Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Dimen pravi:

59e70c5a076b6_montazarezervnihzracnic.jpg.5c358d7f94bc3b67812cbaa77959a6be.jpg

1. korak: z vezicami oblikuješ zračnico v "klobaso"
2. korak: pritrdiš z vezicami pod spotnikov ročaj.

Rešitev ne ovira namestitve saddlebag sistema prtljage.
Ventilček je na notranji strani, med sedežem in držalom. 

 

ni malo preblizu izpuha?!

lp

 

Objavljeno

Izpuh lahko vedno primem, tudi po dolgotrajnem utrujanju pri 35+ stopinjah. Torej, težav z prekomerno vročino ni!
Original izpuh ima varovalno plastiko in tudi ni problema

Objavljeno

Zavij zračnico v polivinil (ali kaj podobnega) , ker je blatna (umazana) zračnica neprijetna za montiranje, pa še umazanija povzroči prezgodnjo obrabo.

lp

Objavljeno

Ne poznam lastnika. Poznam pa te motorje. Tukaj ne moreš zgrešit. :)

Objavljeno
Ob 20. 10. 2017 ob 6:14, 5ERR pravi:

Precej prepričan sem, da je bil tale motor v naši skupini na letošnjem GEM.

Lastnik ni deloval kot kakšen razbojnik in iz njegove vožnje sklepam, da motor ni bil zlorabljan...

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa je GEM? Pa hvala za vaš cajt in odgovore.

lp.

Popravljeno . Popravil 5ERR
Objavljeno
On 20. 10. 2017 at 7:55 PM, The OO said:

Ne poznam lastnika. Poznam pa te motorje. Tukaj ne moreš zgrešit. :)

Vem kaj misliš in se strinjam...motor je zanesljiv, robusten, vzdržljiv, minimalni stroški  vzdrževanja, enostaven za delo na njem... vendar kupec lahko zgreši.... če misli da je to zelo dobra izbira za veliko enduriranja ali pa če misli da je to dobra  izbira motorja za skoraj samo asfaltno vožnjo, da ne govorim če bi ga rad uporabljal v dvoje. Da ne bo pomote. Motor se povsod znajde solidno, je zelo univerzalen. Vendar v vsakem namenu se najde kak motor, ki je morda primernejši. 

Ponavljam da je zelo dober v kolikor se išče kompromise v  le enem motorju. 

On 23. 10. 2017 at 7:57 PM, 5ERR said:

Kaj pa je GEM? Pa hvala za vaš cajt in odgovore.

lp.

GEM =  Grand Enduro Meeting:

image.thumb.png.58efe0fc15c282de58d759a729889166.png

 

--

Gledam malo oglase na avtonetu za tenerejke... ne razumem.... nova tenerejka je stala 7,2K €, folk bi pa rad za 5 let staro skoraj 6K€ :slap:

Svaka čast če komu rata sicer. Načeloma se mi zdi tudi okoli 5K€ veliko. Očitno pa bo tenerejka postala legendarna, skoraj malo kultna, vsaj  po cenah sodeč. Je pa trenutno veliko tenerejk naprodaj, ker lansko zimo so bile morda 2 ali tri vse skupaj. 

Objavljeno
pred 7 urami, Ni3ous pravi:

Gledam malo oglase na avtonetu za tenerejke... ne razumem.... nova tenerejka je stala 7,2K €, folk bi pa rad za 5 let staro skoraj 6K€ :slap:

Svaka čast če komu rata sicer. Načeloma se mi zdi tudi okoli 5K€ veliko. Očitno pa bo tenerejka postala legendarna, skoraj malo kultna, vsaj  po cenah sodeč. Je pa trenutno veliko tenerejk naprodaj, ker lansko zimo so bile morda 2 ali tri vse skupaj. 

V BS centru in moto-nautiki jo še vedno oglašujejo letnik 2016 za 7000e brez ABS in 7500 z ABS-om. Nisem jih vprašal ali jih dejansko še majo.

Objavljeno

Nimajo in se ne da dobit. Brez ABS pa se ne sme prodat tako ali tako. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, Ni3ous pravi:

Svaka čast če komu rata sicer. Načeloma se mi zdi tudi okoli 5K€ veliko. Očitno pa bo tenerejka postala legendarna, skoraj malo kultna, vsaj  po cenah sodeč. Je pa trenutno veliko tenerejk naprodaj, ker lansko zimo so bile morda 2 ali tri vse skupaj. 

Je že legendarna. In ker trenutno ni motorja, ki bi zapolnil njen odhod bo tudi cena rabljenih ostala na nivoju. Nova Tenerejka stare ne bo in ne more nadomestit...že zato ne ker bo na njej preveč novodobne elektronike, drugi proizvajalci pa ne ponujajo nič primerljivega. Sicer pa kot si napisal je to motor resnično za tiste, ki vedo kaj hočejo in kaj bodo z motorjem počeli in kot praviš je zelo univerzalen. Če se greš resnih potepanj v odročne kraje...jo težko nadomesti kaj drugega.

Najboljši opis Tenerejke bi bil da..." s tem motorjem nimaš nič in imaš vse"....

Popravljeno . Popravil BIF
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 27. 5. 2016 ob 23:47, celjan89 pravi:

ho ho ho Družba kdaj bomo uskladili kakšno srečanje naših jeklenih koničkov? Mogoče kaj podobnega 

roke gor če ste sploh za?  :grupni:

zdaj bo že čas!

 

Objavljeno (popravljeno)

Pa dejmo

Popravljeno . Popravil Dimen
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Glej, glej, še ena Ivana...:OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 minutami, Joker pravi:

Glej, glej, še ena Ivana...:OK:

Jap...samo "naša" Ivana je sama poprijela za krmilo...in to uspešno. Pa lepša je...:rolleyes:

Objavljeno
pred 7 minutami, Joker pravi:

Glej, glej, še ena Ivana...:OK:

Jaz sem bil pa v dvomih, je to "naša" ali druga.

Za pot okoli sveta je to res idealen motor...:)

Objavljeno (popravljeno)

Ja...žal eden "poslednjih mohinkancev". Nova tenerejka bo gotovo v vseh pogledih boljša, oz. bolje rečeno bo predvidoma boljša...karkoli bi to naj bilo....vendar bo preteklo kar nekaj časa, da bo (če bo) pridobila sloves "bullet-proof" kot svoja predhodnica. Predvsem bo treba videti kaj bo rekel sicer preverjen dvovaljnik...ki  je sicer pokazal kar je imel a v "čistih" pogojih. Blato, prah, voda, kamenje...in pa dodatki elektronike...bomo videli. No jaz sem kar srečen, da imam "ta staro"....okoli sveta sicer ne grem...ampak že proti jugu in vzhodu je občutek zanesljivosti dobrodošel.

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno (popravljeno)

Slabost nove Tenere 700 je predvsem teža. 195 kg suhe teže je too much, če upoštevamo da je že 660tka malo težka.  Če bi moral izbirat pri  660Z,  bi raje  izbral 10 kg manj, kot pa 10 konjev več. T700 pa jih bo imela še 10 kg več. Kar bo za vožnjo po lepših mkadamih in asvaltu čist super. Malo bolj slabe poti pa bodo že problem, preveč bo zahtevna in težavna vožnja, posledično bo hitro kaj odletel pri lažjem padcu. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jap...tega se je za bat. Kot kaže bo to še eden v paleti wannabe....kaj vem kaj. Srednje kubični mešanec uporaben za po lepih cestah....manjka še samo, da bo koštal okrog 10.000eur...pa je čisto ta pravi. V Sloveniji bi znal imet kar lepo št. kupcev....predvsem takih, ki si bodo z bolj enduro izgledom tolažili svoj majhen ego, natakjene pa cestne gume, in kup dodatkov na bilanci. Predrag in pretežek za kakšno resno izvencestno vožnjo....pa ravno pravšenj da ga imaš....ker "nikoli ne veš, kdaj moraš it v teren" (v sanjah)...

Za takšne vožnje kot je v reklamnem spotu bo ziher fajn....čistine, rahle sipine, utrjene podlage...Problem je le ta, da se mi ne vozimo v reklamnih spotih...pri nas je pesem drugačna.

Škoda...še eden tistih motorjev, ki so nekoč "bili zakon"....

Objavljeno

Samo take razlike pa spet ni, tudi med 660 in 1200 GS ni velike razlike. Za hard teren je vse pretežko.

Objavljeno (popravljeno)

Ja za hard teren je to itak VSE neuporabno...pogojno da se kdo izživlja...ampak ta mora res znat. Za Hard se ve kaj pride v poštev...ampak o tem v tej kategoriji ni govora.. Kot referenco recimo jemljem Albanski TET....primer podlage od tam je v Ni3ous-ovi temi o TET-u. To je tisti skrajni teren v katerega se še spustiš (seveda kdor zna) z motorjem lažje kategorije segmenta "potovalni enduro". Z drugimi besedami...motor s katerim se do tja pripelješ....asfalt ali bližnjice...odpelješ TET in se vrneš domov, brez da vmes menjaš bate in podobno.

In če to vzamem kot referenco GS odpade, in kup ostalih (pa ne zdaj debate kaj kdo je pa kaj bi....ker v realnosti pri nas nihče s kravami ne vozi tega)...660 pa gre skozi...tako da...po moje je vseeno razlika. Za to obliko zabave so motorji na zgornji meji uporabe kak KTM690, tenerejka 660, Husqvaran 701...vse kar gre tukaj čez odpade.....in tudi nova Tenerejka je po moje že "ubergewicht" za kaj takšnega. Ni problem samo v teži motorja....na takih podlagah je potrebno tudi motor "hendlat"...veliko je v vozniku...a veliko je tudi v motorju.

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, BIF pravi:

 Kot referenco recimo jemljem Albanski TET....primer podlage od tam je v Ni3ous-ovi temi o TET-u. 

Ni3ous je kar 'mojster" in njegova tenerejka je bila kar predelana, kolikor mi je ostalo v spominu? Ne vem, če je on res prava referenca za večino voznikov podobnih endur?

Objavljeno
pred 1 uro, BIF pravi:

 To je tisti skrajni teren v katerega se še spustiš (seveda kdor zna) z motorjem lažje kategorije segmenta "potovalni enduro".

 

pred 7 minutami, vandrovec pravi:

Ni3ous je kar 'mojster" in njegova tenerejka je bila kar predelana, kolikor mi je ostalo v spominu? Ne vem, če je on res prava referenca za večino voznikov podobnih endur?

Ja to sem upošteval...Ni3ous je res mojster in obvlada Tenerejko. Ni referenca za nas bolj navadne....je pa recimo navdih, do kje nekje je skrajna meja (razumska seveda)...da ne bi zdaj o Chris Birch in nenaloženih sponzorskih motorjih...ali pa bog se usmili ona dva bedaka na kravah CB in EMcG z mokrojajčnim TV shovom za sanjače....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!