Dimen Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 Husqvarano 701 metat v družbo tenerejke ni glih korektno. Husa men zgleda bolj enduro, ki hoče z modifikacijami postat potovalnik za hardcore avanturiste ala N3ious. Mislm, da se da TET odpelat tut z GS-om ob predpostavki, da ti ga ni škoda in si izkušen ter potuješ v družbi, da poprime v kritičnih situacijah. igc1 in vandrovec 2
BIF Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 pred 23 minutami, Dimen pravi: Husqvarano 701 metat v družbo tenerejke ni glih korektno. Husa men zgleda bolj enduro, ki hoče z modifikacijami postat potovalnik za hardcore avanturiste ala N3ious. Mislm, da se da TET odpelat tut z GS-om ob predpostavki, da ti ga ni škoda in si izkušen ter potuješ v družbi, da poprime v kritičnih situacijah. Jap...Tenerejka pa malo manj enduro, ki hoče z modifikacijami postat potovalnik za hardcore. Sodita v isti koš...le modifikacije ki so potrebne so drugačne. V glavnem isti kubični razred s podobnimi nameni. O predpostavkah kaj se da in kaj ne, pa sem napisal, da to ni za razpravljat, ker potem ni konca....sem napisal da lahko to vozita tudi Charlie Borman in oni Obi van Kenobi z dvema podpornima ekipama...tak znam jaz tudi. Zdaj pa še prosim enega Slovenca, ki ima GS-a in mu ga ni škoda metat po tleh....že za servise jočejo...bog ne daj da se kje podrajsa. Predpostavka je, da TET odvoziš sam...sam pobiraš motor, sam ga rihtaš (manjše okvare), krpaš gume, ...to je potem tisto kar je referenčno. Zdaj pa najdi in izberi primerni motor...GS to ziher ni, pa ne Super tenerejka, pa ne AT pa razni visokokubični "advenčeri"....že nova Tenerejka je pod vprašajem...in to želim povedat...da z novo Tenerejko niso naredili glih nekega preboja...se bojim. igc1 1
bosa Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 pred 17 urami, Ni3ous pravi: Slabost nove Tenere 700 je predvsem teža. 195 kg suhe teže je too much, če upoštevamo da je že 660tka malo težka. Če bi moral izbirat pri 660Z, bi raje izbral 10 kg manj, kot pa 10 konjev več. T700 pa jih bo imela še 10 kg več. Kar bo za vožnjo po lepših mkadamih in asvaltu čist super. Malo bolj slabe poti pa bodo že problem, preveč bo zahtevna in težavna vožnja, posledično bo hitro kaj odletel pri lažjem padcu. Se povsem strinjam z napisanim okrog teže, ravno zato pa se vedno sprašujem, zakaj se je prav Tenerejka tako prijela pri vseh teh "off road-arjih", ko pa ima Yamaha lažjo in v ta namen primernejšo xt 660 r. Ima ravno tistih 10 kg manj in nekaj več giba vilic. Sam Tenerejko uporabljam bolj kot (meni idealen) cestni potovalni motor, skaterim mi ni treba obrniti, ko zmanjka asvalta, da grem z njo kamorkoli si zaželim, tudi do bolj kot ne skritih kotičkov, a nikoli po brezpotju.Tenerejka je od xtr-a udobnejša, ima večjo avtonomijo -z enim tankom sem že prepeljal preko 600 km..., a ima od nje tudi (takoj, ko zaviješ z asvalta) pomembno večjo težo......... Ker vozim tudi wr 250 r, vem kaj pomeni vsak kilogram. Pa ne, kot nekateri pišejo, le pri pobiranju s tal, težo še kako čutiš zlasti med vožnjo po terenu. Ravno zato se mi zdi, da je za vožnje, kot jih npr. opisujete v temi Grand enduro Slovenija, bolj primerna klasična XTR od tenerejke... Ali se mar motim? nejc74 in vandrovec 2
BIF Objavljeno November 23, 2017 Opozori Objavljeno November 23, 2017 pred 11 minutami, xtzs pravi: Se povsem strinjam z napisanim okrog teže, ravno zato pa se vedno sprašujem, zakaj se je prav Tenerejka tako prijela pri vseh teh "off road-arjih", ko pa ima Yamaha lažjo in v ta namen primernejšo xt 660 r. Ima ravno tistih 10 kg manj in nekaj več giba vilic. Sam Tenerejko uporabljam bolj kot (meni idealen) cestni potovalni motor, skaterim mi ni treba obrniti, ko zmanjka asvalta, da grem z njo kamorkoli si zaželim, tudi do bolj kot ne skritih kotičkov, a nikoli po brezpotju.Tenerejka je od xtr-a udobnejša, ima večjo avtonomijo -z enim tankom sem že prepeljal preko 600 km..., a ima od nje tudi (takoj, ko zaviješ z asvalta) pomembno večjo težo......... Ker vozim tudi wr 250 r, vem kaj pomeni vsak kilogram. Pa ne, kot nekateri pišejo, le pri pobiranju s tal, težo še kako čutiš zlasti med vožnjo po terenu. Ravno zato se mi zdi, da je za vožnje, kot jih npr. opisujete v temi Grand enduro Slovenija, bolj primerna klasična XTR od tenerejke... Ali se mar motim? Zanimivo vprašanje! Mislim, da ima xtr-ka nekaj drugačno šasijo, manjši kesl in se mi zdi da je nekaj nižja od Tenerejke. V bistvu res. Mogoče je Tenerejka v osnovi "uporabnejša" za daljša potovanja...mogoče malce udobnejša....in v sami osnovi dovolj dobra, da jo uporabiš še za lažji off-road. Dober point si našel za razmislit.... Kar nekaj časa sem se vozil naokoli (ko se mi je zahotelo malo off) Hondo CRF250L zato dobro vem kaj pomeni vsak kilogram (če si mene misli s tem "kot nekateri pišejo"...pa tudi Tenerejko sem že pobiral...verjemi...znam prepoznat razliko v teži....zato si ne predstavljam še težjega motorja (pa naj je še tako super duper) na Albanskem TET-u. PS Tenerejko pa sem kupil, jo uporabljam in v tem zelo uživam iz enakih pogledov in uporabo kot ti. Meni je super. bosa, MiNa in MitcH' 3
5ERR Objavljeno November 25, 2017 Opozori Objavljeno November 25, 2017 Živ. A tenerejke tudi imajo težavo z delovanjem motorja kot pri xt660r, a mogoče kdo ve? Nekje sem bral, pa ne najdem več naj bi imele R težavo z dovajanjem moči pa sam motor da ni tekel kaj preveč gladko? LP
BIF Objavljeno November 25, 2017 Opozori Objavljeno November 25, 2017 (popravljeno) Hmmm...ne vem sicer za kakšne težave naj bi šlo z delovanjem motorja. Jaz sem letos nakljukal dobrih 19.000...pa nisem opazil nič posebnega. Pač klasičen enovaljnik....ruka, pa trese, pa skače, pa poka....ampak ko ga primerno spodbudiš prede enakomerno, zvezno in tekoče....brez težav. Malo več šaltavanja in občutka je treba imet, pa je čisto ok. Ipak je to 10 in več let star agregat in "tehnologija". Sigurno ni top-end mašina....je pa zanesljiva in enostavna....zdaj pa...kar kdo pač potrebuje in preferira. Popravljeno November 25, 2017. Popravil BIF MiNa 1
bosa Objavljeno November 25, 2017 Opozori Objavljeno November 25, 2017 pred 4 urami, 5ERR pravi: Živ. A tenerejke tudi imajo težavo z delovanjem motorja kot pri xt660r, a mogoče kdo ve? Nekje sem bral, pa ne najdem več naj bi imele R težavo z dovajanjem moči pa sam motor da ni tekel kaj preveč gladko? LP Verjetno je bilo govora o nekem senzorju (že dostikrat povedano) na prvih letnikih, za katere je bil odpoklic. Meni dela že devet sezon vrhunsko, pa še bo! Če bi ti povedal kaj sem šel vmes poskusit in sem se potem na svoji Tenerejki še bolše počutil, mi itak nebi verjel... BIF in MiNa 2
Borutt Objavljeno November 25, 2017 Opozori Objavljeno November 25, 2017 Ob 23. 11. 2017 ob 16:59, xtzs pravi: Se povsem strinjam z napisanim okrog teže, ravno zato pa se vedno sprašujem, zakaj se je prav Tenerejka tako prijela pri vseh teh "off road-arjih", ko pa ima Yamaha lažjo in v ta namen primernejšo xt 660 r. Ima ravno tistih 10 kg manj in nekaj več giba vilic. Sam Tenerejko uporabljam bolj kot (meni idealen) cestni potovalni motor, skaterim mi ni treba obrniti, ko zmanjka asvalta, da grem z njo kamorkoli si zaželim, tudi do bolj kot ne skritih kotičkov, a nikoli po brezpotju.Tenerejka je od xtr-a udobnejša, ima večjo avtonomijo -z enim tankom sem že prepeljal preko 600 km..., a ima od nje tudi (takoj, ko zaviješ z asvalta) pomembno večjo težo......... Ker vozim tudi wr 250 r, vem kaj pomeni vsak kilogram. Pa ne, kot nekateri pišejo, le pri pobiranju s tal, težo še kako čutiš zlasti med vožnjo po terenu. Ravno zato se mi zdi, da je za vožnje, kot jih npr. opisujete v temi Grand enduro Slovenija, bolj primerna klasična XTR od tenerejke... Ali se mar motim? Z je bolj primerna za ofroud, kar nakazuje že z videzom (res, da je bolj šminka), kot R, katera ni ne tč ne mš. Pa še izpuhi so na spodnji strani. Je pa res, da vsakemu svoje oziroma lahko nekdo uporablja eno in drugo v kakršen koli namen. pred 5 urami, 5ERR pravi: Živ. A tenerejke tudi imajo težavo z delovanjem motorja kot pri xt660r, a mogoče kdo ve? Nekje sem bral, pa ne najdem več naj bi imele R težavo z dovajanjem moči pa sam motor da ni tekel kaj preveč gladko? LP Verjetno misliš na cukanje in nič kaj prijetno delovanje pri malo gasa in pri odpiranju gasa z nule. Pri Z to ni tako zelo občutno oziroma je veliko bolj prijazna, kot R. Tudi z nižjih vrtljajev lepše in z manj cukanja vleče. Še vedno je pa en velik bat, kateri poskrbi za veliko vibracij.
skalar36 Objavljeno November 25, 2017 Opozori Objavljeno November 25, 2017 pred 5 urami, Borutt pravi: Verjetno misliš na cukanje in nič kaj prijetno delovanje pri malo gasa in pri odpiranju gasa z nule. Pri Z to ni tako zelo občutno oziroma je veliko bolj prijazna, kot R. Tudi z nižjih vrtljajev lepše in z manj cukanja vleče. Še vedno je pa en velik bat, kateri poskrbi za veliko vibracij. Če se že delaš brihtnega, vsaj povej, da sta oba agregata ista in enako cukata in rukata. Le da je pri XTZ agregat že posodobljen pri XTR pa zamenjaš TPS senzor ( napaka letnika 2005) v garanciji pa je isto vibracij, in ne cuka več iz "0". SAR-Solo Adventure rider 1
Borutt Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 4 urami, skalar36 pravi: Če se že delaš brihtnega, vsaj povej, da sta oba agregata ista in enako cukata in rukata. Le da je pri XTZ agregat že posodobljen pri XTR pa zamenjaš TPS senzor ( napaka letnika 2005) v garanciji pa je isto vibracij, in ne cuka več iz "0". Če bi ti bil vsaj malo brihten, bi vedel, da pišeš neumnosti, ker tisti senzor nima nobene veze z različnim karakterjem Z in R. Pravzaprav pa premalo vem, ker sem imel samo dve R (pri enem je bil vpoklic) in eno Z. Verjetno ti bolje veš.
DAMI34 Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 13 urami, skalar36 pravi: Če se že delaš brihtnega, vsaj povej, da sta oba agregata ista in enako cukata in rukata. Le da je pri XTZ agregat že posodobljen pri XTR pa zamenjaš TPS senzor ( napaka letnika 2005) v garanciji pa je isto vibracij, in ne cuka več iz "0". pred 8 urami, Borutt pravi: Če bi ti bil vsaj malo brihten, bi vedel, da pišeš neumnosti, ker tisti senzor nima nobene veze z različnim karakterjem Z in R. Pravzaprav pa premalo vem, ker sem imel samo dve R (pri enem je bil vpoklic) in eno Z. Verjetno ti bolje veš. tudi brez brihtola se da, ampak nikogar ne silim, samo če zmore jskrablin in BIF 2
vandrovec Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 Sam sem vozil še staro XTZ pa nobenih problemov. Pravzaprav edini moped, katerega se mi je zdelo škoda prodat. V primerjavi z GS 1200 zelo malo razlik. Ko sem prvič peljal GS-a se mi je zastavljalo vprašanje, zakaj je toliko dražji. No ja, razlike so ampak malenkostne napram razliki v ceni. Mavti, MiNa, BIF in 1 other 4
BIF Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 Zanimiv komentar...in pošten. Jaz osebno sicer nimam nekega dolgega staža na motorju....pravzaprav le enoletnega....je pa bil zato ta intenziven. Z XT660Z sem poskusil večino malih in velikih (kolikor sem si pač upal...še vedno pa več kot večina) pizdarij. Ker nimam nekih predhodnih izkušenj...sem pa poskusil v tem letu nekaj motorjev....Super Tenere, nova AT, Varadero...hmmm....vem, da so "potrebe" uporabnikov različne....ampak....vedno znova sem ugotavljal, da je to bil res dober nakup za način in režim vožnje kot ga preferiram. Z nobenim, drugim nisem doživel glih neke katarze, da bi rekel uauuu....kurba...to je to....vsak ima pač svoje posebnosti....ampak ta "zastarela" Tenerejka ti nekako zleze pod kožo.... bosa 1
Borutt Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 1 uro, vandrovec pravi: Sam sem vozil še staro XTZ pa nobenih problemov. Pravzaprav edini moped, katerega se mi je zdelo škoda prodat. V primerjavi z GS 1200 zelo malo razlik. Ko sem prvič peljal GS-a se mi je zastavljalo vprašanje, zakaj je toliko dražji. No ja, razlike so ampak malenkostne napram razliki v ceni. Ta stara tehnika je veliko bolj prijazna do uporabnika. Sem imel dva KLR600 in v primerjavi z XT660 veliko lepše deluje. Tudi z nižjimi vrtljaji nima problema, kot ga ima XT660. Zato vsakemu, še posebej začetniku, odsvetujem to cukajočo Yamahino čudo. In to cukanje je posledica varčevanja goriva in nekaj zaradi tečnih zelenih. Je pa res, da se na višjih vrtljajih lepše obnaša. vandrovec 1
vandrovec Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 (popravljeno) Čudno, XTZ je bila napram KLR kar precej bolj uglajena...so jo res tako "pokvarili"? Popravljeno November 26, 2017. Popravil vandrovec
Borutt Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred eno uro, vandrovec pravi: Čudno, XTZ je bila napram KLR kar precej bolj uglajena...so jo res tako "pokvarili"? Katera XTZ ? Stara verjetno ja. Nova je nekaj drugega.
vandrovec Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 Staro sem vozil, je nova res nekaj drugega?
Borutt Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 21 minutami, vandrovec pravi: Staro sem vozil, je nova res nekaj drugega? Verjetno da. Ker v nasprotnem primeru ne bi imela svoje teme vandrovec 1
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 Ni mi jasno o čem vi to debatirate? Če je govora o XTZ 660 od 2009 dalje se zelo tekoče pelje, sploh če malo tista “zelena” čreva blokiraš, odstraniš , da motor lažje zadiha, ker zaradi teh euro zahtev agregat duši. Pol pa lepo uglajeno deluje pri majhnih in visokih obratih. Če pa gremo iskat pomankljivosti jih bomo našli pri vseh znamkah a v paketu je Tenerejka zelo kompakten, vzdržljiv in preprost motor. Z leti si je pridobila sloves, katerega bo zelo težko dosegel kak drug model. MiNa, skalar36, BIF in 1 other 2 2
bosa Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred eno uro, vandrovec pravi: Staro sem vozil, je nova res nekaj drugega? Sem imel enkrat priliko z nekom zamenjat s tastaro XTZ za par km in je bil nad tanovo sila navdušen. Meni pa še zdaj ni jasno kje je skrita tista razlika, ki jo v vožnji takoj in še kako občutiš, čeprav je v tehničnih podatkih praktično ne opaziš. Kljub na papirju skoraj enakemu motociklu je razlika vpraksi občutna v prid tanovi. Je pa bila to zame ena velika šola, kaj pomenijo številke in podatki na papirju, za katere zdaj rečem naj bojo le za orientir, praksa pa pokaže pravo sliko, ki pa jo spet vsak posameznik vidi drugače. Skratka, dokler ne poizkusiš v praksi sam, obstaja velika verjetnost, da si v zmoti, zlasti če preveč pred motosvetom visiš..
bosa Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 19 urami, skalar36 pravi: Če se že delaš brihtnega, vsaj povej, da sta oba agregata ista in enako cukata in rukata. Le da je pri XTZ agregat že posodobljen pri XTR pa zamenjaš TPS senzor ( napaka letnika 2005) v garanciji pa je isto vibracij, in ne cuka več iz "0". Agregat Tenerejke naj bi bil nekoliko drugače nastavljen, mirneje naj bi vlekel v spodnjem območju vrtljajev. Meni to "cukanje in rukanje" nikakor ni moteče in predstavlja le karakter motorja, kakršen meni očitno zelo ustreza...( ali pa ima moja tovarniško napako, ker so ji to pozabili ugradit).... Pa motorja ne uporabljam samo za na bližnji hrib, sva skupaj že prečkala evropske meje... ......verjamem, da bi na XTR-kinem agregatu prav enako užival....mogoče še bolj BIF in MiNa 2
bosa Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 (popravljeno) pred 1 uro, The OO pravi: Če pa gremo iskat pomankljivosti jih bomo našli pri vseh znamkah a v paketu je Tenerejka zelo kompakten, vzdržljiv in preprost motor. Z leti si je pridobila sloves, katerega bo zelo težko dosegel kak drug model. ....naprimer .....ta mi misli bere... Popravljeno November 26, 2017. Popravil xtzs igc1 1
BIF Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 pred 2 urami, xtzs pravi: ....naprimer .....ta mi misli bere... ...ne le tebi...+ ....kar realno reazmišljanje....vendar smo v Sloveniji....tukaj ima pred realnostjo in rentabilnostjo, prednost megalomanizem in iracionalnost.... igc1, MiNa in bosa 3
THOMPSON Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 sem prevozil z XTR 2005 cca50kkm in z XTZ 2010 cca 75kkm, se ne spomnim več natančno. Tenerejka je res nekaj bolj zvezno vlekla v primerjavi z XTR. Mehansko sta bila agregata enaka, po moje je razlika v SW. Drugače pa TOP moped! bosa 1
Dimen Objavljeno November 27, 2017 Opozori Objavljeno November 27, 2017 Cukanje in pospeševanje iz nizkih obratov se da dobro urihtat z power commanderjem .Ko sem dobil motor sem se pritoževal nad vsem: cukanjem, vibriranjem, skakanjem, pokanjem, de-power. Po zamenjavi izpuha, namestitvi eliminatorja lambde in dolgotrajnem igranju z mapiranjem je motor druga zgodba. Sej se da, ima pa to ceno in pobere kar nekaj časa. Nimam sicer izkušnje, pravjo pa, da gs-a spet ni tok težko vzdignt, ker pade na cilinder. Najteži je pobirat iz nule, tistih prvih 30 procentov. vandrovec 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se