljnih filtrov. Drugače pa je ta materila dokaj mehak in lahko v luknjo kjer si pobral ležišče imbusa nabiješ kak thorx bit...najdeš najprimernejšega in ga nabiješ v obstoječo luknjo...dalje boš znal. Kar pa se tiče porabe...to je to...moje ugotovitve so enake....če ga pa fajn privijaš pa plizezeš do max 4l...ampak se moraš fajn potrudit z vsemi kufri pa po avtobanu.....Ta motorček je res uporabna kobilica za potepanja....ni dirkač, ni kros motor....je pa hvaleženi, delovni avanturist....kdor je kupil motor za tovrstno preživljanje prostega časa je s tem peciklekom zmagal. Ni3ous in celjan89 2
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 WD 40 dvomim, da bo pomagal. Navoji so precej globoki in ne bo prišel do njih. Lahko, da so bili zalepljeni. Poizkusi z segrevanjem a prej zaščiti ročaje. Glede porabe Tenerejke je kot Zipo faracajg, ce jo zmerno voziš ne pride več, kot 3.5 l. Ob preganjanju pa bo normalno nekaj več popila. Ni3ous 1
Unikat555 Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 Hvala, res bom najprej probal z orodjem za filtre odvijat. Mogoče si bom istočasno pomagal še s torxom, če ga zabijem notri, ker z imbusom si ne morem več... Potem pa najbrž nove uteži gor, ker tele bodo boge po operaciji. Poročam, hvala. Me veseli, da imate ostali enake izkušnje s porabo! Motor sem kupil šele pred kratkim in sem bil danes kar fasciniran ko sem tankal. Nisem vedel, da je to pač on daily basis pri tem mopedu. BIF 1
BIF Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 pred 33 minutami, Unikat555 pravi: Me veseli, da imate ostali enake izkušnje s porabo! Motor sem kupil šele pred kratkim in sem bil danes kar fasciniran ko sem tankal. Nisem vedel, da je to pač on daily basis pri tem mopedu. Jah...ne vem sicer po kakšnem ključu si se odločil prav za ta peciklek....dejstvo pa je da nima nobenih presežkov....celo malce zastarel je brez modernih super-duper electric gadget-ov....ampak, ko ga osvojiš te začne presenečat...in to pozitivno. Vsekakor pa....srečno vožnjo, varne kilometre in veliko užitkov želim. Unikat555 1
Unikat555 Objavljeno Junij 4, 2017 Opozori Objavljeno Junij 4, 2017 19 minutes ago, BIF said: Jah...ne vem sicer po kakšnem ključu si se odločil prav za ta peciklek....dejstvo pa je da nima nobenih presežkov....celo malce zastarel je brez modernih super-duper electric gadget-ov....ampak, ko ga osvojiš te začne presenečat...in to pozitivno. Vsekakor pa....srečno vožnjo, varne kilometre in veliko užitkov želim. Zakaj ravno ta motor, bi že težko boljše opisal, kot si že sam " Ta motorček je res uporabna kobilica za potepanja....ni dirkač, ni kros motor....je pa hvaleženi, delovni avanturist.... ". Druga zadeva je pa ta, da sem imel dovolj programa Husqvarna in KTM, ter sem si za spremembo želel motor, s katerim se bom lahko tudi kaj vozil. BRANE, Ni3ous, BIF in 2 others 4 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se