Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Aha sepravi tenerejka ni imela teh problemov kot R. Še nekaj me zanima, ali je to normalno da ko zapreš gas oz. plin da skos neki potihoma poka (na mestu in ko se voziš). Z original auspuhom.

Lp, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poka samo, ko spustiš plin med vožnjo. Na mestu zgolj, če toriraš oz. odpreš in zapreš plin na hitro. 
Poka zaradi emisijskih standardov. Gre za AIS sistem, ki poskrbi, da izgori bencin v tudi v izpušni cevi.  Pokanje je normalno. 
Poka še bolj če montiraš aftermarket izpuh. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Dimen pravi:

Poka samo, ko spustiš plin med vožnjo. Na mestu zgolj, če toriraš oz. odpreš in zapreš plin na hitro. 
Poka zaradi emisijskih standardov. Gre za AIS sistem, ki poskrbi, da izgori bencin v tudi v izpušni cevi.  Pokanje je normalno. 
Poka še bolj če montiraš aftermarket izpuh. 

to je spet težava zaradi EU, da ustreza emisijam in poka

na pegasu se je samo zamenjal en upornik za par centov iz "na pamet" 2.5Ohm na 10Ohm. 

drug motor, pokanje zgodovina

tako da dvomim, da je kaj drugače pri yamahi, ni to agregat iz iste tovarne?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snecer pravi:

to je spet težava zaradi EU, da ustreza emisijam in poka

na pegasu se je samo zamenjal en upornik za par centov iz "na pamet" 2.5Ohm na 10Ohm. 

drug motor, pokanje zgodovina

tako da dvomim, da je kaj drugače pri yamahi, ni to agregat iz iste tovarne?

 

Do pokanja pride , ko npr. pri vožnji na nizkih obratih zapreš plin, a je to kot nekaj kar le še povdari karakter enovaljnika in nikakor ne gre za problem ali nek "nebodisiga treba", nič bat...

Pegasov agregat (novejši Pegaso, star model si deli Rotaxa z BMW) je sicer isti, a spet drugače nastavljen, pa porabo ima občutno višjo od Yamahinega- preizkušeno na daljši večdnevni vožnji...

Glede pobiranja pa.... ni problem pobrat motorja z ravne trdne podlage, problem nastane na neravni podlagi, ko motor obstane obrnjen navzdol, s kolesi na višji točki od krmila, pod pdplat pa gruščnata ali spolzka podlaga.....tu so pomembni že grami, ne kilogrami

Popravljeno . Popravil xtzs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je imel Pegaso enak agregat kot bmw 650....najprej rotax potem pa Dinli....al nekaj takega...kitajc pač.

Yamah se mi zdi da ima drugačen agregat....je pa že vsaj 10 let enak...pa mislim, da je to njihov tovarniški agregat.

Lahko pa tudi da se motim....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, xtzs pravi:

Do pokanja pride , ko npr. pri vožnji na nizkih obratih zapreš plin, a je to kot nekaj kar le še povdari karakter enovaljnika in nikakor ne gre za problem ali nek "nebodisiga treba", nič bat...

Pegasov agregat je sicer isti, a spet drugače nastavljen, pa porabo ima občutno višjo od Yamahinega- preizkušeno na daljši večdnevni vožnji...

morda bo @gift lahko več o tem povedal, kako je "nehalo" pokat v izpuhu...

to je EU pokanje zaradi emisij

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26/11/2017 ob 12:23, BIF pravi:

Z nobenim, drugim nisem doživel glih neke katarze, da bi rekel uauuu....kurba...to je to....vsak ima pač svoje posebnosti....ampak ta "zastarela" Tenerejka ti nekako zleze pod kožo....

Počakaj da se vsedeš na 690/701. Se ti bo Marija prikazovala izza vsakega grma :kva2:

Okoli cukanja pri pospeševanju iz nizkih obratov. Vsak enocilindraš bo na prenizkih obratih ratal grob, na res prenizkih obratih pa bo naredil sam klenk in ugasnil. Po možnosti sredi plezanja v kak resen klanec. To se da delno popraviti z extra vložki, kot je napisal @Dimen Po drugi strani pa... malo zmehčat sklopko in zavrtet ta desno ročico na balanci ali pa prestavit prestavo nižje ne stane veliko (lahko tudi vse naenkrat, odvisno od situacije). Sklopka prenese veliko in se je z občasnim drsenjam ne uniči lih hitro. V rubriki cenejše rešitve je še sprememba končnega prenosa. Ta tudi zelo pomaga, sploh pri problemih tipa 'v X prestavi pri Y hitrosti cuka, v nižji pa se preveč vrti'.

Poka pa predvsem zaradi tega - https://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kaj je vzrok pokanju, vendar moj GT (euro4) prav lepo poka :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BIF pravi:

Če se ne motim je imel Pegaso enak agregat kot bmw 650....najprej rotax potem pa Dinli....al nekaj takega...kitajc pač.

Yamah se mi zdi da ima drugačen agregat....je pa že vsaj 10 let enak...pa mislim, da je to njihov tovarniški agregat.

Lahko pa tudi da se motim....

Motor na Pegaso strada in trail, na Yamahi xt/r/x/tenere  in MT03 je enak in je italijanski Minarellijev

http://www.motoriminarelli.it/prodotti.html

Mislim da je tudi na starejših tenerejkah agregat minarelijev, le da je na vplinjač.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Počakaj da se vsedeš na 690/701. Se ti bo Marija prikazovala izza vsakega grma

 

Absolutno verjamem. Kar sem želel povedat je to, da s tem ko sem poskusil prej naštete modele nisem doživel razsvetljenja. Vsak motor je zgodba zase...z vsemi prednostmi in slabostmi. Misleč na moje potrebe ter način uporabe sem z Tenerejko nadvse zadovoljen. S tem motorjem ne bom nikoli rinil v vlake, pa tudi na avtobane ne. Za tisto vmes, ter upoštevajoč moje znanje, zahteve in sposobnosti...aleluja in tako naj ostane. 690/701...vrhunske prdulje...kapo dol...za tiste (žal) redke, ki znajo in želijo te mašine  koristit za to. za kar so narejene.  Zdaj pa gremo s temi motorji na potepanje kot sem šel jaz letos (potopis si verjetno prebral)....seveda se da....ampak na Tenerejki mi ni bilo hudega...690/701...prostato pa si raje dam masirat drugače, če bi bilo treba....:cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 26. 7. 2017 at 11:21 AM, Dimen said:

Poslikal blokado AIS-a (da ne poka več iz auspuha) s kosom plastike in silikonskim lepilom Kent:
AIS.jpg.ed4745103d7735107c3cdb33230b87a5.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 27. 11. 2017 at 7:14 PM, BIF said:

...seveda se da....ampak na Tenerejki mi ni bilo hudega...690/701...prostato pa si raje dam masirat drugače, če bi bilo treba....:cry:

701 z novo glavo in dvojno anti vibracijsko gredjo (od 2017 dalje)  ima neverjetno malo vibracij za enocilindraša. Sem že vozil dvocilindraše ki tresejo bolj. Tenerejka definitivno trese bolj kot 701. Vibracije so res toliko zmanjšane da sem to izrazito občutil v prvih  50 metrih vožnje. 

Če koga zanima, imam na prodaj Pivot Pegz. Sem jih pobral iz Tenerejke pred prodajo, ampak ne pašejo na 701, tko da morm druge kupit. 

https://www.off-the-road.de/en/News/Pivot-Pegz-Yamaha-XT-660.html?listtype=search&searchparam=pivot pegz

 

Pri vožnji sede je lažje upravljanje z zavoro, ki je vedno problem, kako jo po višini nastavit, da bo ok za stoječo  in sedečo vožnjo z pravim občutkom. Glavna prednost pa je pri vožnji stoje, ko je pri premikanju s telesom naprej in nazaj pri vožnji v hrib ali navzdol vedno cel podplat na tački, kar dosti manj utruja noge in nudi boljšo kontrolo. 

 

 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z masažo prostate nisem mislil na vibracije...čeprav moram rečt, da sem jih z nekaj manjšimi potezami na Tenerejki praktično izničil...

Mislil sem bolj na sedežni del...na 701-enkinem enduro sedežu...ne vem no. Nekam daleč se ne bi peljal s tem..

Škoda za Pivot Pegz....sem že nabavil SW-motech...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sedež je manj udoben, to definitivno. Mene sicer še ni zmotil, vendar po terenu ne sedim veliko. Bom videl pri kakem daljšem tranzitu kako bo. V skrajni sili Kermavner na Brezovici za 50€ predela sedež...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Ni3ous pravi:

V skrajni sili Kermavner na Brezovici za 50€ predela sedež...

Si že kaj "govoril" z njim? Kaj naredi?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede nedobnosti sedeža:

na KTM EXCju me je presenetila neproblematična dalj trajajoča vožnja na serijskem sedežu. Na TT600R sem imel problem že na koncu dneva. Na EXCju pa je šlo brez problema 8 dni skupaj na Grškem TET-u. TTRin ima štirioglato obliko v profilu, dočim je na EXCju trapezne. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, franc said:

Si že kaj "govoril" z njim? Kaj naredi?

lp

Sedaj zase nič. Še ni potrebe. So pa kolegi na Tenerejkah dali to k njemu narest. Zbiraš peno in zaključni material. Verjetno  tudi cena varira glede na izbiro...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, The OO pravi:

Prej in predelan. 

Ta s stopničastim zadnjim delom se mi ne zdi udoben, ker onemogoča bolj fleksibilen položaj na motorju. sam imam najraje čim bolj raven sedež, da se občasno premikam naprej - nazaj.

Še na GS-u sem na daljši poti včasih sedel na zadnjem delu sedeža, kar ni ravno prikladno.Ashampoo_Snap_2017_11.30_17h42m13s_001_.png.d55d5d5715551c036a112aa68f0a47e9.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, The OO said:

Prej in predelan. 

Razlika?   V udobju ogromna za oba!

6088AAA1-4DEB-455E-A273-C16CEA65D4AA.jpeg

Ta sedež je primeren samo za transfer. Za teren je neuporaben! 
Meni je dobro zrihtal sedeže Gregor Kopač iz Šenčurja. Če se vam zahoče gel sedež ima vrhunske patentirane gel vložke, ki jih je osebno razvil v okviru blagovne znamke Frog.
Njegov telefon: 040 205-958

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!